إعلان حرب ضد قبيلة ربيلز

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

DeletedUser40266

Guest

بخصوص الموضوع .. اعتقد كلام العصفور واضح للكل الحرب تكون من نقطة التجمع وقبيله ضد قبيله واللي بيحاول يلعب من تحت لتحت بيكون هو الجبان

ايضاً كمية التطبيل و الكلام الفاضي فالموضوع ما يفيد اي احد فالنهاية

بالتوفيق للافضل .. وافونا دائماً بأحصائيات الحرب

DeletedUser

Guest
ههههههههههه واللهى انا مش فاهم ليش تضيع الكلام فى المنتدى والكلام يزيد ويطول

اثبتوا وجدكوا فى المعركة والله يعنكوا انتو الاثنين بس ليس واحد لواحد بل قروب امام قروب علشان نشوف تقرير بترفع الراس والله

وبخصوص نقطة ميز

هو حر الغم القرية ما الغم القرية انتا ليك انك شوفت خسارة كبير وهو تجنب اقل خسارة هذة الحرفنة واليست الانتحاري انا ما اعترف بالنتحارى الى يحب يخسر جيوش فقط

مع انك لاعب كبير بس سقطت منك هذة الكلمة

يعنى مثلا حمووود وى الاعب Tifsha الاثنين كانو بيمسحوا جيوش لزركل وايضا للاعب Kuwaity boys
وايضا كانو بيلغمو قريتهم يعنى عادى بنشهد لهم بالقوة
https://ae42.tribalwars.ae/game.php?village=3121&screen=info_player&id=1191036
بس انتصروا فى النهاية صحيح اتخروا فى العالم بس والله لليلحقوا بسهولة

وانا اعترف

جميع الاعبين فى هذة الرسالة لاعبين اقوياء وكبار واتمنى لكم ان تحفظون فى رعاية الله

DeletedUser

Guest
طبيعي المزارعين و اللي يخلطون جيوش دفاعيه مع هجوميه راح نحتلهم .. لان مافيه وقت نقعد نعلم المستجدين اساسيات اللعبه

ليه ما تعطيهم دروس خصوصيه ؟

والله من غير ماعرف العضوية الحقيقة بظن انك اللواء العاشر بس سقطط منك ايضا هذة النقطة يا بطل

يعنى انا عايز اى لاعب مهارى يتكلم الحين ويحك

قريتى الاولى فى ودخلت الى عالم متاخر 10 ايام هل انا كدة لاعب مش مهارى لما فى البداية كان

جيشى كان 700 فاس 1000 فارس خفيف 500 رمح 500 سيف 300 كشافة

كدة جيشى انا بقا خليط

والله انتا الى ما بتعرف شى دول كانو قليل من الجنود الدفاعى علشان لو حد حب ينهب منى او اى شى يبقى فى جيوش حبيبى وكمان كنت على خط النار

يعنى ممكن جدا اى حد من الاعبين يهجم على علشان ينظفنى ويجعلنى مزرعة

لذالك انا صنعت قليل من الدفاع وايضا علشان الجيش الهجومى اعمل علية باك تيم حبيبى يعنى اتمنى ما تتكلم وانتا لا تفهم شى

ويقلى لا انتا هجومى ضع 60 رمح 60 سيف بالله عليك دول يقدرو يصدو هجمة يعم افهم الاول يا عبقرى زمانك انتا

DeletedUser

Guest
صديقى انا عايز افهم لية الكل يطلب لعب نظيف الطوله العب امامى وامامك العب كما تشاء واللعب حر

يعنى عليا وعليك

سواء بقا حروب نفسية حروب من نقطة التجمع ارسال رسائل هههههههه يلعب كما تشاء الملعب امامنا والكرة فى القدا

DeletedUser

Guest
لوول ! يا عم روح اسأل أي قبيلة ، إذا بيقبلون مزارع وتجار وخاملين بالقبيلة .. ههههههه
ولا لأن دماار ما فيها أسماء معرووفة وكبيرة زي حبيبتك و غاليتك ريبلز -مع كامل الإحترام لريبلز- بتسوي رجل على رجل وتقعد تتاجر وتتدلع على راحتك ؟!
لو نزلت كيكة يا حبيبي ، صلي على النبي وروح ذاكر !

والله الواحد بيستعر انو يقول انو فى قبيلة دمار يا حبى والله اما بالنسبه للتجارة ما كتبتها الى لما عرف انى درستى هتبدا بدرى علشان اترك العالم قريب اما بالنسبة الى قبائل حبيبى سواء اذا كانت ربيلز او حتى دمار ههههههههههههه

ما بحب شى فيهم الاثنين وما بعترف انهم قبائل حبيبى

لان القبيلة الوحيد الى انا اعترف بها هى القبيلة التى تتكون من قروب لعبوا مع بع

DeletedUser

Guest
هم قبائل القروب الى يلعبوا مع بعض فى كل العوالم مش اى قبيلة وخلاص لان قبائل القروب يكون فيها ثقة اصلا اما صدقنى كل الاعضاء فى قبيلة دمار عارفين انهم لو جت هجمة عليهم مفيش حد هيدعمهم اما بخصوص الخروج من القبيلة يعنى قبيلة ما فيها احد يدعم ولا قيادة ولا شى يبقى الافضل العب بمفردى افضل ما ارى الخيانة حولى كدة انا عرفت ان الخيانة

DeletedUser40252

Guest
هم قبائل القروب الى يلعبوا مع بعض فى كل العوالم مش اى قبيلة وخلاص لان قبائل القروب يكون فيها ثقة اصلا اما صدقنى كل الاعضاء فى قبيلة دمار عارفين انهم لو جت هجمة عليهم مفيش حد هيدعمهم اما بخصوص الخروج من القبيلة يعنى قبيلة ما فيها احد يدعم ولا قيادة ولا شى يبقى الافضل العب بمفردى افضل ما ارى الخيانة حولى كدة انا عرفت ان الخيانة

ياسيدي عجبتني هاي هههههههههههههههههه مافي حد عنا يدعم عالعموم الايام رح تثبت

DeletedUser

Guest
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ترى احنا ما عندنا دعم بس تقريبا احتلينا قرية بوسط زركل,كريزي بلاست,كويتي بويز. و غيرهم و لغمناها خلال بضع ساعات و ضيعوا كل جيشهم و ما فكوا التلغيم -بس هذا اظن يدل اننا ندعم خاصة لما نطير 4 نوكات على قرية ><
ناهيك عن كوننا لغمنها TAFISH لمدة اسبوعين و ما قدرت قبيلة كاملة تفك التلغيم .
حتى تعرف احتليت قرية بقارة 54 -البعيدة عنا- و خلال 4 ساعات كان فيها نوك دفاعي ,هذا و انا بالفرع (كيف لو الرئيسي)

فلو سمحت, حاول تهاجم احد من لاعبينا و تشوف تلغيمه بعدين قول ان ما ندعم .

DeletedUser

Guest
صحيح لغمتو TAFISH وانا اعترف بهذا وصحيح التلغيم كان 7000 رمح 7000 سيف

لانى شوفت التقرير وكمان حموود لكن ترى اعضاكوا الى فى الفرع الثالث واللهى مصفى منهم 4 حبى والكل يشهد بهاذا ههههههه وكمان اسالهم حتى هوا اعترف هما اعترفوا بقوة جيشى بس رجوا قالو احنا اصدقاء علشان كذا انا تركتهم ههههه واللهى انا مش متذكر هل التقرير معى او لا بس اكيد اقدر اجبلك الرسالة الى هوا اعترف فيها بقوة جيشى حبيبى

DeletedUser

Guest
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ترى احنا ما عندنا دعم بس تقريبا احتلينا قرية بوسط زركل,كريزي بلاست,كويتي بويز. و غيرهم و لغمناها خلال بضع ساعات و ضيعوا كل جيشهم و ما فكوا التلغيم -بس هذا اظن يدل اننا ندعم خاصة لما نطير 4 نوكات على قرية ><
ناهيك عن كوننا لغمنها TAFISH لمدة اسبوعين و ما قدرت قبيلة كاملة تفك التلغيم .
حتى تعرف احتليت قرية بقارة 54 -البعيدة عنا- و خلال 4 ساعات كان فيها نوك دفاعي ,هذا و انا بالفرع (كيف لو الرئيسي)

فلو سمحت, حاول تهاجم احد من لاعبينا و تشوف تلغيمه بعدين قول ان ما ندعم .

لانى شوفت التقرير وكمان حموود لكن ترى اعضاكوا الى فى الفرع الثالث واللهى مصفى منهم 4 حبى والكل يشهد بهاذا ههههههه وكمان اسالهم حتى هوا اعترف هما اعترفوا بقوة جيشى بس رجعوا قالو احنا اصدقاء علشان كذا انا تركتهم ههههه واللهى انا مش متذكر هل التقرير معى او لا بس اكيد اقدر اجبلك الرسالة الى هوا اعترف فيها بقوة جيشى حبيبى

DeletedUser40249

Guest
بالنسبة الى قبائل حبيبى سواء اذا كانت ربيلز او حتى دمار ههههههههههههه

ما بحب شى فيهم الاثنين وما بعترف انهم قبائل حبيبى

بصراحة القبيلتين اقوياء ممكن تكون كابيتال بتحتل قرى كتير بس رابيلز انا اعرفهم جيدا صحيح لم اتعرف على الكثير منهم لكن ليس الفوز بالعبة بعدد القرى او حتى زيادة الجيوش رغم انى متاكدة جيوش رابيلز ما فى مثلها بل بلمهارات لان ممكن ميز يمسحلك 3 نبلاء بهجمة باقل عدد ممكن من الخسائر اى ممكن يقنص لك القطار يمسحك 3 نبلاء وهو ما يخسر حتى 100 رمح 100 سيف يعنى صعب كتير اما بالنسبة الى قطار ميز الله يعينك وتعرف تصدوا او حتى تقنصة رغم انى متاكد ان رابيلز هتكسب بالحرب لن كلها اسماء كبير والله ومو جديدة عليم الحرب اما اذا كان العب نظيف ام لا حبيبى الطولة امامك وامامة العب كما تشاء يعنى عليك وعليا والشاطر يكسب والقانون لا يحمى المغفلين هههههههههههههههه

لانى شوفت التقرير وكمان حموود لكن ترى اعضاكوا الى فى الفرع الثالث واللهى مصفى منهم 4 حبى والكل يشهد بهاذا ههههههه وكمان اسالهم حتى هوا اعترف هما اعترفوا بقوة جيشى بس رجعوا قالو احنا اصدقاء علشان كذا انا تركتهم ههههه

حبيبي ، دمار عندها فرع رسمي واااحد ، واللخبطة المتبقية هي رعاع بالقارة 55 و 45 يبحثون عن الحماية ، والظاهر أنك كنت منهم ، سو لا تخلط عليك الأموور .

DeletedUser40252

Guest

لانى شوفت التقرير وكمان حموود لكن ترى اعضاكوا الى فى الفرع الثالث واللهى مصفى منهم 4 حبى والكل يشهد بهاذا ههههههه وكمان اسالهم حتى هوا اعترف هما اعترفوا بقوة جيشى بس رجوا قالو احنا اصدقاء علشان كذا انا تركتهم ههههه واللهى انا مش متذكر هل التقرير معى او لا بس اكيد اقدر اجبلك الرسالة الى هوا اعترف فيها بقوة جيشى حبيبى

بالنسبة للفرع الثالث والرابع
اولا الفرع الرابع لنا مو معترفين فيه ابدا وتشكل باسمنا وجاري مسحه
انا الفرع الثالث فهو كان مو معترف لكن الان تم الاعتراف عليه رسميا
وانت لاتقيس نفسك وتفرح بانك دمرت مثلا جيش لاحد اعضاء الفرع
تعال يا باشا ودمرلنا مو جيش لاعب كامل بس ربع جيشه وماعليك

DeletedUser40252

Guest
على كل هذا موضوع للحرب بين ريبلز وكابينال ومارح ندخل بهيك سوالف
وكما قالو الشباب الحرب من تقطة التجمع

DeletedUser

Guest
اعتذر شخصيا لان الكلام لم يكون موجه الى ربيلز بل كان موجه الى قبيلة ريسك ودمار بس خطا فى الكتابة

DeletedUser

Guest
حبيبي ، دمار عندها فرع رسمي واااحد ، واللخبطة المتبقية هي رعاع بالقارة 55 و 45 يبحثون عن الحماية ، والظاهر أنك كنت منهم ، سو لا تخلط عليك الأموور .

ما بكذب عليك فى البداية توجهت ليكم بس لانى اعتقد انى الفرع معترف بية اما واللهى عندما عرفت هههههههههه اول شخص تركتها واولا فى قبيلة محترمة تترك فرعين باسمها من غير ما تعترف بيهم او حتى تفككهم عيب حتى فى شكل القبيلة

DeletedUser40249

Guest
اعتذر شخصيا لان الكلام لم يكون موجه الى ربيلز بل كان موجه الى قبيلة ريسك ودمار بس خطا فى الكتابة

ههههههههههههههههههه لا لا يا الغالي ، انت بتدري أنو أصلا الموضوع وصل لهذا العدد من الصفحات فقط لأن واحد من الإخوة سوى نفسه فهيم وضرب المنطق بعرض الحائط ، ما نبي نوصل معاك نفس المواصيل .

++ أنت ذكرت الموضوع في ردين اثنين والصياغة في الردين مختلفة يعني مو قص لصق ، يعني يا عم معقولة ترتكب الخطأ مرتين ؟! إستحيي من نفسك .

ما بكذب عليك فى البداية توجهت ليكم بس لانى اعتقد انى الفرع معترف بية اما واللهى عندما عرفت هههههههههه اول شخص تركتها واولا فى قبيلة محترمة تترك فرعين باسمها من غير ما تعترف بيهم او حتى تفككهم عيب حتى فى شكل القبيلة

لو قرأت رد Donofshadow الفوق ، راح تعرف كلشي وليش حصل الحصول . لو الواحد مسوي قبيلة باسم قبيلتك ومسوي فيها فرع من غير حاسب ولا راقب كيف تفككها بين ليلة وضحاها ؟ الحل هو تقليعهم واحد واحد .

DeletedUser

Guest
المفروض ارد علي الكلام ده كله ! يا اخي ما احس فيه غيرك يواسيني بالردود ام 50 سطر .
بعد الاوب اجيلك احسن .. ممم ولا اقولك الاوب مضمون 100% بيفشل فخليني ارد عليك ع السريع ..

بخصوص اول سطر .. فأنت لاعب كبير ما عليها كلام وخسارتك مني قبل ما اعتقد بتهز من قيمتك كقيادي بالعكس استمرارك باللعبة شىء جميل رغم الخسارة القوية ~
ثانياً انا ما غلطت عليك علشان تنتظر تعامل المشرف .. انا قلت لك ( سياسة انك تدعي الغباء ما تمشي معاي ) وبما انك راجل دبلوماسي فأعتقد عندك نبذة عن هالسياسة .
وفيه فرق ما بين اني اقولك ( انت غبي ) ومابين اني اقولك ( تدعي الغباء ) فالاولي اهانة ما راح تخرج مني عليك والثانية احيدك فيها عن سلك طريق للمرواغة بالحديث .

وكما قال احدهم : احياناً من الذكاء ادعاء الغباء .

بخصوص اسئلتك الاربعة اللي تقريبا جاوبت عليها بردودي السابقة وقاعد تعيدها بريحك واعطيك إجابات ( كلها نعم )

أمم اصدق كلامك أم اصدق عيناي ؟

ايه لغمتها لان العصفووووووووور مهاجمني لازم اخاف والغمها .. بس يا لاعب ياكبييير انت ما جاء علي بالك انها ملغمة لان فيها قطار مثلا ؟! لا تقولي ما جائت علي بالك هالنقطة ! خخ
واكيد عارف انها لعبة وبعيداً عن الحرب النفسية وافشال مخططاتك لك احترامي طبعا .. وأهم شىء اني تسببت برسم الابتسامة علي فاهك لما قلت انك لاعب كبير يا العصفوووور .

تحياتي كمان ..

معليش ذكرني أي خساره تتكلم عنها يالغالي, وعلشان المشاهدين يستفيدون بعد :)

بخصوص هل كنت عارف إنك بتلغمها ولا لا, فأنا كنت متأكد إنك بتلغمها, لأن مثل ماقلت أنت أنا لاعب كبيييير. ولكن جيوشي فداء للقبيلهو فإنت لغمتني هدفي ولكن ما كان عندكم جيوش تلغمون الباقي فقنصتم.... أحيانا الواحد لازم يضحي, وراح أضحي مرارا وتكرارا لأن ياحبيبي قائد القبيله هو اولهم للقتال وأخر من يخرج من أرض المعركه.......

بخصوص مخططاتي؟؟!! ماعندي مخططات قلتها مره وبعيدها مره ثانيه أبيها حرب رأس برأس بين قبيلتينا.... وين المخططات ياحلو؟؟؟؟
أما بالنسبة لكم فإلى هذه اللحظه تحاولون جاهدين إفشال الحرب العادله بينا بشتى الطرق, تنكر يا جميل إنت؟؟؟؟ ولا بتقول مالي دخل في القياده؟؟؟

وأما عن رسم الإبتسامه, فأنا ولله الحمد طول اليوم مبتسم وأضحك وإسأل كل من يعرفني أو كلمني ولو مره وحده... ولله الحمد بفضل ربي مافي شيء في الدنيا يزعجني أو يزعلني أو يضايقني لأني عارف إن الي كاتبه لي ربي هو أفضل شيء لي.......

وأخيرا نقطة الخلاف مثل ماتقول إنت إن في فرق بين قول إنت غبي وبين قول لا تدعي الغباء؟؟؟ أنا عمري ما إدعيت الغباء ولا عمري راوغت في الكلام لأني إنسان صريح وما أحب اللف والدوران حبيب قلبي......

إذا إنت تشوف إني ألف وأدور فخلينا نعمل إختبار من غير لف ودوران بيني وبينك, إيش رأيك؟؟؟

أنا أبي اطير قبيلتكم وإنت فيها برا العالم, وما أبي مساعده من احد, لأني أبيها رأس برأس....
إنت يا قمر إيش تبي حرب رأس برأس ولا هوق وتخريب حسابات؟؟؟؟

تبي عصير ليمون بس من العلبه, ماعندي فلوس للفرش الان

DeletedUser

Guest
معقولة ذا الرد يطلع منك ؟ ههههههههههههههههههههههه
يعني قراه بقارتكم ، والقنص تعتبر وسيلة للدفاع لين مايجي التلغيم , واذا قنص مره ومرتين وثلاث مردها بتطير القريه لانه بقارتكم ؟ يارجل وين وصلنا

معليش من إنت ؟؟؟؟

DeletedUser

Guest
صديقى انا عايز افهم لية الكل يطلب لعب نظيف الطوله العب امامى وامامك العب كما تشاء واللعب حر

يعنى عليا وعليك

سواء بقا حروب نفسية حروب من نقطة التجمع ارسال رسائل هههههههه يلعب كما تشاء الملعب امامنا والكرة فى القدا

حبيبي الفرق المتعه / الشجاعه / الخوف / الثقه بالنفس.......

لما تلعب رأس برأس المتعه أكثر والموضوع يكون عادل...... لما تكون الحرب 500 ضد 50 وين المتعه في المووضع و وين الفايده.... ؟؟؟

بعطيك مثال يمكن تفهمه :

في قريتك 10 شباب يبون يلعبون كوره, هل راح تعمل تقسيمه 5*5 ولا 7*3 .... أتمنى فهمت الفكره

وأخيرا بخصوص ليش ميز لغم القريه هو حر يلغمها ولا يقنص, بس انا ذكرت إنه لغم قريتي والباقي قنصهم, بس هو جاوب ليش لأاني لاعب كبيييير على قولته :)

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى