هجمات nodino المزرعه لا يفوتك

• بادئ الموضوع DeletedUser12567
  • تاريخ البدء
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

DeletedUser

Guest
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته...نبدا بالسلام

اولا انا سأرد على الموضوع :نودينو قائد من قاده جنرالات رومان العداله مدري وش اسمهم....يهجم بدفاع!!!!! انا اللي اعرفه واللي يعرفه اللاعب المحترف ان الهجوم يتكون عادة من فاس وخفيف ومحطمات او اذا حبيت تضيف بعض فرسان القوس لكن قائد الرومان يهجم 20الف سيف هذا دليل على انه من اكبر المزارع مو بس بالعالم1 بل جميع العوالم ياخي اذا عندك دفاع زايد مثل ما يقولون ربعك في شي باللعبه اسمه دعم ....

انت تقول ان لاعبنا تنظفت قريته من هجوم دفاعي....لكن انا اقولك ان من الممكن ان يكون جنوده داعمهم لأحد من اصدقائه البراكين طبعا هذا شي معروف ان البركان تقريبا كلهم اخوه وبدعمون بعكس بعض الناس او من الممكن ان يكون هاجم فيهم على بربريات لجلب الموارد وفي اكثر من احتمال ... مع احترامي لك الان اثبت ان الكلام هذا من مهند وانا اكثر واحد لي معرفه بأسلوبه الاعلامي ياخذ الباسوورد حقك ويكتب ردود على كيفه ...

انت صراحه من قريت اسمك طحت من الضحك بس تراني ابيك بالخاص تصدق اني طفشان وودي العب عليك مثل امس ههههههههههههههههههههههههههههه لكن انا قريت الموضوع كااامل وقريت كل الردود لقيت انه مامنك فايده بالكلام ....ليه اتعب نفسي وياك؟.....

الموضوع عنك ليه ماترد انت (بحسابك) واشدد عليها (بحسابك) مو (غيرك)

انا اكثر واحد درايه فيك وانا اعرفك من كانت نقاطي بالظبط 10الاف والكل يدري وبالتحديد الوادعي2009
هههههههههههههههههههههههه ياخي تكفى خلهم يقولون ابو ساطي اللي راح ضحيه بسبب صدقه وولائه لقبيلته (foj) هههههههههههههههههههههههههههههههه الله يذكره بالخير تدري عاد ليلحين يسأل عن اللعبه في المسنجر ههههههههههههههههههههاء

ياخي طالبك اذا رد احد من (اسيادهم) رد لانك ويا قبيلة (الهياط) صدقني مراح تخلص هههههههههههههههههههههههههه

اخوكم البركاني
المتهور

DeletedUser13598

Guest
انا الان بدى افهم انتم فتحتم موضوع باسم ( هجمات nodino المزرعه لا يفوتك )
والان انا بسال سؤال وبدى جواب عليه بكل صراحه وحياديه
س1 المزرعه هو من يقوم بتغير استراتيجيه قراه لخطط سريه وهذا يتطلب التخلص من بعض الوحدات الدفاعيه ؟
امــــــــــــــــــــــــــــــا
س2 المزرعه هو من تنظف قريته بالدفاع ؟

منتظر الاجابه​

تعرف تروح تذاكر احسن ماتقعد تصدع دماغك بكلام فارغ ؟!!

صدقني ماحدش من الى بيرغي دل هينفعك بحاجة , وسيبك من شغل العيال الى بيتعمل ده وسيبك من الرط والعجن الكتير , مزرعة فراخ ولا مزرعة بط , خلى الى يتكلم يتكلم ولا عمرك لا انا ولا انت هنقدر نقفل فم الناس , العرب كلهم بيحبوا يرغي واى حكاية فى رغيف وده نظامهم , تعرف بقي تسيبك منهم وتفكك من وجع الدماغ ده ؟

ماعن الى صدق صدق والى ماصدقش ماعنه صدق فى ليلته , انت ماتصدعش نفسك وتنزل لمستوي مش مستواك .

فكك يا احمد وماتصدعش دماغك

وياعم مهند اهجم بالى انت عايز تهجم بيه سيافين , فأس , ججن ازرق ماحدش لي عندك حاجة العبرة بالى بيضحك فى الاخر سواء بقي مزرعة ولا غير مزرعة فكك من كلام العيال ده , مش كل واحد يمسك تقريرن يروح يقول الحقوا ياناس فضيحة ومش فضيحة , الله لا يحكمكم على ولايااا لأنكم هتبيعوهم فى مزاد علني , بصراح ماشوفتش ناس زي الى شفتهم هنا , معظمهم بصراااحة من غير نفاق عايز ضرب النار .

ده منتدي كله اطفال انت بقي فكك منه لأنه منتدي ممل فعلا وماتهزقش نفسك مع حد من دور عيالك .

DeletedUser

Guest
شوف اخوي قناص عسير .

مع احترامي الشديد للاسود الاقوى وصغير فقط .

اذا عندكم في قبيله رومان العداله اسياد عليكم فما انتوا الا مجرد عبيد .

اما نحنا في قبيله البركان لا يوجد عندنا اسياد ولا عبيد .

اتقول انا ما راح ارد عليك الحين .!!!

محتاج وقت اتفكر للجواب ..؟

اذا في غيرك راح ايجاوب عنك فهذا شىء ثاني .

بالنسبه كلام الاخ اللي هو احد اعز الناس عندي لما كنت في فوج ولا زال titooooooo فأنا أأيد كلامه بانه مهند كان ناوي يجعل جميع قراه هجوميه .

اللي نحنا فيه ما هو الا لعبه والسلام تغلبنا الحماسه اشوي .

ويعجبني تصميمك .

اخ عزيز وغالي ولك مني كل احترام وتقدير .

شكرا لك اخوى الماستر 11 .......
لكن ياريت يكون اعضائك عندهم ربع عقليتك لتفهم هذا الكلام​

DeletedUser

Guest

صدقني ماحدش من الى بيرغي دل هينفعك بحاجة , وسيبك من شغل العيال الى بيتعمل ده وسيبك من الرط والعجن الكتير , مزرعة فراخ ولا مزرعة بط , خلى الى يتكلم يتكلم ولا عمرك لا انا ولا انت هنقدر نقفل فم الناس , العرب كلهم بيحبوا يرغي واى حكاية فى رغيف وده نظامهم , تعرف بقي تسيبك منهم وتفكك من وجع الدماغ ده ؟

ماعن الى صدق صدق والى ماصدقش ماعنه صدق فى ليلته , انت ماتصدعش نفسك وتنزل لمستوي مش مستواك .

وياعم مهند اهجم بالى انت عايز تهجم بيه سيافين , فأس , ججن ازرق ماحدش لي عندك حاجة العبرة بالى بيضحك فى الاخر سواء بقي مزرعة ولا غير مزرعة فكك من كلام العيال ده , مش كل واحد يمسك تقريرن يروح يقول الحقوا ياناس فضيحة ومش فضيحة , الله لا يحكمكم على ولايااا لأنكم هتبيعوهم فى مزاد علني , بصراح ماشوفتش ناس زي الى شفتهم هنا , معظمهم بصراااحة من غير نفاق عايز ضرب النار .

ده منتدي كله اطفال انت بقي فكك منه لأنه منتدي ممل فعلا وماتهزقش نفسك مع حد من دور عيالك .

اه والله عندك حق هى كلها اسبوعبن بالظبط وهكون خلصت نهائى وهتشوف اسمى فى كل قريه فى السيرفر

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بانتظار تعليقاتكم على الموضوع وخاصة تعليقات الاخ العزيز قاعدة بني تميم لانه بصراحه تعجبني تعليقاته رغم عدم معرفتي به :d

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ....

اشكرك يا اخوي وحش القبيلة على هذا الثناء ... وشهاده اعتز بها من رجل محترم و خلوق ...

وبارك الله فيك .... وان شاءالله اكون عند حسن ظنك فيني ... وخاصة ان الامر يتعلق بـ (مهند ) حبيب قلبي الذي اعطي صك الحجر عليه من قبل الاخ القاضي في المحكمة الكبرى الاخ صغير <<< يعني حاجرينه في الزاوية مثل ( ...... )

وهو بالاصل يطلع بعضويات اخرى في المنتدى العام و بأسلوب ثاني و بلهجات ثانيه و تقليد الاصوات مثل الطير اللي يقلد الاصوات والباقي افهموها ( ..... ) <<< ما ابي اسمع احد يقولي مسوي فيها كونن :rolleyes: ايييييييه مسوي كونن غصب:mad:

المهم ...

انا اوعدكم ان شاءالله باني راح اتكلم في هذا الموضوع في وقت آخر

وراح ان شاءالله ارد على بعض الاخوة اللي يمجدون في الاخ مهند بكل ادب و احترام ...

وراح اتكلم بامور تخفى عن قائدهم عندما كان يطلب الدعم مني في حربه مع الرومان ... وراح اتكلم عن العضويات اللي يرسلها لبعض اعضاء قبيلته مثل الرشوه حتى يتم تمجيده من قبل الاعضاء اصحاب النفوس الضعيفه ....

واي شخص يقل ادبه معي بالرد راح اوريه شيء ماشافه <<< احلى يا قوي ماخذ مقلب على نفسك

و بسبب انشغالي ببعض الامور الخاصة بي راح اؤجل الموضوع ليوم ثاني ان شاءالله <<< بالله عليك:eek: :eek: وش يقربك الوليد بن طلال:D:D

سؤال لاخوي مهند قبل ما اطلع :rolleyes::rolleyes:و اتمنى اذا دخلت مره ثانيه للمنتدى احصل اجابه عليها .... وهو سؤال قديييييييييم جداً ... وحتى الان لم اجد أجابه عليها من قبل جميع منافسيني في بداية العالم الاول وحتى الان ...

السؤال يقول ....

1_ (......) وين احطها فيه :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

ارجوا ان تكون الاجابة صريحه جداً :D:D :D:D:D....

DeletedUser

Guest

شو رايك مثلا لو حددت لك 5 اعضاء من رومان العداله نقاط كل واحد فيهم مليون واشوي بحيث مجموع نقاطهم ايصير 5 مليون واشوي واكون انا لوحدي ضدهم وايكونون قريبين مني والعكس صحيح .
وانشوف الاحصائيات بعد يومين لصالح من .
.

كم انت مغرور يا اخي خساره اني مش جنبك كان ازلت غرورك وخليتك تشوف النجوم بالنهار لكن خساره انك بعيد شوي لكن لا تخاف الايام بيننا

DeletedUser

Guest
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ....

اشكرك يا اخوي وحش القبيلة على هذا الثناء ... وشهاده اعتز بها من رجل محترم و خلوق ...

وبارك الله فيك .... وان شاءالله اكون عند حسن ظنك فيني ... وخاصة ان الامر يتعلق بـ (مهند ) حبيب قلبي الذي اعطي صك الحجر عليه من قبل الاخ القاضي في المحكمة الكبرى الاخ صغير <<< يعني حاجرينه في الزاوية مثل ( ...... )

وهو بالاصل يطلع بعضويات اخرى في المنتدى العام و بأسلوب ثاني و بلهجات ثانيه و تقليد الاصوات مثل الطير اللي يقلد الاصوات والباقي افهموها ( ..... ) <<< ما ابي اسمع احد يقولي مسوي فيها كونن :rolleyes: ايييييييه مسوي كونن غصب:mad:

المهم ...

انا اوعدكم ان شاءالله باني راح اتكلم في هذا الموضوع في وقت آخر

وراح ان شاءالله ارد على بعض الاخوة اللي يمجدون في الاخ مهند بكل ادب و احترام ...

وراح اتكلم بامور تخفى عن قائدهم عندما كان يطلب الدعم مني في حربه مع الرومان ... وراح اتكلم عن العضويات اللي يرسلها لبعض اعضاء قبيلته مثل الرشوه حتى يتم تمجيده من قبل الاعضاء اصحاب النفوس الضعيفه ....

واي شخص يقل ادبه معي بالرد راح اوريه شيء ماشافه <<< احلى يا قوي ماخذ مقلب على نفسك

و بسبب انشغالي ببعض الامور الخاصة بي راح اؤجل الموضوع ليوم ثاني ان شاءالله <<< بالله عليك:eek: :eek: وش يقربك الوليد بن طلال:d:d

سؤال لاخوي مهند قبل ما اطلع :rolleyes::rolleyes:و اتمنى اذا دخلت مره ثانيه للمنتدى احصل اجابه عليها .... وهو سؤال قديييييييييم جداً ... وحتى الان لم اجد أجابه عليها من قبل جميع منافسيني في بداية العالم الاول وحتى الان ...

السؤال يقول ....

1_ (......) وين احطها فيه :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

ارجوا ان تكون الاجابة صريحه جداً :d:d :d:d:d....

اهلا بعودتك بعد الباند :d:d

منور المنتدى

DeletedUser13729

Guest
الوادعي2009

عاد أنا الي لي شرف اني اقتبس منك

وانتظر احتلال قرية الماستر ولا انت غاسلن يدي منك

رجال اشوى من الاطفال مثلك روح للماستر يعطيك حلاوه ههههه

DeletedUser

Guest
^ ^

روح شوف الاحصائية

و بعدها فكر تحتل من الماستر

DeletedUser

Guest
الرد على السفيه مذلة وانت سفيه بجدارة
اتمنى انك تحافظ على موقعك لان الماستر اكبر من انه يهجم عليك
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الماستر هذي لك وانت تعرف مقصدي

الطيب ياحميد نخر عضمه السوس && ليه التفانـي دامني شخص فاني
ياما بلعت الكلمه اللي كما الموس && خايف مع الايام ابلع لســـــــاني

DeletedUser

Guest
دري على شخص يعرف نفسة
وانت تعرف اذا بيننا شئ في مكان غير هذا نتناقش علية

DeletedUser

Guest
اهلا بعودتك بعد الباند :d:d

منور المنتدى

حياك الله ... و بارك الله فيك:)

اهلاً وسهلاً يا الغالي:)

اي باند وانا اخوك ... اللي تتكلم عنه:confused::

انا موجود ولا قد جاني باند الا مره واحده وليوم واحد فقط في المنتدى العام رغم اني لم اخطيء على اي شخص بكلام بذيء وخارج التغطيه :(

شكلك غلطان او مشبه ...:p

==================================

المهم ... وش كنت ابقوووووووووووووول :rolleyes:

اممممممممممممممممممممممممممممممممممممم :rolleyes:

وش اقول وش اقول وش اقول:rolleyes::rolleyes::rolleyes:<<< يله انهج علينا بسرعة:mad::mad: <<< طيب يا اخوي لا تعصب علينا:confused::confused::

ايه تذكرت ...;)

مهند:D

مهند يا شباب فعلاً والله هو مزارع من الدرجة الاولى << درجة اولى;) رز ابو كأس:D

واذكر مره راسلني احد الاعضاء ولكن لا اذكر من هو بالضبط ...

ولكن اغلب ظني انه اللاعب المحارب الشريف يخبرني بأن الاخ مهند يستفسر منه عن افضل طريقة هجوميه ... و لما سئله الاخ قاله بمعنى كلامه ... انت تستهبل:p او جاد ...

قال مهند : والله انا جاد :eek:

قال له : معقوله:eek::eek::eek: قائد قبيلة ولا يعرف الطريقه الهجوميه :confused:

قال مهند : انا اتمنى اسئل اعضاء قبيلتي ولكن صعبه علي ان اسئلهم و انا قائدهم ...:eek:

فبعدها تم تمرير هذه الرسالة لي ... و التي لم احتفظ بها للأسف ... وكنت اتمنى اني محتفظ فيها حتى انشر الفضيحه;)

==================================

يعني زبدة الكلام يا شباب ...

لا تستغربون اذا اصبح مهند مزارع ... ولا يفرق بين الجيش الهجومي و الدفاعي:D

وعلى فكرة يا شباب ... <<< لاحول ولا قوة الا بالله ما خلصت ارفق على الرجال:mad:

خلاص خلاص ... راح اكمل بعدين ... شكلكم طفشتوا مني ...:(

=================================

الان جاء الرد على بعض الاخوة ...:):):)

مسكين حليب نيدو توه يستوعب فيه حرب فيه تأخر زمني .. هع هع

مابعد شفت شيء ...

هذا وهو سمع ان هناك حرب مع البركان ... و طقته ام الركب و النفاضه ...

وقام يهجم بدون شعور :D

=================================

دققوا على الكتابات الملونه بالاحمر ...

اتحداك تواجهني ياماستر انا مو السفير كامل هه قال يتحدى السيلفر قال ..

مهند هو الي الغى كلمة فرع من السيلفر

وعمره ماطلب تعزيز او دعم لقراه وتعميماتك ماليه السيلفر

لاانت ولا مهند ولا كل السيلفر

اسعد الله صباحك و مساءك بكل خير يا اخوي قناص عسير

وحبيت ارد على بعض كلامك اللي تمدح و تمجد في الاخ مهند ...

وياليت يكون تمجيدك لله سبحانه وتعالى ...

اولاً : راح ابداء ببعض الكلمات عندك وتصحيحها ...

انت تقول السيلفر ... وانا كنت متوقع انك اخطأت بهذه الكلمة ...

ولكن ان تكررها ثلاث مرات فهذا يدل على ان الثالثه ثابته ... ومعناها انك لا تعرف الكلمة زين ...

الكلمه اسمها السيرفر وليس السيلفر ... او قل السيفر اسهل لك ..... <<< شكلك متأثر بسلفر اللي في الافلام كرتون ( جزيرة الكنز )

ويمكن صح عليك و خطاء علي ... الله أعلم ...

المهم ...

انت تقول ...

ولمعلوميك صح كلامك هذا هو الفرق بينك وبين مهند مهند هو الي اسمه تحصل آخر واحد مهند هو الي الغى كلمة فرع من السيلفر

والله مافهمنا اليين الحين يا اخوي قناص عسير ...

ما ادري منهو اللي اول واحد يطالب بالغاء الفروع ...

هل هو مهند فعلاً ... او الاخ كراتيه ... <<< ممكن قاعدة بني تميـم هو اللي يطالب بالغاء الفروع

على كل حال ... اول مره اسمع ان مهند يطالب بالغاء الفروع ... شيء جديد نسمعه ...

راح نرشحه يكون مدير نسخة حرب القبائل العربيه بدل الاخ بيتر

مهند عمره ماكلم واحد ضعيف بكبر زي مانت تتكلم

ايه باين انه متواضع بالحييييييييل ...

مهند عمره مقال انت والعاجزين الي معاك الا سم طال عمرك هذاا هو التواضع

هذا بلاء ابوك يا عقاب ...

وهذا اللي كنت دائماً اتكلم عنه ... ان كلامه ولا احلى منه مثل العسل الحضرمي ...

ولكن الحقيقه و المخفيه في قلبه شيء آخر ...​

ومهند عمره ماتحدى احد هو فعل دون كلام

مايحتاج ... قول وفعل و هدف و بلنتي وضربه ركنيه بعد ...

واكبر دليل انه راح يمسح الرومان من الخريطه حسب كلامه لي من فتره قبل ان يلجاء للرومان ويصبح مستشار <<< مستشار يسكتونه بالمنصب هذا ...

وعمره ماطلب تعزيز او دعم لقراه وتعميماتك ماليه السيلفر ضربوني هاجموني عززوني هو ماسك الدفاع لوحده ويحسبها صح مو زيك ...

معليش يا اخوي قناص عسير ...

تصدق هذه الكلمات هي اللي اجبرتني ارد على كل كلامك ... :rolleyes:

لان مافيها شيء من الصحة ...:(

بخصوص ان مهند مايطلب دعم من اعضائه فانا ما ادري صراحة ... وانتم ادرى به ...

ولكن ممكن ان اكذبك في كلامك هذا .. :rolleyes:

لان اعضاء قبيلته اولا مني انا شخصياً في دعم الاخ مهند ...;)

الاخ مهند قد طلب مني الدعم اثناء حربه مع الرومان ولكني رفضت وقلت له اذا كان الدعم لك لوحدك فأبشر اما لاعضاء قبيلتك فأسمح لي فأنا لا استطيع ...
لان الرومان ايضاً حلفائنا و فوج ايضاً حلفائنا ...

فبذلك يحتم علي ان التزم بالحياد مابين الطرفين ...
ولكني دعمت الاخ مهند لوحده و لكونه صديقي ايام ماكانت علاقتي معه ممتازه وقبل ان يطعني من الخلف ...

ومع ذلك لم اجد عليه اي هجمة ولم اخسر اي جندي من جيشي اللي دعمته ...

فهذا يدل على انه جبان وخائف ولا يفكر الا في نفسه رغم ان ماعليه اي هجمات ....

ولا استبعد ان الاخ مهند راح يجحد هذا الشيء ايضاً مني ... كما جحد من قبل

والله على ما اقوله شهيد ... <<< طيب احلف بقوووه

حتى انت الآن تحاول تقلد سياست مهند عشان تكسب بس بدري عليك لاانت ولا مهند ولا كل السيلفر كل ماسوى مهند حاجه قلتووه
انت واشكالك أعضائك الي زيك هم عزوتك

أي سياسه يا اخوي قناص عسير ...

هل من السياسه ان يبيع زملائه و يأمر بالهجوم عليهم ...

وهل من السياسة ان يتخذ قرار من رأسه بدون ان يشاور قادة قبيلته في فوج وعلى رأسهم الماستر و ابو ساطي وغيرهم الكثير من يفكر الان بالاعتزال بعد الاندماج مع الاخوة في الرومان ...

وهل من سياسته المحنطه عفواً اقصد المحنكه .. :D

ان يتم وضعة مستشار ماله اي فائده في قبيلة رومان العدالة ويترك قيادته لفوج و يترك اعضائه اللي وقفوا معه وساندوه بكل قوة ... وفي الاخير يخذلهم و يعطي الضوء الاخضر في مهاجمة قاداته اللي معه ... مثل ابو ساطي وغيره من الاعضاء ...

هل من سياسته المحنطه عفواً اقصد المحنكه <<< ياخي وش فيني قمت اغلط واذب خيط وخيط :D

ان يخون الاخ فيلد مارشال ويتهمه بأتهامات باطله وغير صحيحه ..

و يخونني انا ايضاً ويتهمني بأتهامات باطلة و يريد ان يسرق اعضاء قبيلتي من خلفي و الطعن من خلف ظهري <<< بدري عليه وعلى شواربه ...

بس مهند صدقني هو عزوت
الgtw والرومان والعدالة ...

كل اللي اقوله ...

امحق عزوه ...

الله يعينكم على عزوتكم

=============================

اليكم الان من اخلاقيات مهند :D

واحترامه لحلافائه لقبيلة تميم :D

طبعاً الاخ مهند يتمنى سرقة اعضاء قبيلتي الابطال و يتقلقس عندهم مثل ( ..... ) <<< ماودي اقوله :D

اترككم مع رسالة مهند لاحد اعضاء قبيلتي ...

اللي اصابه المرض بعد هذه الرسائل ...

يحسب كل شخص سعودي او خليجي هو قاعدة بني تميـم نفسه كاني انا اللي محتضن حسابات القبيلة كلها للأسف <<< مسكين رحمته والله

ويحسب كل شخص مصري يكلمه هو الاخ ( فيلد مارشال )

الله يشفيه يارب

اترككم مع رسالة الاخ مهند المحترم لسرقة اعضاء قبيلتي <<< بدري على شنبك يا مهند تسرق اعضاء قبيلتي اثناء حظري
... :D

nodino فى يوم 12.05. الساعة 15:24
السلام عليكم
كيف حالك اخوي
بس للموده الي بيننا يالغالي
وحنا اخوان وزملا
وش رايك ترجع لقبيلتك معنا وانا اخوك
مهند

شمالي والعز ليا فى يوم 12.05. الساعة 15:46
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

بخير الله يسلمك انت شلونك

والله ياخوي مهند ماعتقد يوم من الايام دخلة قبيلة فوج

واذا دخلت انا وش تبي تستفيد مني يعني ؟

وعيب عليك لما تسحب اعضاء قبيلة حلفائك وقائده زميلك

وعلى فكره لاتحسب كلامي هذا تهديد هذا تحذير اي لاعب يطلع مننا وينضم لكم راح ادمره لك وان مررلي احد اعضائي بئنك مراسله بالانظمام لكم راح يتغير الكلام بيننا

وكل واحد يحظئ يتحمل نتيجة خطئه

واسف لاستطيع الخروج من قبيلة تميم

nodino فى يوم 12.05. الساعة 16:11
اسلوبك مكشوف اضطريتني اتصل بواحد اشوف الحساب مع من
اشهد انك لسان ومنت رجل ياقاعدة الـ (**)..
مير اسمع
اذا قائده يتمنى يكون زميلي
بعيده عن لحيته
انا ما اخاوي الى رجال ماطاهم يسواه
انت جيد بالهرج مثل الحريم بالمنتدى وغيره والسرسره..
حلوه تسحب اعطاء
انا لولا بلابل سحبت من راسك بالسيرفر.
ابي فعل ما ابي هرج ررررررررر

شمالي والعز ليا فى يوم 14.05. الساعة 03:53
كيف حالك ياقاعده هذا قام يظرط واجد وماتحملت كلامه والله غثني

وجاي اخذ منك الشور ارد عليه برساله بمثل اسلوبه والله ابلغ عليها واستعمل اسلوب افضل من اسلوبه

هذه الرسالة قد تم تمريرها عن طريق شمالي والعز ليا.

قاعدة بني تميـم فى يوم 16.05. الساعة 23:13
اسفهه .. هذا سفيه و عقله صغير ... لا تعطيه وجهه ...

شف الوسوسه اللي فيه خلته يتفكر انك انا هههههههه

مسكين والله ... تراه مريض ... ياليت تنصحه انه يروح لدكتور نفساني افضل له ...

انا ما احب اتكلم مع هذا الاشكال ... ولا يشرفني ان يكون صديق لي و العياذ بالله ... انا اتوقع ان ابليس افضل منه في الاخلاق و التعامل ...

قاعدة بني تميـم فى يوم 17.05. الساعة 00:26
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ...

صراحة يعجز لساني عن التعبير لكل اعضاء القبيلة ,,,

و كلمة شكراً لكل اعضاء القبيلة قليله في حقهم ...

والله اثبتهم محبتكم لي و اثبتم انكم اشناب ورجال و ايضاً الاخوات اثبتن بانهم بنات و اخوات رجال ...

بارك الله فيكم جميعاً ...

وهذا الاخ الذنب المسمى نفسه [player]nodino [/player] يريد ان يستغل فرصه حظري وغيابي عن القبيلة بسرقة اعضاء القبيلة ...

فجائه الرد القاسي من اخونا شمالي ....

تسلم لي يا اخوي شمالي على هذه الكلمات اللي فعلاً اثبت انك من الاخوة اللي اعتز فيهم و اعتز بأنه احد قاده القبيلة ...

بارك الله فيك ... وبارك الله في كل ا عضاء القبيلة الاوفياء ... اللي دائماً عودوني على وفائهم ...

ولا انسى رسائلكم لي اثناء غيابي التي وصلتني وانا محظور ...

وان دل على شيء فأنما يدل على تكاتف اعضاء القبيلة والمحبه اللي بينهم ... و الولاء للقبيلة ...

بارك الله فيكم يا شباب ... ورحم الله والدينكم عن النار ...

اترككم مع رسالة الاخ الوفي [player]شمالي والعز ليا[/player] ...

وياليت تراسلون [player]nodino [/player] و تقولون له

(( تبطي عظم )) فا اعضاء القبيلة ليسوا كاعضاء قبيلتك ..

فـ [player]قاعدة بني تميـم[/player] لم يخون اعضائه و قاداته مثل ماخنت اعضاء قبيلتك و خنت قادات قبيلتك من قبل ...

فهذا جزاء خيانتك لهم .. بان اصبحت مجرد فقاعات صابون لدى اعضاء قبيلتك و قادات الرومان ...

مسكين والله ...

اصبح [player]قاعدة بني تميـم[/player] مشتت افكاره ...

واصبح كابوس لدى مهند في احلامه واثناء نومه ...

لازم تنصحونه بأن يقراء المعوذات قبل ما ينام ...

علشان مايحلم فيني ...

هذه الرسالة قد تم تمريرها عن طريق قاعدة بني تميـم.

شمالي والعز ليا فى يوم 17.05. الساعة 15:51
وعليكم السلام والرحمه

ماسوينا شي ياقاعده هذا الواجد واقل من الواجب طال عمرك

هذا ردي كله من منك من دخلنت القبيله واشوف رسائل ممررها لنا انت رسائل تنرفز الواحد وانت ترد عليه برساله افضل مر رساله بعمري ماشفتك تسب واحد في العبه

وانا من دخلت العبه ماسبيت احد اكسب ذنوب علشان لعبه لا والله

بس طلتك لنا والله تسوى قبيلة فوج والله

القناص10 فى يوم 23.05. الساعة 22:22
عندي سؤال

ليه ماتكلم الاخ قاعدة ماودكم تتسامحون تراها لعبة والله

nodino فى يوم 23.05. الساعة 23:14
اخي الكريم ابو رعد
هذي دعوة لمصافاة القلوب ونبذ كل مافات من قذارات وتطاولات بغض النظر من أي الأطراف كانت وسد ثغرات وذرائع الشيطان.
ولنرمي وراء ظهورنا كل مافات من هذه اللحظة أخي الكريم..
ونبدأمرحلة جديدة نلعب فيها بمنافسة خالية من الضغائن
ونقفل جميع ثغرات الشيطان..
مهند

القناص10 فى يوم 23.05. الساعة 23:17
مشكور وماقصرت رسالتك وصلت يالغالي

القناص10 فى يوم 23.05. الساعة 23:20
والرجال يتاسف منك يالغالي فاتمنى تسامحه عشاني وياليت ترجع العلاقات نفس ماكانت وانشاء الله احسن

هذه الرسالة قد تم تمريرها عن طريق القناص10.

قاعدة بني تميـم فى يوم 24.05. الساعة 00:38
ههههههه

آآآآآآآآآآآه يابطني ...

معليش يا اخوي القناص ...

انت مافهمت الرسالة زين ...

شوف الرسالة واقراها زين ... وتمعن اكثر فيها ... وتعرف وش هو يحسبك ...

Author قال:
اخي الكريم ابو رعد
هذي دعوة لمصافاة القلوب ونبذ كل مافات من قذارات وتطاولات بغض النظر من أي الأطراف كانت وسد ثغرات وذرائع الشيطان.
ولنرمي وراء ظهورنا كل مافات من هذه اللحظة أخي الكريم..
ونبدأمرحلة جديدة نلعب فيها بمنافسة خالية من الضغائن
ونقفل جميع ثغرات الشيطان..
مهند

هو الان يحسبك انا ... يعني يحسبك [player]قاعدة بني تميـم[/player]

الله يهديك بس ...

وبعدين انت ماتعرف مهند مثل ما اعرفه انا ...

صدقني اذا هي على طيبه القلب ماراح يجي اطيب من قلبي ...

لا تحسبني حقود عليه ... بالعكس انا والله ارحمه ...

ولكن هو اللي بيجني على نفسه لانه دائماً يطعني من الخلف ... وهو اللي يتطاول علي من خلفي ومن امامي جبان ويصبح مثل الدجاجه ...

القناص10 فى يوم 24.05. الساعة 15:15
الله يرجك ابو رعد

بطني بدى يمغصنب بسبتك ههههههههههههههههههههههههه

لالالالا يالغالي هو قالي مرر الرسالة لقاعدة بني تميم وهو يدري بس انا مامررت الا جزء من الرسالة ومقصدي فقط انكم تتسامحون والله وانشاء الله تصير

لا والله وهو قالي انا اعترف اني اخطيت بحقه وهو قالي مررها

موفق ولا تتهم الرجال تقولي انه يحسبني انا

هههههههههههههههههههه

الله يرجك بس

ههههههههههههههه

قاعدة بني تميـم فى يوم 24.05. الساعة 15:20
حبيبي يا القناص ...

اللي يخون الناس و يبيع الناس بأرخص الاثمان راح يخوني ويبيعني مثل غيري ...

و العاقل من اتعظ بغيره ....

يعني لازم اشوف منه خيانه علشان اتأكد من اخلاقه ...

لو هو خان شخص واحد فقط ان كان قلت ماعليش ...

ولكن يخون ناس واجد و تبي القلوب تتصافى ... صدقني صعبه ...

وعلى فكره الاخ مهند يضرس علي ويكرهني ...

بس مايحب يبين هذا الشيء ...

لانه عارف وش انا راح اسوي لو اظهر لي العدواه مررره ... وراح ابهذله بهذله ماعمره شافها ...

القناص10 فى يوم 24.05. الساعة 15:24
هههههههههههههههههههههه

الله يرجك بس

نصيحة مني تزوج الثانية اذا تقدر هههههههههههههههههههههه

بس الرجال من جد يبي يعتذر والله

ولا تنسى ماراح تدخل الجنة اذا ماتكلم مسلم هذي الي عندي فكر زين

ونصيحة زيادة تزوج الثالثة

هههههههههههه

وهذه رسالته مع الأخ المحارب الشريف .. من مصر ام الدنيا ...

ويحسب كل شخص مصري هو (( الفيلد مارشال ))

nodino فى يوم 21.05. الساعة 15:06
ازيك
حلو اسلوب قلب الدنيا
ولكن لابد أن تعرف أني لم أكذ على إنسان
لا انت ولا القاعدة
يا أخي
من أمنك لاتخونو ولو كنت خائن
عيبي طيبتي
واسأل نفسك يا أخي لماذا نقلت الكلام اللذ أمنتك عليه !!!
المقصودين بالكلام شخصيتين
ويعلم الله العظيم لم أكذب بحرف
وبالنسبة للقاعدة
اذهب واسأل
على كلن للأسف
ياماريشال بجد الموضوع فاق كل توقعاتي
أنا قد استخدم أوراقي للإصلاح
أما الإساد فعمري ما اقدمت على هذا الشيء ولا فكرت
يا أخي سبحان الله العظيم!!!!

المحارب الشريف فى يوم 22.05. الساعة 09:34
انا خنتك؟!!!!!!!!

امرك عجييييب!

هاتلي شئ خونتك فيييييييه

nodino فى يوم 22.05. الساعة 12:29
الله يسامحك بس
انا كلمتك على مستوى قادة...!
وكلامي صحيح.... بس !!!!!!!

المحارب الشريف فى يوم 22.05. الساعة 16:51
بص ياعم مهند

انا من النوووع اللي مبحبش اخسر حد

ناس كتييير حظرتني منك وقالتلي هيقعد يوجع دماغك بكلامه المعسول الي ان يصل لهدف ما براسه وبعدين هيغلط فيك

انا مصدقتهمش وكملت معاك ويعلم الله انا مخنتكش والكلام اللي بيني وبينك مبيطلعش لاي حد باستثناء ممكن بلابل ياخذ من كلامي شويه خلفيات غير كده اراهنك عن ان تجيب دليل انا خونتك فيه

مبحبش حد يغلط فيا ويتهمني علي الباطل

اوك

nodino فى يوم 22.05. الساعة 17:58
والله ماغلطت عليك انا في مصيبة يا أخي
كلم تيتو

المحارب الشريف فى يوم 22.05. الساعة 20:58
بص تيتو عزيز عليا

بس ولا انت ولا غيرك اسمحلهم يغلطو فيا

اظن اني احترمتك وسمعت منك كتييير

وعاملتك باحترام

لاكن تيجي تغلط فيا ده اللي مش هسمحلك بيه ابدا لازم يكون فيه خطوط حمراء

انت الان في مصيبه ايه علاقه المصيبه باني خائن؟!

علي العموم انا اللي غلطان

nodino فى يوم 22.05. الساعة 21:09
أولا انا ماقلت انك خاين انا قلت مثل بيتقال وبس
ثانيا
انا بقول ياماريشال
ثالثا
تيتو صحبك اتصل فيه تلفونيا وكلمو

المحارب الشريف فى يوم 22.05. الساعة 21:13
يا أخي
من أمنك لاتخونو ولو كنت خائن
عيبي طيبتي
واسأل نفسك يا أخي لماذا نقلت الكلام اللذ أمنتك عليه

الكلام ده لامين

أولا انا ماقلت انك خاين انا قلت مثل بيتقال وبس

مالمعني

ونصيبه ايه؟!

nodino فى يوم 22.05. الساعة 21:23
عادي برضوه انا طالبت بتبرير ماقلت خاين انا قلت ليه نقلت الكلام؟؟؟
خطخطوط حمراء
ممممممممممم
خطر من مين...؟
وعلى مين....؟
وخطوط حمرا لمين؟؟؟
مافهمت ياليت توضح
بعدين انا لحد الآن لا أعرفك ولا أرى سبب يمنعك من انك تخليني أثق فيك وتكون واضح وصادق

المحارب الشريف فى يوم 22.05. الساعة 21:28
انت الان تقول اني خائن

انا بقولك انا خونتك في ايه؟

وبعدين كل شخص ليه خطوط حمراء ياعم مهند

انا ممكن اقبل اي حاجه الا الاهانه وديه هيا خطوطي الحمراء

وبعدين من الاساس من الواضح لي انط بتثق فيا يمكن بنسبه تتخطي الخمسين بالمئه علي حسب فهمي

nodino فى يوم 22.05. الساعة 21:31
برضوه مستحيل لأنو الي حط الكلام بالمنتدى مع رد المارشال وكلام بلابل له هو أحقر إنسان في نظري
على العموم هل أنت مستعد أن تتصل بتيتو هاتفيا أم لا

المحارب الشريف فى يوم 22.05. الساعة 21:33
فين رد المرشال؟

فين اللي تقصده؟

والان انا والله ممعي اي مال لكي اتحدث هاتفيا حتي العضويه الخاصه بلابل اعطهاني الشهر ده

nodino فى يوم 22.05. الساعة 21:36
طيب أنا أطلبك ماعندي مانع أبدا

المحارب الشريف فى يوم 22.05. الساعة 21:39
وليه ياعم التكاليف؟

قولي بس المشكله او النصيبه في ايه؟!

nodino فى يوم 22.05. الساعة 22:00
آه
طيب شوف ملفي الشخصي
او مش عارف يمكن شوفتو

المحارب الشريف فى يوم 22.05. الساعة 22:01
خخخ

اكيد شوفته

nodino فى يوم 22.05. الساعة 22:02
طيب وبتضحك ليه

المحارب الشريف فى يوم 22.05. الساعة 22:04
انا ضحكت؟!

خخخخخ عندي انا = ان اللي انت كنت هتقولهولي انا عارفه يعني كنت عارف انك هتقولي اقراه

علي العموم كل شخص ووجهه نظره

انا تغلط في الاخ محمد مرشال وكل واحد وليه وجهه نظره

بس ياغالي انا مش مقتنع بالكلام ده

محمد مرشال لم اري منه الا كل خير

مثثلك الناس كلها تشككني فيك لاكني لم اري الا كل خير منك بس ابتدي الشر يظهر^+^

nodino فى يوم 22.05. الساعة 23:00
حلوة الصورة وواضحة
على كلن الموضوع باين
لأنو يكفيك ان الماريشال فيه كل خير
وحلوة مسألة الناس تشككين فيك
عجبتني
على فكرة تفضل اقرا الصفحة الخارجية
انا الي عندي قلتو
وعلى فكرة برضو تذكر ردك بهستيريا لما وريتك اني رديت
بس الي عندك من أساليب
للأسف مش لي
وعلى فكرة
إنتو وصمة عار في جبين مصر
وما أنصحك بجد تنكر أو تتهور
عارف ليه
لأن كل حرف وتأثير طلع من أكاونت المحارب الشريف راح ينحط أمام الكل
يا أستاذ إمكانيات
يابو خدود حمراء
هههههههههههههههه
على فكرة روح إقرا مرة ثانية
مامعك رصيد
للأسف
يا أخي المصري عندو كرامة وعمرو مايقول ماعندي رصيد
أما أنت فعادي تقول كذا
وعلى فكرة
لم يسيء أحد إلى مصر كما أسأت أنت
عارف ليه
لأنك بالفعل ممن يتقدون أنهم أذكياء وهم
كما ذكرت بصفحتي الخارجية..
خلاص إنتهى.
الشرف بريء منك ومن بلابل..
وإذا كنت تعتقد أن المسألة لن يكون فيها مطالبة فإنسى الموضوع
وسأنقلك إلى الموضوعية..
التوقيع
مهند

المحارب الشريف فى يوم 23.05. الساعة 00:04
hhhh
تم ياقاعده
تم يامرشال
والله الكل قال لي انك هتنكرني في يوم

بس عادي حاجه مش جديده عليك
علي العموم انا معيش من الاساس محمول واسئل تيتو

وللعلم انا اذكي من عشره من امثالك

بس انا مبنكرش خير حد عليا ولا عمري ارضي ابيع حد عارف ليه لاني مصري وكل المصريين كده

لاكن انت شخص تعبان نفسيا زي مالكل اكدلي

تحياتي

nodino فى يوم 23.05. الساعة 00:09
شاطر شاطر صح برافو
شكرا شكرا الله يخليلك الي قلك ويكثرلك من أمثالك كمان وكمان وكمان وكمان..
وكويس انك في قمة الصدق
مرة معك مويايل بدون رصيد ومرة ثانية مامعك موبايل أصلا
!!!!!!!!!!!!
معليش يامصر
سامحيه ماكانش يقصد يقول انو منك... سامحيه

المحارب الشريف فى يوم 23.05. الساعة 01:12
انا قولتلك ان مامعي رصيد ومش مصدقني اما لو قولتلك مو معي موبيل هتعمل ايه

وبعدين بلاش شغل الاطفال ده يبابا احترم سنك

انت قلبت عليا فجاه رغم اني مش عارف ليه

بس صدقني انا غير اي اي حد انا بولهالك اهيه واحفظها عندك

انا مش هغلط فيك في المنتدي ولا غيره

بس انا مش هسكوتلك

وعتشووووووف ياكلمنجي (اسئل تيتو يعني ايه كلمنجي)

وبعدين الحمد لله اني خلصت منك لان علاقتي بيك كانت مزعله ناس كتيييره من اصدقائي اللي اكتشفت الان انهم اكثر مني خبره ودرايه

بس لو قولتلي انت قلبت عليا ليه يبقي ليك الحل

مش هتلاقي سبب غير انك مريض نفسيا^_^

nodino فى يوم 23.05. الساعة 01:19
طب حلو
ممتاز جدا شاطر مع مرتبت القرف
ومين الي حفظك الكلام ده
منال والا أمك الله يخليها ويحفظها يارب؟؟؟
علشان لو منال أنا آسف يا أخي
أما لو أمك رايح أضربلها سلام وابوس دماغها وأقولها آسف يا ماما.

المحارب الشريف فى يوم 23.05. الساعة 01:25
هههه

والله ياعم مريض نفسيا

بس طلب

سيره امي متجيش في الموضوع بخير او بشر اوك يابابا

وبعدين انا محدش بيوجهني ولله الحمد وليا شخصيه مستقله لاكن مش ............

بس تصدق اول مره اتعامل مع مريض نفسيا بس المعامله مع المريض النفسي ممتعه للغايه

nodino فى يوم 23.05. الساعة 01:26
غريبه مع انك طول عمرك عايش معاه !!!!!

المحارب الشريف فى يوم 23.05. الساعة 01:29
اممممم

بص انا اعصابي ابرد من الثلج

ياعني لو في راسك انك عايز تديني باند مش هتقدر

وانا مش عايز وجع دماغ خصوصا انك اكبر رغاي

وانا مش فضيلك ياحلو

اامرني الان اي خدمه؟

nodino فى يوم 23.05. الساعة 01:33
هههههههههههههه
لا ياشيخ
والله مسكين انت .... أرحمك والله
الله يشفيك قادر كريم

المحارب الشريف فى يوم 23.05. الساعة 01:35
يارب لو انت او غيرك شايف فيا اي عيب يارب يشفيني منه

بس يامهند انت ليه واخد اللعبه علي محمل الجد؟

ليه من يومين كنت تناديني باستاذي واليوم تناديني بالخائن؟

وليه مستني مني اني مردش عليك؟

!!!!!!!

nodino فى يوم 23.05. الساعة 01:39
علشان أنا بجد لما أحب واحترم اكون بكل جوارحي ولما بكره بنسى الكره

المحارب الشريف فى يوم 23.05. الساعة 08:58
انت ياعم متجننيش

انت كنت عايز توصل لحاجه من خلالي فمعرفتش فالان عايز تتضمني لقائمه اعدائك

الان انت تقول انني بنقل الكلام اللي بيني وبينك

قولي انا نقلته لمين؟
وياريت بلاش الكلام الكتير

nodino فى يوم 23.05. الساعة 09:25
لا والله ...!
لا بجد بجد ...؟
على فكرة
خوذها مني
اي إنسان حتى الولد الصغير
يقدر يضحك عليا ويمتلكني بكل أبعادي وبإخلاص
أما لما انصدم .... إنسى الموضوع..
شوف حبيبي
انتا قلت كلمة...
اني بسبقك بخطوة أو ربع خطوة..
بس تأكد إنو أي مستوى للتفكير تتعلمو وتوصلي حتى لو بعد 50 سنة
هتلاقيني ناسيه قبل 50 سنة...
عارف ليه....؟
بجد أنا يمكن بصدر القرار لوحدي
بس عمري مابفكر لوحدي..
أما إنتا عندك كائن حقيييير جدا في داخلك إسمو فيلد مارشال
نفسك تعمل منو حاجة ومش قادر
إلى تعيش نشوة أعظم كذبة بتملك حياتك...
على فكرة وبأمانة الدخول ليا سهل لأني بجد بقايل كما خلقت ومن الزيرو...
والخروج مني أسهل إذا كان الدخول حقيقي وصادق
أما لما مايكونش كذا...
فتأكد إني راح أعطيك درس مش راح تتكلم فيه انتا بس لا...
حخلي أحفادك يحكو لأحفادهم عنو..
أنا إنسان بسيط بغض النظر عن وضع او بيئة أو أهل .. جدا بسيط
بس عارف انتا كم مرة نمت وانتا بتكلم نفسك فيا...
المرة دي راح ترتاح .. علشان المرة الي فاتت قطعت قلبك الغيرة وسممك الكذب والحقد إنتا وبلابل
ومقدرتش ترتاح لغاية لما تستخدم أحقر السبل علشان بس تضحك وتعرف تنام..
أما المرة دي أنا راح احطلك مع الغيرة والحقد ...عارف إيه.
اليأس..
وانا متأكد إني طبخي هيعجبك أوييييي..
وعلى فكرةبلابل مش هممني
بس الي بقولك انساه ولا حتى تحلم بيه
هو مملكة الماريشال
عارف ليه
لأنو لو اتحد السيرفر كلو ماك
انا راح اشلك واخليك تتفرج
وبعدها أصحيك من النوم ... واقولك معلش كلنا لها
دي لعبة مش أكتر
ياليت مادام كده تشد حيلك وتزبط نفسك ... وتخلص على بلابل زي مانا مستنتج وتقلب علينا
مش العكس ها....
مش العكس
مادام بلابل عاوزك
يالله على بركة الله اشتغل..
أما صغير فمعليش
صغير بجد إنسان طاهر بغض النظر عما يبدو عليه من دهاء
بس صغير مش قدك ياماريشال
عارف ليه ...
علشان طاهر بجد وبيثق بأنك بتلعبها صح
بس أنا وأعوذ بالله من أنا
راح احط المرايا بدون أقنعة
وزي ما وعدتك انا هاعمل
وسياسة الوجوه خليقة المناسبة ولكل طرف انساها
ولو انتا حاسبها علشان تطلع ببياض الوش
مع أي طرف سواء كان مهزوم أو رابح
برضوه انساها...
شوف
نصيحة
خليلك معايا للآخر ... راح تستفيد أكثر
وشوف ndino
بيفكرو ازاي...
فرصة سعيدة يا حماده

المحارب الشريف فى يوم 23.05. الساعة 09:37
يابني انت شكاك ليه

واحفاد مين اللي يتكلمه عنك اساسا

انت فاكر نفسك ايه ؟!

والله انا المحارب مش فيلد

لاكن كلامك وتهديداتك ديه خليهالك وبلها واشرب ميتها

بس متبقاش بمبه(اسئل تيتو معناها ايه) انا عايزك تنفذ متتكلمش وخلاص ياااحيلتها

انا بقي هعلمك الادب بقدر استطاعتي لو سنحت لي الفرصه صدقني هعلمهولك وهتشووووف يابتاعه انت

اوك ياهنودتي

سلام يامريض

nodino فى يوم 23.05. الساعة 09:51
هههههههههههه
أحفادك هيتكلمو عنك إنتا وبس...
وانا فاكر نفسي عبدالله بس
وانتا محمد مش محمد كمان...!
وانا ماهددتش
بص الي بيهدد بيكون خايف وبيتبع سياسة وضيعة للإنتقام بيكون مبدأها إنشاء حاجز تمويه للخصك الي وصلو التهديد علشان اللي بيهدد يا يهرب زي الفار
أو ياخدو على خوانة..
بس ربنا ان شاء الله بما إنك ضعيف وضئيييل للدرجة دي وانتا عارف انا راح اعمل من غير ما اقول اتطمن ... ومش هتبقى زومبا مش بمبه... هتبقى حقيقي وزي ماوعدتك.
أما عن مسألة تعليمي الأدب ياليت والله بس انا مش مستعد استناك تدرس من أول سنة حضانة أدب لغاية لما تتخرج علشان تعلمني الأدب ..
يعني بموضوعية أكتر لازم إنتا تتادب الأول وتتعلم علشان تعلم الأدب..
بس هتعلم الأدب وانتا متأدبتش بصراحة درس ومدرس نهايتهم الفشل..
وفعلا انا بتاعه بس بتاعة ربنا هو اللذي خلقني وصورني فسبحانه وتعالى لا إلاه إلى هو..
والعفو يا حماده
سلام ياسليم
حلوة سليم صح... طلعت أزبط عالبيت..
جاي لوحدك والا اوصلك...؟
قول عادي متتكسفش

المحارب الشريف فى يوم 23.05. الساعة 17:06
احفاد مين يراجل يامعفن

احترم سنك ياد وبلاش تكتر

امثالك اللي بيودونا في داهيه

اما انا فهتشوف يامهند هعمل فيك ايه

سلاموز ياحيلتها

المحارب الشريف فى يوم 23.05. الساعة 17:10
ياااقاعده

اامرني وانا انفذ

هذه الرسالة قد تم تمريرها عن طريق المحارب الشريف.

قاعدة بني تميـم فى يوم 24.05. الساعة 00:14
ههههههههه

شفت كيف ... الله يشفيه يارب ...

اسمعني يا اخوي علي ...

انا راح احلل لك نفسيه الاخ مهند ...

الاخ مهند بيشوف الناس بعين طبعه ...

يعني الان الاخ مهند لديه حسابات اخرى غير حسابه الاصلي نيدينو ...

وهو بيفتكر ان اعدائه مثله عندهم حسابات متعدده ...

فهو الان يشك بأنك الاخ محمد ( فيلد مارشال )

وبرضه كان بيشك فيني عندما تكلم مع الاخ شمالي والعز ليا و يفتكر انه انا ...

علشان كذا لا تلومه ابداً ... هو يفكر ان احنا مثله وعندنا حسابات متعدده ...

هههههههههه

الله يشفيه يارب ...

ومثل ماقلت لك من قبل يا اخوي علي ... هو بيعطي اللعبه اهمية جداً تتعدى حدود اللامعقول ...

الله يهديه بس ...
قاعدة بني تميـم فى يوم 24.05. الساعة 00:43
على فكره ...

انا عندي رسالة قبل شوي جتني من الاخ القناص ...

وكان يراسل الاخ مهند ...

وسبحان الله نفس الموضوع اللي كان الاخ مهند يراسلك ...

يحسب الاخ القناص هو انا ههههههه

والله مسكين الله يشفيه يارب ...

والله انا اتكلم من جد ...

انا خايف على الرجال من جد ... اخاف بتضرب فيوزه ... الله يستر يارب ...

المحارب الشريف فى يوم 24.05. الساعة 00:47

الان عمنا مهند بيحاول يصالحني وبيقسملي انه كان فاكرني المريشتال

وكان عايز يدين اليوزر بتاع حسابه في اللعبه انا والله ممكن اخده واخونه واحلله القبيله وااذيه بس انا قولت بلاش خليني في حسابه بالمنتدي اصلحلي

يحسب كل شخص يتكلم مصري هو (( الفيلد مارشال )) <<< والله شكل اخوي الفيلد مارشال ضارب فيوزك يا مهند

وفي النهاية ...

اعتذر لأطالتي عليكم و ارجوا من الله انكم استمتعوا بالقصه ...

وتوته توته وخلصت الحتوته...

الى اللقاء في الحلقة القادمه ...

من مسلسل مهند و لميس ... عفواً :p

من مسلسل مهند و حرب القبائل
:D

DeletedUser12567

Guest
هلا اخوي قاعده بصراحه شرفت الموضوع وزدت نوره نور يا غالي

للاسف ان كلامك كله صحيح ومهند هاذا يحتاج الى طبيب نفسي والحاله طارئه ولازم يتعالج اليوم قبل بكره انا باقترح على الادراه وضع قسم خاص بالمرضى النفسيين ومعالجتهم فورا عن طريق طبيب نفسي يتم تعيينه عن طريق الاداره لعل الله يشفي الاخ مهند مما هو فيه

اكرر شكري لك اخوي قاعده ولايضاحك الحقائق وشرفنا مرورك

DeletedUser12567

Guest
كم انت مغرور يا اخي خساره اني مش جنبك كان ازلت غرورك وخليتك تشوف النجوم بالنهار لكن خساره انك بعيد شوي لكن لا تخاف الايام بيننا

اف اف والله خطير يا فارس اشوفك صرت تهدد لا يكون اعداك مهند بطولة لسانه :d

حبيبي لا تعتذر بطول المسافه يالله ابي منك تنظف قريه بس من قرى الماستر اذا تقدر ما راح اقول لك تحتلها بس نظفها اذا قدرت واذا رجع لك جندي واحد راح اعطيك لقب ( طرزان حرب القبائل)

الكلام سهل بس الفعل صعب جدا يعني اختصر علينا ردودك وورينا افعالك

سلام يا ( طرزان ) :d

DeletedUser

Guest
يحسب كل شخص يتكلم مصري هو (( الفيلد مارشال )) <<< والله شكل اخوي الفيلد مارشال ضارب فيوزك يا مهند

وفي النهاية ...

اعتذر لأطالتي عليكم و ارجوا من الله انكم استمتعوا بالقصه ...

وتوته توته وخلصت الحتوته...

^__________^

طبيعى يابو رعد يا غالى

هو عارف انى بفضل الله تعالى عليا باحركه زى ما انا عايز بالريموت كنترول....... قطبيعى لازم يفتش فى جيوبه ويدور على قبل ما ينام....

بس باطلعه فى الحلم برضه مش سايبه فحاله :p

الله يرجك يابو رعد ............ والله فطستنى من الضحك يا شيخ الله يرضى عليك.....

تصدق وتامن بالله؟؟؟؟؟؟؟ بيقول للاعضاء عنده انى هكرت حسابه وارسلت الهجمات العجيبه بتاعته اللى بالدفاع.......... سبحان الله العظيم ... سبحان الله العظيم.....

والله فعلا مريض نفسى :D

يا مهند ارحم نفسك مش اى شوكه تدخل فى ...احم احم.... رجلك او ايدك تقول المارشال اللى رشقها فيا ...... :p :D

بس على العموم رده الفعل دى تدل على ان التجربه نجحت يابو رعد :p ......... واخد بالك انته؟؟؟؟ ;)

لسه له عندى تجربتين

انا رجعتله مخصوص والله علشان اشوف اخرتها معاه ايه مع ان الله العالم انا هاجى على شغلى ومصلحتى ازاى ............ بس معلش خللينا نتونس

والى اللقاء مع تجربه علميه جديده ان شاء الله ......هاحاول المره الجايه اكتر الشطه زياده :p

الله يعينه على نفسه ويعيننا عليه ....................​

DeletedUser

Guest

والله صادق اخوي ابو رعد

الموهم صدق او لا تصدق مهند يتهم field marshal m بسرقه حسابه

وفي اعتقادي الشخص المتواضع اللا محدود بان سبب حرب الاوصاف كان لهذا السبب

طبعا ...

هل صدق مهند بتهمته ل field marshal m ؟

وهل field marshal m سرق حساب مهند؟

نحتاج احد يوضح لنا ماذا يحصل

هل هو اسلوب للهروب من الاعتراف بانه مزرعه؟هل هو اسلوب ملتف لاتهام field marshal m بانه لا يعرف كيف يهجم؟

^__^

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى