قصة خيانة من rally points

DeletedUser37045

Guest
"

قريبًآ بيلحقك لوبي إذا مآ عجبني شغله ..

كلنآ طرنا بالبدآية عزيزي بآلتوفيق لك ..

DeletedUser

Guest
لا تلومهم يا صاحبي يريدون يلحقون كاميكاز حتى لو على حساب اعضائهم

DeletedUser23866

Guest
"

قريبًآ بيلحقك لوبي إذا مآ عجبني شغله ..

كلنآ طرنا بالبدآية عزيزي بآلتوفيق لك ..

يا اخى عيب عليك اكون داعمكم بجيوشى ومساعدكم وتيجو تحتلونى والله انتو قبيلة جبناء وقريب جدا هيبان اصلكم وحقيقتكم

DeletedUser38589

Guest
اوعدك ايها الشخص المظلوم والمنتزع من حقه والمطرود من قريته titoza ، ان تذاكر القبيلة الظالمة والمدعية للعدل علي انا شخصيا :86:

DeletedUser31571

Guest
أكيد كاميكازي عملت لهم عقدة فأرادوا ان يقلدونها

DeletedUser

Guest
مش جيش قوى بس برضو مش جيش مزارع!! وانا نقاط قريتى 3400
وكمان الثكنات شغالة لمدة 25 ساعة
اسف على خسارتك لكن صدقني جيشك ضعيف نسبة لنقاطك
انا كانت نقاطي 700 و جيشي كان مثل جيشك اضف على دلك انني لم اكن في اي قبيلة و الهجمات كانت علي من كل جانب
لكن الحركة ذي ذكرتني فواحد ماني عاقل اي عالم لكن اعتقد اسمه هوك مكتوبة بالانجليزي :86:

اخي انت لازم تتكيف و تلاقي الخطة المضادة لاي حركة هكدا هي الالعاب الاستراتيجية
بالتوفيق

DeletedUser

Guest
احتلو اللي تبون معالم العالم وضحت وقبيلة كاميكاز طارت فوقكم بمراحل < الاعتراف بالحق فضيلة ,,

لحد يجيني يقتبس لأني خارج العالم اصلا

DeletedUser37953

Guest
اتعجب من بعض الاعبين نقاطة 3000 او 2000 ولا يملك جيش يدافع به عن نفسة واذا تم احتلال قال خيانة وايدارة فاشلة الخ الخ ترا الادارة بتكون فاشلة اذا ابقتك معاها لوقت الحروب والشدة اذا ماكنت قادر عن حماية نفسك لاترمي فشلك على الادرة والقبيلة وعلى قولة اخونا ضياع تعلم في المستقبل كيف تبدا صح

DeletedUser38589

Guest
^ لا ياحبيبنا اعصار بهالطريقة اصلا انت تهدم امكانياته وماراح يقدر يتطور ويزيدها وابصم لك بالعشرة اذا دخل عالم ثاني راح يكون تطويره ٣٠٪‏ وتطوير جيشه ٧٠٪‏ وماراح يدعم احد من قبيلته ولا راح يثق فيهم
لكني انصحه بتعلم الاساسيات بقسم الشروحات ثم الاحتراف بتطوير البدايات ثم تطوير احترافات واساليب الحروب وبإذن الله نتقابل في عوالم وتكون منافس شرس وفالك التوفيق ي حبيبي

DeletedUser32249

Guest
^ لا ياحبيبنا اعصار بهالطريقة اصلا انت تهدم امكانياته وماراح يقدر يتطور ويزيدها وابصم لك بالعشرة اذا دخل عالم ثاني راح يكون تطويره ٣٠٪‏ وتطوير جيشه ٧٠٪‏ وماراح يدعم احد من قبيلته ولا راح يثق فيهم
لكني انصحه بتعلم الاساسيات بقسم الشروحات ثم الاحتراف بتطوير البدايات ثم تطوير احترافات واساليب الحروب وبإذن الله نتقابل في عوالم وتكون منافس شرس وفالك التوفيق ي حبيبي

درر يبوموسى :87:

DeletedUser23866

Guest
اتعجب من بعض الاعبين نقاطة 3000 او 2000 ولا يملك جيش يدافع به عن نفسة واذا تم احتلال قال خيانة وايدارة فاشلة الخ الخ ترا الادارة بتكون فاشلة اذا ابقتك معاها لوقت الحروب والشدة اذا ماكنت قادر عن حماية نفسك لاترمي فشلك على الادرة والقبيلة وعلى قولة اخونا ضياع تعلم في المستقبل كيف تبدا صح

انتا عايزنى ابتدى دفاعى !! وانا فى وسط قبيلتى ولا عايزنى اخلط جيوش دفاعى وهجومى
يا اخى اعقل الكلمة او روح اتعلم اللعبة من جديد ..!!

DeletedUser38589

Guest

DeletedUser23866

Guest

حضرتك انا عارف وفاهم كل اساسيات اللعبة من 5 سنين مش محتاج حد يعلمنى + ايه علاقة ده بموضوع الخيانة
تقتكر لو انتا فى وسط قبيلتك وخانتك تقدر بكل المهارات اللى فى اللعبة تمنع شئ زى ده
يا جدعان اعقلوا كلامكم شوية وشوفوا الموضوع بيتكلم عن ايه اصلا !

DeletedUser23866

Guest
وبالمناسبة انا بلعب حاليا فى 32 و33 والتحدى كمان وواثق جدا فى قبيلتى فى كل عالم لأنهم زى اخوتى
لكن rally point فى 34 اول قبيلة اشوفها بتبيع وتخون اعضائها !!

DeletedUser34948

Guest
وانت معتبر نفسك مقطع الاحتراف ويوم طارت منك قريه رحت مستفزع بقارة ثانيه ع اساس تردونها ؟

الي اختشو ماتو :171:

DeletedUser37467

Guest
لا انت الي شفناك ما استفزعت من لاعب بقارة ثانيه يلغم بالمقاليع هههههههههههههههه

DeletedUser34948

Guest
اي لاعب مستفزع منه يلغمني بمقاليع ؟ هههههههههههههههههه

بعدين التنظيف مثل التلغيم معتبره انت !

أعلى