قصة خيانة من rally points

DeletedUser23866

Guest
السلام عليكم ..
تقريبا ده اول موضوع ليا فى المنتدى
انا كنت بلعب حرب القبائل من 5 سنين تقريبا بس تركتها ورجعت من 3 شهور لأفاجئ ان اللعبة اتغيرت تماماً
خيانات وسحب اعضاء واندماجات واللعبة افتقدت متعتها تماما واستغربت ليه شعبية اللعبة قلت جدا وليه المتعة اللى كانت موجودة زمان انتهت تماما
واصبح العالم ينتهى فى 4 قارات وغالبا بينتهى بإندماجات وتخريب
rally point قلت عادى ارجع والعب واضيع فيها وقتى ومجهودى بال 8 ساعات او اكتر يوميا ودخلت مع قبيلة
وصرفت ونهبت وتعبت بالساعات وكان الاوامر بتيجى بدعم لاعبين من القبيلة الاساسية لأنى فى الفرع كنت اول من يدعم
لقيت هجمة من لاعب فى القبيلة الاساسية قلت سوئ تفاهم مثلا ولا غلط
انا واصحى الاقى قريتى تم احتلالها وهى بدون دفاع بعد ما جيوشى كانت بتوصل دعم للقبيلة افاجئ بالخيانة تيجى من قبيلتى
هو ده اللى وصلتله اللعبة .. للدرجة بقى طبيعى مجهود اسابيع وشهور يضيع بدون سبب لمجرد قبيلة مجنونة عايزة توصل للمركز الاول ولو على حساب اعضائها !! ..
الله يرحم ايام اول 12 عالم والمتعة والاحترافية .. لكن دلوقتى كله بيلعب لمصلحته

زمان كان الواحد بيخرج من اللعبة بأصدقاء كتير وبيكملوا معاه ..لكن دلوقتى بقت الخيانة هى الطريق للفوز
شكرا حرب القبابل على المتعة اللى قدمتيها لينا زمان قبل ما ييجى شوية اطفال يخربوكى ويكرهوا الناس فيكى

DeletedUser23866

Guest

بيقولى السبب انى مش بدعم لما كانوا بيطلبوا دعم لأعضاء فى القبيلة

DeletedUser

Guest
عليكم السلام ورحمة الله .
للاسف انا مع القبيلة الخصم . وننتظر رد الشباب ممكن يكون فيه دافع لانه حركة مستغربة صراحة منهم .
مع انه 100% ما راح يردون على الموضوع

لكن اعجبتني صراحة ذي .

..
للدرجة بقى طبيعى مجهود اسابيع وشهور يضيع بدون سبب لمجرد قبيلة مجنونة عايزة توصل للمركز الاول ولو على حساب اعضائها !! ..

لسان حالي يقول . متصدر لا تكلمني او الصدارة صعبة قوووية ..

DeletedUser38772

Guest
لا عيب ما يصير كذا ع الاقل كان المفروض يخبروك انهم بينزلوك كيكه تعب اسابيع راح ع فاضي

DeletedUser

Guest
لا اعلم ي صديقي وش اقول لاكن الكل يستخدم الطريقه هذي في التطور
للاسف اللعبه زي ما قلت راحت

من دق على بابك أنت ؟
أبغى أسلمه حساب توب وبوسط قبيلتكم بعد عندك شي ؟
بلط البحر طيب.

بيطير بيكير كله ايام ي امين

ي صاحب الموضوع تعال واتس بعطيك حساب توب ههههههههههه هههههههههههههه ههههههههههههه

DeletedUser20198

Guest
على الرغم من اني العب مع رالي بونت

الا واني مااحب اشوف هيك حركات !

لو كنت مقصر اطردك , ارسلك الفرع , اعطيه تحزير

بس اني اهاجمك بالليل واحتلك ماحلوة !!

عالعموم لو لك نية بالرجعة ياغالي راسلني سكايب : abed.dawood75

وحسابي مفتوح لك !

الله يوفقك

DeletedUser23866

Guest
ابسط شئ للنوب marlitoo اللى احتل قريتى يرسل قطاره بالنهار وانا موجود والله ما كنت رجعتله نبيل من نبلائه اللى فرحان بيهم
لكن هو زى الجبان جاى يهاجمنى بعد الفجر علشان لما اصحى اتفاجئ بالخيانة منه وطبعا انا واثق وفاكر انى وسط قبيلتى فهلعب هجومى وانا مطمئن لان مفيش حد بيهاجمنى وسط قبيلتى اتفاجئ ان قبيلتى نفسها هى اللى هجمت لأ وكمان باعتلى كشافة قبلها علشان يعرف انا دفاعى ولا هجومى لو كنت دفاعى كان ترك الهجوم عليا واعتبرنى فرد من القبيلة لكن لقاها صيده سهلة !!

أعلى