RAPE تنهي HollY

DeletedUser6901

Guest
[SPOIL]أصلا راب ما تعرف تلعب وكلهم مهايطين وعلي راسهم hanydia & pessy & take your face

ومسووين اقوياء عالفاضي[/SPOIL]

من ذكريات الحرب علي هولي :p

DeletedUser

Guest

الله محيي قبيلة Rape

مبروكيين على كل حـآال

و يستـآاهلون مـآا حصل لوهولي

و آحب آهني آخي الغـآالي

الوافي2020 على تحقيق حلمه

:d

و شكرآ لصـآاحب الموضوع المبدع

.. (( قــــآاتـــل الـجيـوش )) ..

Z3BLH

DeletedUser

Guest
بصراحة موضوع جميل ومفيش اى مشاكل هيا لعبة يوم كسبان ويوم خسران والحمدلله الواحد ياما كسب واحتل واستمتع باللعبة والحمدلله

عشان كدة مبروك ليك وهارد لينا ونتقابل فى عوالم اخرى ان شاء الله

يمكن بس فى كام نقطة انى طلعت خاين والكلام دة كلة لازم تفهم يا عزيزى ان اول يوم للحرب واعتقد انتا عارف بكدة زعيم ادانى صلاحيات الملك وراح منزل نفسة كعضو وبقيت انا ملك هولى فى اول بداية الحرب خااااالص هههههه^_*

ثم اختفى زعيم العرب فترة لا تقل عن 5 ايام وكان بيخش فيهم لكن بدون اى شى بيخش مش بيكلم مش بيعمل اى حاجة

انا حاولت ادير الحرب فى الاول لكن ال HuG ودى حاجة لازم تكون عارفها هيا الى خليت هولى تسقط لاننا كنا بنحارب ثلاث جهات من كل مكان حولينا ودى طبعا بفضل الدبلوماسيين عندكم وتخطيطكم للعالم...

انا بس عايز اقول حاجة ليكم انا لو تلاحظ فى الرسايل قايل انى هرجع بعد العيد لانى فعلا كنت مشغول فترة العيد وقبل العيد حتى اديت حسابى حضانة الفترة دى كلهااا

يعنى الحساب تحت ايديهم القطارات والنيوكات وكل شى موجود انما فين زعيم العرب.؟؟اختفى.!!

وانتا اكيد عارف ان الملك هو الاساس ولو حصل اى حاجة للملك القبيلة يتسقط وغياب زعيم العرب كل الفترة دى خلا القبيلة غير متزنة...

حتى وصل زعم لدرجة انوا كان بيخش يقوم باعت رسالة للقبيلة ويخرج علطول وتكون الرسالة زى منتا شوفت اصبروا واصمدوا وتم وضع خطط ......الخ. هههههه
وكان يخرج علطول ولا هو حط خطط ولا عمل اى حاجة ههههه وكلام فى الهوى وخلاص

انا والله حبيت اخش بس كدة اتسلى شوية فى المنتدى وقولت اوضح بعض الاشياء الى حدثت عشان الكل يكون عارف مين هو زعيم^_*..

بالنسبة لموضوع سرقة حسابة فى عالم 3 ههههههههه تصدق بالله انى ولا حاولت اسرقة ولا حاجة والكل كان عارف انى بلعب فية لدرجة زعيم مكنش معاة نقاط يشحن الحساب وروحت محول لة اكتر من 400 نقطة على الحساب قبل سحب الحساب منى بيوم واحد خخخخخخ ههههه

يعنى بد ما تقول انى خاين والكلام دة كلة الاول رجع ليا نقاطى الى انا محولهم للحساب وبالعقل كدة ازاى ههحول للحساب 400 نقطة تميز واجى تانى يوم احاول اسرقة واسرقة ازاى اصلا خخخخ اذا كان الميل الى معمول علية الحساب بتاع زعيم العرب يبقا ازاى بقا هسرق الحساب.؟؟؟؟؟؟؟؟

اعتقد وضحت حاجات كتير ومش هوضح اكتر من كدة انا بس حبيت اوضح الموضوع بطريقة مخلصة لان فى حكايات وحاجات كثيرة جداااا تخفى عن الجميع وماذا كان يحدث بينى وبين زعيم العرب فى السكايبى وكلام كثير لكن كفاية كدة عشان كدة كدة ولا يهمنى حد يصدق كلامى او لا ولا يهمنى حد يعرف الكلام دة اصلا لانى زى ما قلت فى الاول انا بلعب وبستمتع وبس والى حابب يتكلم معايا يقدر يراسلنى سكايبى واشرح واقول كل شى...

تحياتى ليك يا بيسى بس بصراحة الفرق بينا وبينكم هو مجموع الاعضاء المحترفين+الملك وسياستة والى للاسف بسبب سياستة الغلط خليت علينا ال HuG وكان دايم زعيم يقولى سيبلى سياسة القبيلة الخارجية خخخخخخ ادينى سيبتها....!!

والسلام خير الختام وبالنسبة لموضوع ميلوزة ههههه حبيب قلبى الواد دة مش لاقى عالم فية ينجح فية ههههه كل ما يروح لعالم يفشل فية خخخخخ الله يكون فى عونة ^_*

والسلام خير الختام ونتقابل فى عوالم اخرى وقريبا ان شاء الله

DeletedUser

Guest
[spoil]
بصراحة موضوع جميل ومفيش اى مشاكل هيا لعبة يوم كسبان ويوم خسران والحمدلله الواحد ياما كسب واحتل واستمتع باللعبة والحمدلله

يمكن بس فى كام نقطة انى طلعت خاين والكلام دة كلة لازم تفهم يا عزيزى ان اول يوم للحرب واعتقد انتا عارف بكدة زعيم ادانى صلاحيات الملك وراح منزل نفسة كعضو وبقيت انا ملك هولى فى اول بداية الحرب خااااالص هههههه^_*

ثم اختفى زعيم العرب فترة لا تقل عن 5 ايام وكان بيخش فيهم لكن بدون اى شى بيخش مش بيكلم مش بيعمل اى حاجة

انا حاولت ادير الحرب فى الاول لكن ال hug ودى حاجة لازم تكون عارفها هيا الى خليت هولى تسقط لاننا كنا بنحارب ثلاث جهات من كل مكان حولينا ودى طبعا بفضل الدبلوماسيين عندكم وتخطيطكم للعالم...

انا بس عايز اقول حاجة ليكم انا لو تلاحظ فى الرسايل قايل انى هرجع بعد العيد لانى فعلا كنت مشغول فترة العيد وقبل العيد حتى اديت حسابى حضانة الفترة دى كلهااا

يعنى الحساب تحت ايديهم القطارات والنيوكات وكل شى موجود انما فين زعيم العرب.؟؟اختفى.!!

وانتا اكيد عارف ان الملك هو الاساس ولو حصل اى حاجة للملك القبيلة يتسقط وغياب زعيم العرب كل الفترة دى خلا القبيلة غير متزنة...

حتى وصل زعم لدرجة انوا كان بيخش يقوم باعت رسالة للقبيلة ويخرج علطول وتكون الرسالة زى منتا شوفت اصبروا واصمدوا وتم وضع خطط ......الخ. هههههه

انا والله حبيت اخش بس كدة اتسلى شوية فى المنتدى وقولت اوضح بعض الاشياء الى حدثت عشان الكل يكون عارف مين هو زعيم^_*..

بالنسبة لموضوع سرقة حسابة فى عالم 3 ههههههههه تصدق بالله انى ولا حاولت اسرقة ولا حاجة والكل كان عارف انى بلعب فية لدرجة زعيم مكنش معاة نقاط يشحن الحساب وروحت محول لة اكتر من 400 نقطة على الحساب قبل سحب الحساب منى بيوم واحد خخخخخخ ههههه

يعنى بد ما تقول انى خاين والكلام دة كلة الاول رجع ليا نقاطى الى انا محولهم للحساب وبالعقل كدة ازاى ههحول للحساب 400 نقطة تميز واجى تانى يوم احاول اسرقة واسرقة ازاى اصلا خخخخ اذا كان الميل الى معمول علية الحساب بتاع زعيم العرب يبقا ازاى بقا هسرق الحساب.؟؟؟؟؟؟؟؟

اعتقد وضحت حاجات كتير ومش هوضح اكتر من كدة انا بس حبيت اوضح الموضوع بطريقة مخلصة لان فى حكايات وحاجات كثيرة جداااا تخفى عن الجميع وماذا كان يحدث بينى وبين زعيم العرب فى السكايبى وكلام كثير لكن كفاية كدة عشان كدة كدة ولا يهمنى حد يصدق كلامى او لا ولا يهمنى حد يعرف الكلام دة اصلا لانى زى ما قلت فى الاول انا بلعب وبستمتع وبس والى حابب يتكلم معايا يقدر يراسلنى سكايبى واشرح واقول كل شى...

تحياتى ليك يا بيسى بس بصراحة الفرق بينا وبينكم هو مجموع الاعضاء المحترفين+الملك وسياستة والى للاسف بسبب سياستة الغلط خليت علينا ال hug وكان دايم زعيم يقولى سيبلى سياسة القبيلة الخارجية خخخخخخ ادينى سيبتها....!!

والسلام خير الختام وبالنسبة لموضوع ميلوزة ههههه حبيب قلبى الواد دة مش لاقى عالم فية ينجح فية ههههه كل ما يروح لعالم يفشل فية خخخخخ الله يكون فى عونة ^_*

[/spoil]

انا اقولك انت ليش جيت ترد

انت ما تقدر تقاوم الا ان ترجع للعبة

فدخلت عالم 12

و جيت هنا تكتب اي كلام عشاان تبرر خسارتك و هروبك من الحرب

و اعتقد ان باسل كان مخدوووع فيك

و ميلوز الصراحة كاان له دوور كبير في هزيمتكم

وشكرا

DeletedUser26063

Guest
mido mafia الافضل تنسي الاسم ده وتبدأ بدايه جديده لان الناس عرفت الاسم ده وكل عالم هيدمروك

DeletedUser

Guest
اهاا

الف مبروك لـ رابي متوقع الفوز لها من بدآية العآلم 10

وان شاء الله ينتهي العآلم بسرررعه ..<"

DeletedUser

Guest
nido.mafia

كل العالم معصبين عليك ممكن السبب؟

هذا هو نيدو مافيا

احد يدري ان من اسباب انتصارنا بالحرب ميلوز ؟ :d

DeletedUser

Guest
مبروووك الفوز راب^_^

ميدو دائما فاشل و نوب
عالم 8 اندعست من كلوزد و حذفت الحساب :eek:
عالم 10 رابي دعستك
عالم 11 ميلوز دعسك :eek:

معقولة
تحية لك يا ميلوز (مؤمن) لبا قلبك << قائد قبيلة كلوزيد قبل اعتزالك اشتقت لك والله :)

DeletedUser

Guest
ميـــــدو

أنصحك

لان الادميين راح يدمرونك

سجل بحساب جـــديـــد

DeletedUser

Guest
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
بعد غياااب طوييييييييييييل جدا اخيرا انا دخلت مرة :)
و كما توقعت لقيت نهاية هولي على يد رااب بصراحة شئ كان شاغل بالي من زمااااان
و كان نفسي احضره و اكون شاهد عليه
يمكن الموضوع قديم و ردي وصل متأخر لكن المهم اني شفته و ارتحت

أفاك ::- و الله احبك :d

تحية لراب و كل اعضاء راب

[SPOIL]

انا حاولت ادير الحرب فى الاول لكن ال HuG ودى حاجة لازم تكون عارفها هيا الى خليت هولى تسقط لاننا كنا بنحارب ثلاث جهات من كل مكان حولينا ودى طبعا بفضل الدبلوماسيين عندكم وتخطيطكم للعالم...

تحياتى ليك يا بيسى بس بصراحة الفرق بينا وبينكم هو مجموع الاعضاء المحترفين+الملك وسياستة والى للاسف بسبب سياستة الغلط خليت علينا ال HuG وكان دايم زعيم يقولى سيبلى سياسة القبيلة الخارجية خخخخخخ ادينى سيبتها....!!

[/SPOIL]

حتى تحاول تبرر خسارتك <<<< من كام يوم كنت ملك ملوك اللعبة و مفيش حد قدك
من يومك و انت مهايطي :d:d
المفروض تسكت تماااااااما لانهم بصراحة مسحوك مسحة قوية جداااااا

انا مستغرب اني مش ملاقي رد زعيم <<<<<<<< نفسي اشوفه

تحية مرة اخرى لااعضاء راب الكرام

و تحية لاصدقاائي الاعزاء <<<<<<<<< أحبكم مووووووووووووت

و اسف لغيابي الطويل و لكن ما باليد حيلة

مييييرسي افااااااك
&
THANKS

DeletedUser

Guest
mido.mafia

كل العالم معصبين عليك ممكن السبب؟

لانى كنت الاول فى الهجوم والفرق بينى وبين التانى مليون نقطة وكنت التانى فى النقاط بروفايلى مليان انجازات

لولا هروب زعيم العرب وحل القبيلة مكنش حصل اى حاجة لكن هنقول حسبى الله ونعم الوكيل^_*

وزى ما بقول هيا لعبة يوم كسبان ويوم خسران^_*

وحتى الان بلعب فى عالم 8 مع قبيلة هيرورز ونقاطى 2 مليون وشوية

وبلعب فى عالم 10 حتى الان مع هولى وحتى اخر لحظة رابى وغير رابى معرفتش تحتل منى غير 8 قرى^_*

كان معايا 42 قرية اعدائى كلهم معرفوش يحتلوا اكتر من 8 قرى بعد فشل اوب عليا وهزيمة اكتر من 90 نبيل فى بروفايلى من قنص لدعم لكل شى

ثم بعد حل القبيلة جاتلى حالة نفسية للاسف لانى حسيت ان تعبى كلة ضاع فى لحظة من فاشل وجبان اسمة زعيم النوب^_*

ساعتها اديت قراى لاصدقائى واديتهم 34 قرية ساعتها لانى مكنش ليا نفس اكمل فى العالم

ثم عدت دلوقتى تانى وبقا معايا 28 قرية وهفضل فى عالم 10 لاخر قرية^_*

وعالم 11 بلعب فى اللعنة حاليا ومظبت احلا هجمات معاهم^_*

وعالم 12 بلعب فية بردو ^_*

يعنى ولا حرب نفسية ولا حرب محشية ولا حرب فاصولية خخخخخخ تقدر تأثر فيا^_*

طوز فى الجميع وهفضل اللعب فى العوالم كلها غصب عن اى حد واراهن واحد يقدر يقول انوا اعطانى تذكرة فى اى عالم من العوالم دى^_*

ميدو مافيا مر من هنا:d:d:d

DeletedUser

Guest
لانى كنت الاول فى الهجوم والفرق بينى وبين التانى مليون نقطة وكنت التانى فى النقاط بروفايلى مليان انجازات

لولا هروب زعيم العرب وحل القبيلة مكنش حصل اى حاجة لكن هنقول حسبى الله ونعم الوكيل^_*

وزى ما بقول هيا لعبة يوم كسبان ويوم خسران^_*

وحتى الان بلعب فى عالم 8 مع قبيلة هيرورز ونقاطى 2 مليون وشوية

وبلعب فى عالم 10 حتى الان مع هولى وحتى اخر لحظة رابى وغير رابى معرفتش تحتل منى غير 8 قرى^_*

كان معايا 42 قرية اعدائى كلهم معرفوش يحتلوا اكتر من 8 قرى بعد فشل اوب عليا وهزيمة اكتر من 90 نبيل فى بروفايلى من قنص لدعم لكل شى

ثم بعد حل القبيلة جاتلى حالة نفسية للاسف لانى حسيت ان تعبى كلة ضاع فى لحظة من فاشل وجبان اسمة زعيم النوب^_*

ساعتها اديت قراى لاصدقائى واديتهم 34 قرية ساعتها لانى مكنش ليا نفس اكمل فى العالم

ثم عدت دلوقتى تانى وبقا معايا 28 قرية وهفضل فى عالم 10 لاخر قرية^_*

وعالم 11 بلعب فى اللعنة حاليا ومظبت احلا هجمات معاهم^_*

وعالم 12 بلعب فية بردو ^_*

يعنى ولا حرب نفسية ولا حرب محشية ولا حرب فاصولية خخخخخخ تقدر تأثر فيا^_*

طوز فى الجميع وهفضل اللعب فى العوالم كلها غصب عن اى حد واراهن واحد يقدر يقول انوا اعطانى تذكرة فى اى عالم من العوالم دى^_*

ميدو مافيا مر من هنا:d:d:d

متناقض

دعسوك وصرفتها قلت عطيت اخويائي

انت الجبان مو زعيم يا نيدو

DeletedUser

Guest
متناقض

دعسوك وصرفتها قلت عطيت اخويائي

انت الجبان مو زعيم يا نيدو

والله ما حد دعسنى وفضلت اقرى بعد حل القبيلة اكتر من اسبوعين معايا ومحدش عرف يحتل منى قرية خخخخخ

ويا سيدى انا جبان الى يعرف يدينى تذكرة ويدعسنى اهلا وسهلا انا حتى الان بلعب^_*:d

أعلى