[Kiesrt zombie [1

• بادئ الموضوع DeletedUser12199
  • تاريخ البدء

DeletedUser12199

Guest

بســم الله الرحـ،ـمن الرحيم

نبدء على بركة الله في هذا العالم الرائع بالخصائص السيئ بالفروع..

اليوم يتم دخول قبيلة Kiesrt zombie للعالــم 14..

راح يكون اخر حد للاعضاء25.. باذن الله وسينتشر وباء الزومبي بارجاء العالم14 ككل..

ولكل قادة الفروع ولاعبينها ..

[SPOIL]
هو بس انا مستغرب الكل عمال خايف من الفروع, لما انتوا كلكوا مش عايزين فروع بتدخلوها في الاخر لية؟
الأجابة الصريحة علشان بعض منكم بيبقة جبان و مش راجل كفايا انه يواجه هذه الفروع.

ثانياً الهايكون جزء من هذه الفروع ببساطة شديدة هايكون مجرد خروف, لان في نهاية العالم فقط 40 هم من سيفوزون بالعالم, فاذا كل الأعضاء الاخرين (الطبعاً هايضحك عليهم و يتقال انهم جزء لا يتجزاء و كل الكلام الظريف دة ) هايكونوا مجرد خرفان و حائط بشري لصد الهجمات عن القادة و اصدقائهم.

انت بقة حر, عايز تبقة خروف, عايز تبقة مش راجل, دي حاجة ترجعلكوا انتوا مش ترجع للأدارة, لو فاكر ان في حد ممكن يساعدك انك تكون راجل او يساعدك تفهم زيادة شوية, يبقة انت اكيد ساذج قوي :)
انت بس التقدر تخلي من نفسك راجل و انت بس التقدر تخلي من نفسك قيمة مش مجرد خروف.

اتمنى ان تكون الرسالة وصلت, سواء بقة العالم بقة فروع او مفهوش فروع, دي حاجة متهمنيش ولا اساساً هاتفرق معايا , لان كدة كدة هايكون فية اعضاء و كدة كدة هايستمر مثلة مثل غيرة من العوالم, بس انتوا بقة البتحددوا شكل العالم اية و المفروض انتوا اليفرق معاكوا لانكوا انتوا البتلعبوا فية

[/SPOIL]

اطيب تحية من قــائد Kiesrt zombie

ونتمنى ان يكون عالم بلاخيانات

دمتم سالمين:d

DeletedUser

Guest
بالتوفــ يق لكـم ان شاء الله وياليت يكون عالم نضيف

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
منورين العالم والله

افضل تريقة ابيدو النوبز لاحد يتبجح بالفروع

مافي قبيلة فازت بالعالم ومعه فروع ههههههههآآي. :D

يعني لاتخافو يا اطفالي

مر من هنا

(( مهجد الاجانب..:p))

هههههههههههه​

DeletedUser12199

Guest
^^^

خخخخ الحين فتى بلحمر معاكم؟ بالله لو تعرفه عطني ايميله لاني اشوفه اعطاك حسابه الي معاه بقانقز عالم3

DeletedUser

Guest
^^^

خخخخ الحين فتى بلحمر معاكم؟ بالله لو تعرفه عطني ايميله لاني اشوفه اعطاك حسابه الي معاه بقانقز عالم3

لا
فتى بالحمر ترك اللعبة والحساب من فترة ^_*
الى ماسك الحساب انا حاليا;)

DeletedUser12199

Guest
مافي ايميل او اي شي ولاعليك امر راسلني على حساب

johnny quest

بعالم14

أعلى