يآ آخ [[ بيتر شوقي ]] مهم بخصوص اوقات السبيد

DeletedUser

Guest
موضوع الاحتباس الحراري اكيد لكم تأثير فيه .. كثير من العلماء الافذاء والفطاحل يموتون في معارك حرب القبايل ..

ورحمة الله على جحا .. كان طيب وحبوب ..

بس تدري .. خلني انوب عنك في الاداره .. والله لا اسوي لهم عوالم يحلمون فيها .. ودبابات وحركات ..

طالما فيها دبابات و حركات, يبقة كدة انت اكيد اصلح مني

مافي داعي ذا كله
+
ليه ماتكون الجولات ببلاش:\

نفس السبب ان كل حاجة بتشتريها من مأكل و مشرب و ملبس ... الخ بفلوس مش ببلاش :)

كني اشوف بيتر يقول انا كيف علمت الجحلط ذولي سبيد خخخخخخخخخخخخخخخ

الحل يااخوي الغي سبيد من النسخه العربي

ولا افتح يوميا واستجب لمطالب الاعضاء

تحياتي اخ بيتر

السبب بسيط جداً, اساساً الأقبائل على شراء العضوية الخاصة في النسخة ضعيف جداً و الأقبائل حتى على جولات السرعة ليس كبيراً, فعادتاً ما يكون عدد الاعضاء ما بين 140-160 عضو.

اذا قمنا بعمل جولات 3 مرات يومياً, فببساطة اول 100 عضو سيقومون بالتسجيل (لانه مجاني) ثم سيقوم الأخرين بالأنتظار للجولة التالية بدلاً من دفع نقاط للدخول في الجوله, مما سيؤدي الي خسائر في النسخة.

ياجماعه قولو لبيتر ليه مش تعمل سبيد يوم الاحد؟بعد متسألوه هقلكم الاجابه... بيتر السيرفر عارف مين جحا؟وبأسلوبك هذا بتطفش اللاعبين العرب اللي عايزين يتسلو. طبعا انا هيجيلي باند علي هذ الكلام بس عادي قريبا راح اعتزل وبالتوفيق لكل اللاعبين

عارف, اكبر مشكلة حقيقة بتواجهني في النسخة دي, هي الناس الفاهماني و كشفاني :(

بس بدل مفهم سؤالك بالشكل السيئ, هاحاول اني افهم سؤالك بالشكل الجيد و اجاوب عليه

السبب ببساطة اني معملتش غير جولة واحدة بس يوم الأحد (جولة رقم 12) هي انها لم تحقق النجاح المطلوب, لان يوم الأحد ليس يوم اجازة(على الأقل في معظم الدول العربية) كما هو الحال في الدول الأجنبية الاخرى و لهذا معظم الجولات تقام يوم الجمعه.
ولكن ايضاً احتراماً للدول العربية التي لديها اجازة يوم الأحد (مثل دول المغرب العربي) تم عمل اكثر من جولة يوم السبت ليلاً بعد طلبهم هذا.

اتمنى ان دي تكون اجابة كافيه لك, الا طبعاً اذا كان ليك وجه نظر اخرى و مثلاً يكون لديك معلومه عني انا بحاول اخبيها على الأعضاء ..

DeletedUser2033

Guest
طالما فيها دبابات و حركات, يبقة كدة انت اكيد اصلح مني

نفس السبب ان كل حاجة بتشتريها من مأكل و مشرب و ملبس ... الخ بفلوس مش ببلاش :)

السبب بسيط جداً, اساساً الأقبائل على شراء العضوية الخاصة في النسخة ضعيف جداً و الأقبائل حتى على جولات السرعة ليس كبيراً, فعادتاً ما يكون عدد الاعضاء ما بين 140-160 عضو.

اذا قمنا بعمل جولات 3 مرات يومياً, فببساطة اول 100 عضو سيقومون بالتسجيل (لانه مجاني) ثم سيقوم الأخرين بالأنتظار للجولة التالية بدلاً من دفع نقاط للدخول في الجوله, مما سيؤدي الي خسائر في النسخة.

عارف, اكبر مشكلة حقيقة بتواجهني في النسخة دي, هي الناس الفاهماني و كشفاني :(

بس بدل مفهم سؤالك بالشكل السيئ, هاحاول اني افهم سؤالك بالشكل الجيد و اجاوب عليه

السبب ببساطة اني معملتش غير جولة واحدة بس يوم الأحد (جولة رقم 12) هي انها لم تحقق النجاح المطلوب, لان يوم الأحد ليس يوم اجازة(على الأقل في معظم الدول العربية) كما هو الحال في الدول الأجنبية الاخرى و لهذا معظم الجولات تقام يوم الجمعه.
ولكن ايضاً احتراماً للدول العربية التي لديها اجازة يوم الأحد (مثل دول المغرب العربي) تم عمل اكثر من جولة يوم السبت ليلاً بعد طلبهم هذا.

اتمنى ان دي تكون اجابة كافيه لك, الا طبعاً اذا كان ليك وجه نظر اخرى و مثلاً يكون لديك معلومه عني انا بحاول اخبيها على الأعضاء ..

تـمآم الـتـمآم..!

بسس خـلك فلآوي شـوي مـو كـله كآمت نـفسسك مـع نفسسك:D

نـبيك تطقطق مـعنآ .!:rolleyes:

DeletedUser

Guest
بصراحه يابيتر ردك كافي من حيث الكم وليس من حيث الكيف.اولا استنتج من كلامك حاجه جميله جدا وهي انك بتختار اوقات فراغ اللاعبين وتطلق سيرفرات سواء سبيد او عادي.طب وانت كنت موفق في وقت اطلاق السيرفر ال10؟...... ثاني حاجه لماذا اطلقت السبيد الجمعه مبكرا ب ثلاث ساعات عن سابقتها في يوم الخميس علي الرغم ان وقت الجوله كان اربع ساعات فقط يوم الجمعه؟بيتر افعالك تناقض كلامك مع احترامي الكامل لك. اعلم انا مش عايز اظهر نفسي علي حسابك لان كلها اسبوع وهعتزل وبالتوفيق للجميع

DeletedUser

Guest
الجمعه جوله العصر - المغرب الصبآح ما ينفع والله
يآخي

نبي 3 جولآت باليوم

كل ايآم الاسبوع باستثناء الجمعه ,, فقط يكون الجمعه الساعه 00:00:00 بتوقيت السيرفر

مع احترامي الكامل, بس اساساً كلامك متناقض مع نفسه :confused:

ازاي تقول

و في نفس الوقت تطالب بثلاث جولات سرعه يوم الجمعه؟

ولا نفتح ثلاث جولات علشان بعد كدة واحد يفتح موضوع و يقول كيف نفتح ثلاث جولات يوم الجمعه واننا كدة بنمنعكم من زيارة الأهل و الأقارب و الأصدقاء و يمكن نكون السبب في الأحتباس الحراري في العالم ايضاً؟

......................................
<3

DeletedUser

Guest
كل ايآم الاسبوع باستثناء الجمعه ,, فقط يكون الجمعه الساعه 00:00:00 بتوقيت السيرفر +111111111111 الله يخلي البرتغالي بس

DeletedUser7312

Guest
صااااحب الموضوع
اكل باااااند

ليه القمع يا جحا

DeletedUser

Guest
صااااحب الموضوع
اكل باااااند

ليه القمع يا جحا

يعنى تهزىء كرامه الراجل وبعدين تقول سياسه القمع ....الراجل شبه بيتر تشبيه وحش ادوله باند وهوه يستحقه .بس سؤال لو كانت الشتيمه ديه اتوجهت للاعب عادى كان هياخد باند برده؟؟؟؟؟؟؟

DeletedUser

Guest
بصراحه يابيتر ردك كافي من حيث الكم وليس من حيث الكيف.اولا استنتج من كلامك حاجه جميله جدا وهي انك بتختار اوقات فراغ اللاعبين وتطلق سيرفرات سواء سبيد او عادي.طب وانت كنت موفق في وقت اطلاق السيرفر ال10؟...... ثاني حاجه لماذا اطلقت السبيد الجمعه مبكرا ب ثلاث ساعات عن سابقتها في يوم الخميس علي الرغم ان وقت الجوله كان اربع ساعات فقط يوم الجمعه؟بيتر افعالك تناقض كلامك مع احترامي الكامل لك. اعلم انا مش عايز اظهر نفسي علي حسابك لان كلها اسبوع وهعتزل وبالتوفيق للجميع

نعم, انا بحاول على قد مقدر اني اختار وقت فراغ الأعضاء علشان نبداء جولات السبيد, عادتاً انا شخصياً شايف ان الجولات يوم الجمعه الأفضل انها تكون مبكرهو بسبب بسيط جداً, يوم الجمعه اجازه , و صيف, ياعني محدش هايفكر ينزل من بيتهم في خلال فترة الضهر الي المغرب, فاعتقد ان هذا الوقت هو الأفضل لبدء اي دورات سبيد, بينما يوم الخميس, يوم عمل عادي, فاذا الأفضل بداء الدورات في خلال فترة ما بعد مواعيد العمل الطبيعيه.
هو الشئ البجد انا حابب افهمه, انت تفتكر ليه طيب انا بعمل المواعيد كدة؟
اية السر اني عملت الجوله يوم الجمعه بدري و الخميس متأخر و اني مبعملش جولات يوم الأحد؟

يعنى تهزىء كرامه الراجل وبعدين تقول سياسه القمع ....الراجل شبه بيتر تشبيه وحش ادوله باند وهوه يستحقه .بس سؤال لو كانت الشتيمه ديه اتوجهت للاعب عادى كان هياخد باند برده؟؟؟؟؟؟؟

الإجابه ببساطه, لا, لن يتم حظر اللعب اذا قام بالتطاول على لاعب اخر من اول مره, ولكن بالطبع يتم انذار كل لاعب يقوم بأستخدام اسلوب غير محترم.

لماذا؟

بسبب بسيط جداً, انتم كلاعبين في السيرفر منافسين لبعضكم البعض, شئ طبيعي ان تنتج عن هذه المنافسه الكثير من المشاعر الغاضبه, و هذا ما يحدث في معظم ان لم يكن كل الرياضات في كل دول العالم.
ولهذا فمن الطبيعي ان يفقد احد اللاعبين اعصابه عند الحوار مع عضو اخر.

بينما انا و كل اعضاء فريق العمل موجودين في المنتدى و اللعبه لتقديم خدمه لكم, لذا شئ طبيعي جداً عندما يتطاول احد على اي فرد من افراد فريق العمل و خصوصاً اذا لم يكن هذا الامر مسبب و من دون اي داعي سوا ان هذا اللاعب يفتقد لأداب الحوار, فاذا ببساطه شديدة هذا اللاعب غير مرغوب به في هذا المكان.

DeletedUser

Guest
نعم, انا بحاول على قد مقدر اني اختار وقت فراغ الأعضاء علشان نبداء جولات السبيد, عادتاً انا شخصياً شايف ان الجولات يوم الجمعه الأفضل انها تكون مبكرهو بسبب بسيط جداً, يوم الجمعه اجازه , و صيف, ياعني محدش هايفكر ينزل من بيتهم في خلال فترة الضهر الي المغرب, فاعتقد ان هذا الوقت هو الأفضل لبدء اي دورات سبيد, بينما يوم الخميس, يوم عمل عادي, فاذا الأفضل بداء الدورات في خلال فترة ما بعد مواعيد العمل الطبيعيه.
هو الشئ البجد انا حابب افهمه, انت تفتكر ليه طيب انا بعمل المواعيد كدة؟
اية السر اني عملت الجوله يوم الجمعه بدري و الخميس متأخر و اني مبعملش جولات يوم الأحد؟

الظهر للمغرب فى ناس بتحب مثلا تقرا قران لان يوم الجمعه ده يوم مقدس عند المسلمين ..وبعدين انت بتقول يوم اجازه يعنى قدامك طول اليوم ممكن تطلق فيه السبيد يعنى فيها ايه لو كنت اطلقته من 20.00 حتى نهايه اليوم كنت هتخسر حاجه وعلى العكس ده احسن وقت لانه مفيش لا غداء ولا اى التزمات منزليه

الإجابه ببساطه, لا, لن يتم حظر اللعب اذا قام بالتطاول على لاعب اخر من اول مره, ولكن بالطبع يتم انذار كل لاعب يقوم بأستخدام اسلوب غير محترم.

لماذا؟

بسبب بسيط جداً, انتم كلاعبين في السيرفر منافسين لبعضكم البعض, شئ طبيعي ان تنتج عن هذه المنافسه الكثير من المشاعر الغاضبه, و هذا ما يحدث في معظم ان لم يكن كل الرياضات في كل دول العالم.
ولهذا فمن الطبيعي ان يفقد احد اللاعبين اعصابه عند الحوار مع عضو اخر.

بينما انا و كل اعضاء فريق العمل موجودين في المنتدى و اللعبه لتقديم خدمه لكم, لذا شئ طبيعي جداً عندما يتطاول احد على اي فرد من افراد فريق العمل و خصوصاً اذا لم يكن هذا الامر مسبب و من دون اي داعي سوا ان هذا اللاعب يفتقد لأداب الحوار, فاذا ببساطه شديدة هذا اللاعب غير مرغوب به في هذا المكان.

أنا اخاف ارد على هذا الكلام يجيلى باند .بس لو تضمنلى انى ميجنيش باند اوعدك انى ارد .....لان الكلام عن فري قالاداره باحترام يعتبر التكلم عن السياسه فى بلدنا وانت عارف اللى كان بيتكلم فى السياسه بيحصله ايه

DeletedUser

Guest
[spoil]
أنا اخاف ارد على هذا الكلام يجيلى باند .بس لو تضمنلى انى ميجنيش باند اوعدك انى ارد .....لان الكلام عن فري قالاداره باحترام يعتبر التكلم عن السياسه فى بلدنا وانت عارف اللى كان بيتكلم فى السياسه بيحصله ايه

[/spoil]

نحمد الله انهم سكتوك .. حرام بالله واحد دلخ ورامي كلام مادرى عنه .. والاغرب ان المدير بكبره معطيك وجه .. اقول يا حج بيتر .. ورى ماتدير مدرستنا بدل العلَّه ذيه اللي معنا ....

DeletedUser

Guest
طيب في لاعب بولندي حط صورة خليعة مايجيلة حظر استاز بيتر

وكمان عشان العطلة اتمنى تسوي تخفيضات على السبيد لكي يصبح ب 75 نقطة او 50

وكمان اتمنى تقول ماهي فائدة الكنيسة في العوالم لانها طلعت في السبيد

DeletedUser

Guest
[spoil]

[/spoil]

نحمد الله انهم سكتوك .. حرام بالله واحد دلخ ورامي كلام مادرى عنه .. والاغرب ان المدير بكبره معطيك وجه .. اقول يا حج بيتر .. ورى ماتدير مدرستنا بدل العلَّه ذيه اللي معنا ....

لا المفروض نسمعك انت :d

راجى مسببلك ازمه لهاك الدرجه... بجد احسده

DeletedUser

Guest

انا مش هاعلق على قصه السياسه علشان بعد الثورة و فجئة, اصبح في مصر 80 مليون خبير سياسية و تاريخ , فبلاش نضيع وقتنا في الكلام دة.

بالنسبة بقة لموضوع الباند و القصص دي, فللأسف الأسطوانه دي استخدمت كذا مره من كذا واحد قبل كدة, ناس منهم مخدوش حظر, لانهم عرفوا يتكلموا بأحترام و عرفوا يكملوا الحوار بأدب, و في ناس منهم اخدوا الباند المحترم مباشره بعد ردودهم , لانهم معرفوش يتكلموا بأحترام ولا عرفوا يكملوا الحوار بأدب.

نفهم من كدة, ان مفتاح القصة, كلمتين "الأدب" و "الأحترام"

DeletedUser

Guest
انا مش هاعلق على قصه السياسه علشان بعد الثورة و فجئة, اصبح في مصر 80 مليون خبير سياسية و تاريخ , فبلاش نضيع وقتنا في الكلام دة.

بالنسبة بقة لموضوع الباند و القصص دي, فللأسف الأسطوانه دي استخدمت كذا مره من كذا واحد قبل كدة, ناس منهم مخدوش حظر, لانهم عرفوا يتكلموا بأحترام و عرفوا يكملوا الحوار بأدب, و في ناس منهم اخدوا الباند المحترم مباشره بعد ردودهم , لانهم معرفوش يتكلموا بأحترام ولا عرفوا يكملوا الحوار بأدب.

نفهم من كدة, ان مفتاح القصة, كلمتين "الأدب" و "الأحترام"

;)

الاحـترآم آهـم شـيء :)

أعلى