وين عقل مش ارانب ....ولا عقلهم راح فين

DeletedUser

Guest
ياجماعة اريد شخص من مش ارانب يجاوبنى بعقلانيه وليس مجموعة من الاطفال اللى مش بيفكرو .............لان كذا مرة اقولهم انا فى عالم 8 يقولولى انت فى القيم اوفر ....والله انا ما اعرف ازاى تفوقتم على القيم اوفر ......لابد من هناك خلل والله ا:d وشخص اخر يقولى هوه تقرير واحد يعتبر فضيحة وانا كنت كاتب هناك عشرات التقارير ياررررررررربى على العقول لمش ارانب ....... وشخص اخر يقول انت فرحان بعالم 9 وعالم 9 لسه مبدأش والله انتو:d تنفعو فى قناة موجه كوميدى هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

DeletedUser

Guest
ياجماعة اريد شخص من مش ارانب يجاوبنى بعقلانيه وليس مجموعة من الاطفال اللى مش بيفكرو .............لان كذا مرة اقولهم انا فى عالم 8 يقولولى انت فى القيم اوفر ....والله انا ما اعرف ازاى تفوقتم على القيم اوفر ......لابد من هناك خلل والله ا:d وشخص اخر يقولى هوه تقرير واحد يعتبر فضيحة وانا كنت كاتب هناك عشرات التقارير ياررررررررربى على العقول لمش ارانب ....... وشخص اخر يقول انت فرحان بعالم 9 وعالم 9 لسه مبدأش والله انتو:d تنفعو فى قناة موجه كوميدى هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

شوي شوي عالكيبورد ، و يمدحون الفواصل :d

DeletedUser

Guest
ياصديقى انا خلاص كل يوم بموت من الضحك على اعضاء مش ارانب من كتر نكاتهم ......ههههههه

DeletedUser

Guest
ياصديقى انا خلاص كل يوم بموت من الضحك على اعضاء مش ارانب من كتر نكاتهم ......ههههههه

الا على طاري النكت ، يا ليت تطلع الفروقات بين الردين ،

1-

[SPOIL]
انا متفق فى ان قبيلة مش ارانب اقوى من القيم مئة مرة ومنظمين ومحترفين
[/SPOIL]

2-

[SPOIL]
والله انا ما اعرف ازاى تفوقتم على القيم اوفر ......لابد من هناك خلل والله
[/SPOIL]

نقدر نقول الاول تملق و الثاني من آثار الضربة :rolleyes:

DeletedUser

Guest
هوه انت كمان منهم ........ ياارنوب ياللى اسمك معاذ انا لست العب بعالم 7 ي:d:d:d:d:d
والله انتو مسخرة

DeletedUser

Guest
فية ارنب به قشرة دق على خوية وقال وش الحل مع القشرة

قال خوية
خذلك كلير ينصح بة 99ز99%من اطباء البشرة

فية ارنب كبير بالعمر يعني شايب قاعد ينطط على الكنب بس لية ينطط
عشان يقولولة اقعد يا ولد

فية ارنب يلعب باطين توسخ ظهرة راح للبيت يصيح قال لامة يمة شوفي ظهري قالت ماعليك لان مع تايت للغسيل مافية مستحيل

فية ثلاث ارانب يمشون مع بعظ بس لية
عشانهم متقاطين بالجوال
هؤلاء هم قبيلة مش ارانب هههههههههه

DeletedUser

Guest
انت فيك مرض اكيد ؟؟؟

او انك معجب بقبيلة مش ارانب

DeletedUser

Guest
هوه انت كمان منهم ........ ياارنوب ياللى اسمك معاذ انا لست العب بعالم 7 ي:d:d:d:d:d
والله انتو مسخرة

معاذ ، معز ، سعد ، خالد ، ان شاء الله يكون اسمي سميرة ،

ليش ما رديت على السؤال ؟ الردين الي انا اقتبستهم كلهم لك ،

ليش ما وضحت التناقض في كلامك ؟

DeletedUser

Guest
انت فيك مرض اكيد ؟؟؟

او انك معجب بقبيلة مش ارانب

الاخ ارنوب الثالث هههههههه اسمك ايه يارنوبى ههههه والله انا بموت من الضحك عليكم يارانب......عايزين قبيلة مش ارانب عندنا فى حديقة الحيوان اهو تضحكنا وهكسب على قفاها فلوس :d:d:d

DeletedUser

Guest
وين التناقض .انا قولت هذا بس مكنتش اعرف وقتها انهم ارانب بجد هههههههههههههههه لكن بعد ان ادركت الحقيقة المرة ههههه بقيت متعجب من امور القيم اوفر.

DeletedUser

Guest
الاخ ارنوب الثالث هههههههه اسمك ايه يارنوبى ههههه والله انا بموت من الضحك عليكم يارانب......عايزين قبيلة مش ارانب عندنا فى حديقة الحيوان اهو تضحكنا وهكسب على قفاها فلوس :d:d:d

انت زريف اوي ممكن رقمك عشان تنكت على راسي

DeletedUser

Guest
وادى اول عضو من مش ارانب هههههههههه والاخ بقه ارنوب لونه ايه ههههههههههههههه:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d

مطفي النور الاخ ويمشي 180 مثلاً ؟

تاكد الله يصلحك ويخليك لعين ترجيك :confused:

DeletedUser

Guest

شفتم، ما قلت لكم بالأول بلاش نحاربو العيال الصغيرة

الحين يجي أبوه يشتكي علينا بيتر و يقل له صحابك جننو ولدي, فلذة كبدي

يا وآآيلي .. أبتآآآآآه .. أبي، أبي فوق الشجرة << ما يقلد عادل امام :eek:

تعال يا ابني : خذ لك بونبوني :D

[SPOIL]
[/SPOIL]

DeletedUser

Guest
لا انا بخاف من الارانب .....مش مممكن تقلب اى نوع تانى من الحيوانات غير الارانب هههههههههههههههه ياارنوبى

DeletedUser

Guest
وين التناقض .انا قولت هذا بس مكنتش اعرف وقتها انهم ارانب بجد هههههههههههههههه لكن بعد ان ادركت الحقيقة المرة ههههه بقيت متعجب من امور القيم اوفر.

اها ، جميل جداً ، الله يوفقك طال عمرك ،

و مثل ما قلت لك ، شوي شوي عـ الكيبورد الله يهديك ،

احس حروف كلمة ( مش ارانب ) صابها عطل عندك ، 3 مواضيع في اقل من 24 ساعة ،

DeletedUser

Guest

شفتم، ما قلت لكم بالأول بلاش نحاربو العيال الصغيرة

الحين يجي أبوه يشتكي علينا بيتر و يقل له صحابك جننو ولدي, فلذة كبدي

يا وآآيلي .. أبتآآآآآه .. أبي، أبي فوق الشجرة << ما يقلد عادل امام :eek:

تعال يا ابني : خذ لك بونبوني :D

[SPOIL]
[/SPOIL]

اكبر ارنوووووووووووووووووووووووووووووووووب فيكم اهوه .........تعال ياحبيبى لحديقة الحيوان مع عيالك الارانب ههههههههههههههههه ......انا عيل صغير وانت ارنوبى الصغير وانا هاكل بونبونى وانت هتاكل جزرة هههههههههههههههههههههههه:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d

DeletedUser

Guest
ارنوب معاذ لاتخف على الكيبورد .......مش مشكلتى انك ارنوب وبطىء على الكيبورد ..... خد جزرة اهيه قرقشها

أعلى