وتسارعت عجلة الزمن ياحرس ...وتقارير السقوط الكبير

DeletedUser2459

Guest
حرس الرئيسي متمركز في قارة 63 لكن في اعضاء بعيييدين ماخذينهم لمجرد نقاط واكبر دليل deep32 وعندما هزم قالوا انه كان بعيد ؟؟؟

DeletedUser2459

Guest
بعدين عندي سؤال انا دورت عنك ما لقيتك ولا داخل باسم ثاني واذا كنت داخل باسم ثاني عطنا اسمك الحقيقي ولا تقعد تتخفى ورى حساب ثاني

DeletedUser

Guest
ههههههههههه احتليتو قرى لاعب واحد وعملتو مواضيع وفيديوهات واحتفاليات زي ماقالت الاخت العراق العضيم 15 لاعب ضد 1 لاعب الفرق واضح
بس كيف رح تمسحونا من قاره 63؟ اكبر تجمع للحـرس الوطني في قاره 63 كم تحتاجون من لاعب عشان تسيطرون عليها؟
ولو احتل بلبلكم الاكبر بلابل قريه في قاره 63 اأكد لك ان زيارتك ما رح تكون مفرحه..
بالتوفيق لكم.

DeletedUser

Guest
بطل يا ديب واضح انه قاتل عشيان يبقئ في قارتكم

و انت حطقتو تقارير الاحتلال ما حطيتووو التقارير الهجمات الفاشل الى جتى الى ديب

15 لاعب على لاعب واحد وهو في قارتهم وهم يحتلون المركز الاول على العالم1 والله فضيح وبطل يا ديب فخر لي ان اكون احد اصدقاك

كم جيوش هجوميه خسروها الجيم اوفر وخاصه بلابل هع هع

اجل كم لاعب بدكم عشيان تدمروو قارة 63 و 74 و 73 و 67 هاذي تمركزات ابطال الحرس

وخاصتن في 63

DeletedUser

Guest
بطل يا ديب واضح انه قاتل عشيان يبقئ في قارتكم

و انت حطقتو تقارير الاحتلال ما حطيتووو التقارير الهجمات الفاشل الى جتى الى ديب

15 لاعب على لاعب واحد وهو في قارتهم وهم يحتلون المركز الاول على العالم1 والله فضيح وبطل يا ديب فخر لي ان اكون احد اصدقاك

كم جيوش هجوميه خسروها الجيم اوفر وخاصه بلابل هع هع

اجل كم لاعب بدكم عشيان تدمروو قارة 63 و 74 و 73 و 67 هاذي تمركزات ابطال الحرس

وخاصتن في 63

بجد لازم حد يقولك على اساسيات اللعبه لانه بجدشكلك noob شويه و ادى اول درس هديه منى
1-الاعضاء بيتعاونوا مع بعض لاحتلال الاعداء بأقل كميه و 15 لاعب منا على لاعب منكوا مش مسبه لينا خالص لانه ده معناه انه احنا متعاونين و ايد واحده و مفيش حاجه اسمها هزيمه مشرفه و كل قريه او معركه بتخسرها بتكون خسرتها و بقت نقطه سوده فى سجلك عموما ارفع معناويات حرس على الاخر و احنا عمالين نرفع قواتنا على الاخر

DeletedUser

Guest
بجد لازم حد يقولك على اساسيات اللعبه لانه بجدشكلك noob شويه و ادى اول درس هديه منى
1-الاعضاء بيتعاونوا مع بعض لاحتلال الاعداء بأقل كميه و 15 لاعب منا على لاعب منكوا مش مسبه لينا خالص لانه ده معناه انه احنا متعاونين و ايد واحده و مفيش حاجه اسمها هزيمه مشرفه و كل قريه او معركه بتخسرها بتكون خسرتها و بقت نقطه سوده فى سجلك عموما ارفع معناويات حرس على الاخر و احنا عمالين نرفع قواتنا على الاخر

يا الاخووو انت فاهمني غلط

هوو صد 15 هجمه كل وحده على 6000 فاس و 3000 خفيف زي كذا فاهم وهو قعد يصد ويصد لين جات الضربه القاضيه وانهته لو كان احد اعضاء حرس جنبه لكان تحتاجون 90 لاعب هع هع

DeletedUser

Guest
لو كان فى لاعب من حرسه جمبه كان هيبقى كويس علشان يا اما كنا خليناه مزرعه او احتليناه

أعلى