هل مش ارانب بع بع عالم 7؟

DeletedUser

Guest
ياجماعة انا لست العب بعالم سبعة ولكن لفتنى موضوع اعلان مش ارانب على قبيلتى زلازل وعرين الرمثا.........قبيلة مش ارانب قبيلة عريقة وقوية وتوقع فوزها فى هذه الحرب بنسبة 60% لانهم منظمين ومحترفين ولكن سؤال اوجهه لهم لماذا اعلنتو الحرب على قبيلة زلازل فقط.................وهل زلازل خائفة من مش ارانب لذلك انضمت لعرين الرمثا من اجل ازاحة مش ارانب .............والله ياجماعة لو انتصرت قبيلتى عرين الرمثا وزلازل ..فهذا ليس نصر بل هزيمة لان اقوى قبيلتين يجتمعو على قبيلة واحدة ويحاولوا اخراجها ....... ان كانت الزلازل قوية فعلا فلتترك الحرب بين عرين الرمثا و مش ارانب ولا تقف فى ظهر عرين الرمثا..........

طبعا انا عارف ناس هتقولى انا لاعب فى مش ارانب.....اولا انا لست لاعب للمرة الثانية بعالم 7 .........والله يعين مش ارانب فى هذه الحرب الطاحنة

DeletedUser19332

Guest
والله يعين مش ارانب فى هذه الحرب الطاحنة

!=

قبيلة مش ارانب قبيلة عريقة وقوية وتوقع فوزها فى هذه الحرب بنسبة 60%

وهل زلازل خائفة من مش ارانب لذلك انضمت لعرين الرمثا من اجل ازاحة مش ارانب

حنآ حلفاء من بدايه العالم ..
لاكن للاسف الارانب اعلنوا الحرب ضد قبيلتين .. :(

والله ياجماعة لو انتصرت قبيلتى عرين الرمثا وزلازل ..فهذا ليس نصر بل هزيمة

على حسب كلامهم هم قالوا رآح يقدرون على كل قبائل العالم مب احنا فقط ..
يعني الارآنب مآخذين حسآبهم لاتخآف :)
ثانيا الاعلان كان من طرفهم :)

اخوي رآجع موضوعك قبل لاتنشره لانه كله تناقضات ..
تحياتي

DeletedUser18265

Guest
ياجماعة انا لست العب بعالم سبعة ولكن لفتنى موضوع اعلان مش ارانب على قبيلتى زلازل وعرين الرمثا.........قبيلة مش ارانب قبيلة عريقة وقوية وتوقع فوزها فى هذه الحرب بنسبة 60% لانهم منظمين ومحترفين ولكن سؤال اوجهه لهم لماذا اعلنتو الحرب على قبيلة زلازل فقط.................وهل زلازل خائفة من مش ارانب لذلك انضمت لعرين الرمثا من اجل ازاحة مش ارانب .............والله ياجماعة لو انتصرت قبيلتى عرين الرمثا وزلازل ..فهذا ليس نصر بل هزيمة لان اقوى قبيلتين يجتمعو على قبيلة واحدة ويحاولوا اخراجها ....... ان كانت الزلازل قوية فعلا فلتترك الحرب بين عرين الرمثا و مش ارانب ولا تقف فى ظهر عرين الرمثا..........

طبعا انا عارف ناس هتقولى انا لاعب فى مش ارانب.....اولا انا لست لاعب للمرة الثانية بعالم 7 .........والله يعين مش ارانب فى هذه الحرب الطاحنة

هم جلسوا يطلبوا هق ع نفسهم

DeletedUser

Guest
ههههههههههههههههههههه

انا ادري انك تلعب في عالم7 ومع الارانب .. اول شي هم اللي اعلنوا الحرب علينا .. ثاني شي احنا والرمثا حلفاء << وانا اشوف انه اقوى تحالف باللعبه ..

والارانب لن يبقى منهم احد وتذكر كلامي ... اوك :)

DeletedUser

Guest
!=

حنآ حلفاء من بدايه العالم ..
لاكن للاسف الارانب اعلنوا الحرب ضد قبيلتين .. :(

على حسب كلامهم هم قالوا رآح يقدرون على كل قبائل العالم مب احنا فقط ..
يعني الارآنب مآخذين حسآبهم لاتخآف :)
ثانيا الاعلان كان من طرفهم :)

اخوي رآجع موضوعك قبل لاتنشره لانه كله تناقضات ..
تحياتي

في قياده عندك ترد احترمها شويه وخليها توضح لصاحب الموضوع

DeletedUser16414

Guest
امممم راجي شوف الارانب بتبدا تضرب ضرب مبرح لان جميع جيوش الاعداء الهجوميه بح بح

DeletedUser19332

Guest
اول اقتبآسين لي في الموضوع ..

تقول رىح يفوزون بفارق مريح 60 % وبعدها تقول الله يعينهم وحرب طآحنه !

وتقول بعدين تآبعت الارآنب وهم يعلنون الحرب على القبيلتين وبعدها تقول ان كآنت الزلازل قويه يجب عليها ترك الحرب !

شفت شلون التناقض ..

DeletedUser

Guest
استاذ زلزال.................اولا انا لست لاعب فى مش ارانب لانننى بمثل مستواهم وأسأل قائدهم ........ثانيا من وجهة نظرى مش ارانب هتقوم بالواجب مع عرين الرمثا وبعدين هتقلب عليكم.......

DeletedUser19332

Guest
في قياده عندك ترد احترمها شويه وخليها توضح لصاحب الموضوع

وانت ليش زعلان ؟
كلمتك ؟ خليك مع نفسك رجآء ..

DeletedUser

Guest
ههههههههههههههههههههه

انا ادري انك تلعب في عالم7 ومع الارانب .. اول شي هم اللي اعلنوا الحرب علينا .. ثاني شي احنا والرمثا حلفاء << وانا اشوف انه اقوى تحالف باللعبه ..

والارانب لن يبقى منهم احد وتذكر كلامي ... اوك :)

هذا انا شخصيا فروستد هاجمني بالمنتدى ونزل تقارير ضدي كيف يكون معنا؟؟

اما اقوى تحالف باللعبه؟؟ نوبز*نوبز= اقوى تحالف؟؟ باي نظام؟ اكيد تقصد نظام الزراعه

DeletedUser

Guest
ياجماعة هوه انا لما اقول الله يعين قبيلة مش ارانب يبقى قبيلة مش ارانب ضعيفة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟..............على العكس انا احترمت قبيلة مش ارانب ونفسى تفوز لان قبيلة زى الرمثا وزلازل تتحد علشان قبيلة والله عيبه ..........بس مش ارانب هتاخد قارة قارة وانا اقولها من مكانى والله على كلامى شهيد

DeletedUser

Guest
استاذ زلزال.................اولا انا لست لاعب فى مش ارانب لانننى بمثل مستواهم وأسأل قائدهم ........ثانيا من وجهة نظرى مش ارانب هتقوم بالواجب مع عرين الرمثا وبعدين هتقلب عليكم.......

ههههههههههه

اقول بس .. : كيف تبغاهم يفوزون وهم توهم راجعين من حرب مع القيم اوفر ..:confused:

هههههه وانت واثق من فوزهم بنسبة 60 % << فين عيشين احنا .. ههههههه .:p:p:p

:d

DeletedUser

Guest
وانت ليش زعلان ؟
كلمتك ؟ خليك مع نفسك رجآء ..

لا جـد يعني في امور تجهلها قيادتك اصلا فما بالك انت بس يعني خلينا نكون واقعين ردودك نصها اقتباسات

DeletedUser

Guest
ههههههههههه

اقول بس .. : كيف تبغاهم يفوزون وهم توهم راجعين من حرب مع القيم اوفر ..:confused:

هههههه وانت واثق من فوزهم بنسبة 60 % << فين عيشين احنا .. ههههههه .:p:p:p

:d

هههههه مفهي الغبي ذا القيم ماسو شي الي اخرنا op منظم مستمر فقط

DeletedUser

Guest

في هذي ما معاك حق الا اذا تبغى تنسلخ وتصير ارنب مشوي خخخخخخخ

انت مو في العالم وما تعرف ان الارانب يتعرضون للسلخ والشوي امممممم الارانب طعمه:d:d:d:d:d:d:d:d:d
HTML:

DeletedUser

Guest
هذا انا شخصيا فروستد هاجمني بالمنتدى ونزل تقارير ضدي كيف يكون معنا؟؟

اما اقوى تحالف باللعبه؟؟ نوبز*نوبز= اقوى تحالف؟؟ باي نظام؟ اكيد تقصد نظام الزراعه

هههههههههههههه والله ما المزارع غيرك يا تعبان ..

قوم بس انت وارانبك ..:D:p

DeletedUser

Guest
يا استاذ زلزال .....................اى حرب بين مش ارانب والقيم التى انتهت فى اسبوع باكتساح ساحق لمش ارانب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

DeletedUser

Guest
شسالفه يوزعون نقاط تميز للي يمدحهم ..؟؟:confused:

اجل عاش عاش مش مش فاليسقطوا القبلات الباقيه خخخخ<<تدري بالغلط المطبعي ههههههههه:d​

أعلى