نقد لسياسة اختيار أعضاء المنتخب العربي

DeletedUser25246

Guest
وبعدين تعالو منتخب عربي وتبونهم يفوزون على منتخب اوروبي .. يعني اش اقول بس ؟!

DeletedUser

Guest
crtl

ام صلعه ؟

ما يهم انت لاعب خبير و قوي صراحه بالهجوم

لكن كل ما احد تفوق عليك قلت بربريات عن نفسي ما احتليلت ولا بربريه في السيرفر

و في كل سيرفرات الاسبيد احتليت بربريه وحده

و اتذكر ان الي شاتوكم يا الفريق العربي الفاشل

كانوا يحتلوا بربريات ان كانوا نوب يدعسونكم خلينا نوب

تفوق علي بأيش بالضبط ؟

4 جولات الاول مهاجم

واكثر من 6 جولات اضرب اعلى لاعب ؟

وين تفوق علي ؟

وفوق هذا النت سيء ..،

ياقلبي سياسه البولندين سياسه عقيمه لكن خاصيه البدايه الجديده = ماتوقعنا وجودها

هذي المشكله اننا ننهي على لاعب وصار بربري خلأص ننساه

عالعموم شكرأ لك

DeletedUser16414

Guest
ههههههههههههههههه
وراح تسأله متل مين يقولك مثلى.....

يا استاذ كلامك لا يدخل عقل ولا يقاس بأى شى!!!!!!​

لآ يا حبي انا كنت مع المنتخب ثمن اتى تغير وكمان تاهلت له غصب عنك

والله انت ظريف ,, قول من الاول ع ــشآن انت فيه + ملآحظه [[ في واحد يكون الاول عالعالم ويبقى 3 دقيقه قبل لاينتهي السيرفر تجيه فووق 50 هجمه من نص اعظاء السبيد ليش يآعرب كل هذا حقد [[ هههههههه ]] تحيآتي super-q8

لآ انا جتني دعوه منهم ثمن جاء تغير يا حبي للمنتخب وكمان تأهلت غصب عنك​

ولاية بني ياس

TW VIP - SaleH
نحن في الكورة ما فلحنآ
على الأقل نبغي نفلح بـ العبه ياشباب

في الكورة يمصخرو أم المنتخبات !
وفي اللعبه بعد !
آخ بس
لطالما كانت أوروبا أفضل منا
في كل شئ نتحداها
للأسف نتمخصر أمامها :eek:
= = =
بالتوفيق لكم
في إنشاء منتخب يبيض الوجه

DeletedUser

Guest
تفوق علي بأيش بالضبط ؟

4 جولات الاول مهاجم

واكثر من 6 جولات اضرب اعلى لاعب ؟

وين تفوق علي ؟

وفوق هذا النت سيء ..،

ياقلبي سياسه البولندين سياسه عقيمه لكن خاصيه البدايه الجديده = ماتوقعنا وجودها

هذي المشكله اننا ننهي على لاعب وصار بربري خلأص ننساه

عالعموم شكرأ لك

والله حتى انا جبت افضل مهاجم و انت موجود و ضربت الثاني على السيرفر و اخذت قريته غصب عن الـ ١٤ جيش الدفاعي الي مسويهم !!

ان كان الفوز بنقاط الهجوم كان انت المتفوق لكن الفوز بالنقاط !! كيف تقول لواحد نوب و هو تفوق عليك

DeletedUser

Guest
حبيبي اغلب الاسماء الي اخترتها مزارعين = حقين بربريات

يعني بمجرد اي شخص نقاطه عاليه خلأص مرشح

حبيبي الجولأت كلها فشل في فشل

من المفروض بيتر يحط جولات 20 لاعب بحيث تشوفون افضل لاعبين وتبدأون تقسمونهم

بالعربي ..، من الان اقولها لكم خسارتكم بتكون اقل من نص ساعه ..،

بعدين يا عباس مدري وش اسمك ..، انت مدير الفريق ماقد شفتك لعبت بالسبيد يعني تتوقع الي بيدخل معك يثق في قيادتك ؟ مع اني اشك ان قيادتك وسياستك عقيمه جدا على حسب ما وصل مني من بعض الشباب

انصحك تنسحب لان بيتر خأيف يحط جولأت وتدريب من الان :)

والرجل الحديدي = عمره ماكانت مناسبه لـ تدريب الفريق

واللعب الفردي = غير مسموح بالسبيد بشتى الطرق :)

وشكرأ

ليتنا نحصل شخص يعرف يلعب جماعي

الحين انت ومعك اربع با سبيد ماضي؟ واخذتو كرت خروج ؟ بس تصدق لو اعرفت انه انت كان احتليتك ,, الحين تقول على الي لعبو نوب وانت تبي تفوز خويك vk4500 تخليه يحتل القرى ؟ يعني تبيه يدخل المنتخب غصب؟

وعشان ماتشغل ناصر الجوهر تامل في ذا التقرير واسال نفسك ليه ماهزمنا ذا الجني واحنا 4؟

+ باالنسبه للموضوع نتمنى نشوف فريق لاقهر بقيادهـ ناصر الجوهر هع

:d :d :d

DeletedUser

Guest
حبيبي اغلب الاسماء الي اخترتها مزارعين = حقين بربريات

حبيبي الجولأت كلها فشل في فشل

من المفروض بيتر يحط جولات 20 لاعب بحيث تشوفون افضل لاعبين وتبدأون تقسمونهم

بالعربي ..، من الان اقولها لكم خسارتكم بتكون اقل من نص ساعه ..،

بعدين يا عباس مدري وش اسمك ..، انت مدير الفريق ماقد شفتك لعبت بالسبيد يعني تتوقع الي بيدخل معك يثق في قيادتك ؟ مع اني اشك ان قيادتك وسياستك عقيمه جدا على حسب ما وصل مني من بعض الشباب

انصحك تنسحب لان بيتر خأيف يحط جولأت وتدريب من الان :)

واللعب الفردي = غير مسموح بالسبيد بشتى الطرق :)

وشكرأ

مع إنك متكلمتش باحترام, أنا حكملك بأخلاقي أنا, مش اخلاقك :)

لو الفريق مش عجبك كده,وبتقول كله بتوع بربريات ومعرفش إيه, مدخلتش ليه الجولة و احتلتهم؟ ولا هو بس احنا كده كل اللي فالحين فيه السلبية, ننتقد, لكن لما ييجي وقت الجد مالناش دعوة.

لأ ما شاء الله عليك, شكلك محترف :) تعالى نراجع ابسط حاجة في السبيد, سبيد إيه دي ابسط حاجة فيال لعبة.
دلوقتي لما بتدخل الترتيب القبيلة اللي بتفوز اني واحدة؟ القبيلة الاولى على ترتيب الهجوم ولا الأولى على ترتيب النقاط؟
ثانية هسهلها شوية, دلوقتي في ال.net في 4 عوالم انتهوا, عايزك تروح كده تشوف اني قبيلة اللي كسبت في كل عالم, القبيلة اللي عندها نقط اكتر ولا اللي عندها ODA اكتر, و ابردو نفس الموضوع من ناحية اللاعبين و بعدها تعالى رد عليَّ.
ده شيء, شيء تاني بس اعتبره زي درس ليك يا محترف, أو واحد بيفهم في اللعبة هيقولك إنه نقط الهجوم متدلش على حاجة غير إنه القدامك غشيم يعني مش فارقة معاه,وأي واحد محترف لو يقدر يحتل منغير مايخسر جنود كتير ويبقى عنده أفضلية على غيره هيعمل كده, دي نصيحة ليك يا محترف ابقى جربها كده في عالم جديد تلعبه وقولي عملت فيه إيه :)

حبيبي لو أنا مش بدخل كل عالم ولا كل سبيد و أقول اسمي أهو, هو ده أنا, أنا الاول. مش يعني إني مش بلعب :) لأ يعني بس إني مش عايز وجع دماغ.
و أنا كنت عارف كويس قوي إنه في واحد هيطلع يقول زيك كده, بس توقعت إنه على الأقل هيكون دخل الجولة, مش بيتكلم منغير مايكون عمل حاجة, وعشان كده أنا أصلا كنت بلعب في الجولة الأولى, و اتنين من القادة ال3 اللي في الفريق كانوا في
الtop 3 على الجولة وأنا منهم.

طب ثانية, خلينا نشوف مين كانوا مسكين الفريق قبلي منغير ذكر اسمي لأني مش عايز احراج لحد, الاتنين يمكن إنت تكون سمعت عنهم كتير أو يعني سمعت إنهم بيلعبوا كتير, الاتنين هل عمله حاجة؟ الفريق كسب أي مبارة؟ لأ متقوليش لعبنا حلو والكلام الفاريغ اللي مش بيودي ولا بيجيب :)

و عن سياستي العقيمة, مين قال لك إنه يفرق معايا رأي اصحابك اللي أنا أصلا اشك إنهم يعرفه حاجة عني و اللي أنا أصلا شبه متأكد مين هم :)

و عن خوف بيتر, اعتقد إنه الراجل عنده لسان يتكلم بيه ومش محتاج من حضرتك إنك تيجي تقول عنه إنه خايف, أما عن الانسحاب فـاحب اقولك لأ :) شكرا قوي على نصيحتك لكن لو بيتر مجاش وقال لي شكرا يا أحمد بس احنا خلاص مش هنلعب أو مش محتاجينك, فـ أنا موجود و هفضل في مكاني :)

واضح إنك أصلا مش عارف حاجة وبرده جاي تتكلم :) مين قال لك إنه الجولة كانت عشان تدريب الفريق؟ هو في وقت أصلا عشان ندرب الفريق*الشكرا طبعا لصاحبك اللي قال لك معظم الكلام عني* دي كانت عشان اختيار اللاعبين اللي لسة هيدخلوا في تصفية عشان يدخلوا الفريق, فـكلام كتير منغير ماتبقى عارف إنت بتقول إيه بيخلي منظرك وحش :)

DeletedUser

Guest
والله حتى انا جبت افضل مهاجم و انت موجود و ضربت الثاني على السيرفر و اخذت قريته غصب عن الـ ١٤ جيش الدفاعي الي مسويهم !!

ان كان الفوز بنقاط الهجوم كان انت المتفوق لكن الفوز بالنقاط !! كيف تقول لواحد نوب و هو تفوق عليك

ياعزيزي تفوق بشو..؟ يدخل لاعب دفاعي بحت ويطلع نبلاء وبربريات ويطلع كشافه ويتجسس والقرية الفاضية يحتلها ويدعمها سلامات ... كم لك تلعب؟ اقصد مستواك العقلي كم وصل؟ اذا انت كان ترتيبك حلو بجولة او جولتين ام صلعه لها ماضي كبير وتقدر تاخذ قلم وورقه وتسجل وتتعلم منه جديا اتكلـم

DeletedUser

Guest
Colonelabbas

بما انـك شخـص عاقل جديا لا تزعل من كلام الحق انت ماعندك سالفة بالسبيد تنكر هالشيء؟ اذا لا اثبت لنا العكس وورينا بالمباراة القادمة عكس كلامنا ... " بكل بساطة "

ايه صح حط موضوع للفريق بقسمهم وقول روحو تدربو بالسيرفر الاسباني علما ان عندنا سيرفر خاص " عربي " ويقدر التيم يتدرب هنا لكن لا لا لا انهم اقوياااء للغاية < وشد ع الغين

DeletedUser20474

Guest
مـع احـترامي لك كـولونـيل عـبـاس

نـصـف اللي كـانو في الـتـوب 20 كـان مـاعـتـدهـم جـيش لـو اعـتمدنـا

عـلـى ذالـك فـي الـمـباراة الـقـادمـه وكـان ربـعك احـتـلو مـاعـندهـم جـيوش

وكـانـو 40 واحـد في السيرفر والنيه إقـصـائكم ســتكون الـهـجـمات ضـعـف الهـجمات اللي كـانت في السبيد

طـيب هـاجـمـتـك ولا مـعـكك جـيش عـلى طول تـمرير للاعـضـاء اول واحد عـنـده قـطـار يرسل

او الـنـاس اللي مـحدد يـكون عـنـدهـا قـطـارات بـذالك اقـصـاء في 25 دقـيقه بالـكـثير

طـيب بـعـديـن نـقووول كـلونيل عـباس فـشل فـشل ذريـع.

الـمـهـم انـا جـأي هـنـا اقـول تـكـلم عـربي زيـن بـس فـاروق وش مـعـناها كـم عـمرك ولا انـت مـعـرب مـدري؟؟؟

DeletedUser25246

Guest
مع احترامي لك يا كولونيل عباس

تلقى واحد يحتل في البربريات ووصل الاول على العالم وتلقى جيشه كمان مخلط

وتدخلونه للمنتخب ومهو ما يعرف الجيش الهجومي من الدفاعي ..

مفروض تجيبون لاعبين لهم انجازات مو بقايا سبيد ..

مدرب فاشل :) مع احترامي لك :)

DeletedUser20474

Guest
مع احترامي لك يا كولونيل عباس

تلقى واحد يحتل في البربريات ووصل الاول على العالم وتلقى جيشه كمان مخلط

وتدخلونه للمنتخب ومهو ما يعرف الجيش الهجومي من الدفاعي ..

مفروض تجيبون لاعبين لهم انجازات مو بقايا سبيد ..

مدرب فاشل :) مع احترامي لك :)

انـصـحـك تـحـط اسـمـك ع‘ـباس بـدون كلونيل​

DeletedUser

Guest
كلامك صحيح جدااااا

لانى مكنتش فاضى يوميها ولو كنت نزلت ممكن اكون عملت اسكور عالى وابقا فى المنتخب^_^

انا معترض معاك اكييييد

لكن مش مشكلة حصل خير وغيرها فى غيرها ان شاء الله^_^:)

DeletedUser

Guest
ياعزيزي تفوق بشو..؟ يدخل لاعب دفاعي بحت ويطلع نبلاء وبربريات ويطلع كشافه ويتجسس والقرية الفاضية يحتلها ويدعمها سلامات ... كم لك تلعب؟ اقصد مستواك العقلي كم وصل؟ اذا انت كان ترتيبك حلو بجولة او جولتين ام صلعه لها ماضي كبير وتقدر تاخذ قلم وورقه وتسجل وتتعلم منه جديا اتكلـم

ام صلعه لها تاريخ عريق تاريخ تاريخ تارييخ

طفشنا بالتواريخ طفشنا بالاسماء الكبيره الي اخذت فرصتها و انكرشت في ٤٥ دقيقه

اعطوا غيركم فرصه ان ما لقيتنا الاداره كفو والله بتشوتنا

يا جماعه تكليف مو تشريف !

مستوى عقلي ؟ الدليل ان مستواك الاخلاقي في الحضيض و معاه مستواك العقلي

انك حكمت على مستوى عقلي من خلال لعبه !

انا احتليت بربريات ؟ ما احتليت ولا قريه بربريه ، انا ادرب بس دفاع انا الاول في الهجوم و المجموع والثاني في الدفاع !

انا لي سبيدين اللعب ؟ ولا انت حضرتك ما طالعت في لانك مشغول بـ التاريخ العريق لبسطويطي

عموما سؤال يطرح نفسه ان الدفاع منوبه و الطريقه حقت نوب يا اخي نوب يهزموكم ؟

يا ريتني نوب على كذا نوب فايز احسن من محترف و خسر من نوب !

يا اخي خليكم نوب و كسبونا !

DeletedUser

Guest
اخي الكريم {Colonelabbas}

لاتستغرب وجود بعض المتطلفين الذين يريدون الدخول معك في حورات ساخنه

دايم الرجل الناجح تحصل عليه كم ذبابه تزن على راسه تبي تعرقلع عن عمله

فا الكثير من الاخوان ينتقدونك ويقولون انت ماتعرف تلعب باالسبيد

فا نصيحه من اخ الى اخوه الكبير

خلك مثل القطار يمشي على قدام وما يناضر الى الخلف

استمر في عملك و اجعل المنتخب يصنع الانتصار باالتشكيل الجديده بعد فشل الي بقولون عليهم محترفين ^.*

تحياتي لك اخوك

جني مسلم

DeletedUser

Guest
مع إنك متكلمتش باحترام, أنا حكملك بأخلاقي أنا, مش اخلاقك :)

لو الفريق مش عجبك كده,وبتقول كله بتوع بربريات ومعرفش إيه, مدخلتش ليه الجولة و احتلتهم؟ ولا هو بس احنا كده كل اللي فالحين فيه السلبية, ننتقد, لكن لما ييجي وقت الجد مالناش دعوة.

لأ ما شاء الله عليك, شكلك محترف :) تعالى نراجع ابسط حاجة في السبيد, سبيد إيه دي ابسط حاجة فيال لعبة.
دلوقتي لما بتدخل الترتيب القبيلة اللي بتفوز اني واحدة؟ القبيلة الاولى على ترتيب الهجوم ولا الأولى على ترتيب النقاط؟
ثانية هسهلها شوية, دلوقتي في ال.net في 4 عوالم انتهوا, عايزك تروح كده تشوف اني قبيلة اللي كسبت في كل عالم, القبيلة اللي عندها نقط اكتر ولا اللي عندها oda اكتر, و ابردو نفس الموضوع من ناحية اللاعبين و بعدها تعالى رد عليَّ.
ده شيء, شيء تاني بس اعتبره زي درس ليك يا محترف, أو واحد بيفهم في اللعبة هيقولك إنه نقط الهجوم متدلش على حاجة غير إنه القدامك غشيم يعني مش فارقة معاه,وأي واحد محترف لو يقدر يحتل منغير مايخسر جنود كتير ويبقى عنده أفضلية على غيره هيعمل كده, دي نصيحة ليك يا محترف ابقى جربها كده في عالم جديد تلعبه وقولي عملت فيه إيه :)

حبيبي لو أنا مش بدخل كل عالم ولا كل سبيد و أقول اسمي أهو, هو ده أنا, أنا الاول. مش يعني إني مش بلعب :) لأ يعني بس إني مش عايز وجع دماغ.
و أنا كنت عارف كويس قوي إنه في واحد هيطلع يقول زيك كده, بس توقعت إنه على الأقل هيكون دخل الجولة, مش بيتكلم منغير مايكون عمل حاجة, وعشان كده أنا أصلا كنت بلعب في الجولة الأولى, و اتنين من القادة ال3 اللي في الفريق كانوا في
الtop 3 على الجولة وأنا منهم.

طب ثانية, خلينا نشوف مين كانوا مسكين الفريق قبلي منغير ذكر اسمي لأني مش عايز احراج لحد, الاتنين يمكن إنت تكون سمعت عنهم كتير أو يعني سمعت إنهم بيلعبوا كتير, الاتنين هل عمله حاجة؟ الفريق كسب أي مبارة؟ لأ متقوليش لعبنا حلو والكلام الفاريغ اللي مش بيودي ولا بيجيب :)

و عن سياستي العقيمة, مين قال لك إنه يفرق معايا رأي اصحابك اللي أنا أصلا اشك إنهم يعرفه حاجة عني و اللي أنا أصلا شبه متأكد مين هم :)

و عن خوف بيتر, اعتقد إنه الراجل عنده لسان يتكلم بيه ومش محتاج من حضرتك إنك تيجي تقول عنه إنه خايف, أما عن الانسحاب فـاحب اقولك لأ :) شكرا قوي على نصيحتك لكن لو بيتر مجاش وقال لي شكرا يا أحمد بس احنا خلاص مش هنلعب أو مش محتاجينك, فـ أنا موجود و هفضل في مكاني :)

واضح إنك أصلا مش عارف حاجة وبرده جاي تتكلم :) مين قال لك إنه الجولة كانت عشان تدريب الفريق؟ هو في وقت أصلا عشان ندرب الفريق*الشكرا طبعا لصاحبك اللي قال لك معظم الكلام عني* دي كانت عشان اختيار اللاعبين اللي لسة هيدخلوا في تصفية عشان يدخلوا الفريق, فـكلام كتير منغير ماتبقى عارف إنت بتقول إيه بيخلي منظرك وحش :)

يعني انت تفضل سياسه احتلال البربريات في فريقك الجديد ..، نقدر نقول سياسه النوبز راح تدخل المنتخب العربي ..، بما انك اسطوره = على حسب كلامك وغرورك الزايد .. ليه مادخلت من زمان مثلا مع المنتخب ؟ ليه ماقدمت شي بالسبيد = مع انك تقول ما اقول هذا انا ولا احد يعرف انه انت طيب وشلون نعرف انه انت اساسا .،/

بخصوص النقاط الهجوميه الي تقول عنها ماتفيد = تفيد ياقلبي ,.. لان دخولي للسبيد لمسانده اشخاص معينين واضرب لهم الاوائل والنوبز والخ ..

يالله ان شاء الله يكون بينا لقاء وبنشوف لعبك يا تيتو

مجمع النوبز = لقبك الجديد

DeletedUser11316

Guest

رد شاطح عليك

الحين قريتي الرئيسية دفاع
بحتل قرية اضافية كمان دفاع
كمان وحدة ثالثة كمان دفاع
و الرابعة ايضا دفاع
و الخامسة ايضا دفاع
و السادسة و السابعة كلها دفاع
و السابعة و الثامنة و التاسعة و العاشرة و كلها دفاع

الحين عندي 10 نوكات دفاع = 10 قرى دفاع , حلوين؟ و الـ10 قرى ذول هم اضافية او بربرية

خلص تحطني بقائمة المحترفين ؟

انت مين ياكولونيل عباس؟
حضرتك كملت بعالم اكثر من 4 اشهر؟
مااظن شفتك كملت في عالم اكثر الى نهايته؟

بالنسبة للفريق الحمدلله انا تركته قبل مايتم تغيير الاعضاء

DeletedUser

Guest
ام صلعه لها تاريخ عريق تاريخ تاريخ تارييخ

طفشنا بالتواريخ طفشنا بالاسماء الكبيره الي اخذت فرصتها و انكرشت في ٤٥ دقيقه

اعطوا غيركم فرصه ان ما لقيتنا الاداره كفو والله بتشوتنا

يا جماعه تكليف مو تشريف !

مستوى عقلي ؟ الدليل ان مستواك الاخلاقي في الحضيض و معاه مستواك العقلي

انك حكمت على مستوى عقلي من خلال لعبه !

انا احتليت بربريات ؟ ما احتليت ولا قريه بربريه ، انا ادرب بس دفاع انا الاول في الهجوم و المجموع والثاني في الدفاع !

انا لي سبيدين اللعب ؟ ولا انت حضرتك ما طالعت في لانك مشغول بـ التاريخ العريق لبسطويطي

عموما سؤال يطرح نفسه ان الدفاع منوبه و الطريقه حقت نوب يا اخي نوب يهزموكم ؟

يا ريتني نوب على كذا نوب فايز احسن من محترف و خسر من نوب !

يا اخي خليكم نوب و كسبونا !

اه ياقلبي جديا يحن قلبي على امثالـك اتخيـل بعد سنين يتزوج وينجب اطفال اشفق على اطفالــك بيكونون غلطة عمر نصيحه لا تنجب لانك لا تملك ولا خلية واحدة بدماغـك ..

مشكلتك تبحث عن الشهرة فقط بدون المتعه بينما ام صلعه حصلت على المتعه والشهرة ياقلبي انت المهم متعتـنا قبل فوز المنتخب لانها في الاخير لعبة ومافي داعي تبني امالك عليها ...

اخلاقي في الحضيض نعم بس عقليتي لازالت شامخه مقارنة بعقليتك ...

وايه احكم على مستواك العقلي من خلال لعبة من خلال تفكيرك من خلال ردودك من خلال افعالك ...

كل همــك الفوز؟؟ طيب والمتعه مو اولا؟؟ يانوب ايوه لاعب مغفل نطاق ريحته الكريهة 100 كيلو متر ...

انت بالمنتخب الان صح طيب وريني وش بتسوي بس بليز استخدم ملطفات للجو لاني بديت اتضااايق

DeletedUser

Guest
اعضاء المنتخب الي ردو فوق

يعني انتم افضل لاعبين باالسبيد العربي و الي ماتحتلون بربريات وشغلكم 100%

طيب وينكم يوم ننهزم قدام اللاسبان؟ او البولنديين ؟ يعني الحين سياسه انا بطل انا مااحتل بربريه؟ مانجحت خلونا نجرب سياسه النوب يمكن تنجح على الاقل

اذا موب عاجبك اساسيه قايد المنتخب عشانه مثل ماحطك باالقائمه وعطاكم اكس وعلى دليت من المنتخب قمتو قلبتو عليه ؟

المشكله اذا رجعكم بتخيبون الضن فيكم زياده يعني كل واحد يروح لعالمه يهايط هناك احسن من مايجي سبيد يطلع على حقيقته

وانت ياكرتل ام صلعه

اذا انت لعيب وموب حق بربريات تعال سبيد موب عربي ولوحدك ونشوف انت تستاهل ترد على قائد المنتخب ولا بس كلام

انا اسف من كل اعماق قلبي لني تكلمت بكلام ساخن للاعضاء الفريق العربي بس ماقدرت اسكت يوم شفت الانقلاب على القائد الجديد ؟

يعني الى وتلعببون على الاقل لو فزتو بقيم واحد انا بقلب معكم واقول يستاهلون يجلسون

لكن بصراحه مع احترامي لكم ماتستاهلون العب دام 3 هزايم ؟ وهياط باالمنتدى

تحياتي لكم

اخوكم النوب عشان ماحد يقول لي محترف بعد اليوم بروب

DeletedUser

Guest
اه ياقلبي جديا يحن قلبي على امثالـك اتخيـل بعد سنين يتزوج وينجب اطفال اشفق على اطفالــك بيكونون غلطة عمر نصيحه لا تنجب لانك لا تملك ولا خلية واحدة بدماغـك ..

مشكلتك تبحث عن الشهرة فقط بدون المتعه بينما ام صلعه حصلت على المتعه والشهرة ياقلبي انت المهم متعتـنا قبل فوز المنتخب لانها في الاخير لعبة ومافي داعي تبني امالك عليها ...

اخلاقي في الحضيض نعم بس عقليتي لازالت شامخه مقارنة بعقليتك ...

وايه احكم على مستواك العقلي من خلال لعبة من خلال تفكيرك من خلال ردودك من خلال افعالك ...

كل همــك الفوز؟؟ طيب والمتعه مو اولا؟؟ يانوب ايوه لاعب مغفل نطاق ريحته الكريهة 100 كيلو متر ...

انت بالمنتخب الان صح طيب وريني وش بتسوي بس بليز استخدم ملطفات للجو لاني بديت اتضااايق

كلام جميل:)

أعلى