ما بقينا نعرفه ذكر ولا انثى

k00Rb0

مقاتل برمح
حلوة الفكرة بس فانتوم اصلا ما نعتبره معنا
بس بنكمل به لما نكون محتاج لحد معنا اما هو اصلا مش معنا
يبقى اشوف اصحابي الي اعرف فاضيين ولا لا وارد عليك

ههههههههههههههههه ادا خشيت معك جوله ثان اجي ابزق عليا يالنوب
مخسرني ثلاث تحديات ضد النوبز واحد ضد قشطه و واحد ضد رانيا و اخر ايامي اخسر ضد فونتوم ههههه يرامحي ههههههههههههه

ما شاء الله فونتوم محترف يالي تقول عليه نوب النوب هو انت شوف قنص قطارك و طرحك باكتايم و احتلك بعد ما كنت اقنصلك هههههههه

و جلد كمان رانيا بنفس الاسلوب

Leonhard Euler

فارس ثقيل
شرايكم نحل الموضوع

ننزلك جولة نهب خاصة بداية ٢٦
كراش ورانيغ وبريك ومقلاع

ضد
الحمار وفانتوم ومستر نوب وجيبو لاعب كمان زياده

انا محايد بس تكملت عدد للي فوق
فكرة حلوة، متى بيكون التحدي؟
يمكن أشارك بلعب في صف الحمار ضدكم

Leonhard Euler

فارس ثقيل
هههههههههههه عايز اصدقك بس ماني غبي زيك ههههههه
اقولك انقلع يا كذاب ههههههههههههههه
aziz mbS وبانكيمون دايما ينزلون معكم وفي حال نسيت شوف الجولات اللي فاتوا
نوب كان نازل مع حبيبكم بانكيمون فاكيد بيوقف في صف حبيبكم اللي نازل علشانكم
نوب ثاني هجم علي قبل نبل حبيبك بريك
خليني ساكت تراني عامل سكرين لكل حاجة
ارسلي الصور discord
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

Leonhard Euler

فارس ثقيل

مخسرني ثلاث تحديات ضد النوبز واحد ضد قشطه و واحد ضد رانيا و اخر ايامي اخسر ضد فونتوم ههههه يرامحي ههههههههههههه

ما شاء الله فونتوم محترف يالي تقول عليه نوب النوب هو انت شوف قنص قطارك و طرحك باكتايم و احتلك بعد ما كنت اقنصلك هههههههه

و جلد كمان رانيا بنفس الاسلوب
وش فيك قلبت على خويك؟ روق عادي خسرت
ارجع بكرا وعوض الخسارة لعبة تراها مانت مضطر تثبت شيء

Mr.Nooooob

افضل لاعب للعام 2022 - سفاح العام 2022

طيب والجولة دي شنو محلها من الاعراب
لا تقولي اني كنت نازل معك فيها كمان يا منوب ههههههههههههههههههه
اقولك ابلع واسكت وتعلم تتحمل مسؤولية خسارتك ولا تحملها لغيرك

Mr.Nooooob

وش فيك قلبت على خويك؟ روق عادي خسرت
ارجع بكرا وعوض الخسارة لعبة تراها مانت مضطر تثبت شيء
المنوب ما يبي يفهم اني خسرت الجيش بسبب خصايص الجولة الزفت
جيت اهرب الجيش باخر 5 ثواني على بربرية اتفاجا ان النبل ما تتحرك على بربر فخلاص النوب فونتوم مسك جيشي

Mr.Nooooob

واضح مين فينا المنوب اقولك تعال نحرك عليهم يوم طلعت قطار تقولي ما معك قطار
اقولك ابعث تنظيف قبل جيشي تقولي مو معاي جيش هههههههههه
اقولك انقلع يا منوب ولولا خروج فونتوم امبارح من الجولة وربي ما تاخذ منه قرية استغليت انه طالع من الجولة وبديت تحتل فيه ههههههههه
hosni اللي احتلني يا فاشل ليه طلعت كذاب كبير هههههههه

k00Rb0

مقاتل برمح
انت اثبت احنا ١٠ احنا بالقبيلة ٤ مش ١٠ ههههههههه يالمنوب
@رانيا

هقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهق

the hunter7

مقاتل برمح
كان يا مكان يا سعد يا اكرام كان فيه شلة نوبز مستغله ان السبيد فاضي وما فيه لاعبين وبيتحاموا في كثرتهم دخل لهم اربعه شجعان جلدوهم كلهم في الجوله وغملوا فيهم اشياء ما ينفع اقولها هنا هههههههه وبس ذهبت شلة االنووووبز وتوته توته خلصت الحدوته حلوه ولا ملتوته

the hunter7

مقاتل برمح
بعيد عن الهزار والله لعبهم جدا سئ قبيلتين بنفس الاسم وقبيله باسم مختلف بخلاف اللاعبين اللي خارج القبيله والله بدون مبالغه كانوا 15 لاعب او اكثر
ضدنا احنا الاربعه وصديقنا الخامس دخل يساعد متأخر يعني لعب ما له طعم ولا رائحه ومع ذالك خسروا
مش عايز اسمع صوت لكم تاني اوك يلا باي

k00Rb0

مقاتل برمح

@Crach @رانيا @kiri44 @المقلاع

:كيكة::تذكرة:

هقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهق

رانيا

عضو ميليشيا
حلو خططو وانا موجود بس خلوها بالليل
شرايكم نحل الموضوع

ننزلك جولة نهب خاصة بداية ٢٦
كراش ورانيغ وبريك ومقلاع

ضد
الحمار وفانتوم ومستر نوب وجيبو لاعب كمان زياده

انا محايد بس تكملت عدد للي فوق

k00Rb0

مقاتل برمح
حلو خططو وانا موجود بس خلوها بالليل

بس قول :

و الرد هيوصلك سريع

التعديل الأخير:

k00Rb0

مقاتل برمح
لطالما موجود بستغل الفرصة واسألك وش قصتك معهم ليش يكرهونك؟
رانيا: لاني اولا ملقب حالي رانيا و انا اسمي الحقيقي محمود و بهيك اخدع لاعبين اني فتاه و يتعاطفون معاي و يخلوني اكسب لاني مجرد نوب فاشل مو بيدي شي هههه

و السبب الثاني اني بخش كل يوم لجولات السرعه و بالرغم من الحسابات الثانويه الي اطورها و ادرب فيها الفاس و الخفيف لكن لما يدخل حمار للجوله يدعسني و يهايط علي زي اخر جوله هقهقهقهقهقهق

التعديل الأخير:

k00Rb0

مقاتل برمح
فونتوم المسكين هههههههه بالرسايل تعبت اقنعه انو رانيا مش فتاة فعليا و انما محمود غير اسم الحساب و لا بغى يصدق لانو واضح الناس تتعب كيف تحترف اللعبه و النوب ده يتعلم كيف يقلد اسلوب فتاة و يخدع الناس انه رانيا ههههههه

أعلى