الجز الثانى من الدبآبير على وشك الخروج

DeletedUser

Guest
يا جدعان انا نفسى اعرف احنا ليه العرب كده شوفوا حرب القبائل الانجليزيه شوفوا الاجانب عمرهم ما عملوا كده مع بعض انما احنا العرب بنعمل ايه مع بعض اصبحت حرب القبائل العربيه شبه ممله والله
كل واحد داخل علشان ينتقم من التانى و اصبح كل العالم تامر و جواسيس و سرقة حسابات و العالم اصبح ينتهى فى وقت قليل جدا يمكن قبل المده المحدده ليه
ليه لا نلعب لعب نظيف و يكون حرب جيوش و بس و تخطيط اقسم بالله هيكون متعه جمده جدا
انا عايز اعرف انتم لم تجربوا حرب القبائل فى الاول يعنى عالم 1 و عالم 2 اول ما فتح و كده
والله اللعبه حلوه بس لما بدات الخيانه و الغدر و كله على مصلحته بقى اللعبه كلها كراهيه و حقد
ارجو من الجميع اننا نلعب نظيف حتى لو مش الان خليها فى عالم 26
لا احد يقتبس كلامى فكروا الاول كويس و بعد كده ردوا
طبعا هتقول انته عملت الموضوع ليه انا عملته ردا على الدبابير و الحرب النفسيه الى عايز تعملها انها سيطرة على العالم و لما تنهار يقولوا دى كانت خيانه و يجيبوا الوم على الغير علشان كده انا عملت الموضوع علشان الناس تعرف ان العالم لم يحسم بعد
فكروا فى الفكره لعب نظيف بدون حقد بدون كراهيه بدون غدر بدون خيانه بدون تجسس بدون انتقام

ارحمنآ بس ياشيخ اطللع من مخي بس يقول حرب نفسيه بعدين ياحبيبي مسوي انت النضيف زي البرنس الخان اول العالم والله حسابته لعب نضيف وزي كذا وقيادي جميل واخر شي طلع ماعندك احد بس :86:

DeletedUser

Guest
ارحمنآ بس ياشيخ اطللع من مخي بس يقول حرب نفسيه بعدين ياحبيبي مسوي انت النضيف زي البرنس الخان اول العالم والله حسابته لعب نضيف وزي كذا وقيادي جميل واخر شي طلع ماعندك احد بس :86:
ببساطه اوى انته عرفت منيين انه لعبه وسخ غير انك لعبك وسخ
اكيد لعبك وسخ علشان كده انته عرفت لعبه وسخ
و الاعب و الوسخ فاكر كل الناس وسخين زيه يا وسخ روح استحمه
برده الجميع مش عايز يلعب لعب نظيف يبقى هنفضل كده والله قبيلة الدبابير شكلها هتاخذ اكبر خاذوق لما تعرف الى هيحصل

DeletedUser

Guest
ببساطه اوى انته عرفت منيين انه لعبه وسخ غير انك لعبك وسخ
اكيد لعبك وسخ علشان كده انته عرفت لعبه وسخ
و الاعب و الوسخ فاكر كل الناس وسخين زيه يا وسخ روح استحمه
برده الجميع مش عايز يلعب لعب نظيف يبقى هنفضل كده والله قبيلة الدبابير شكلها هتاخذ اكبر خاذوق لما تعرف الى هيحصل
اول شي تكلم عربي انت موضوعك الغبي ياحلووو وانت حاقد على الدبابير خخخ مادري وش مسويلك ياااورع اركد اوكي ولا تهاط واجد

DeletedUser

Guest
فِ رآسك كرتون هياط ولا شفنا تقاريرك اللي تدل عليه ..

مجرد حبر على ورق كلام يذهب أدراج الرياح ..

أفعل وبعدها تكلم أوُ لاتهايط ولا عندك سالفة هه :p

مغرور متكبر شايف نفسة وربي ي كرهي لهذؤلا العينات :)

احم احم

نبدأ ::
ما يحتاج تقارير اذا انت من ٢٢ ذكرني باسمك وبقلك وش سويت فيك خخخخخخخخخخخ

يكفي اللي لعب معي عرفني
وطبعا اكثر واحد يعرفني النوب bunder-uk

ما يحتاج اتكلم عن نفسي كثير
وثاني شيء انتبه العرق لا يطق عندك من الحماس

DeletedUser

Guest
واللي يبي يشوف الفعل من قبيله دبابير

كلم قبيلتك يكون الاوب على الحساب اللي انا فيه

وأبشر بعزك كل الاوب بقنصه من جوال

^
^

طبعا جوال ابو كشاف

هههههههههههههههههههههه

DeletedUser35902

Guest
انت ويااه

ب المستقبل بقولكم ايش اسوي

تدرون قبل يومين استلمت حسابين من اقوا الحسابات معكم

وراح تشوفون كلكم بعدين

لو ماسويت انقلاب هع هع

مهاايطي لوول ولااحد يهرج هههه

بخصوص باقي المنوب خلكم ساكتين عشان اضمكم بعدين خلو الملف نضيف

حلووووينن حلوينن

DeletedUser

Guest
اول شي تكلم عربي انت موضوعك الغبي ياحلووو وانت حاقد على الدبابير خخخ مادري وش مسويلك ياااورع اركد اوكي ولا تهاط واجد
احقد على نوب يا عم روح اتعلم اللعب النظيف الى انته و قبيلتك ما تعرفوش اى حاجه عن اللعب خالص
كل لعبكم وسخ و من تحت الطربيزه و لعلمك بينا الايام تثبت الى ان العالم للمحترفيين مش اللعب الوسخ
بينا الايام تثبت مين الاقوى

DeletedUser36435

Guest
انت ويااه

ب المستقبل بقولكم ايش اسوي

تدرون قبل يومين استلمت حسابين من اقوا الحسابات معكم

وراح تشوفون كلكم بعدين

لو ماسويت انقلاب هع هع

مهاايطي لوول ولااحد يهرج هههه

بخصوص باقي المنوب خلكم ساكتين عشان اضمكم بعدين خلو الملف نضيف

حلووووينن حلوينن

اخاف استلمت شيء ثاني ههههههههههههههههههههههههههههههههههااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااييييييييييييييييييييييييييي

انتبه لا يعورك ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

DeletedUser35568

Guest
اخاف استلمت شيء ثاني ههههههههههههههههههههههههههههههههههااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااييييييييييييييييييييييييييي

انتبه لا يعورك ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

انتتبه ليجيك انت كمان :163::173:

DeletedUser

Guest
احقد على نوب يا عم روح اتعلم اللعب النظيف الى انته و قبيلتك ما تعرفوش اى حاجه عن اللعب خالص
كل لعبكم وسخ و من تحت الطربيزه و لعلمك بينا الايام تثبت الى ان العالم للمحترفيين مش اللعب الوسخ
بينا الايام تثبت مين الاقوى

والله ماحد طلب رايك بعدين انت تعلم العب النضيف وكلمني اوكي مسوي حرب نفسيه ومادري ايه ياعمي هنآآآ الدبابير تعلمك العب صح:171: وما عمري شفت لعب نضيف زي لعب الدبابير في كل العوالم من عالم2و3 حتى 2 فيه خيانه من اعضاء القبيلة والله كفو يادبابير:86: استمروو وما عليكم من منوبه العبه :87:

DeletedUser36435

Guest
انتتبه ليجيك انت كمان :163::173:

ضف وجهك ماكلمتك ..:201:
وانت تدور الجبهه رح عدل اسم حسابك ههههههه Darknis من وين جايبها هههههههههههههههههااااااااااااااااي
انا يجي من بنقااااااااااااااااااااااااااااااااال ههههههههههههههههههههههههههههههههاااااااااااي
:200:
اسمها Darkness >> ماقلت لي كم تذكرة بالع ..؟
:(090:>>>>> الحين يقول ما ارد عالنوعيات هذي ياقلبي انا يشيخ اروح شربة .. :137:

DeletedUser37045

Guest
مدري ليه فرحانين بتلغيم :139:

+ منتضر آلجزء الثالث للدبآبير ع وشك الخروج

DeletedUser

Guest
والله ماحد طلب رايك بعدين انت تعلم العب النضيف وكلمني اوكي مسوي حرب نفسيه ومادري ايه ياعمي هنآآآ الدبابير تعلمك العب صح:171: وما عمري شفت لعب نضيف زي لعب الدبابير في كل العوالم من عالم2و3 حتى 2 فيه خيانه من اعضاء القبيلة والله كفو يادبابير:86: استمروو وما عليكم من منوبه العبه :87:

حرب نفسيه مع مين انتم اصلا نفسيه
انته الى جى موضوع يا نوب ولا نوب و كمان اعمى
يا نوب سيدكم البرنس و سيد الاساطير هما الى علموكوا اللعب بس حماده النوب الى علمكم الوساخه
اقسم بالله اوسخ لاعبيين فى جميع العوالم موجوده فى الدبابير يا كداب يو نوب
نشوف لو الدبابير هتستمر الى اخر العالم بس

DeletedUser

Guest
اسمعني انت وياه فيه شي اسمه ديوانيه تكلموا فيه براحتكم افضحوا بعض طقطقوا على بعض اما هذا الموضوع لا :169:

DeletedUser

Guest
آلححين كـل آلعـآلم ع آلدبآبير !!

ششئ جميل آن فيةة قبيلـة كل آلقبآئـل تنآفسهآ

لـكن آلله يعنيـكم ع عآلـم 25 آلممل :)

بآلتوفيق للآفضضل

أعلى