اكتشاف حقيقة الكائن الفضائي [ الحلقة الأخيرة ]

DeletedUser37953

Guest
الكل حاقد على غليص والسبب مزور طيب دامه مزور زي ماتقولون ليش الزعل هذا كله والهجوم الجماعي غليص معروف ماهو اول عالم له ينزل فيه اخبار او فضايح والهجوم الجماعي اللي حصل دليل على انه ماهو مزور وصادق وانكم حاقدين على شان مالقيتو عليه غلط وفي الاخير جا رح رح وصور كلام مافيه اي فضيحه وطلع كم رساله وقال مزوز وومافيه اي دليل وجو البقية يفرغون الضغط اللي فيهم من مدة

انا ماني مع غليص ولا مع رح رح انا مع الحق وضد التجمع اللي صار

DeletedUser

Guest
الكل حاقد على غليص والسبب مزور طيب دامه مزور زي ماتقولون ليش الزعل هذا كله والهجوم الجماعي غليص معروف ماهو اول عالم له ينزل فيه اخبار او فضايح والهجوم الجماعي اللي حصل دليل على انه ماهو مزور وصادق وانكم حاقدين على شان مالقيتو عليه غلط وفي الاخير جا رح رح وصور كلام مافيه اي فضيحه وطلع كم رساله وقال مزوز وومافيه اي دليل وجو البقية يفرغون الضغط اللي فيهم من مدة

اتوقعع م دفع لك 200 نقطةة على هذا الكلام اتوقع 1000

DeletedUser38321

Guest
مع آني مآأعرفك يآ رح رحح وحتى غليصص مآأعرفه الا من مواضيعه ومع اني اول مرهه آشوفهاا لآكن رفع ضغطي

آهنيكك يآ رح رح كلآمم كبيير وآلبزوره ذا يستآهل

DeletedUser

Guest

الله و اكبر اخيرا شخص أنصفني ياااااااااااااااااااااه الحمد الله و الشكر ليك يا رب و الناس الي بتقول اني دافع له يا جماعه هل أطلعتوا علي قلوب الاخرين و نفوسهم الله سبحانه و تعالي فقط الذي يقدر علي هذا نحن مقبلين علي شهر كريم أتقوا الله و اجعلوا قلوبكم تخلوها الكرايه و النفاق و سوء الظن بلأخرين و كما قلت برنامجي متواصل رغم حقد الحاقدين

DeletedUser

Guest

هناك احتمال واحد من الاثنين اما انك لم تقرأ الموضوع جيدا واما انك لم تقرأ الموضوع جيدا

DeletedUser

Guest
الله و اكبر اخيرا شخص أنصفني ياااااااااااااااااااااه الحمد الله و الشكر ليك يا رب و الناس الي بتقول اني دافع له يا جماعه هل أطلعتوا علي قلوب الاخرين و نفوسهم الله سبحانه و تعالي فقط الذي يقدر علي هذا نحن مقبلين علي شهر كريم أتقوا الله و اجعلوا قلوبكم تخلوها الكرايه و النفاق و سوء الظن بلأخرين و كما قلت برنامجي متواصل رغم حقد الحاقدين

افا وين الجمهور الكبيييييييييير الي فالنهاية مافيه الا واحد منهم ينصفك ؟ ههههههههههههههاي

طلعت نفيخه ياغليص وتنسمت

الرجل الناري

مقاتل برمح
ما شاء الله تبارك الله موضوع منسق ومرتب وجميل جدا باين انك فاهم شغلك تمام
وانت شرشحت الولد وبهدلته وكبيت عفشه تمااام التمام فضحته فضيحه ما بعدها فضيحه
بس من الاخر يعني علشان تكون واضحه
المنتدى كله عارف انه مزور والولد كذاب من اول عمره ومن اللي يعززون له يايسلكون ياجدد على المنتدى
والجديد كلها موضوعين ثلاثه ويتاكد انه فعلا مزور
انت ما سويت جديد غير ما حطمت الولد
وايش استفدت من هالتحطيم
ولا شي
ازعجك في السكايب احظره
ازعجك واتس احظره
مواضيعه لا تقراها من الاساس
--------------------------------------------------------
[SPOIL]
لكن لما اكتشفت إن فيه ناس إنظلمت أو راح تنظلم من هذا نفس هذا الكائن
..

فكرت بإيقافه مو عشاني
..
عشآنهم
^_^
[/SPOIL]
لا يا لفارس النبيل
يا قاهر النصابين
يا اللي ما ينلعب عليك !
من الاول والاخير مواضيع الولد ما اثرت على حد ...العالم كلها عارفاه مزور ومحد يصدق اي كلمه تنكتب في مواضيعه
بس انت عامل حالك سبع البرمبه وملك الغابه ومنزل موضوع حاط فيه راسك براس الولد
ياخي اعقل وطنشه منت خسران شي تحط راسك براسه وانت عارف انه مزور واهبل
استغفر الله العظيم ناس تفكر انها ما راح تنجح الا اذا فشل غيره

r7r7

TW VIP
ما شاء الله تبارك الله موضوع منسق ومرتب وجميل جدا باين انك فاهم شغلك تمام
وانت شرشحت الولد وبهدلته وكبيت عفشه تمااام التمام فضحته فضيحه ما بعدها فضيحه
بس من الاخر يعني علشان تكون واضحه
المنتدى كله عارف انه مزور والولد كذاب من اول عمره ومن اللي يعززون له يايسلكون ياجدد على المنتدى
والجديد كلها موضوعين ثلاثه ويتاكد انه فعلا مزور
انت ما سويت جديد غير ما حطمت الولد
وايش استفدت من هالتحطيم
ولا شي
ازعجك في السكايب احظره
ازعجك واتس احظره
مواضيعه لا تقراها من الاساس
--------------------------------------------------------
[SPOIL]
لكن لما اكتشفت إن فيه ناس إنظلمت أو راح تنظلم من هذا نفس هذا الكائن
..

فكرت بإيقافه مو عشاني
..
عشآنهم
^_^
[/SPOIL]
لا يا لفارس النبيل
يا قاهر النصابين
يا اللي ما ينلعب عليك !
من الاول والاخير مواضيع الولد ما اثرت على حد ...العالم كلها عارفاه مزور ومحد يصدق اي كلمه تنكتب في مواضيعه
بس انت عامل حالك سبع البرمبه وملك الغابه ومنزل موضوع حاط فيه راسك براس الولد
ياخي اعقل وطنشه منت خسران شي تحط راسك براسه وانت عارف انه مزور واهبل
استغفر الله العظيم ناس تفكر انها ما راح تنجح الا اذا فشل غيره

أنا لونت الجزئيات الموجودة في ردك .. لأني هرد عليها

- ما أعتقد إن الوحي وعلم الغيب نزل لفخامتك عشان يقولك إلحق "
المنتدى كله ما يصدق غليص " !
للأسف أنت ما تدري عن هذا الشيء المنتدى فيه أكثر من 30.000 عضو غير الزوار ..
هل كلهم فعلاً عارفين إن غليص مزور ؟! ولا أنت بس تقول [
كله ] من الباب للطق ؟
لا والله
لا جدد و لا يسلكون ، فيه ناس فعلاً حتى الآن يصدقونه بنسبة عالية ! و أنت ما تدري عن هذا الشيء

-
مواضيع الولد ما أثرت على أحد ؟! حلو لما تصير قائد قبيلة مثلي و تطرد عضو من قبيلتك لأنك شفت له رسالة
في أحد مواضيع غليص و هو يسرب له معلومات عن قبيلتك و في الآخر يطلع غليص مزور الرسالة !! بالله كيف يكون شعورك تجاه العضو
اللي أنت طردته ظلم ؟! << ساعتها تعال تكلم عن التأثير " لأني انحطيت بهذا الموقف و الحمدلله ما طردت عضو قبيلتي لأني صدقته في اللحظة الأخيرة قبل ما أفكر أطرده " لذلك و لثاني مرة أنت ما تدري عن هذا الشيء أيها الرجل الناري !

-
حاطط راسي براس الولد ؟!! أتمنى إنك تصحصح معاي وتشوف مين حاطط رأسه براس الثاني ..
أنا قلت بالجزئية الثانية بالموضوع .. إني ما كنت راح أنزل هذا الموضوع حتى لو غليص حاطط رأسه برأسي
لكن لما لقيت إنه تمادى .. إيش اللي يمنعني من طرح هالموضوع .. ولما تجيك كمية الإهانات اللي وصلت لي منه تعال اتكلم
عن حطة الرآس ..

- "​
استغفر الله العظيم ناس تفكر انها ما راح تنجح الا اذا فشل غيره​
" << أسألك بالله اللي خلقك و خلقني مين كان بيفشل الثاني ؟! يعني معقولة
ما شفت إن غليص حابب يفشلني و يفضح القبائل واللاعبين اللي ما لهم ذنب بالتزوير ؟! جالس الآن تقول إني بفشل غليص ؟!! و أصلاً من أساسه هو ما نجح ولا تقدم بشيء عشان آجي أنا و أفشله ... فأستغفر الله العظيم على ناس تفكر بالعكس و تلوم الناس الغلط ..

أي حد غيري و اللي تأثروا بمواضيع غليص و اللي انظلم يتمنون إنهم يصيروا سبع البرمبة وملوك الغابة على قولتك عشان يحاولوا يبرأوا أنفسهم
و يفضحوا هذا الشخص ..!

أنا كان بيدي أطنش كل شيء و لا أنزل الموضوع و أخليه يزور براحته و يتكلم عني !! لكن لحظة !! دامني شفت ناس انظلموا وما قدروا يدافعوا عن أنفسهم ليش ما أتحرك أنا و أساعدهم ؟! < مو سوبر ماريو ولا سوبر مان لكن من باب المرجلة فقط .

DeletedUser

Guest

كله ] من الباب للطق ؟
لا والله
لا جدد و لا يسلكون ، فيه ناس فعلاً حتى الآن يصدقونه بنسبة عالية ! و أنت ما تدري عن هذا الشيء

-
مواضيع الولد ما أثرت على أحد ؟! حلو لما تصير قائد قبيلة مثلي و تطرد عضو من قبيلتك لأنك شفت له رسالة
في أحد مواضيع غليص و هو يسرب له معلومات عن قبيلتك و في الآخر يطلع غليص مزور الرسالة !! بالله كيف يكون شعورك تجاه العضو
اللي أنت طردته ظلم ؟! << ساعتها تعال تكلم عن التأثير " لأني انحطيت بهذا الموقف و الحمدلله ما طردت عضو قبيلتي لأني صدقته في اللحظة الأخيرة قبل ما أفكر أطرده " لذلك و لثاني مرة أنت ما تدري عن هذا الشيء أيها الرجل الناري !

-
حاطط راسي براس الولد ؟!! أتمنى إنك تصحصح معاي وتشوف مين حاطط رأسه براس الثاني ..
أنا قلت بالجزئية الثانية بالموضوع .. إني ما كنت راح أنزل هذا الموضوع حتى لو غليص حاطط رأسه برأسي
لكن لما لقيت إنه تمادى .. إيش اللي يمنعني من طرح هالموضوع .. ولما تجيك كمية الإهانات اللي وصلت لي منه تعال اتكلم
عن حطة الرآس ..

- "​
ما شفت إن غليص حابب يفشلني و يفضح القبائل واللاعبين اللي ما لهم ذنب بالتزوير ؟! جالس الآن تقول إني بفشل غليص ؟!! و أصلاً من أساسه هو ما نجح ولا تقدم بشيء عشان آجي أنا و أفشله ... فأستغفر الله العظيم على ناس تفكر بالعكس و تلوم الناس الغلط ..

أي حد غيري و اللي تأثروا بمواضيع غليص و اللي انظلم يتمنون إنهم يصيروا سبع البرمبة وملوك الغابة على قولتك عشان يحاولوا يبرأوا أنفسهم
و يفضحوا هذا الشخص ..!

أنا كان بيدي أطنش كل شيء و لا أنزل الموضوع و أخليه يزور براحته و يتكلم عني !! لكن لحظة !! دامني شفت ناس انظلموا وما قدروا يدافعوا عن أنفسهم ليش ما أتحرك أنا و أساعدهم ؟! < مو سوبر ماريو ولا سوبر مان لكن من باب المرجلة فقط .

APPLAUSE.gif~c200

لا بجد راجل ياض سبكتها صح

تصدق و تأمن بالله كلامك هذا أتهرس في 100 فلم عربي أبيض و أسود و ألوان قبل كده

عايشلي في دور البطل المغوار محارب الفساد قاهر الأعداء

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

للأسف هناك أشخاص بلفعل ممكن يصدقوا أنني مزور طيب

رحرح يقول ان كل كلامي كذب في كذب و انني ظالم و ما الي ذلك و كل الكلام العبيط الي قالهو عني هذا

طيب من الذي أجبرك يا رحرح ان تقول هذا الكلام في حقي

أم انا دفعت لك نقاط مشان تقول هذا الكلام يا حبيبي

يعني حدثوا العاقل بما يعقل

أصل علي فكره أسهل شيئ أنك تتكلم أصل الكلام مش بفلوس

انا بكره أطلع أقول قائد قبيله حراميه مزور و مرتشي و الخ الخ الخ

طيب أين الدليل اين المستندات

التي تسبت هذا الكلام

نفس الامر ينطبق علي الان ماذا يقولو اعضاء و قبائل العالم 28

عني

يقولون هذا ذهقنا كل شوي يفضحنا و يكشف أسرارنا نبي نخلص منه الي الابد ماذا نفعل

يجتمع شله الاشرار مع بعضهم او شله كارهي غليص الله في الله

و يسون حمله فاشله مثل هذه علي ظنن منهم انني راح انهار و اقول انا مزور انا كذاب اعلن الغاء برنامج حرب القبائل اليوم

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

و مثل ما قلت كل ماتفعلونه هذا لم يهز شعره واحده من رأسي

و لو تلاحظون الي حد الان كل الردود تريقه و سخريه لا اكثر

و بقول حاجه للكولونيل

انا قاعد بقولك يا كولونيل يا كولونيل لسا مفهمتش لحد دلوقتي قصدي ايش

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

دا انت مخط طخين بشاكل
:148:​

DeletedUser

Guest

كله ] من الباب للطق ؟
لا والله

-

-
عن حطة الرآس ..

- "​

و يفضحوا هذا الشخص ..!

ككلام في الصصميم +1

DeletedUser

Guest
أنا يكفيني شرف انه عندما يتم الحث في google

عن أسم غليص 7

تظهر هذه النتائج

بيكفيني هذا الشرف فقط وجود الكثير و الكثير من الاعمال التي ترتبط بأسمي علي اكبر محرك بحث في العالم

انا المفروض يدرسوني في المدارس بعد كده ههههههههههههههههههههههههههه

لاكن جربوا كده تبحثو عن اسم r7r7 في جوجل شوفو شو بيطلع لكم

r7r7

TW VIP
^

للمرة التانية أغلط و أرد عليك ي غليص ! المهم .. بالنسبة للصورة اللي انت ماسكها دي ليل ونهار وكل شوية تحطها في كل رد ليك " وكأنو ما عندكش غير الصورة دي ليا " أعتقد إني رديت عليك بخصوصها ع السكايب و حطيتها في الموضوع ده

[SPOIL]
[05:15:48 م] حماده ~ غليص: هههههههههههههه لا دا مش انا انت نفسك في الحلقه قبل الاخيره الي هي الخامسه اعترفت امام الجميع بمصدقيت كلامي يا حبيبي تنكر
[05:16:11 م] Dr. Mido: بالضبط مصادقية كلامك في الحلقة اللي انا رديت عليها
[05:16:17 م] Dr. Mido: بالنسبة للحلقات التانية
[05:16:24 م] Dr. Mido: انا ما رديتش عليها
[05:16:35 م] Dr. Mido: لانه ما كانش عندي رد عشان أقوله لك
[/SPOIL]

يعني بإختصار ردي اللي في الصورة ده حضرتك بيخص الحلقة الخامسة [ بس ] << حط تحت كلمة بس مليون خط

.. و بخصوص التحالف مع الأسود .. فعلاً كلامك صح
ولحد دلوقتي هو صح " فيما يخص الحلقة الخامسة [ بس ]

" أما بقية الحلقات و بالذات حلقة التزوير الكبيرة اللي بتخصني .. هنا بقى أقولك آه إنت مزور و حطيت الأدلة كلها في الموضوع
يعني لما انا قلت إن كل كلامك صح .. بقصد كل كلامك في الحلقة الخامسة .. مش في كل الحلقات و كل برامجك

فهمت ولا أترجم بالصيني ؟

بالنسبة للكولونيل < هتحط موضوع إني غيرت منصبي و مش عارف ايه و مين بقى القائد الجديد .. حط أنا مش شايفها سر خالص
أي حد في العالم يجي يسألني ويقولي مين القائد هقوله و مين النائب قوله ومين المخطط ومش عارف ايه برضو هقوله

يعني مش سر خالص إنك تعرف قائد القبيلة مين ؟ طيب ما كل القبائل اللي في العالم معروفة مين قيادتها و معظمهم بيحطوا أسماء القيادة في وصف القبيلة بتاعتهم

فما تعمليش فيها الواد الخطير اللي بيجيب بترول من تحت الأرض ^_^

تحب أنزلك هنا في المنتدى خبر تغيير منصبي في قبيلتي بدل ما تتعب نفسك ؟! واقول للعالم أنا بقيت مخطط مش نائب هههه

تفاهةة في المحتوى
:200:

DeletedUser

Guest
والله ي غليص 7 انت للحين ما فهمت اللي صار وتبريرك اللي فوق مبهم ومو واضح للقارئ قبل المفكر ...

راجع نفسك .. واطلق الكولنيل اللي بداخلك .. مفيش نقاط بعد اليوم ...

DeletedUser

Guest
^

للمرة التانية أغلط و أرد عليك ي غليص ! المهم .. بالنسبة للصورة اللي انت ماسكها دي ليل ونهار وكل شوية تحطها في كل رد ليك " وكأنو ما عندكش غير الصورة دي ليا " أعتقد إني رديت عليك بخصوصها ع السكايب و حطيتها في الموضوع ده

[SPOIL]
[05:15:48 م] حماده ~ غليص: هههههههههههههه لا دا مش انا انت نفسك في الحلقه قبل الاخيره الي هي الخامسه اعترفت امام الجميع بمصدقيت كلامي يا حبيبي تنكر
[05:16:11 م] Dr. Mido: بالضبط مصادقية كلامك في الحلقة اللي انا رديت عليها
[05:16:17 م] Dr. Mido: بالنسبة للحلقات التانية
[05:16:24 م] Dr. Mido: انا ما رديتش عليها
[05:16:35 م] Dr. Mido: لانه ما كانش عندي رد عشان أقوله لك
[/SPOIL]

يعني بإختصار ردي اللي في الصورة ده حضرتك بيخص الحلقة الخامسة [ بس ] << حط تحت كلمة بس مليون خط

.. و بخصوص التحالف مع الأسود .. فعلاً كلامك صح
ولحد دلوقتي هو صح " فيما يخص الحلقة الخامسة [ بس ]

" أما بقية الحلقات و بالذات حلقة التزوير الكبيرة اللي بتخصني .. هنا بقى أقولك آه إنت مزور و حطيت الأدلة كلها في الموضوع
يعني لما انا قلت إن كل كلامك صح .. بقصد كل كلامك في الحلقة الخامسة .. مش في كل الحلقات و كل برامجك

فهمت ولا أترجم بالصيني ؟

بالنسبة للكولونيل < هتحط موضوع إني غيرت منصبي و مش عارف ايه و مين بقى القائد الجديد .. حط أنا مش شايفها سر خالص
أي حد في العالم يجي يسألني ويقولي مين القائد هقوله و مين النائب قوله ومين المخطط ومش عارف ايه برضو هقوله

يعني مش سر خالص إنك تعرف قائد القبيلة مين ؟ طيب ما كل القبائل اللي في العالم معروفة مين قيادتها و معظمهم بيحطوا أسماء القيادة في وصف القبيلة بتاعتهم

فما تعمليش فيها الواد الخطير اللي بيجيب بترول من تحت الأرض ^_^

تحب أنزلك هنا في المنتدى خبر تغيير منصبي في قبيلتي بدل ما تتعب نفسك ؟! واقول للعالم أنا بقيت مخطط مش نائب هههه

تفاهةة في المحتوى
:200:

هههههههههههههههههه طيب هو في مزور يا عم رحرح بيجيب اخبار حقيقه و اخبار مش حقيقيه ههههههههههههههههه يا رجل انكسف علي دمك و اخجل وشك مكشوف اوي و خطتكم مكشوفه اوي انت اصلا حيجيلك حاجه و حتتنقط علشان انا متهزتش لحد دلوقتي كفايه عليكم حرااام انتو فاكرين ان الكذب ليه رجلين و رب الكعبه الكذب مالهو رجلين و ذي ما قلت حفضحكوا حفضحكوا و حنكمل المشوار ههههههههههههههههه

DeletedUser

Guest
والله ي غليص 7 انت للحين ما فهمت اللي صار وتبريرك اللي فوق مبهم ومو واضح للقارئ قبل المفكر ...

راجع نفسك .. واطلق الكولنيل اللي بداخلك .. مفيش نقاط بعد اليوم ...

برضو هيقول لي نقاط بقول لك ايه هات دليل واحد اني كنت بعاخد نقاط او بعطي نقاط طبعا غير الدليل الخايب الي رحرح جايبوا الي انا الي هو الي حد الان مش قادر يفهم اني كنت بطقطق عليه بلسكايب بس تعمل ايه بقي تخيل واحد مخه تغين مش عاوز يفهم حتفهمه كيف هذا ههههههههههه

الرجل الناري

مقاتل برمح

كله ] من الباب للطق ؟
لا والله
خذها مني وانا اخوك سنتين اتابع برنامجه ومافي اي شخص يصدقه​
- مواضيع الولد ما أثرت على أحد ؟! حلو لما تصير قائد قبيلة مثلي و تطرد عضو من قبيلتك لأنك شفت له رسالة
هذي هي
انت قاطع المنتدى سنه او اكثر ولما رجعت شفت الولد ينزل فضايح ومن ثاني ولا اول موضوع تاكدت انه مزور ... هذي يأكد كلامي ان الجديد يبقاله موضوع ولا اثنين ويتاكد انه مزور
-
عن حطة الرآس ..
يعني دقيقه سؤال
لو اتهاوشت واخوك الصغير الغلطان يبقا مين
برضو الغلطان اخوك الصغير لانه حاطط راسه براسك ؟
لا يبقى انت لانك كبير ومفروض متحطش راسك براس اخوك الصغير​

- "​

و يفضحوا هذا الشخص ..!

تعتقد انك اول واحد استقعد لغليص
من اول حلقه له والشعب يحشرله ويطلع التزوير بطريقه ولا باخرى
لكن الولد مستمر
يعني من الأخير ولا استفدت حاجه

DeletedUser

Guest
اقول قوقل لو درا عنك قفل

لا يكثر انت و كذبك

ادعسه يا بطل
رحرح ترا ما عنده كرامه حظروه 150000000 مره وزي ماهو فلا تعطيه وجه اصرف لك

أعلى