هنا لا مكان للنوم.. هنا يبدأ الحسم

بتقول العدد متساوي صرقعة تحت قشطةة طب كيف وشوف عددكم 30 وعددنا 27 يعني أكثر مننا وانجلدتوا يبقي كيف تجلدونا واحنا متساويين اللعتراف بالحق فضيلة يا اخ ابو هذال بلاش أوهام احنا شداد عليكم دي حاجة لازم تكونوا متاكدين منها وتفوقوا من الغيبوبة بتاعتكم دي
اخ معاذ
قشطة تلعب لعب نظيف عكس صرقعه
بدون حركات تنزل 10 قرى خارج الخريطة المسافة 6 دقايق ماقد شفناها في عوالم السرعه 6 دقايق هذي ادرب فيها 800 فاس زيادة وباقي جيشي ما وصل

تعرف بقرارة نفسك لو تلعبون لعب نظيف مارح تاكلون عيش فلذلك تلجأون للحيل هذي

العبوا لعب نظيف اقتداءً بقشطة بدون الحركات ذي
 
التعديل الأخير:
بتقول العدد متساوي صرقعة تحت قشطةة طب كيف وشوف عددكم 30 وعددنا 27 يعني أكثر مننا وانجلدتوا يبقي كيف تجلدونا واحنا متساويين اللعتراف بالحق فضيلة يا اخ ابو هذال بلاش أوهام احنا شداد عليكم دي حاجة لازم تكونوا متاكدين منها وتفوقوا من الغيبوبة بتاعتكم ديانتان

بتقول العدد متساوي صرقعة تحت قشطةة طب كيف وشوف عددكم 30 وعددنا 27 يعني أكثر مننا وانجلدتوا يبقي كيف تجلدونا واحنا متساويين اللعتراف بالحق فضيلة يا اخ ابو هذال بلاش أوهام احنا شداد عليكم دي حاجة لازم تكونوا متاكدين منها وتفوقوا من الغيبوبة بتاعتكم دي.
 
التعديل الأخير:
بلاش تضيع وقتك بالرد والتبرير لهم يا معاذ
احنا عارفين وهم عارفين وكل العالم عارف بس قاعدين يكذبون لعل وعسى يبررون خسارتهم باي طريقة هههههههه
اللي نوب يبقى نوب
حنا عارفين وانت عارف والكل يعرف صدقت
لدرجة صرتم تحطون قراكم آخر الخريطة هههه

حركات منوب ههههه
 
حط صور الجولات الثانية اللي تقول انسحبت فيهم بعد المقلعة كل اللي في الجولة من قشطة وبس ههههههه ومصدقين حالكم تفاهة يا اخي تفاهة
والله يا مستر نوب اني عارف انك نوب وفوقها جبان بعد

ماقد شفتك بجولة إلا وصرقعه متعددين فيها

ودي انك تنزل بجولة العدد يكون فيها متساوي
 
ياليتك تسكت وتفكنا منك ..
ماراح اعطيك الا بالحذيان في الميدان

انت شكلك ما صدقت اني رديت عليك ولا اعطيتك وجه
خلاص اص هرجك كثير مره من غير فايده وياليتك تسوى ..
يعني انت متعود حد يجيب سيرتك وتبقى ساكت له للدرجة دي ماعندك شخصية الله يعينك
ما صدقت انك رديت علي مين انت اصلا مفيش حد يعرفك عايز تعرفنا انك مشهور او معروف مثلا اقولك انقلع من قدامي ولا تجيب سيرتي ثاني مش فاضي لك ولا لغيرك
 
التعديل الأخير:
حنا عارفين وانت عارف والكل يعرف صدقت
لدرجة صرتم تحطون قراكم آخر الخريطة هههه

حركات منوب ههههه
حركات منوب ومع هيك المنوب يدعسوكم
انت عارف وش معنى منوب يدعسونكم يبقى انتم منوب اكثر منهم والله انك عبيط
 
والله يا مستر نوب اني عارف انك نوب وفوقها جبان بعد

ماقد شفتك بجولة إلا وصرقعه متعددين فيها

ودي انك تنزل بجولة العدد يكون فيها متساوي
1000188881.jpg
شوفوا مين يحكي عن الشجاعة ههههههه
على الاقل كمل الجولة يا نوب تراك مش لحالك فالجولة معك قروبك هههه
 
مشاهدة المرفق 19392
شوفوا مين يحكي عن الشجاعة ههههههه
على الاقل كمل الجولة يا نوب تراك مش لحالك فالجولة معك قروبك هههه
بالله شوفو مين يحكي على شجاعة نمبر وان في بربرة قريته وتسجيل الخروج ههههههههههه
 
ولا اهرب في نص الجولة واترك قروبي بسبب المقلعة ههههه
الجولة دي بالذات انسحبت منها لاني كنت عارف الشباب بيدعسوكم هههههههه وما تقولون كنا كثار
وبالفعل دعسوكم الشباب ولكم وجه تحكون بعد هههههه
 
الجولة دي بالذات انسحبت منها لاني كنت عارف الشباب بيدعسوكم هههههههه وما تقولون كنا كثار
وبالفعل دعسوكم الشباب ولكم وجه تحكون بعد هههههه
انت واضح ان معك عقد نفسية, انت ملك حذف القرى كل جولة انت موجود تكون الكفة مايله لقشطة, تحذف قريتك في نص الجولة وتسحب على اخوياك, بعدين لاعاد تمنشن لي عشان ما اعطيك بالجزمة لك فترة تنبح في كل مكان
 
هذا مغطه اخوك برق 7 بالكلاسيك لين جلس يصيح سنه قدام بالمنتدى لاترد عليه

وأعذاره داخل اطقطق وهو ماقدر يدخل قبيله لانه ماهو مسموح الدعم إلا بعد يومين جلس مثل الق ههههههههههه من واحد لا واحد مقاليع
هههههه وانا اقول ليش حاقد على قشطة وينبح على الرايح والجاي طلعتو داعسين على وجهه من زمان وكملتو عليه لمن دخل القروب واكتشفتو انه جاسوس رجعتو دعستو عليه :29:
 
عند اجتماع ضباع كثيرة امام اسد وحيد الاسد ينسحب
بالله اصمت قالو اسد بلا عبط .
في جولة بانوب المنوبة بربرت نفسك مع ان العدد متوازن وصحابك فازو في الجولة اصلا في الاخير وهذا اكبر دلبل على جبنك تركتهم في منتصف الطريق واكملوا بدونك وفازو لانك سبب النكبة
 
انت واضح ان معك عقد نفسية, انت ملك حذف القرى كل جولة انت موجود تكون الكفة مايله لقشطة, تحذف قريتك في نص الجولة وتسحب على اخوياك, بعدين لاعاد تمنشن لي عشان ما اعطيك بالجزمة لك فترة تنبح في كل مكان
لو جينا نحكي على العقد فانت ملك العقد
شايب عمرك 50 او 60 ومعطي اللعبة اكبر من حجمها روح سوي شي في حياتك ينفعك يا عجوز وانت متابعني وتحكي هون زي النسوان تعلم تحكي
 
بالله اصمت قالو اسد بلا عبط .
في جولة بانوب المنوبة بربرت نفسك مع ان العدد متوازن وصحابك فازو في الجولة اصلا في الاخير وهذا اكبر دلبل على جبنك تركتهم في منتصف الطريق واكملوا بدونك وفازو لانك سبب النكبة
عدد متوازن هههههههههه يعني انت تشوف العدد متوازن بتلك الجولة
خلاص تاكدت انك مش طبيعي ما عاد ينفع معك الكلام انقلع من قدامي
 
لو جينا نحكي على العقد فانت ملك العقد
شايب عمرك 50 او 60 ومعطي اللعبة اكبر من حجمها روح سوي شي في حياتك ينفعك يا عجوز وانت متابعني وتحكي هون زي النسوان تعلم تحكي
كل كلامك متناقض مع بعض
انت اهم شيء ترد بدون تفكر تحسب اخر واحد يرد هو الفايز, كمل نبح هنا في المنتدى لأنه المكان الوحيد اللي تقدر تطلع عقدك النفسية
 
كل كلامك متناقض مع بعض
انت اهم شيء ترد بدون تفكر تحسب اخر واحد يرد هو الفايز, كمل نبح هنا في المنتدى لأنه المكان الوحيد اللي تقدر تطلع عقدك النفسية
متناقض ولا في محله وما رضيت هههههههه
يا حب تعرف معنى انقلع اول مرة اقول لحد انقلع ويبقى لازق فيني ههههههه
انقلع
خلي عندك شوية كرامة وانقلع بدون ازعاج
 
متناقض ولا في محله وما رضيت هههههههه
يا حب تعرف معنى انقلع اول مرة اقول لحد انقلع ويبقى لازق فيني ههههههه
انقلع
خلي عندك شوية كرامة وانقلع بدون ازعاج
مارميت لك عظمة هدي شوي هههههههه
 
هههههههه ما تشوف الجولة مليانة بيكم مفيش حد من صرقعة غيري هههههه
لا وتفتخر كمان بالحاجة دي هههه
 
الى الخلف
أعلى