ماهو هاذا المبنى

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

DeletedUser

Guest
هذا المبنى هو الكنيسة وهو غير مفاعل في العالم el-1 ولا 2 ومنين طلعتة وانا عندي بعد

DeletedUser3021

Guest
هذا المبنى إن لم تخني الذاكرة , هو له تأثير على مسافة معينة من قريتك اللي فيها هذا المبنى . في هذا المجال لو هاجمت على قرية داخله الجيوش بتاعتك هتهجم بـقوة 100% عادي يعني . بس لو هاجمت بره المنطقة دي , الجيوش هيكون ليها 50% بس .

وأنا أفتكر برده إن في السيرفر الانجليزي كانوا عمله مسجد برده . أو يعني كانت graphics package بتخلي في مسجد بدل الكنيسة بس لازم يبقى عندك عضوية خاصة عشان تخلي في المسجد بدل الكنيسة ....

DeletedUser

Guest
أنا برأيي أننا نبذل جهدنا في إقناع الإدارة لكن القرار قرارهم

DeletedUser

Guest
الموضوع مش موضوع جهد
والاداره مش معارضه الموضوع لكن تم الاستفتاء فى هذا الموضوع سابقا ولم يتفق العديد من اللاعبين لذلك لم تقم الاداره باى خطوه رسميه فى هذا الموضوع

DeletedUser3021

Guest
بس على فكرة الحكاية مش حكاية إنه يبقى في مسجد بس ولا لأ . الحكاية برده إنه القواعد بتاعته بتخلي اللعبة مملة , مبتقدرش تهجم على حد بعيد ياما هتخسر كتير قوي من جيشك :s فيبصراحة هي مش حلوة قوي ..

DeletedUser540

Guest
تم حظرك عن المنتدى لمده 24 ساعه بسبب هذه الاساءه الطائفيه
هذا المنتدى لا يميز بين مسلم ومسيحى ولا نقبل النقاش فى مثل هذه الاشياء هنا

وللعلم: مثل ما فيه مسلمين فى اللعبه فيه كمان اخوه مسيحيين بل ويوجد ايضا لاعبين من اديان اخرى

كلامك عين العقل يا جوكر

ما اكو فرق بين مسيحي ومسلم كلنا اخوه وكلنا هدفنا الاستمتاع بلعبه

DeletedUser2459

Guest
من رايي ان لا يكون لا مسجد ولا كنيسة اي اسم حتى لا تحدث مشاكل ويكون بالامكان ضربه

اما عن فائدته فهو يبقي المعنويات كاملة لك في منطقة معينة حولك

DeletedUser

Guest
وهذا ما لم يمكن الاداره من اتخاذ قرار نهائى فى هذا الموضوع
فهناك من يريده مسجد وهناك من يريده كنيسه وهناك من يرى انه ليس ذو اهميه كبيره ولا يريده بالاساس

DeletedUser

Guest
هذا المبنى متوقف تماماً في النسخة العربية

و لقد تم طرح هذه الفكرة من قبل و حتى الان الادارة لم تتخذ القرار النهائي لانه هناك الكثير من المؤيدين لتحويل المبنى الي جامع و اخرين رافضين هذا الامر نهائيا.

قد نسمح بفتح موضوع واحد فقط لنقاش هذه الفكرة ولكن هذا الموضوع للنقاش فقط حتى نستطيع ان نعرف رائي الاعضاء و وجهة نظرهم نحو الموضوع ولكن القرار النهائي للادارة فقط مهما كانت نتيجة هذا النقاش

أنا الصراحة مؤيد بقوة

DeletedUser

Guest
طيب ما قلتو الفائدة الفعلية للكنيسة إيش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

DeletedUser4092

Guest
طيب يمدينا نحط بدال الكنيسه مسجد وينتهي الموضوع

هههههههههه مجرد مزحه

DeletedUser

Guest
الكنيسه في النسخ الاجنبيه الثانيه فقط
انا لعبت فيها سابقا الانكليزي و الالماني
و هيه تزيد من ولاء الجيش للقائد كلما زاد مستوى الكنيسه
و قد اقترحت سابقا على المشرفين بوجود مسجد يزيد من ولاء الجيش للقائد ايضا
و قد قالو ستكون هناك خلافات على هذا الشي بسبب تعدد الاديان في اللعبه
و كان جوابي انا لم اخالفهم على الكنيسه فهي كلها بيوت الله المساجد و الكنائس

DeletedUser

Guest
و موضوعي عن المسجد و الكنيسه موجود في قسم الاقتراحات في المنتدى

DeletedUser3021

Guest
طيب ما قلتو الفائدة الفعلية للكنيسة إيش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

أنا ردت عالسؤال ده

هذا المبنى إن لم تخني الذاكرة , هو له تأثير على مسافة معينة من قريتك اللي فيها هذا المبنى . في هذا المجال لو هاجمت على قرية داخله الجيوش بتاعتك هتهجم بـقوة 100% عادي يعني . بس لو هاجمت بره المنطقة دي , الجيوش هيكون ليها 50% بس .

وأنا أفتكر برده إن في السيرفر الانجليزي كانوا عمله مسجد برده . أو يعني كانت graphics package بتخلي في مسجد بدل الكنيسة بس لازم يبقى عندك عضوية خاصة عشان تخلي في المسجد بدل الكنيسة ....

DeletedUser

Guest
فائده الكنيسه تزيد من ولاء الجيش و السكان
يعني يوم تزيد من مستوى الكنيسه يقوى ولائهم
يعني تصير من الصعوبه احتلالك للقريه لان ولاءهم قوي لازم اكثر من 5 هجمات الاعتياديه يالله تحتلها

هذا هوه فائده الكنيسه

DeletedUser2392

Guest
انا راي ان يتم وضع بدل الكنيسة مبنى اخر يختلف في اشكل ولكن مشابه في المميزات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى