كمــــا قلنا سابقا rape ..

DeletedUser

Guest
خخخخخ متعلمه من قبل ما انت ما تعرف تفرق بين الجيوش الدفاعية والهجوميه لاتزعل ده هزار kkkkkkk

هزار ؟طيب افرض بقى اني بهزر معاك انت نوووووووووب اخرص

المهم نفرض ان عندك 16 نوك هجومي كامل رح تدمر فوق 100 نوك دفاعي مثلاً؟

نوك هجومي واحد يمسحه نوك دفاعي سواء ابو 8 الف رمح و 2الف ثقيل و 10 الف رمح و10 الف سيف

يعني مالك محل ياقمر 16 نوك يطيرك من العالم

افرض انك رح تحتل ومعك 16 قطار رح تنظف القرى بإيش؟ بنوكات النبلاء ؟
واصلاًَ كيف رح تحتل فوق 2000 قرية بـ16 قطار ؟

احذف حسابك ياقمر

ترك في اخر الشمال واحنا في وسط العالم يعني رح تاخذ فوق 300 ساعه عشان توصل هجماتك

امدى الفرع سلخك وعطاك تذكرة ولا في 17 ساعة بعد

DeletedUser

Guest
هو انا قلت انى هحتل رابى كلها انا بقول ان رابى نهايتها قريبه وده حقيقة متوقعه100%
وغير مده اه ال16 نوك و10الف دفاع وكده يبنى هو انا قلتلك اشرح لى !!! وتقولى 300 ساعة 300 ساعة اه انت دارس جغرافيا هههههههه يا حبيبى طبعا قبل الهجوم هكون محتل قرى قريبه منهم

DeletedUser

Guest
وغير كده انت اه اللى دخلك اصلن الموضوع بينى وبين K3BoooS

DeletedUser

Guest
هو انا قلت انى هحتل رابى كلها انا بقول ان رابى نهايتها قريبه وده حقيقة متوقعه100%
وغير مده اه ال16 نوك و10الف دفاع وكده يبنى هو انا قلتلك اشرح لى !!! وتقولى 300 ساعة 300 ساعة اه انت دارس جغرافيا هههههههه يا حبيبى طبعا قبل الهجوم هكون محتل قرى قريبه منهم

تستخف دمك ؟ هذي مالها دخل بالجغرافيا يابطل بس شوف

[SPOIL]
[/SPOIL]

اذا ماني واهم بين المسافة المحدد بالأصفر والمنطقة الصفراء 100-200 ساعة تقريباً

رابي نهايتها قريبة ؟ مع نفسك جيب دليل واحد خسرت 80 قرية في حرب على اكثر من خمس قبائل وتسمي هذي نهاية ؟ كلها 80 قرية ياطفل

انا شرحت لك مدى سذاجتك انك قلت "وخاصه بعد نزولى هالعالم لهذا" يعني انت رح تكون جزء لا يتجزء من احتلال قبيلة رابي كلها بـ16 نوك هجومي اكاد اجزم انه ما اكتمل فيه اكثر من عشر نوكات حتى

اذاً رح تهجم وتتوقع ان فالـ2000 قرية كلها مافيه نوك دفاعي واحد رح يصد هجمه من هجماتك صدقني انت شخص اكل له مقلب انه اقوى واحد فالعالم

وغير كده انت اه اللى دخلك اصلن الموضوع بينى وبين K3BoooS

اضنك قلت رابى نهايتك يعني انت الأن تتحدى كل إعضاء رابي وانا شخص منهم

DeletedUser

Guest
اوك مدام شخص منهم كلمة خاصه بعد نزولى يعنى قبيلة رابى راح تنتهى اوك ده اول شئ
الثانى طب قبيلة هولى اللى كانت اول قبيلة تتحداكم سبحان الله فجأه كده ادمرت ولا بسبب تانى وانا عارفه كويس على العموم كل من قبائل ميرج وترو ورويل وبرو راح تنتهى سلسلة انتصارت رابى ويأخذوا حق هولى
انا من اول العالم ده مراقب قبيلة رابى جيدا من اول ما كان فيها take your face و pessy (العسل)
ويمعنى اصح كنت فى اول قبيلة تتحدى رابى فى اول العالم بس على العموم الايام جيه

DeletedUser

Guest
اوك مدام شخص منهم كلمة خاصه بعد نزولى يعنى قبيلة رابى راح تنتهى اوك ده اول شئ
الثانى طب قبيلة هولى اللى كانت اول قبيلة تتحداكم سبحان الله فجأه كده ادمرت ولا بسبب تانى وانا عارفه كويس على العموم كل من قبائل ميرج وترو ورويل وبرو راح تنتهى سلسلة انتصارت رابى ويأخذوا حق هولى
انا من اول العالم ده مراقب قبيلة رابى جيدا من اول ما كان فيها take your face و pessy (العسل)
ويمعنى اصح كنت فى اول قبيلة تتحدى رابى فى اول العالم بس على العموم الايام جيه

هولي انتهت بتفكك القيادة بعد احتلال زعيم العرب وبعد خيانت نيدو مافيا للقبيلة
والكل يعرف رابي ايش سوت وكم قرية احتلت

لا يكثر عندك كم حرف تبي تنقتم عشانه

انصحك بهذا الشيء المزمزاني http://ae10.tribalwars.ae/game.php?village=572&screen=place

DeletedUser

Guest
cry اوك بس لما قبيلة رابى تنتهى راح اذكرك بكلامى
بالتوفيق للجميع

DeletedUser

Guest
صكيكي ،
فرضاً 12 قرية كلها هجومية
تتوقع هل تساوي 2000 قرية ؟؟؟

يلهوى عليكم هو انا قلتلكم انى هحتل رابى بكاملها يا جماعة اهه وكلمة للكل
انا اعرف قبيلة رابى وعارف انها اقوى قبيلة وانا اكثر واحد فى العالم عارف خطورة القبيلة وانا مش بنكر انها تقدر تهزم كل القبائل اللى بتحربها بس زى ما قلت
لكل شئ نهاية ما فى شئ بيفضل على حاله :mad:

ولاية بني ياس

TW VIP - SaleH
انا اعرف قبيلة رابى وعارف انها اقوى قبيلة وانا اكثر واحد فى العالم عارف خطورة القبيلة وانا مش بنكر انها تقدر تهزم كل القبائل اللى بتحربها بس زى ما قلت
غريبه .. الكلام باللون الاحمر يناقض الكلام هذا إلي بأول رد لك بالموضوع " ولونته لك بنفس اللون الأحمر "
رابى نهايتك بدأ فى عالم 10 وخاصه بعد نزولى هالعالم لهذا انا حتى الان لم ابدا بس يوم ما هبدأ راح يكون اسؤا يوم ليكم فى هالعالم انتم حتى الان لم تعرفونى جيدا بس لاتقلق قبل نهاية هالشهر راح تلاقى اسمى مكتوب عندكم فى قسم الدعم تبعكم انا ما عندى شئ اسموا هزار ابدا لحد الان لم تعرفوا طريقة هجومى بس مش هتنفعكم الجيوش الدفاعية لا حاجة واحدة هى اللى تقدر تصد بيها هجماتى وهيه الذكاء فقط

استعدوا

:confused:
شكراً لك .. ولكن نهايتنا ليست الان :d

DeletedUser

Guest

عزيزي النوب..:D

كيف حالك!!!:p:p

DeletedUser

Guest
ممكن بئ يبئ فى احترام لو سمحتم يئمه مش داخل المنتدى تانى

DeletedUser

Guest
غريبه .. الكلام باللون الاحمر يناقض الكلام هذا إلي بأول رد لك بالموضوع " ولونته لك بنفس اللون الأحمر "

:confused:
شكراً لك .. ولكن نهايتنا ليست الان :d

اصل لقيت كل واحد يدخل يشتم ويطلع مش عارف اه قولت اخلص عشان مش نقصه والواحد مش راضى يرد

DeletedUser

Guest
بس شفتوا دخلت المنتدى ولعته صح بس ياريت تبطلو كلمة نوووب ده هوا اه اللى نووب على فكره الكلمة ده قديمة جدى يعنى هتستفيد اه لما تقول لواحد انت نوب كده الواد اترعب خلاص طب بزمتك تقدر تروحالسيرفر الاجنبى وتكتب راسالة لواحد وقوله noob وشوف هيقولك اه

DeletedUser26215

Guest
راب شوفوا احصائيات الحرب ثم اخرسوا

+ لكم شيء هدية مني

[SPOIL]ليش داخل يا نوووب :p[/SPOIL]

DeletedUser25668

Guest
هههههههههههههههههه
مسوي انت وقبيلتم محترف وقف اجيب تقارير :)

أعلى