كمــــا قلنا سابقا rape ..

DeletedUser

Guest
Rabe

رابى نهايتك بدأ فى عالم 10 وخاصه بعد نزولى هالعالم لهذا انا حتى الان لم ابدا بس يوم ما هبدأ راح يكون اسؤا يوم ليكم فى هالعالم انتم حتى الان لم تعرفونى جيدا بس لاتقلق قبل نهاية هالشهر راح تلاقى اسمى مكتوب عندكم فى قسم الدعم تبعكم انا ما عندى شئ اسموا هزار ابدا لحد الان لم تعرفوا طريقة هجومى بس مش هتنفعكم الجيوش الدفاعية لا حاجة واحدة هى اللى تقدر تصد بيها هجماتى وهيه الذكاء فقط

استعدوا

DeletedUser

Guest
رابى نهايتك بدأ فى عالم 10 وخاصه بعد نزولى هالعالم لهذا انا حتى الان لم ابدا بس يوم ما هبدأ راح يكون اسؤا يوم ليكم فى هالعالم انتم حتى الان لم تعرفونى جيدا بس لاتقلق قبل نهاية هالشهر راح تلاقى اسمى مكتوب عندكم فى قسم الدعم تبعكم انا ما عندى شئ اسموا هزار ابدا لحد الان لم تعرفوا طريقة هجومى بس مش هتنفعكم الجيوش الدفاعية لا حاجة واحدة هى اللى تقدر تصد بيها هجماتى وهيه الذكاء فقط

استعدوا

والمطلوب يانوب..:p:p:p

DeletedUser

Guest

استعدوا

[SPOIL]
خخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخ هههههههههههههه هههههههههههه هههههههههههههه ههههههههههه عه عه ع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع [/SPOIL]

من جد انت مسكين اصلا منهو انت توك ما صار لك شهر بالمنتدى خخخخ خخخخ

حبيبي الفعل ابلغ من القول فـ لذلك انت نتفه تفهم نتفه و لا افهمك :eek:

ع فكره لا يهمني من انت و لا على اي خيل ركبت و اعلى ما في خليك اركبه :d

والله نوب اخر زمن :d:d

هياط × هياط

هذولي ربعك المهايطيه

على فكره تبي تفظح رسايل خذ هذا يبي ينزل الولاء 50 مره وحده :( ههههه

اتحداك ترد بعد ذا الهرج الي جاك خخخ والله انك طووووط و جاي مع طوووط

هذي النتفه ( . )

انت النقطه الي بين القوسين خخخخ سيتم حكرك و عفصك و طحنك

ولاية بني ياس

TW VIP - SaleH

استعدوا
دقيقة .. شوفو وش من هذا الاعب
’،
[SPOIL]
[/SPOIL]
،,
لا أرجووووووووووووووووك لا تهدد لا لا لا لا انت أقوى رجل بعالم 10 خلاص ياخي لا تروينا مهارتك هذيك إلي راح تدمر قبيلة كااااااااااااااملة ..
ماشاء الله عليك معك 12 قريه راح تحتل فيها 2062 قرية
ماشاء الله :d

DeletedUser

Guest
اوك راح مين هو النوب (*_*)
اه وبنسبة لKsBoos
انا ما يهمنى غير تقارير ليه انا مش لحد تانى وغير كده التقير اللى انت وضعه شوف الحائط انخفض اد اه وده معناه ان جيوشك نصفه ادمر على الاقل وغير كده هتلاقى التقرير نصفه احمر واصفر
اه بالمناسبة التقرير هو هاجم بنبيلين فى هجمه انا مش عارف ليه على العموم مثل ما قلت راح نشوف

DeletedUser

Guest
دقيقة .. شوفو وش من هذا الاعب
’،
[spoil]
[/spoil]
،,
لا أرجووووووووووووووووك لا تهدد لا لا لا لا انت أقوى رجل بعالم 10 خلاص ياخي لا تروينا مهارتك هذيك إلي راح تدمر قبيلة كااااااااااااااملة ..
ماشاء الله عليك معك 12 قريه راح تحتل فيها 2062 قرية
ماشاء الله :d
حبيبى انا النقاط لا تفرق معى بشئ انا اللى يفرق معى هو الجيوش فقط مع احترامى

DeletedUser

Guest
اوك راح مين هو النوب (*_*)
اه وبنسبة لKsBoos
انا ما يهمنى غير تقارير ليه انا مش لحد تانى وغير كده التقير اللى انت وضعه شوف الحائط انخفض اد اه وده معناه ان جيوشك نصفه ادمر على الاقل وغير كده هتلاقى التقرير نصفه احمر واصفر
اه بالمناسبة التقرير هو هاجم بنبيلين فى هجمه انا مش عارف ليه على العموم مثل ما قلت راح نشوف

اه وبنسبة لKsBoos

اكتب الاسم بطريقه صحيحه هع هع

وبالنسبه للتقرير تراك من جد بينت انك نوب حبيبي هذا جيش قريه وحده هههه

للمعلوميه لو قدرت تحتل مني قريه ع ارض الواقع اقسم بسلمك كل قراي لكن بشرط تنظيفك انت دون اي تدخل خارجي و انا كمان دون اي دعم يياله اتحداك يا نتفه :eek:

DeletedUser

Guest
حبيبى انا النقاط لا تفرق معى بشئ انا اللى يفرق معى هو الجيوش فقط مع احترامى

مشاء الله فل نفرض ان قراك الـ 12 كلهم هجوم

وهذا العدد من النيوكات الهجوميه يستطيع تدمير 6 نيوكات دفاع اذا اشرب مايالبحر و تقدر تسوي شي يا فطفوط

DeletedUser

Guest
اكتب الاسم بطريقه صحيحه هع هع

وبالنسبه للتقرير تراك من جد بينت انك نوب حبيبي هذا جيش قريه وحده هههه

للمعلوميه لو قدرت تحتل مني قريه ع ارض الواقع اقسم بسلمك كل قراي لكن بشرط تنظيفك انت دون اي تدخل خارجي و انا كمان دون اي دعم يياله اتحداك يا نتفه :eek:

اوك راح احتل منك قرية بس انت لا تخالف الوعد

وعلى حسب معلوماتى ان
(كل شئ له بداية لبد ان يكون له نهاية)

DeletedUser

Guest

وعلى حسب معلوماتى ان

منتظرك بس بدون اي تدخل خارجي من قبيلتك او اي انسان هع هع

ياله منتظرك

وعلى حسب معلوماتى ان

طبعا نهايتك انت القريبه

DeletedUser

Guest
مشاء الله فل نفرض ان قراك الـ 12 كلهم هجوم

وهذا العدد من النيوكات الهجوميه يستطيع تدمير 6 نيوكات دفاع اذا اشرب مايالبحر و تقدر تسوي شي يا فطفوط

اه قصدك النيوك بتاعتك بتاعت ال7000 فأس و3000خفيف و300محطمة حائط
ههههه لو قصد نفس النوع من الانواك يبئ انت راح تعرف نوع جديد من الانواك معايه تقدر تقولى اقصى عدد النوك زى ده يقدر يدمر اد اه سيف ورمح والحائط 20

اه وبالمناسبة عندك 18 سنةd: (مش قصدى شئ طبعا)

لما تقدر تجيب لى نوك يقدر يدمر 11الف سيف و11الف رمح والحائط 20 يبئ سعتها تكلم عن النوك
اه وبنسبه للتقرير انت مضحك جدا ووالله ده ما اسمى تقرير دفاع بالمره تعالى كلمنى على البريد بتاع اللعبة وراح اوريك اه هيه تقارير الدفاع

DeletedUser

Guest
اه قصدك النيوك بتاعتك بتاعت ال7000 فأس و3000خفيف و300محطمة حائط
ههههه لو قصد نفس النوع من الانواك يبئ انت راح تعرف نوع جديد من الانواك معايه تقدر تقولى اقصى عدد النوك زى ده يقدر يدمر اد اه سيف ورمح والحائط 20

اه وبالمناسبة عندك 18 سنةd:

اه وبالمناسبة عندك 18 سنة

طيب والمطلوب :rolleyes:

للمعلوميه

اهجم بالي انت تبي تهجم بيه حياك

DeletedUser

Guest
هههههه كمل التعديل اللى كتبته اه بنسبة ل18 سنة انا ما قصدى شئ ما عندى 15 عادى يعنى

DeletedUser

Guest
على العموم انا مش فضيلك رح نشوف ولما اهجم عليك متجريش لقسم الدعم وتطلب
اكبر غلط يا رابى
الاستخفاف بالعدو

DeletedUser

Guest
بلا راس بال بتاع روح شوف نقاطك كام وشوف افضل مهاجم واكلم وشوف انا نقاطى كام ومدمر كام خخخخخخخ روح شوف المجموع وكلم ويتقولى انا اللى نوب صح
مفهاش مقارنة اصلن

DeletedUser

Guest
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

روح تعلم كيف ترسل قطار وتعال هدد بـ12 قرية :d

DeletedUser

Guest
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

روح تعلم كيف ترسل قطار وتعال هدد بـ12 قرية :d

خخخخخ متعلمه من قبل ما انت ما تعرف تفرق بين الجيوش الدفاعية والهجوميه لاتزعل ده هزار kkkkkkk

DeletedUser

Guest
على العموم فى الاول والاخر ده لعبة هدفها التسلية فقط والتعرف على بعضنا البعض فمش محتاجه حد يخلط فى الاخر عشان كلنا عرب يد واحده:)
يعنى محدش يجيى يكون صحبه احتل قرية منه يقوم يروح عنده البيت ويفرومه ويهريه ضرب ههههههههههه
و

أعلى