قناة cbc

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

DeletedUser26063

Guest
موضوع رائع لتنشيط المنتدي سيبك من اي حد وخليك في حلقاتك متشويقين والله للمواضيع الغريبه والعجيبه

• اعجاب
التفاعلات: asdy

MaxMara

القلم المرهف
تصدق بالله فتره من الفترات حسبتك انت نفسك الخليل كوميدي !

تن ترارارا تن تن

DeletedUser

Guest
غليص هذا موضوع قديد ام سلسلة قديدة ام حساب قديد تريد ان تعمل به تاريخ ياواد ياتاريخى انته

DeletedUser

Guest
شباب علشان انهي كلام في موضوع غليص دي اثباتات تثبت ان انا مش غليص امبارح لما الناس زعلتني بكلام ان انا غليص كلمت كذا واحد علشان احاول اخليه يساعدني علشان اثبت ان انا مش غليص شوفو

بس بصراحة بعد اعادة تفكير في ان الموضوع جاب كم كبير جدا من المشاهدات و الردود في اول يوم و الله لو عاوزين تعتبروني غليص أعتبروني غليص ههههههههههههههههههههههههههههههه

انا مش خصران حاجة :D
:D

DeletedUser

Guest
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه لا يا شباب دا مو غليظ ... غليظ الله يرحم ايامه باين عليه تزوج وصار راعي عيال ...
بالتوقيث يا وحش ارجو ان يكون طرحك للمواضيع شيق بالتوفيق

DeletedUser23249

Guest
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ، بلييز ماحدا يذكبه خلص عيب عليكم .
شف ذي ياميشو
يا جماعة بالعقل غليص تبعكم ده اكيد مشهور باللعبة علشان محترف و كده
يعني اجحد انك غليص ماقلنا شي بكيفك بس لاتجي تمدح نفسك وتقول محترف ومشهور هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الله يزيدك بالحركات ذي اقسم بالله متعة اللعبة صارت انت هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى