قناة cbc

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

DeletedUser

Guest

مركز تليفزيون العاصمة CBC
يرحب بكم

و الأن مع مؤتمر للأعلامي / Ahmed Mosa
رئيس القناة لشرح هذا الصرح العظيم

يقدم مركز تليفزيون العاصمة CBC كل ما يهم المشاهد من مادة تليفزيونية متميزة وممتعة ومفيدة في شتى مناحي الحياة، سواء علي المستوى أو السياسي أو الرياضي أو الاجتماعي، ويدرك أهمية وحساسية تلك المرحلة التي تمر بها اللعبة والمنتدي، ومن هنا يدرك أهمية مخاطبة المجتمع والقبيلة والفرد في آن واحد، وتلبية احتياجاتهم الحقيقية في المعرفة، لأنها الطريقة المثلي التي تمنح المشاهد الفرصة لتكوين وجهة نظره الخاصة بلا وصاية أو توجيه.

نحن ندرك ونعي أن هذه المرحلة يعاد فيها رسم ملامح المنتدي وتشكيلته الوجدانية، ومن هنا نسعى لأن نكون حاضرين لتلبية احتياجات الأعضاء وإتاحة الفرصة لهم باختلاف أطيافهم وتوجهاتهم وانتماءتهم لنرسم بضمير هذا المنتدي صورة بلا رتوش يراها المشاهد بلا وسيط.

شاشتنا تضم فريقا محترفا من كبار الإعلاميين عما قريب، ربما تختلف أفكارهم وربما تختلف اتجاهاتهم، لكنهم جميعا يتفقون في المهنية والمصداقية والحب والإخلاص لهذا المنتدي ، ونراهن بهم ومعهم علي أن نصبح قبلة المشاهد وصناع القرار وقادة الرأي والنخب السياسية والعلمية والثقافية، وقبل ذلك وبعد ذلك ومع ذلك نراهن أن نكون في صدارة القنوات التي تحظى بثقة المشاهد وتحظى في نفس الوقت بأعلى نسب المشاهدة.

في مركز تليفزيون العاصمة CBC تسعى إليك الأحداث ويبحث عنك الخبر ويأتيك نجوم السياسة والفن والأدب والرياضة ويطرق بابك خيرة المحللين كبار الشخصيات بالمنتدي و اللعبة وأساتذة التحليل ، وكل من وما يخطر أو لا يخطر علي بالك، الوزير والغفير، الرئيس والمواطن، ، السماء والأرض، الصخب والهدوء.

مع قنوات CBC لا شيء ينقصك.

أنتظرونا الليلة و برنامج علي مسئوليتي مع الأعلامي أحمد موسي
رئيس القناة

القناة لا تفتح الباب للأنضمام من نراه مناسبا سوف يتم أختياره لتمثيل طاقم عمل القناة

DeletedUser

Guest
شباب اذا تكرمتم ممكن تخلوني اقدم حاجة جديدة و حصرية للمنتدي عاوز اترك بصمة لنفسي

DeletedUser

Guest
هلا غليص ولكم
تبي باند؟

و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته من امبارح و الكل قاعد يقولي يا غليص علي فكرة لو غليص ده مصري اكيد اسلوبه زي اسلوبي علشان المصرين كلهم بيتكلمو زي بعض علي فكره

ثاني حاجة انا عرفت ان غليص ده الناس مبتحبهوش انا ان شاء الله حخلي القاسي و الداني يحبني لو قريت مضمون موضوعي حتعرف كده حضرتك

DeletedUser

Guest
انا احـبه /:

انا امبارح قاعد اراسل شويه ناس عاوز اعرف مين غليص ده او مثلا ازاي اوصله علشان يقولكم ان انا مش هو اصل حتي لو كنتم بتكره او بتحبه حرام مجهودي يتم نسبه لشخص اخر

DeletedUser

Guest

الله اكبر مش غليص دا ؟

لا مش غليص انا احمد موسي

يا جماعة بالعقل غليص تبعكم ده اكيد مشهور باللعبة علشان محترف و كده

لا انا بلعب بالمنتدي و اللعبة و كنت سايبها فترة من ايام العالم 18

غير كده ربنا عرفوه بالعقيل غليص افكاره زي افكاري يعني ؟؟

انا عاوز اعمل قناة و برامج و مسابقات و مسلسات حجات زي التلفزيون كده يعني

انا في كلية اعلام فكرت ليه منقلش الاعلام للمنتدي

الافكار دي انا الي مبتكرها و بتاعتي حرام تنسبوها لشخص اخر

DeletedUser38421

Guest
انا في كلية اعلام فكرت ليه منقلش الاعلام للمنتدي

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ، بلييز ماحدا يذكبه خلص عيب عليكم .

DeletedUser32310

Guest
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته من امبارح و الكل قاعد يقولي يا غليص علي فكرة لو غليص ده مصري اكيد اسلوبه زي اسلوبي علشان المصرين كلهم بيتكلمو زي بعض علي فكره

ثاني حاجة انا عرفت ان غليص ده الناس مبتحبهوش انا ان شاء الله حخلي القاسي و الداني يحبني لو قريت مضمون موضوعي حتعرف كده حضرتك
المشكلة ماتعرف تسوقها علي قد ماتسوقها ع غيري :")

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى