فيديو:انتصارات العرب على UnDead

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

DeletedUser

Guest
مشكور اخوي وأرجو ان تخبرنا كل ماهو جديد ومستغربه بصراحه شخص نقاطه 1.860 وهذي دفاعاته هذا يدل على بأن هذا التحالف هو تحالف ترتيب وليس تحالف جيوش مع احترامي لهم ولكن انا قلت هذا الكلام لوجود الدلائل عليه وهي التقارير الموجوده ,, بالتوفيق للجميع ^_^

وازيدش من الشعر بيت كابركان=الزعيم العربي لـUnDead

DeletedUser

Guest
هزيمة BOSS-111
jpg

DeletedUser

Guest
ماعرف والله اخوي بس انا رديت على حسب التقارير اللتي رأيتها ^_^ وحكمت بقولي انه تحالف ترتيب وليس جيوش ولكن ربما الايام تكشف لنا حقيقة تختلف عنهم الله اعلم لكن احنا مالنا غير الظاهر وحكمنا باللي شفناه وبالتوفيق للجميع ^_^ ونتمنى ان تتحفنا بكل ماهو جديد من تقارير حربكم

DeletedUser

Guest
هزيمة boss-111
jpg

خساره كبيره 500 ابو فأس يدافعون فيها انا مادري هل هو يعلم بالهجوم وخلاهم قاعدين بالقريه او انه ماكان موجود وحتى لو كان غير متواجد المفروض قواته الهجوميه خارج القريه لكن هجوم موفق واصطياد أروع ^_^ مشكور خيو

DeletedUser

Guest
هو التحالفات الاجنبية دي مفهاش عرب بردوا؟؟

و لية احنا نقبل اننا نلعب في سيرفرات اجنبية و نخاف قوي لما الاجانب يجوا يلعبوا عندنا؟

ولا حلال لينا و حرام عليهم؟
لية لما نكون قادرين علي الناس نفتري عليهم؟ ولما نكون ضعفاء نطالب بحقوقنا و نصرخ و نقول اننا بنضهد؟

الترضاة علي نفسك ارضاة علي غيرك

.net فيها كل الجنسيات..وحتي بيكون في حساسيه اما بتنشا بعض القبائل التركيه..

اما لو جمعت بعض الاعيبه العرب الذين لديهم بعض الخبره باللعبه و ذهبت بيهم لسيرفير اجنبي (غير .net) وخصوصا انه اول عالم و اصبحت المركز الاول او من المراكز المتقدمه بالعالم .. اراهنك لو ما لقيتش تحالف كامل للسيرفير بالهجوم علي القبيله ..هتشوف الكره و اضهاد الاجانب لكلمه عربي حتي.. و هتعرف معني الاضهاد علي حق.

DeletedUser386

Guest
آتحداك يا باتو تروح السيرفرات الاجنبية وتعمل حلف عربي أتحدااااااك ان راح يكمل شهر

ياخي انا لعبت في السيرفر العام 25 وو 24 وو 23

وفي اليوم تجيني عشرات الهجمات عشان في المعلومات مكتوب اني من الـ middle east

سامحني اخوي لكن كلامك بعيد كل البعد عن الصحة

انا لعبت معهم وكنت كاتب اني من الشرق الاوسط من فلسطين
ومع ذلك احرتموني كل الاحترام و كان في موضوع في المنتدى عن القضية الفلسطينية و كان في كثير من التضامن و ما انكر انه كان في اشخاص عدة عدوانين لدرجة كبيرة

DeletedUser

Guest

اما لو جمعت بعض الاعيبه العرب الذين لديهم بعض الخبره باللعبه و ذهبت بيهم لسيرفير اجنبي (غير .net) وخصوصا انه اول عالم و اصبحت المركز الاول او من المراكز المتقدمه بالعالم .. اراهنك لو ما لقيتش تحالف كامل للسيرفير بالهجوم علي القبيله ..هتشوف الكره و اضهاد الاجانب لكلمه عربي حتي.. و هتعرف معني الاضهاد علي حق.

انت بتتكلم عن خبرة و شئ حصل ولا انت عملت افتراض و بنيت علية قصة؟

ياعني بجد شئ غريب .. انت عملت افتراض ان مجموعة عربية لعبة في سيرفر
و بعدين المجموعة العربية بقة الاول
و بعدين جمعت كل الاجانب ضروبهم
و كمان بضيهدوهم

دة خيال المؤلف ولا دة اية بالظبط؟؟

ولا هو علشان حصل هنا يبقة لازم يحصل برة؟

DeletedUser

Guest

انا لعبت في اكتر من عالم في السيرفر الانجليزي و بعض العرب احتلوا المراكز الاولي في عوالمهم لدرجة ان العالم الرابع اللي كنت بلعب فيه كان في حوالي 5 لاعبين عرب في قائمة اعلي 20 لاعب في النقاط و انا مش بتكلم عن قرية ولا اتنيين عن كل لاعب انما بتكلم عن 400 قرية بحد ادني لكل لاعب

و كان افضل لاعب في الهجوم علي مستوي العالم كله عربي ايضا

انا اعتقد ان وجود اللاعبين الاجانب مفيد لينا علي الاقل هيقوي من حدة المنافسة و معظمنا هيحاول يثبت اننا الاحق بزعامة سيرفرنا , بس انا افضل ان الموضوع يبقي منافسة شريفة , انا في خلال وجودي في اللعبة من 3 سنيين عمري ما سمعت عن ان جنسية معينة في اللعبة عايز تلغي وجود اي جنسيات اخري

ويكفي ان اختلاف الجنسيات بيحقق التكامل يعني لما انا بكون نايم في بيتنا ممكن اخلي واحد معايا في القبيلة من الصين مثلا يهتم بالحساب بتاعي لحد ما اصحي و العكس صحيح يعني اختلاف التوقيت مفيد احيانا

DeletedUser

Guest
انت بتتكلم عن خبرة و شئ حصل ولا انت عملت افتراض و بنيت علية قصة؟

ياعني بجد شئ غريب .. انت عملت افتراض ان مجموعة عربية لعبة في سيرفر
و بعدين المجموعة العربية بقة الاول
و بعدين جمعت كل الاجانب ضروبهم
و كمان بضيهدوهم

دة خيال المؤلف ولا دة اية بالظبط؟؟

ولا هو علشان حصل هنا يبقة لازم يحصل برة؟

لا مش خيال مؤلف افتراض لقبيله عربيه جمعت بعض الاعيبه ببعض الخبره (مثل Undead) راحت عشان تسيطر علي سيرفير اجنبي اخر..ام اضهادهم او كرهم الي يكون موجود مش افتراض ياما اشتم العرب واتريق عليهم بالمنتديات القبيله الي ببقها فيها اخرها w37 ,او اطلع مثلا علي تعليقات الاجانب باليوتوب و شوف اد ايه كرههم.

شكلك نايم في العسل مش عارف حاجه..

عشان كده الكره و الاضهاد مش افتراض يا معلم.

DeletedUser

Guest
لا مش خيال مؤلف افتراض لقبيله عربيه جمعت بعض الاعيبه ببعض الخبره (مثل undead) راحت عشان تسيطر علي سيرفير اجنبي اخر..ام اضهادهم او كرهم الي يكون موجود مش افتراض ياما اشتم العرب واتريق عليهم بالمنتديات القبيله الي ببقها فيها اخرها w37 ,او اطلع مثلا علي تعليقات الاجانب باليوتوب و شوف اد ايه كرههم.

شكلك نايم في العسل مش عارف حاجه..

عشان كده الكره و الاضهاد مش افتراض يا معلم.

لا يا صحبي, انا مش نايم في العسل بس ببساطة مش بضحك علي نفسي و اقنع نفسي بشئ غلط

اليوتيوب مليان ناس بتشتم في بعض, عرب بيشتموا في عرب و عرب بيتموا في اجانب و يهود و اجانب بتشتم في بعض و اجانب بيتشموا في عرب, و حتي هتلاقي اجانب بيشتموا في اليهود

كل واحد حر, انما تبقة ساذج قوي لو قولت ان الاجانب كلهم بيكرهوا العرب و انة لمجرد انه اجنبي يبقة دة سبب كفايا اننا نضربة و نهجم عليه لغاية منطفشة من اللعبة

فكر شوية بلاش كلام الجرايد الصفرا يملي دمغنا ..

DeletedUser

Guest
انا لعبت في اكتر من عالم في السيرفر الانجليزي و بعض العرب احتلوا المراكز الاولي في عوالمهم لدرجة ان العالم الرابع اللي كنت بلعب فيه كان في حوالي 5 لاعبين عرب في قائمة اعلي 20 لاعب في النقاط و انا مش بتكلم عن قرية ولا اتنيين عن كل لاعب انما بتكلم عن 400 قرية بحد ادني لكل لاعب

انا اعتقد ان وجود اللاعبين الاجانب مفيد لينا علي الاقل هيقوي من حدة المنافسة و معظمنا هيحاول يثبت اننا الاحق بزعامة سيرفرنا , بس انا افضل ان الموضوع يبقي منافسة شريفة , انا في خلال وجودي في اللعبة من 3 سنيين عمري ما سمعت عن ان جنسية معينة في اللعبة عايز تلغي وجود اي جنسيات اخري

ويكفي ان اختلاف الجنسيات بيحقق التكامل يعني لما انا بكون نايم في بيتنا ممكن اخلي واحد معايا في القبيلة من الصين مثلا يهتم بالحساب بتاعي لحد ما اصحي و العكس صحيح يعني اختلاف التوقيت مفيد احيانا

كلامه صحيح أنا لعبت في السيرفر الإنجليزي و كاتب أني من السعوديه

و بالعكس عندي هناك صديق أمريكي الجنسيه و كان رتبته 18 على ترتيب السيرفر

يعتمد عليك و على اسلوبك و على تصرفك حيال القبائل الأخرى

و لعبت في العاب اخرى في سيرفرات اجنبيه و هم محد تجرأ يهجم أو يغلط علي

ما أنكر في إنجليز حمقى ما همهم غير تدميرنا لكن مو كثيرين

و في النهاية يفشلوا ^_^

تحياتي

DeletedUser

Guest
هزيمة boss-111
jpg

هجمة قوية فعلا

و فيها خسائر عملاقة

حتى المهاجم خسر بشكل غير سهل

عدد غير سهل من المدافعين غير الفرسان

و الدليل على الخسائر هو نزول مستويين فقط من الجدار

و اتوقع لو كان الجدار اكبر لفشلت الهجمه

DeletedUser

Guest
انظروا لهزيمة كابركان
jpg

هجمة متكافئة نوعا ما

المدافعين قلال في القريه

ربما كان يعتمد فقط على رماة الأسهم بشكل اساسي في الدفاع

و عملو شغل ممتاز جدا

أتوقع خسائر عملاقة في الطرف الأخر

لاعب كالهلاك ما راح ينزل الجدار مستوى واحد فقط

أيضا بما أنه يستهدف الثكنات ما اتوقع انه عنده مقاليع قليله

تحياتي

DeletedUser

Guest
لا يا صحبي, انا مش نايم في العسل بس ببساطة مش بضحك علي نفسي و اقنع نفسي بشئ غلط

اليوتيوب مليان ناس بتشتم في بعض, عرب بيشتموا في عرب و عرب بيتموا في اجانب و يهود و اجانب بتشتم في بعض و اجانب بيتشموا في عرب, و حتي هتلاقي اجانب بيشتموا في اليهود

كل واحد حر, انما تبقة ساذج قوي لو قولت ان الاجانب كلهم بيكرهوا العرب و انة لمجرد انه اجنبي يبقة دة سبب كفايا اننا نضربة و نهجم عليه لغاية منطفشة من اللعبة

فكر شوية بلاش كلام الجرايد الصفرا يملي دمغنا ..

مش الكل ..الاغلبيه بيكرهونا, و اه سبب كفايه بما ان كان عملوا المثل لو روحنا عندهم في اي سيرفير اجنبي غير ال.net.

DeletedUser

Guest

اولا لانه .net به جميع الجنسيات ومن كل دول العالم..لذلك لم تسمع.

ثانيا الموضوع بتاع عالم 4 مش ليه دعوه بالموضوع انت بتتكلم علي مجموعه من الاعبين يعني مش حلف لجنسيه او عرق معين بل من الممكن ان يكونوا قد حاربوا ضد بعض في الحروب.

DeletedUser

Guest
تم حظر اللاعب في المنتدي لمدة 24 ساعة

و هذا تحذير في الدخول في اي مناقشات خارج اللعبة, الرجاء الالتزام

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى