حملة نعم !!! ولماذا ؟!!

DeletedUser

Guest
انا عادتاً مبيبقاش عندي اي مشكلة ابداً اني اتناقش مع مجموعة من الأعضاء من الوقت للتاني طالما ان النقاش كان واضح المعالم (ياعني مثلاً في هذا الموضوع بدائنا نتكلم بأسماء و كلام صريح مش زي معظم المواضيع التانية الأعضاء ترفض انها تقول بتتكلم عن مين و تفضل تتكلم بشكل عام) و في حدود الأحترام.

بس طبعاً للأسف ديماً في مواضيع النقاش بيظهرلك عضو زي الاخ ragy20 لا هو فاهم حاجة ولا هو عارف حاجة و يجي يقولك

خلاص ياعم بيتر سيبنالك الفهم بس ياريت ياجماعه نزور الموضوع كلنا مع بعضنا

http://forum.tribalwars.ae/showthread.php?t=49904

مين القال ان بوليس سفاح معملة حظر اي بي؟
عادتاً ممكن بكل سهولة اجبلك الحسابات البيلعب بيها دلوقتي حالاً, بس لاني بحترم خصوصية الأعضاء فانا هاسيبة هو شخصياً يدخل يقول اذا كان محظر اي بي او لا (او ممكن انه يريح نفسة و ميردش عليك اصلاً مش كل واحد يدخل يقول كلمتين كدب لازم يطرد عليه) , علشان لو قال محظر اي بي وقتها هايبقة من حقي انشر الحسابات الهو بيدخل عليها, ولو قال لا مش محظر نعرف وقتها انه حاجة من اتنين, يا انت كداب و داخل تنشر كلام انت متعرفش اي حاجة عنه, يا انت بيضحك عليك و الناس بتشتغلك بشوية كلام كدب وطبعاً انت بتصدق اي كلام يتقالك :)

اتعلم انك لما تقول حاجة و خصوصاً في العام تبقة متأكد منها مليون في المية, مش تدخل تقول كلام و خلاص.

لهذه الدرجه حاقد على ..يعنى مسجلى مليون رد بدون اثبات؟؟؟ طيب ياريت بقه انت متقولش كلام من دماغك..على العموم اداه الاثبات فوق

في تاريخ النسخة العربية مفيش ولا عضو اتعملة حظر اي بي و اتحدى راجل يطلع يقولي اني عملتلة حظر اي بي قبل كدة و انه مش قادر يدخل اللعبة من غير بروكسي.

وسؤال يطرح نفسه أين هو بوليس سفاح ياعم بيتر؟
:d

هذا أخر رد لى .... برب

DeletedUser

Guest
احـــم احــم جينــا اخيرا

المهــم

ماادري وش تحسون فيه ترضون تشترون نقاط مسروقــة
+
الي يقولون بوليس سفاح ومدري وش تعرف ليش انحظر ..؟
#

DeletedUser

Guest
مين القال ان بوليس سفاح معملة حظر اي بي؟
عادتاً ممكن بكل سهولة اجبلك الحسابات البيلعب بيها دلوقتي حالاً, بس لاني بحترم خصوصية الأعضاء فانا هاسيبة هو شخصياً يدخل يقول اذا كان محظر اي بي او لا (او ممكن انه يريح نفسة و ميردش عليك اصلاً مش كل واحد يدخل يقول كلمتين كدب لازم يطرد عليه) , علشان لو قال محظر اي بي وقتها هايبقة من حقي انشر الحسابات الهو بيدخل عليها, ولو قال لا مش محظر نعرف وقتها انه حاجة من اتنين, يا انت كداب و داخل تنشر كلام انت متعرفش اي حاجة عنه, يا انت بيضحك عليك و الناس بتشتغلك بشوية كلام كدب وطبعاً انت بتصدق اي كلام يتقالك
كنت بقول عليك مدير متنح لو كان محظور بالاي بي،

الـ static ip أو الاي بي الثابت اصبح امر تقريبا شبه معدوم بين مستخدمين الانترنت.
الـ dynamic IP أو كما يسمى الاي بي المتغير اصبح هو المنتشر في تقديم خدمة الانترنت من مقدمين الخدمة (الشركات)،

اذا محظور اي بي ما يحتاج يستخدم بروكسي، شركة الانترنت تغير له الاي بي كل مرة يتصل على الانترنت.
الـ dynamic IP أكيد مسبب لك مشاكل في امور، ما تقدر تحظر اي بي معين بدون حظر عدد كبير من اللاعبين، نظريا تحظر أي شخص يستخدم شركة الانترنت المالكة للاي بي،
و المشكلة الثانية في اللعبة عندك ممكن 2 يستخدموا نفس شركة الاتصال يظهروا لك بنفس الاي بي.
و هذا كله غير الـ vpn و البروكسي و الامور الممكن يستخدمها أي شخص لتغطية الاي بي.

DeletedUser

Guest
كنت بقول عليك مدير متنح لو كان محظور بالاي بي،

الـ static ip أو الاي بي الثابت اصبح امر تقريبا شبه معدوم بين مستخدمين الانترنت.
الـ dynamic ip أو كما يسمى الاي بي المتغير اصبح هو المنتشر في تقديم خدمة الانترنت من مقدمين الخدمة (الشركات)،

اذا محظور اي بي ما يحتاج يستخدم بروكسي، شركة الانترنت تغير له الاي بي كل مرة يتصل على الانترنت.
الـ dynamic ip أكيد مسبب لك مشاكل في امور، ما تقدر تحظر اي بي معين بدون حظر عدد كبير من اللاعبين، نظريا تحظر أي شخص يستخدم شركة الانترنت المالكة للاي بي،
و المشكلة الثانية في اللعبة عندك ممكن 2 يستخدموا نفس شركة الاتصال يظهروا لك بنفس الاي بي.
و هذا كله غير الـ vpn و البروكسي و الامور الممكن يستخدمها أي شخص لتغطية الاي بي.

انت فاهم الكلام عن ايه؟؟؟؟:d:d:d:d:d

+

وسيظل سؤالى عالقا أين هوه بوليس سفاح ؟

DeletedUser

Guest
انت فاهم الكلام عن ايه؟؟؟؟:d:d:d:d:d

+

انت فمهت كلامي عن ايه؟
:D :p :eek: :mad: <<<+ سلسلة من الابتسامات التي لا تحمل اي معنى

اجابة سؤالك
في بيت ابوه

DeletedUser

Guest

اجابة

عادتاً ممكن بكل سهولة اجبلك الحسابات البيلعب بيها دلوقتي حالاً, بس لاني بحترم خصوصية الأعضاء فانا هاسيبة هو شخصياً يدخل يقول ....الخ

و تقدر تدخل و تقراء باقي الرد, المهم ياشطور, عرفت ياعني اية حظر اي بي ولا لسة زي مانت؟

و اتعلمت انك بعد كدة لما تيجي تكتب معلومة تتأكد انها صح ولا لا الاول؟

DeletedUser

Guest
اجابة

و تقدر تدخل و تقراء باقي الرد, المهم ياشطور, عرفت ياعني اية حظر اي بي ولا لسة زي مانت؟

بطلوهـآ حظر أي بي يَ ابو لمبه ..

فيه شي اسسمه بروكسي .. فيه 3043975289659 طريقة لـ تغيير الاي بي ..

DeletedUser

Guest
اجابة

أكيد عارف طبعا حظر اى بى يعنى ايه .وشكرا على لغه الاستخفاف بى

بيتر أنت فاكر انى عايزنى انقدك وخلاص...أنا اول معرف ان فى دليل يقول ان بوليس سفاح بيلعب خلاص هيتيقن ان معلوماتى خطأ .زى المتهم برىء حتى تثبت أدانته

DeletedUser24846

Guest
لو لم اكن من متابعين اخبار العالم 7 , لما وجدت هذا الحوار الممل الذي مكانه القسم العام

انا اسف بس مع احترامي الشديد, انت لو بجد بتفكر كدة يبقة انت مريض, بس متقلقش انت مش لوحدك, في اعضاء مرضى كدة زيك كتير للأسف عندهم الوهم اني بفكر فيهم اصلاً.
اذا ليش كل هذا الردود هنا خخ

احس ان الوضع صار مثل حوار بين شاب و شيخ عجوز , الاول لن يقتنع حتى يجرب و الثاني ما يعرف كيف وصل المعلومة

و الخطأ من العجوز لانه مصر على النظر لذاك لطرف الثاني على انه مريض , غبي ما يفهم .
بالاول و الاخير بخصوص ذاك العجوز في ما يخص موضوع العضوية فهو يعاقب الجميع لخطأ ارتكبه اثنين و لا يهمه اذا كانو سيغضبون ثم يكتئبزن من هذا الوضع الممل المليئ بالظلم و بالكذب و فوق هذا يرغمهم على عدم التعبير الا بالاسلوب الذي يشاء هو , مدعيا قلة الاحترام و اثارة الفوضى و لا يدري ان ما هذا لم يأتي الا من حرصهم و اهتمامهم و مدى حرصهم على ايجاد راحتهم , لا و فوق هذا يتبجح و يقول ان ليس متفرغ لنا منتظراً منهم الرحمة .

تصلح قصة للاجيال القديمة + العبرة للاولي الألباب :)

DeletedUser

Guest
[SPOIL]
=

من قال ان المصري او اي تاجر اخر كان يعرف ان النقاط مسروقه ؟

لو فيه دليل واحد يقول كدا ... هاته هنا ياريت

وبعدين انت تعرف القيصر كان مهمته ايه في موضوع النقاط دا ؟ ولا جاي تضبش وخلاص ؟

كان له وظائف محدوده جدا وانا كنت بأتكفل بالبقيه فلو حابب انك تتكلم عن حد

اتكلم عن المصري متتكلمش عن القيصر

لانه ملوش دخل في موضوع السرقه لا من قريب ولا من بعيد

وبصراحه انا شايف ان القيصر من أكثر الناس أمانه عرفتهم طيلة حياتي :)

انت عرفت القصه اللي كشفها الكنج اصلا ؟ ... لو فكرت بعقلك شويه هتعرف انه لا كشف ولا بطاطس
بس كان يحاول يشوه سمعه .. وتقدر تسأله هو شخصيا عن الكلام دا

وببساطه لو انت عرفت هو نشر ايه

ليه هاطلب من واحد هاكر نقاط عضويه ... في الوقت اللي انا كنت شغال فيه في النقاط " المسروقه " قبلها ب 9 شهور

يعني كنت طول ال 9 شهور دي بجيب نقاطي منين مثلا ؟

الباند كان بسبب النشر وان موضوعي في عالم 10 اتقلب لحسابات انتحاريه وشتم في ملفات شخصيه فكان لازم الموضوع يقف عند حده

وكانت النتيجه حظر حوالي 5 أشخاص أنا وزا كينج منهم

قد يكون الباند غير مستحق .. ولكنه عالاقل حل المشكله
وبيتعامل مع ناس كبيره مش بتزعل من مجرد باند علي لعبه

باند يومين ؟

انت تعرف من السارقين اصلا ؟

اتمني انك متفضلش تنتقد الاداره عالفاضي والمليان

صحيح قرار الغاء البيع زعلت منه كتير بس الناس بتاخد حقها اللي بيتسرق ودا مش عيب يعني

مش عشان انت متضايق من الاداره يبقي تدخلها في مواضيع هي ملهاش دخل فيها

حراميه واتكشفوا واتخذوا اجراءات ضدهم .. انت مالك ؟

[/SPOIL]

:cool:;):d

الموضوع لن يصل الى نتيجة لان الاطراف المتحاورة لا تريد ذالك يعني زي الفلسطينيين والمفاوضات مع اسرائيل :d

DeletedUser6901

Guest
[spoil]
احـــم احــم جينــا اخيرا

المهــم

ماادري وش تحسون فيه ترضون تشترون نقاط مسروقــة
+
الي يقولون بوليس سفاح ومدري وش تعرف ليش انحظر ..؟
#
[/spoil]

[spoil]هات تاجر عضويه واحد كان يعرف ان النقاط مسروقه الا لحظة قرار بيتر

توقف عن رمي الناس بدون أدله :)[/spoil]

DeletedUser

Guest
[SPOIL]
الحمد الله صاحبك اتعلم انه لما يتكلم عن حد يقول اسمة, فياريت انت كمان بقة تتعلم اننا لما نتكلم على حد نقول اسماء, فياريت بقة تقولي اسماء الناس المحصورة الانت بتتكلم عنها.

شوف في مثل في مصر بيقول العلى راسة بطحة بيحسس عليها :)
وزمان قوي انا قولت انه اليفتكر انه انا مش هاتكلم مع حد بأسلوب محترم طالما هو لا يبادلني هذا الأحترام.
اخيراً, انا معتقدش اني قولت ابداً ان اعضاء مش ارانب حرامي او لصوص و كل القصص دي, كون انكوا انتوا فهمتوا القصة دي من عندكوا, فدي مش مسؤوليتي, كلامي كان واضح جداً اني بتسائل هل لازم تبقوا كدة او لا, و كان ممكن يكون الرد لا و يخلص الموضوع, بس :rolleyes:

حلو قوي انك بدائت تتكلم بأسماء, علشان بردوا نخلص من الموضوع دة و بالمرة كل الأعضاء تقراء الرد علشان لو في حد تاني عندة نفس الأفكار او وصلة نفس الكلام.

صحيح القيصر كان شغال بتجارة النقاط, بس هل هو كان بيسرقها؟
كون انه كان عارف ان النقاط دي مسروقة او لا, فانا مش هادخل في ضميرة و اعرف, و انا قولت قبل كدة انا مش هاطرد القصير من الأشراف لانه كمشرف الراجل معملش اي حاجة غلط ولا في اي حاجة تثبت انه كان متورط في هذا الامر و ايضاً هو شخصياً احذ مني الأذن انه يشتغل في موضوع تجارة العضوية الخاصة وانا وافقت, فشئ طبيعي جداً انه مش عدل ابداً اني ارجع اطرد بعد موافقت على هذا الشئ بعد وقف تجارة العضوية الخاصة الراجل واعدني انه مش هايعمل كدة تاني ابداً, احب اقولها قدام كل الناس, اذا الراجل لسة بيتاجر في العضوية الخاصة بأي شكل من الأشكال او الأسلوب فسيتم طردة من فريق العمل في لحظتها.

ممكن معلومات اكثر عن هذا الشئ, انا ذاكرتي على قدي, بس اعتقدي اني اقدر اقول اني مكنتش اعرف ذا كنق اصلاً غير بعد ما بقة مشرف و الراجل فتح موضوع طلب اشراف في قسم الطلبات زية زي كل الناس التانية, و انا قولت في ردي (دة اذا كنت قريتة اصلاً) ان الجوكر هو الأكتشف الموضوع و اكتشفة بالصدفه, و معتقدش ان في اي حد قاله اي حاجة.

قبل متكلم عن المصري, هاتلي اسم تاجر واحد فقط اتعملة حظر بسبب وقف تجارة العضوية الخاصة!
كل الأعضاء الذين تم حظرهم كانوا نوعين فقط لا غير:

1. السارق نفسة
2. عضو قليل الأدب و قليل الأحترام

انا شخصياً مش فاكر بس اعتقد ان اساساً وقتها المصري اتعملة حظر عن طريق فيرونيكا بسبب ردودة.
انما لا المصري و لا اي تاجر اخر تم حظرة بسبب هذه القصة, فانا مش عارف انت معترض على اية

لا المسرحية لم تحذ على جوائز, لانها مش موجودة غير في خيالك :)

يبقة علشان بردوا انا عارف انت بتزعل من الردود الطويلة , نكتب الرد بشكل مختصر:

1: القيصر لم يتم طردة لانه بشكل رسمي لم يقم ابداً بسرقة النقاط, بل الشخص الذي كان يشتريها منه هو من كان يقوم بهذا.

2: معرفش قصة ذا كنق, بس انا شخصياً اعتقد اني معرفتوش اصلاً غير بعد ما بقة مشرف, اذا كانت هذه المعلومة غير صحيحة اتمنى انت او حتى ذا كنق يصححها و يفكرني كيف كان هو صاحب هذا الأكتشاف مش الجوكر.

3: المصري لم يتم حظرة ابداً بسبب بيع العضوية الخاصة, لماذا؟ لانه لا هو ولا اي تاجر اخر تم حظرهم بسبب تجارة العضوية الخاصة.

سؤال و جواب:

لماذا لم يتم حظر اي من تجار العضوية الخاصة, مش لناس دي حرامية؟

منقدرش نقول ان الناس دي حرامية بشكل مباشر, لانهم ممكن يكونوا ساذجين مش اكتر, لان للأسف في ناس منهم صدقوا ان الحرامية الأصلين ليهم علاقات في الشركة او ليهم طريقة خاصة يقدروا بيها انهم يشتروا النقاط بسعر رخيص جداً, وانا مقدرش اني اعمل حظر لشخص بسبب سذاجة تفكيرة.

لماذا لم يتم حظر تحويل نقاط العضوية الخاصة على الحرامية فقط, لماذا يتضرر الأعضاء جميعاً بسبب مشكلة صنعها عدد قليل من الأعضاء؟

السبب بسيط جداً, لو حتى قولنا ان كان في حرامي واحد فقط في النسخة كلها (و دة مجرد مثال) فين الصعوبة انه لما نحظرة يعمل حساب جديد و يكمل عادي؟
طيب بلاش, فين المشكلة انه يعلم 10 غيرة طريقة السرقة ايضاً؟

احنا قررنا اننا نحل المشكلة من اساسها, ولكن الفرق انه بدل ما الألعاب التانية ريحت دماغها و لم تحترم حقوق اعضائها في تحويل نقاط او الذهب او النقود او او
احنا في حرب القبائل احترمناكوا و قررنا اننا نستحمل العدد الأضافي من التذاكر علشان نخدمكوا و نوفر ليكوا حقوقكم.

بس طبعاً النتيجة كانت اية؟
قلة الأدب و عدم الأحترامي و السفالة في كلام
(ياريت محدش يجي يرد يقولي مش ارانب مقلوش ادبهم في الكلام, حاولوا تصدقوا ان في ناس غيركم في الدنيا, و مش كل الكلام البقولة يبقة عليكم, لا صدقوا اني اوقات لما بتكلم مش بفكر فيكم :d)

[/SPOIL]

هههه بيتر تراني فاهم الحقارة وطابخها طبخ ...

الكل عارف نظام بيتر خضوع تام اي لفة من طاقم العمل بدون تفاهم تنتفه نتف
يعني تبي تقول لي انك عارف ان في ناس استغلتك وبكل بساطة كبرت عقلك وقلت ما اقدر اعاقبة على سخافة تفكيرة؟. من جدك؟ لا لا بجد؟

خذ لك حبيبي ...

ذا كنق نزل موضوع كشف كامل للمصري وطريفة تعامله وكل هالامور يعني كشفها قبل الجوكر اتوقع بالموضوع كان في ردود للمصري توضح انها يتعامل مع هاكرز ومحتالين وكل شخص بحرب القبائل ذيك اللحظة قرا الموضوع قبل الحذف ...

يعني شي زي كذا ما تعرف عنه؟

القيصر ما قلت حرامي بس بكل بساطة بما انه كان مشترك حتى ولو بشكل غير مباشر لازم كان يتعاقب كيف يتاجر ولا يسأل عن الطريقة؟ من وين تجي النقاط؟ كيف تجيه بهذا السعر الرخيص جدا؟ منطقيا هو عارف وانا عارف وانت عارف والكل عارف سعرها تقريبا بخصم 50% على السعر الحقيقي ان ماخاب ظني ...

ذا كنق موضوع ترشيحه ترشح من قبل وما اخذ اشراف ومطلع انا ياحبيبي ممكن ترشح مره ثانية عشان اداء المسرحية ممكن :")

كل شي واضح تمام الوضوح بالنسبة لي مو لازم اقنع كل شخص بان بيتر بكل بساطة ضد m.b بطرق غير مباشرة...

صدقني ممكن تنضر شخصيا بحياتك لو استمريت كذا هي مو ع الكيف كل عالم له تعامل ترى في ناس بجد مرضى نفسيين ممكن ينظلم منك ويجيك بحياتك ويضرك هع هع

خلااااص نزلت الي براسي كذا اقدر اسحب على النسخة والابتسامة من الخد للخد

DeletedUser

Guest
=

من قال ان المصري او اي تاجر اخر كان يعرف ان النقاط مسروقه ؟

لو فيه دليل واحد يقول كدا ... هاته هنا ياريت

وبعدين انت تعرف القيصر كان مهمته ايه في موضوع النقاط دا ؟ ولا جاي تضبش وخلاص ؟

كان له وظائف محدوده جدا وانا كنت بأتكفل بالبقيه فلو حابب انك تتكلم عن حد

اتكلم عن المصري متتكلمش عن القيصر

لانه ملوش دخل في موضوع السرقه لا من قريب ولا من بعيد

وبصراحه انا شايف ان القيصر من أكثر الناس أمانه عرفتهم طيلة حياتي :)

انت عرفت القصه اللي كشفها الكنج اصلا ؟ ... لو فكرت بعقلك شويه هتعرف انه لا كشف ولا بطاطس
بس كان يحاول يشوه سمعه .. وتقدر تسأله هو شخصيا عن الكلام دا

وببساطه لو انت عرفت هو نشر ايه

ليه هاطلب من واحد هاكر نقاط عضويه ... في الوقت اللي انا كنت شغال فيه في النقاط " المسروقه " قبلها ب 9 شهور

يعني كنت طول ال 9 شهور دي بجيب نقاطي منين مثلا ؟

الباند كان بسبب النشر وان موضوعي في عالم 10 اتقلب لحسابات انتحاريه وشتم في ملفات شخصيه فكان لازم الموضوع يقف عند حده

وكانت النتيجه حظر حوالي 5 أشخاص أنا وزا كينج منهم

قد يكون الباند غير مستحق .. ولكنه عالاقل حل المشكله
وبيتعامل مع ناس كبيره مش بتزعل من مجرد باند علي لعبه

باند يومين ؟

انت تعرف من السارقين اصلا ؟

اتمني انك متفضلش تنتقد الاداره عالفاضي والمليان

صحيح قرار الغاء البيع زعلت منه كتير بس الناس بتاخد حقها اللي بيتسرق ودا مش عيب يعني

مش عشان انت متضايق من الاداره يبقي تدخلها في مواضيع هي ملهاش دخل فيها

حراميه واتكشفوا واتخذوا اجراءات ضدهم .. انت مالك ؟

ياحبيبي الامانة كانت بعهد قريض اعفيني من كلام الامانة والشرف كلنا ندور مصلحتنا ...

القيصر كان تجيه النقاط بسعر خيالي من واجبه يتحقق صح ولا لا او نقول هو عارف اصلا؟

ذا كنق مع احترامي لك يالمصري نزل ادلة واضحه تثبت انك حرامي وطلبك لهاكرز اخر ممكن يكون القديم الي كنت تتعامل معه جته ظروف او بيعتزل وممكن كان عندك مخزون من النقاط ويمكن ويمكن :")

ممكن تهدي شوي وتتفضل اسمك ورد مع التوضيح للكل خلاص وضحنا لك :")

DeletedUser

Guest
صح بيتر دام متكلم بأدب تقول مريض ليه؟ تبغاني اعصب واسب؟ ههههههه بدري عليك ..

شباب انا مريض ادعو لي بالصحة مدري بالسلامه :")

ولاية بني ياس

TW VIP - SaleH
:rolleyes:
=
كلامك كله حلو وفلــّه
بس هل تعلم بإن المنطقية مرفوضه بعض الأحيان
ليش ما تزيد من الحلاوة والسكر والدلع
وحط دليل عشان نتأكد أكثر من كلامك ويقتنع الغير بأفكارك !!
= = =
وبالتـــوفيق لـ كافة أعضاء عالم 7 !!
ويالله خله ينتهي ونفتك خخ

DeletedUser6901

Guest
القيصر كان تجيه النقاط بسعر خيالي من واجبه يتحقق صح ولا لا او نقول هو عارف اصلا؟

القيصر ما اشتري نقطة عضويه واحده من يوم بدأ معي الا لاستعماله الشخصي فقط
انا كنت أشتريها :)

قلتلك قبل انت ما كنت تعرف شيء عن دور القيصر .. لذا لا تتحدث من غير ما تجيب معلومات كامله عن اللي صار

ذا كنق مع احترامي لك يالمصري نزل ادلة واضحه تثبت انك حرامي وطلبك لهاكرز اخر ممكن يكون القديم الي كنت تتعامل معه جته ظروف او بيعتزل وممكن كان عندك مخزون من النقاط ويمكن ويمكن :")

الرسايل صحيحه .. ولكن هل عرفت غرضها ؟
أظن اني وضحتها في الموضوع لمحاولة ارجاع حساب شخص تمت سرقته من نفس الهاكرز ..

مش مشكلتي إن قلبك حاقد ومش بتشوف غير نص الكوب الفارغ ..

بالنسبه للتأكيد

هل تأكدت اني لم أحاول التأكد من مصدر النقاط ؟

ممكن تهدي شوي وتتفضل اسمك ورد مع التوضيح للكل خلاص وضحنا لك :")

بيتر وضح كل شيء بشكل صحيح تقريبا
بالتاكيد انا متوقع انك مقرأتش نص كلام بيتر عن العضويه

ودي برده مش مشكلتي إنك بتقرأ اللي علي مزاجك وتفهم اللي علي مزاجك :rolleyes:

اي هزر واتهامات من غير دليل قادمه

فلن أرد :)

DeletedUser

Guest
:rolleyes:
=

كلامك كله حلو وفلــّه
بس هل تعلم بإن المنطقية مرفوضه بعض الأحيان
ليش ما تزيد من الحلاوة والسكر والدلع
وحط دليل عشان نتأكد أكثر من كلامك ويقتنع الغير بأفكارك !!
= = =
وبالتـــوفيق لـ كافة أعضاء عالم 7 !!
ويالله خله ينتهي ونفتك خخ

مو جاي اقنع احد ياعزيزي جاي بس بالخط العريض اقول لبيتر الا مش ارانب والامور والاتهامات همي الاول والاخير بيتر وبما اني عارف ان بيتر عارف ان كلامي صح بصميم نفسه بالتالي اكون حققت المطلوب < كيف الفلسفة بس هع

DeletedUser

Guest

القيصر ما اشتري نقطة عضويه واحده من يوم بدأ معي الا لاستعماله الشخصي فقط
انا كنت أشتريها :)

قلتلك قبل انت ما كنت تعرف شيء عن دور القيصر .. لذا لا تتحدث من غير ما تجيب معلومات كامله عن اللي صار

الرسايل صحيحه .. ولكن هل عرفت غرضها ؟
أظن اني وضحتها في الموضوع لمحاولة ارجاع حساب شخص تمت سرقته من نفس الهاكرز ..

مش مشكلتي إن قلبك حاقد ومش بتشوف غير نص الكوب الفارغ ..

بالنسبه للتأكيد

هل تأكدت اني لم أحاول التأكد من مصدر النقاط ؟

بيتر وضح كل شيء بشكل صحيح تقريبا
بالتاكيد انا متوقع انك مقرأتش نص كلام بيتر عن العضويه

ودي برده مش مشكلتي إنك بتقرأ اللي علي مزاجك وتفهم اللي علي مزاجك :rolleyes:

اي هزر واتهامات من غير دليل قادمه

فلن أرد :)

يعني انت الحرامي مو القيصر؟ حبيبي انت انسان ولا لا؟ تفهم ولا لا مهما كان بيتر نظامه لا تلف وتدور يعني حتى لو كنت مظلوم يعاقبك اذا قربت من امور تخص الشركة حتى ولو بشكل غير مباشر يعني ياحبيبي ردة فعل بيتر كانت مزيفة يعني حنا نفهم يعني صاك انا ب14 سنة دراسة ماتروح عبث خلتني اعرف الابيض والاسود وافرق بينهم :")

ههههه اما غرضها حبيبي ما ابي اخوض معك بنقاش الله يحفظك انا نقاشي مع بيتر
والادلة الي نزلت عنك وضحت لنا اتجاهات شخصيتك باللعب وبحياتك الشخصية وغيرها تحليل بسيط من اي شي شخص ويصل للنتيجة المطلوبة .... لا ترد ع كلامي بس افهمه الله يسعدك

أعلى