الحرب القاريه [56]

DeletedUser

Guest
معظم القبائل لى راسلتنى كانت عاوزه مخطط الاحتجاز و الاوب يا بعد قلبى ههههههههه

والله 500 نقطه كثيره عليك غريبه اشتروك ب500 نقطه

اكيد جايبينها من بيع الموارد يعني مش دافعين فيها مليم

بس هي صح لعبه لكن فيه اشخاص هكي اخلاقهم في لعبه ولا في واقع

يبيع نفسه وكل شي مقابل المال وهدا اللي هلكنا هو اشكالك

ملاحظه بسيطه كل المعلومات اللي عندك تافهه ما تسوى شي لا مخطط حجز ولا موضوع الاوب كلها اشياء تافهه

وانشرها كلها لا تخبي شي اصلا اغلبها فات وقتها

بس انت انعرفت وانكشفت على حقيقتك يا ابو 500 نقطه

DeletedUser

Guest
غليص احياة ابوك يا شيخ ما تجيب سيرة مصر على لسانك
انت عار على مصر والعرب كلهم بصراحة ، باللغة الى انت تكتبها اشك انك اتربيت فى دولة عربية من الأساس
أمنية حياتي اعرف مدرس اللغة العربية الى علمك اللغة بالمدرسة

متنساش تروح تعرض نفسك على السكايب ب2000 نقطة
ممكن تعرض نفسك فى شارع الهرم بيقولوا الأشكال الى زيك بتكسب كتير من شارع الهرم ^.^

DeletedUser

Guest
غليص احياة ابوك يا شيخ ما تجيب سيرة مصر على لسانك
انت عار على مصر والعرب كلهم بصراحة ، باللغة الى انت تكتبها اشك انك اتربيت فى دولة عربية من الأساس
أمنية حياتي اعرف مدرس اللغة العربية الى علمك اللغة بالمدرسة

متنساش تروح تعرض نفسك على السكايب ب2000 نقطة
ممكن تعرض نفسك فى شارع الهرم بيقولوا الأشكال الى زيك بتكسب كتير من شارع الهرم ^.^

لا ترد على السفيه فقط لا يفرق الاشخاص بينكما ربنا يشفيك يبنى دى عين و صابتك ربنا يشفيك من المناخوليه :171: انا حزين عليك الحقد و الغل ملى قلبك روح اتعالج و بعدين ابقى تعالى كلمنى

DeletedUser

Guest
لا ترد على السفيه فقط لا يفرق الاشخاص بينكما ربنا يشفيك يبنى دى عين و صابتك ربنا يشفيك من المناخوليه :171: انا حزين عليك الحقد و الغل ملى قلبك روح اتعالج و بعدين ابقى تعالى كلمنى

الله يشفيه ولا يبتلينا ،، لسان حالي و أنا أقرأ تعليقاتك :)

DeletedUser

Guest

:163: انت عقليتك مسخرة بصراحة ، مين قالك اني عايز اكلم اشكال زيك ؟!
الى زيك أخرهم بيعرضوا نفسهم سكايب وشارع الهرم ^.^

DeletedUser21380

Guest
بعد التفكير ملياا بعقلية غليص ومن طريقة كتابته وصورته الشخصيه .. حبيت اهديه هذي الصورة

غليص هذي الصورة اهداء لكك ... ههههههههههههههههههههه

DeletedUser

Guest
و انا احب اقول لكم ان قياده قبيلتكم الخطأ عليها مو علي تعالو نتكلم جد شويه فيها اى لما نتكلم جد اى الى حيحصل لما نتكلم جد بلا صوره ملف شخصى بلا بتاع قياده قبيلت البيض هى المخطأ يا سلااااام اى شخص يدخل القبيله علشان بعض الاعبين قالو عاوزين هذا الشخص يا راجل اتقى الله دا لو قبيلت كسح فسح مش حتعمل كده عقليات غريبه

DeletedUser

Guest
فعلاً خلينا نتكلم جد شوية

اذن انت الى وشيت بى و اعضاء البيض صدقوق
[01:27:54 ص] hamada kotb: هههههههههههههههه سيعرفو فيما بعد اننى كنت على صوتب لقد تم طردى
[01:28:12 ص] FoX ": اسكت ي حشرة
[01:28:55 ص] hamada kotb: اخى لماذا طب وشيت بى الم تريد ان تعرف اخبار البيض انا من اول يوم دخلت فيه القبيله و انا صورت كل شيى بها من معلومات و اسرار
[01:29:22 ص] FoX ": كلامك تحت قدمي ي حشرة
[01:29:29 ص] FoX ": لا اتشرف ان اكلمك
[01:29:44 ص] hamada kotb: لماذا طب ارسلك الاوب 13 الى مسوينه
[01:30:20 ص] FoX ": غدار منافق هذي نهايتك
[01:31:03 ص] hamada kotb: يا اخى انا قبيله البيض تحت جذمتى انا لم اكن احلم ان ادخلها اساسا بعد خروجى من العالم 23 و خروج جواسيسى منها و لكننى استغليت هذه الفرصه على اكمل وجه

شكلك اية وانت بتتهزق من الي انت رحت بعت نفسك ليه ^.^

DeletedUser

Guest
عادى و لا تفرق معى انا اخذت منه الى انا عاوزه و خلاص يسبنى يشتم موفارقه معى اطلاقا يا بعد قلبى ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه :(090:

DeletedUser

Guest
:163: الى عندة دم بيضايق لما حد يشتمة ويهزقة ويمسح بية الارض
دا للي عنده دم واحساس وكرامة بقي

DeletedUser

Guest
:163: الى عندة دم بيضايق لما حد يشتمة ويهزقة ويمسح بية الارض
دا للي عنده دم واحساس وكرامة بقي

و الى عندمه دم و احساس ايضا لا يتضايق عندما يعرف ان الذى يشتمه و يهزقه هو سفيه فكما قلت لك لا ترد على السفيه فقد لا يفرق الاشخاص بينكما هذا اخر رد عندى لأننى اتنفخت منك انا عندى طياره كمان ساعه متجهه الى العالم 24 مش معقول حترك برنامجى و المتابعين الى ينتظروننى و اقعد اتكلم مع شخص مريض ربنا يشفيك و يعفيك يا بنى :171:

DeletedUser21380

Guest
و الى عندمه دم و احساس ايضا لا يتضايق عندما يعرف ان الذى يشتمه و يهزقه هو سفيه فكما قلت لك لا ترد على السفيه فقد لا يفرق الاشخاص بينكما هذا اخر رد عندى لأننى اتنفخت منك انا عندى طياره كمان ساعه متجهه الى العالم 24 مش معقول حترك برنامجى و المتابعين الى ينتظروننى و اقعد اتكلم مع شخص مريض ربنا يشفيك و يعفيك يا بنى :171:

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههآآآي

ماخذ بنفسه مقلب ههههههههههههههههههههههههههههههه

فعلا وجهك مغسول بمرق

DeletedUser

Guest
غليص خليك في تصدير اعمال فنية كوميدية افضل من تحليلاتك في اللعبة
اعتقد عادل امام راح يعتزل الكوميديا قريبا بس ما لقى حد يأخذ مكانه

أعلى