الاوب الكوميدي (NW تعيد عليكم)

DeletedUser40976

Guest
وا
السوال دامكم كذا قادحين مره ليه تطير منكم قرى وتم صرف تذاكر للاعبينكم ؟

اتركوا الهياط والعبوا ؛)
والله الكلام ده تقوله لنفسك داخل المنتدى عمال تتكلم و تارك اللعبه
تقريبا انا شايف انك بتقعد فى المنتدى اكثر ما بتفتح حسابك

+ احنا خايفين عليكم من لعبنا + امال احنا كل ده انته شايف اننا ملعبناش امال لو لعبنا هنعمل فيكم ايه

DeletedUser33427

Guest
همم .. فوزكم ساحق بالأوب لكن لا اظن ان اسم كيفااز قد يحمل اي سوء بالقيادة

انتم ربما محقون وربما تقيمون حربا نفسية !

هذا او ذاك الموضوع جميل استمر ..

التعديل الأخير:

DeletedUser40889

Guest
السوال دامكم كذا قادحين مره ليه تطير منكم قرى وتم صرف تذاكر للاعبينكم ؟

اتركوا الهياط والعبوا ؛)

كم مره اقلك لا تكذب الكذبة وتصدقها ..!

DeletedUser16845

Guest
من زماااااان عن مواضيع الحرب النفسيه.. احب اللعب بنفسية اللاعبين قبل اللعب بجيوشهم..

طبعاً الحرب النفسيه واضحه جداً في موضوعك الجميل عزيزي.. يعني يا صديقي الي اشوفه قطار متين و تقارير ذهبت الى المهملات(لم توضع).. اما بخصوص تقسيم المحطمات اتمنى احد يفيدنا:20: ..
المهم أتمنى الإستمرار من الطرفين في الحرب النفسيه.. و شي جميل ان نشاهد أوب من ox و لكن التعذر بفشل الاوب من الطرف الآخر و كثرة الكلام ما اتوقع انها تجيب فايده.. يعني لو خليتونا نشوف اوب من عندكم و تقارنوه بهذا كنت بكون شاكر لهالموضوع..

و كما ارى واضح ب(الخصوم المهزومون) تقدمكم واضح جداً كمهاجمين.. و بالعكس انتم ابد ابد ما استعملتم غير القنص..
نقطه اوضحها للقارئ.. مضمون الموضوع "حرب نفسيه" بنظري هذه الطريقه جميله لخفض معنويات الخصم.. و لكن احسب لعدوك حساب، و لصديقك الف حساب.. >مادري شدخل هالشي لكن متأكد انها حكمه:54:

تقبلوا فائق احترامي..
متابع لعالمكم بصمت..:52:

DeletedUser40899

Guest
^^ هو باقي في اللعبه حرب نفسيه ؟ خخخخخخخخ

بعيدا عن كون الأوب مليان اغلاط فأشوف الغلطه الكبرى كونه يخلوا من النيوكات الهجوميه عدى نيوك واحد كامل اعتقد و ذي النقطه خاصة بتحسب عليهم

و كما قلت يجب نشوف أوب الفريق الثاني حتى ما نظلم الفريق الأول ... ربما كلياتهم سواسيه :55::لول:

للأسف النوب اسلام حظرني ولا كان جبت التوب 1 وانا تاجر :6:

DeletedUser16845

Guest
^^
ترا الي انا متاكد منه ولا استفسرت عشانه.. هو انه الكثير من التقارير لم توضع فالموضوع.. اتمنى يكون في موضوع بخصوص مجريات الحرب من شخص محاايد لنرى مصداقية أكبر

DeletedUser40899

Guest
^ حتى انا مصدري الوحيد ذا الموضوع والتقارير اللي فيه

المهم خلوا المشاهد يستمتع معاكم ولو انو اللعبه حاليا ما بيها حتى 20% من متعة زمان .. بس معلش

DeletedUser40976

Guest
من زماااااان عن مواضيع الحرب النفسيه.. احب اللعب بنفسية اللاعبين قبل اللعب بجيوشهم..

طبعاً الحرب النفسيه واضحه جداً في موضوعك الجميل عزيزي.. يعني يا صديقي الي اشوفه قطار متين و تقارير ذهبت الى المهملات(لم توضع).. اما بخصوص تقسيم المحطمات اتمنى احد يفيدنا:20: ..
المهم أتمنى الإستمرار من الطرفين في الحرب النفسيه.. و شي جميل ان نشاهد أوب من ox و لكن التعذر بفشل الاوب من الطرف الآخر و كثرة الكلام ما اتوقع انها تجيب فايده.. يعني لو خليتونا نشوف اوب من عندكم و تقارنوه بهذا كنت بكون شاكر لهالموضوع..

و كما ارى واضح ب(الخصوم المهزومون) تقدمكم واضح جداً كمهاجمين.. و بالعكس انتم ابد ابد ما استعملتم غير القنص..
نقطه اوضحها للقارئ.. مضمون الموضوع "حرب نفسيه" بنظري هذه الطريقه جميله لخفض معنويات الخصم.. و لكن احسب لعدوك حساب، و لصديقك الف حساب.. >مادري شدخل هالشي لكن متأكد انها حكمه:54:

تقبلوا فائق احترامي..
اولا من كلامك انك مش محايد
ثانيا واحد زى كان عليه 10 ولا 12 نبيل ازاى تقنص فهذا يدل على مدى احترافك و محاديتك بالموضوع
ثالثا و ده الاهم لو متابع فوق هتلاقى احصائيات الحرب بينا و بينهم و اننا محتلين منهم 10 قرى يبقى ازاى مش شايف مننا اوب ناجح على رغم لسه معملناش اوب رسمى من القياده
رابعا ازاى نعمل اوب فى القاره 55 و ليهم فرع فى القاره 45 فمن كلامك انك مش متابع او انته داخل :49: ليهم
ما هو بالعقل كده ازاى واحد يحرك اوب على ناس بره قارته و قارته فيها فرع ليهم

DeletedUser40976

Guest
^^ هو باقي في اللعبه حرب نفسيه ؟ خخخخخخخخ

بعيدا عن كون الأوب مليان اغلاط فأشوف الغلطه الكبرى كونه يخلوا من النيوكات الهجوميه عدى نيوك واحد كامل اعتقد و ذي النقطه خاصة بتحسب عليهم

و كما قلت يجب نشوف أوب الفريق الثاني حتى ما نظلم الفريق الأول ... ربما كلياتهم سواسيه :55::لول:

للأسف النوب اسلام حظرني ولا كان جبت التوب 1 وانا تاجر :6:
شغلنا كله فى القاره الان و اكيد شايف الرد فوق الاحصائية بين القبيلتين
مينفعش نعمل اوب بره القاره و ليهم فرع داخل القرى
تحياتى :49:

DeletedUser40976

Guest
^^
ترا الي انا متاكد منه ولا استفسرت عشانه.. هو انه الكثير من التقارير لم توضع فالموضوع.. اتمنى يكون في موضوع بخصوص مجريات الحرب من شخص محاايد لنرى مصداقية أكبر
ههههههه ما لو كيفاز الى منزل التقارير كنت صدقتها بس للاسف مبدئكم صدقو ما لينا ولا تصدقو ما علينا

DeletedUser16845

Guest
اولا من كلامك انك مش محايد
ثانيا واحد زى كان عليه 10 ولا 12 نبيل ازاى تقنص فهذا يدل على مدى احترافك و محاديتك بالموضوع
ثالثا و ده الاهم لو متابع فوق هتلاقى احصائيات الحرب بينا و بينهم و اننا محتلين منهم 10 قرى يبقى ازاى مش شايف مننا اوب ناجح على رغم لسه معملناش اوب رسمى من القياده
رابعا ازاى نعمل اوب فى القاره 55 و ليهم فرع فى القاره 45 فمن كلامك انك مش متابع او انته داخل :49: ليهم
ما هو بالعقل كده ازاى واحد يحرك اوب على ناس بره قارته و قارته فيها فرع ليهم
الاخطاء واردة.. لكن انت و عفواً أغلب الناس لا يحبون اعطاء خصمهم قيمه.. خلاص اتمنى منكم تعتبروهم مبتدئين و تصرفو فالحرب على هذا الأساس..
لان مافي ولا محترف فاللعبه يغلط او مثلا قيادي غلط و سلم هدف للاعبين.. انتم اصدقائي معصومون عن الخطأ !!

شفت الاحصائيه و اشوف 10 قرى مقابل 7.. و لكن قبل يومين كان التقدم لصالحهم.. انتم يمكن كسبتم معركة لا تغترون بانفسكم كثير !! و بصراحه انت اقنعتني ان لما صارت الاحصائيه من صالحكم جيت تتكلم.. شي عجيب فعلاً

متابع بشكل متقطع و لكن احاول ادقق في بعض الامور.. انا اشوف ان ox قيادتها جيدة لانها احكمت على قارتها.. و ما زالت محاولات لزعزعة صفوفهم و لكن اتوقع ثباتهم..

المهم بالتوفيق للجميع صديقي العزيز

DeletedUser32397

Guest

تقبلوا فائق احترامي..

السلامي .. يا الله ما أقدم الإسم عليه غبااااار ...

نيجي لكلامك حبة حبة يا صديقي و أتمنى ردك الجاي ما يجي بس نظريات يجي بأدلة مثل ما أنا حاطط أدلة ..

أولاً بخصوص الكثير من التقارير لم تعرض طبعاً لم تعرض .. ليش أعرض تقاير فيها جيش بسيطة مع نبيل .. المهم أنك فهمت الفكرة ( لم تعد اي من قواتك )
و بخصوص تقارير التنظيفات فانا حطيت كامل التنظيفات في عندك تقرير تنظيف قوي أو تنظيف قدر يفك تلغيم قرية من قرانا أعرضه لنا ..

ثانياً بخصوص القنص ياخي معليش بس أعتقد الموضوع يوضح .. بعض القرى قنصنا فيها طبعاً لأن موقعها بوسطنا و مستحيل تقدروا تكملوا عليها لو نزل الولاء و أصلاً غريب أنكم تستهدفوا قرى بوسط قارتنا أقرب قرية لكم بالقائد 7-8 ساعات ..

ثالثاً نيجي بخصوص أننا نضرب اوب ... يا صاحبي حرب القبائل لعبة إستراتيجية .. ليست لعبة تعتمد فقط على الهجوم .. في عدة إستراتيجيات للعب و بالعكس الي معتقد ان الهجوم و الهجوم فقط هو يلي بيحسم العالم فهو مبتدئ باللعبة ولا يفقه شيئ ..
أنا ليش أكون مثل قيادة الجنوب ( جاهل ) و ( فاشل) اضرب اوب بهذا الوقت و انا عارف ان الاوب بدون فايدة و سيفشل ؟
هون الفرق يا صاحبي .. هم ما بيحسبوا حساب أي شي و لعبهم تقليدي لا أكثر .. إحنا نحسب أقل التفاصيل ..

DeletedUser40899

Guest
شغلنا كله فى القاره الان
تحياتى :49:
ما قلنا شي .. بس قلت متى ما عملتوا اوب بنشوف نتيجته وفقط .. وتراني مجرد متابع ولي اصدقاء بكلا الطرفين ~
اما لو قصدك راح تحسمون العالم بدون ما تسوون حتى اوب فذا شي تاني لول

و اكيد شايف الرد فوق الاحصائية بين القبيلتين

إحصائيه بسيطه دام اوبهم الأول فاشل 100%
يعني فرق 3 قرى حقت احتلال عشوائي شي عادي ..

المهم بالتوفيق للأفضل .. واتمنى قيادة الجنوب يتفطنون شوي و يرفعون المستوى

DeletedUser38736

Guest
بالنسبة للموضوع جهد مبارك من الشمال

و م ادري وش اعلق عل جنوب راهنت عليهم اول العالم

لكن غلط تدمر مصدر تفوق قبيلتك ونموها لسبب ماله داعي من اول العالم

كان من الأولى يستثمروا هذه الجيوش بغلق الثغرات او لما تكتمل النوكات تسوي اوب

ثم بعدها ينحروا الجيوش بكيفهم لأن سرعة العالم 2 ويبيله كل اسبوع اوب

الي جرد الجيوش بايش كان يفكر ، ولا نوك جاهز ؟

ع العموم معوضين خير جميعا

وبالتوفيق للطرفين العالم بأوله

وكل عام وانتم بخير:1:

DeletedUser16845

Guest
السلامي .. يا الله ما أقدم الإسم عليه غبااااار ...

نيجي لكلامك حبة حبة يا صديقي و أتمنى ردك الجاي ما يجي بس نظريات يجي بأدلة مثل ما أنا حاطط أدلة ..

أولاً بخصوص الكثير من التقارير لم تعرض طبعاً لم تعرض .. ليش أعرض تقاير فيها جيش بسيطة مع نبيل .. المهم أنك فهمت الفكرة ( لم تعد اي من قواتك )
و بخصوص تقارير التنظيفات فانا حطيت كامل التنظيفات في عندك تقرير تنظيف قوي أو تنظيف قدر يفك تلغيم قرية من قرانا أعرضه لنا ..

ثانياً بخصوص القنص ياخي معليش بس أعتقد الموضوع يوضح .. بعض القرى قنصنا فيها طبعاً لأن موقعها بوسطنا و مستحيل تقدروا تكملوا عليها لو نزل الولاء و أصلاً غريب أنكم تستهدفوا قرى بوسط قارتنا أقرب قرية لكم بالقائد 7-8 ساعات ..

ثالثاً نيجي بخصوص أننا نضرب اوب ... يا صاحبي حرب القبائل لعبة إستراتيجية .. ليست لعبة تعتمد فقط على الهجوم .. في عدة إستراتيجيات للعب و بالعكس الي معتقد ان الهجوم و الهجوم فقط هو يلي بيحسم العالم فهو مبتدئ باللعبة ولا يفقه شيئ ..
أنا ليش أكون مثل قيادة الجنوب ( جاهل ) و ( فاشل) اضرب اوب بهذا الوقت و انا عارف ان الاوب بدون فايدة و سيفشل ؟
هون الفرق يا صاحبي .. هم ما بيحسبوا حساب أي شي و لعبهم تقليدي لا أكثر .. إحنا نحسب أقل التفاصيل ..
مرحبا بك اخوي.. الاسم ما عليه اي غبار عفوا :26:

بخصوص التقارير أسف على وجهة نظري بالأول لكن بنظري ان في تقارير ناقصه.. لكن حسب كلامك مافي تقارير ناقصه.. فانا شاكر مصداقيتك الي شككت بها بالاول !! و أعتذر عن وجهة نظري

أنا برأيي ان موضوعك هو مجرد تصغير لخصمك .. و أتمنى أن تكون فعلا مستصغر قوى خصمك الي ربما يفاجئك فيما بعد..

لعبة إستراتيجة فعلاً .. و وضعية الدفاع جميلة.. و كل قائد له وجهة نظر.. الاوب هذا اعتقد منه فايدة.. و هي انك إستهنت بخصمك بشكل كبير صديقي و هذا شي جيد.. و لكن من نظري بما أن ox قافلين على قارتهم فاستراتيجة هجومهم جيدة.. بالعكس انا للآن متفائل خير من قيادتهم مع اني ما اعرف لاعبين كثار في عالمكم الجميل..

احاول اكون محايد لدرجة كبيرة لكن اتوقع تشوفون العكس مني.. و مثل ما قلت قبل اتمنى اشوف موضوع يحكي حقايق عن الحرب يكون محايد بين الطرفين..

الحرب النفسية أتمنى انها تبتعد عن تشويه سمعة اي لاعبين هنا.. انت نعت قيادتهم بالفشل و الجهل.. و خسارتك لو كانت قرية من فاشلين او جهله تكون خسارة كبيرة لك.. لو ان كفة الحرب مائله بشكل قليل لكم..
لكن أنت نعتك لقيادتهم بانهم فشله و جهله نقطة ليست لصالحك.. انتم كلاعبين محترفين المفترض ما تخسرون قرية واحد منهم ..

تقبل فائق احترامي و رأيي المتواضع..

DeletedUser40976

Guest
الاخطاء واردة.. لكن انت و عفواً أغلب الناس لا يحبون اعطاء خصمهم قيمه.. خلاص اتمنى منكم تعتبروهم مبتدئين و تصرفو فالحرب على هذا الأساس..
لان مافي ولا محترف فاللعبه يغلط او مثلا قيادي غلط و سلم هدف للاعبين.. انتم اصدقائي معصومون عن الخطأ !!

شفت الاحصائيه و اشوف 10 قرى مقابل 7.. و لكن قبل يومين كان التقدم لصالحهم.. انتم يمكن كسبتم معركة لا تغترون بانفسكم كثير !! و بصراحه انت اقنعتني ان لما صارت الاحصائيه من صالحكم جيت تتكلم.. شي عجيب فعلاً

متابع بشكل متقطع و لكن احاول ادقق في بعض الامور.. انا اشوف ان ox قيادتها جيدة لانها احكمت على قارتها.. و ما زالت محاولات لزعزعة صفوفهم و لكن اتوقع ثباتهم..

المهم بالتوفيق للجميع صديقي العزيز
اولا انته بتقول اننا لا نعطى خصمنا قيمة
هما من اعلنو الحرب علينا من 22 يوم و قالو نعلن تحالف TBF بداية السيطرة على قارة 45 فما عليكم الا الاستسلام او الهوان
+ كلام كيفاز على المنتدى اكيد شايفه
يبقى مين من بدا هذا الاسلوب ولا حلال ليكم و حرام لينا ؟؟

محدش معصوم من الخطا بس ده اوب بيكون اكثر من قائد مش فرد الى بيخطط ليه فلو قلنا ان الى حرك الاوب واحد فقط يبقى مش مشكله انما قياده كامله تعمل اوب و كلهم يخطئو ده ملهوش دعوه بالخطا
يبقى ده بيدل على مدى احترافهم
لا تقلق احنا مش زيكم مغرورين بانفسنا لان لو متابع المنتدى هما من اول ما عملو مواضيع فى المنتدى
لو على سيطرة القاره عندك قبيلة wrath سيطرة على قارتين يبقى هى القبيله التى تستحق كل هذا مش قبيلة ox
شوفت بقى كلامك انك محايد ليهم

DeletedUser40976

Guest
ما قلنا شي .. بس قلت متى ما عملتوا اوب بنشوف نتيجته وفقط .. وتراني مجرد متابع ولي اصدقاء بكلا الطرفين ~
اما لو قصدك راح تحسمون العالم بدون ما تسوون حتى اوب فذا شي تاني لول

إحصائيه بسيطه دام اوبهم الأول فاشل 100%
يعني فرق 3 قرى حقت احتلال عشوائي شي عادي ..

المهم بالتوفيق للأفضل .. واتمنى قيادة الجنوب يتفطنون شوي و يرفعون المستوى
دى لعبة حروب و استراتيجية مش خناقه يعنى فى فرق
ما هى لو خناقه هتلم الرجاله و تضرب و هما يرحو يضربوكم و الخ و انما الحرب تاخد وقتها و قبل كل حركه لازم تكون مدروسه بدقه
هههههههه انته بتقول انك متابع العالم
طيب ده اول اوب فى العالم يبقى هما احتلو 7 قرى عشوائى و ليس عن طريق اوب و بالتالى احنا احتلينا 10 قرى بنفس الاسلوب
و زى ما قلت ليك فوق احنا نسيطر على القاره الاول و بعد كده نشوف القاره 55 علشان كده قبيلة ox بتساعد قبيلة snakes لانهم خايفين من المواجهة
محدش قال هنحسم العالم بدون اوب بس كل حاجه تاخد وقتها مش معقول انته عايز من اول شهرين تسيطر القبائل على القاراة ويدمر متعة العالم
فاحنا بنحاول نحافظ على متعة العالم حتى لا يحدث معانا زى ما حصل فى العوالم الاخرى

أعلى