أنا بطل إنت بصل

• بادئ الموضوع العصفور المفترس
  • تاريخ البدء
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

DeletedUser

Guest
اظن اسمك محمد > كونان .

اسمع ي محمد .. بعد ردك ده اكتشفت انك مش فاهم الدنيا ماشية ازاي ولا اي حاجة من اللي حصلت عقب التخريب .
لان كل اللي قلته حصل بالفعل وبلغت كابياتل ودعمت العصفور بكل الادلة وكذلك كي دي .

وكان رد العصفور بالمنتدي ان الادلة فوتوشوب خخخخ رغم اني قلت مستعدين نمرر وووو الخ ..
لا وكمان جاء فتح موضوع يدافع فيه عن قادة فروالة * اللي هما لحد الان ما دافعوا عن نفسهم *

ولكن معذور فاحياناً يحتاج يتصنع الغباء ويكذب علشان تمشي المراكب بيه .

اما كلام الهدنة ده كله هبل مع احترامي ليك والسبب ان العصفور دعم حركاتهم بشكل معنوي عن طريق " الثبات علي التحالف "

اما انك تاخد هدنة من طرف وصل بيه الامر انه يدخل حسابك ويشتم الدعم الفني منه علشان يحظره ويضعف قوتك فهالشئ درب من الخيال .

اكيد ياعم الاختلاف لا يفسد للود قضية .. بس نقطة الاحصائيات لو كنت متابع العالم قبل شهرين ونص بتعرف ان بعد عقد الميثاق بحوالي 20 يوم وكان متبقي 20 يوم اخري تم الغدر بريفو من قبل فروالة وضرب الجزء الشمالي اللي تأكل ف الضربة نتيجة خمول القبيلة والحسابات بهذا الوقت .. وهذا ما سبب ازمة للقبيلة ببدايتها .

يعني مثلاً هات لي قبيلة بالنسخة من بعد عالم 16 تلقت ضربة مباغتة بهذا الشكل ومن بعدها استمرت طوال هذه المدة .. بكل بساطة لو بحثت ما بتلاقي .. لان علي سبيل العادة حروب العوالم السابقة القارية بتبدأ نهايتها من توجيه ضربة اولي من هنا لهناك .. وطبعاً الطرف المهاجم اللي بيحسم 50% من الحرب بضربته الاولي .. بس هالامور قدرنا نعديها بخطة استراتيجية زودنا بيها مخزونا الدفاعي وقعدنا شهر ف حالة صمود لحد ما بدأنا نرجع نتقدم وكانت النتيجة هي " التخريب " بعد فشلهم ميدانياً ضدنا .. علماً ان وقتها كانت ريفو حوالي 1.5 مليون وفروالة وفرعها 3.5 مليون خخخ .

اما بخصوص نقطة البربر .. انا ما الوم علي احتلال البربر وماعندي فيه مشكلة حتي انا حسابي بنيته التحتية هي "بربر" بس فرق بين لما تقعد تكبر علي بربر وتتباهي بدخولك القارة .. وفرق بين انك تستخدم البربر كعامل مساعد للتحرك ع الخصم .. يعني حسابي يوم 16\1 كان 3 قري وشبه علي حافة السقوط بعد احتلال بربريات ورفعه ل 15 قرية (بربريات 1000 نقطة وقتها) تم التحرك علي فروالة ليتم انتزاع 16 قرية بحربنا الاولي من قبل حساب ستالين فقط .. و 6 قري بالحرب الحالية . اي مجموع 22 قرية . (من حساب واحد )

علي كل حال .. اشكرك علي نقاشك المحترم .. وحاول تزيد معلوماتك عن الاوضاع بشكل ادق .

اها انا متابع المنتدي والدوانيه ف صمت تام من ساعة ماسجلت دخولي للعالم

وشفت موضوع العصفور إلي بتتكلم عليه

بما إن العصفور مش موجود و ف نفس الوقت هو قائد قبيلتي إسمحلي أرد عنه

سؤال: انت قلت للعصفور انك عايز تعمل هدنه مع الاطراف الاربعه ولا قولته انك عايز تعمل هوق ؟؟ ( أرجو الرد )

اذا كنت عرضت عليه هدنه وهوا رفض وأبدى دعمه لفراوله
كنت تقدر تفتح موضوع ف المنتدي وتحط فيه الصور والدلائل انك عرضت الهدنه عليه وهوا رفض وتمسك بحلفه مع فراوله
فكنت هتحطه ف موقف محرج جدا قدام العالم وساعتها كان تم تبرير الإندماج بدل ماهوا محسوب وصمة عار ع قبيلتكم

اما لو كن عرضت عليه الهوق ف ده حاجه تاني

وانا اعتقد انك اقترحت عليه الهوق

بالنسبه للموضوع إلي فتحه بخصوص التخريب
انا ف إعتقادي من وقت ما شفت الموضوع انه كان عايز يفتح مجال ل فراوله انها تدافع عن نفسها وإلي الان متمسك بالإعتقاد ده
لأنه ممكن يكون التخريب ده عمل فردي مش أمر من القياده
بالنسبه للفوتوشوب فما أعقتد ان ف شيء يخليني أثق بالكلام إلي بتقولهولي او الرسائل إلي بتبعتهالي
إيه إلي يضمني إنك مش مزورها وانت قائد لقبيله منافسه مع إحترامي لشخصك طبعا

اما خصوص صمودكم إلي الان بعد الغدر فده شيء جميل ويدل ع قوتكم لاكن مش معني ده انكم بتنتصروا
هتصمدوا فتره ولاكن ف الأخير النهاية معروفه

DeletedUser17088

Guest

علاء

جذبني ردكـ بخصوصـ اخذ ضربـ الفاسدونـ و تحمل جنوني .. و لاعبي كابتولـ
اللاعب الكاسب التي قراه في مركز الكور و بالضبط 45
أي على حدود خط النار مع 55 و 44 اوب مشترك اللي يعتبر عادي بين حليفين يعني ما ينشئون اوبات مشتركة ؟ حرام عليهم ؟

هو من المنطقي أنكم عملتم أوب علينا بـ مشاركة لاعبي 45 و الكاسب بنفسه أخذ قرية منا اللي هي في الحدود 55-45
و نسكتـ عالموضوع ؟؟ - حبيبي اعتقد هالموضوع واضح فأنت قيادي .
بَس حبيتـ أوضح للجميع نيابة على قيادة و لاعبي فراولة :

- الاوباتـ المَــعمُولَة على فراولة لحــد الآنـ المشاركة تكونـ من قارتين هجماتـ من 55 و منـ 45 .
- الحقد نحو فراولة كبير أولـ ما تم انشاء فارمز كان اساسه تدمير فراولة ,, ناهيكـ عن الاوباتـ المشتركة قارتينـ على قارة , بروفايلـ القبيلة : .. مدري شو كانـ مكتوبـ في الاخير جملة قطف ثمار فراولة ,, تم التعديل الحين تغيرتـ صورة القبيلة من المزارعين لوجه فمه معضوض ع ثمرة الفراولة ,

اللي حبيت اوضحه للاخوانـ اللي ما يتقبلونـ فكرة ضرب فراولة من قارتينـ لماذ الدمج اصلا ؟
اذا 55 وحدها اللي تضربـ 54 لحد الانـ على معادلتكم ليــه ضم لاعبي 45 ؟
تخريب الحساباتـ و اخذه كعــذر ...... هذا فاتـ زمانه و لحــد الاآنـ مش معرووف مين وراا هالتخريب ,,
و لا نتجه لاصابع الاتهام لفراولة فقط .

فراولة منووبة ..... و أغلبـ العالم يتحذثـ عن هالشي

- فراولة مجتمــعة هالعالم كأولـ مرة و عاملة هالحالة بالعالم ( ارفع لها القبعة ) .
- فراولة لحــد الاآنـ شوكة في حلوق فارمز لانه فراولة منوبةة ( غريبة ) .
- فراولة ما تعرفـ ترسل قطار و لا تعرف تقنص ... ( امانة بالله و بدونـ كذب و امام الملأ هالكلام صحيح أو لا ؟ )
- فراولة ضد ريفو 2 مليون و نصف >> فراولة ضد فارمز 5 مليون ونصف ( منــوبة )
- فراولة في حرب مع قبيلة نزلت كم عالم و قرووب متفاهم و محترفين و الرأي ما زالـ فراولة منوبة عشانـ كذا ماسكة دفة الحرب .

..

سُـمعة فراولة فوقـ الجميع و الى الآنـ تلطخونـ باسمها و لازالتـ تحلقـ في سماء 32
و القادم بيننا يا فارمز

:174:

Darkworrior

Administrator
بغض النظر عن العالم ومن فيه

لكن بصراحة اشتقنا لمواضيع العصفور والمواضيع الي تشبه مواضيعه بالعوالم

بتعمل حروب ونتف وبتشعلل المنتدى

ادام الله لنا العصفور

وهذي بادرة حلوة انه الجميع من القادة يكون مثلهم

وترقبوا مواضيع جديدة بالعوالم راح تكون مميزة

DeletedUser21917

Guest
كلنا اشتقنا للمواضيع المميز و التي تتعلق بالحروب في اللعبة

ان شاء الله نشوف عودة باقي اللاعبين المعتزلين و المنقرضين

DeletedUser

Guest
هههههههههههههههههههههه تقعد مع العصفور كتير انت ؟

الان المفروض انا اطاردك من موضوع لاخر صح ؟ خخخخ

وكلامك علي اساس احنا نضرب بقارتين وكابيتول تتفرج مثلاً ما نصد ضدها ؟

سبق وقلتها للعصفور كلامكم بخصوص القارات متناقض .. بمعني اصح كاذب لانه ليس تناقضاً بغير علم .

بالتالي الضعيف فقط من يلجأ للكذب .. استمر ي صغيري .

حبيبي مز عربي لوسمحت , لان الكلام المكتوب عباره عن كلامات كثير لا هي منسقه ولا هي مفهومه....

على العموم

صار لك كم يوم تبكي قارتين ضدي.... السوأل إنت قبيلتك كم قاره؟؟؟ مش قارتين عزيزي

طيب وقبل الدمج كل قبيله ماكانت في حرب مع قبيله أخرى؟؟؟ نعم كي دي ضد كابيتال / ريفو ضد فراوله

طيب وبعد الدمج الغير مدروس أبدا من طرفكم, ويش كنت متوقع يصير بالضبط؟؟؟ كابيتال توقف حرب معا 45 ؟؟ ولا فراوله توقف حرب مع 55؟؟

طيب ولو وقفت كابيتل الحرب, وإنتم حاربتم فراوله أليس هذا قارتين ضد قاره؟؟ ولا بتستهبل وتقول لي قبيله ضد قبيله :171:

ياريت تحدث العاقل بما يعقل, وبلاش من القوه الزايده الي جالس تعملها لنا, وإنت من الأن محضر سبب الهروب من العالم والي هو عندك إمتحانات قريب

وياريت تبطل الإسطوانه الي صارت دقه قديمه على قولتكم, أنا ضد قارتين....

وفي النهايه إعمل نفسك ميت بسررعه

بغض النظر عن العالم ومن فيه

لكن بصراحة اشتقنا لمواضيع العصفور والمواضيع الي تشبه مواضيعه بالعوالم

بتعمل حروب ونتف وبتشعلل المنتدى

ادام الله لنا العصفور

وهذي بادرة حلوة انه الجميع من القادة يكون مثلهم

وترقبوا مواضيع جديدة بالعوالم راح تكون مميزة

حبيب وغالي وربي, وين أيامك يارجل تتذكر العوالم القديمه والمواضيع فيها
أه يازمن بس , عالم 2و عالم 3 وربي مواضيع ماتوقف وكل واحد أفضل من الثاني

مواضيع بن خرفاش الي كل ماخلصت قرأة المووضع تقرأه ثاني علشان تضحك أكثر

إن شاء الله المنتدى مايوقف كتابه, وإن شاء الله تظهر على الساحه أقلام جديده

تحياتي لك حبيبي وشكرا على كلامك الذوق

DeletedUser

Guest
كبيررررر يالعصفوووورررررر معك للأبد ياكبير البعارين

DeletedUser

Guest
كـل اللي أقوله كلمه وحدهه : WoW :86:

حليفنَا العصفور بـ موضوع وآحد وكتبه وهو طفشآن حَشر قبيلتين " قآرتين " بـ زاويه وألجم ألسنتهم :4127:
أرفع القبعَه لكـ يـ حليف ههههههههه
+
رح تشوفون ي فارمز رح نمسحكم والوعد قدام والميدان ي حميددان < يقلد بعض الناس :171:

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى