[[ ،،الرد البائن على روميولاس وكل خائن،، ]]

DeletedUser

Guest

لو كنت قريت الكلام كويس كنت هتعرف اني اعتزلت نظرا لمشاغل الحياه في 21/12/2010 وسلمت حسابي

اخر دخول للمنتدي مقولتش اللعبه

كل حاجه في الدنيا ليها اكتر من منظور لكن لما تتعامل مع شخص مثلك خليك زي ما هو

بيتعامل متعدد المناظير لكن في الانسان الطبيعي انا افضل الصراحه والوضوح في حالتك

الوضع متفاقم فخلينا نلف وندور ما دام انت عاوز كده ودوري يا دنيا

انا هكمل معاك لحد ما الهياط يخلص او نخلص علشان

الجدل من اجل الجدل تفحش في المنتدي هنا

أستغفر الله بس ، الكذب مثل السلام عليكم..:)
يلا أنقلع من أمامي ! ، بعد هذي لك وجه ترد بعد !
...

DeletedUser

Guest
أستغفر الله بس ، الكذب مثل السلام عليكم..:)
يلا أنقلع من أمامي ! ، بعد هذي لك وجه ترد بعد !
...

الحمد لله اخيرا استطع الوصول الي ما اريده

كل ما احزنني انني اضعت وقتي مع شخص بلا عقل

DeletedUser

Guest
^
الحمد لله حتى الآن كل اللي قلته وقائع ، مش تلفيق مثلك و مثل بعض الناس :)

أجل تتكلم في شيء ما تعرفه ، ثم أقولك كيف تتكلم و ما كنت موجود ؟ ، تقول لي معتزل من المنتدى بس ، و كلامك يثبت العكس تماماً !

= ببساطة يا عزيزي أنت دجال [ الشخص كثير الكذب ] ، فـ اتمنى صراحةً ما توريني وجهك بعد فضيحتك هذي..:)
...

DeletedUser

Guest
^
الحمد لله حتى الآن كل اللي قلته وقائع ، مش تلفيق مثلك و مثل بعض الناس :)

أجل تتكلم في شيء ما تعرفه ، ثم أقولك كيف تتكلم و ما كنت موجود ؟ ، تقول لي معتزل من المنتدى بس ، و كلامك يثبت العكس تماماً !

= ببساطة يا عزيزي أنت دجال [ الشخص كثير الكذب ] ، فـ اتمنى صراحةً ما توريني وجهك بعد فضيحتك هذي..:)
...

ههه يا عم انت مش كنت رحت ايه اللي جابك تاني لحقت تشتاق للجدال يا ربنا توب علينا

بقي من الناس دي بتاعت الحقائق والوقائع ولا هي عارفه حاجه ولا فاهمه حاجه يا عمي

انت قولت روح انقلع ايه اللي رجعك بقي يا رررررررررررب​

DeletedUser

Guest
ولا هي عارفه حاجه ولا فاهمه حاجه يا عمي

لا تعال قول إنك عارف أحداث الحرب و اللي صار فيها بعد ؟
ناس ما تستحي ، مهما مسخرتهم و كشفت كذبهم يرجعون يردون عليك..:)
...

DeletedUser

Guest
بصراحة ما قريت كامل الموضوع قريت اول صفحتين بس

الجميع اخفق في هذيك المرحلة بدئا من كبير الننجا الى اصغر لاعب منها وبراي اكبر اسباب الاخفاق هي
1- الفروع الكثيرة (اغلبها ب كم لاعب فقط ومتشتتة)
2- اعتماد القبيلة بشكل كلي على لاعبين لم يتجاوز عددهم 10/15 لاعب وقتها
3- اعلان الحرب على ولف + الهكر بنفس الوقت مما سبب الكثير من حذف الحسابات >> انا اولهم طبعا لاني على قبيلتين كانوا يعدوا الاقوى وقتها
4- رفض المخول وبلابل الدخول في الحرب ضد الهكر مع انهم كانو بحرب ضدهم من فترة وجيزة

DeletedUser

Guest
بصراحة ما قريت كامل الموضوع قريت اول صفحتين بس

اهلا وسهلا بيك يا هيما والله زمان يا غالي ليك وحشه ان شاء الله تكون بصحه جيده

الجميع اخفق في هذيك المرحلة بدئا من كبير الننجا الى اصغر لاعب منها وبراي اكبر اسباب الاخفاق هي

اوافقك الراي في هذه النقطه

1- الفروع الكثيرة (اغلبها ب كم لاعب فقط ومتشتتة)

الفروع كانت اكبر اخطاء الننجا وللاسف ما اتذكر مين السبب في نشات الفروع الذاكره تخونني في هذا الامر بس اعتقد ان لانامت اعين الجبناء كان سبب رئيسي في الفروع

2- اعتماد القبيلة بشكل كلي على لاعبين لم يتجاوز عددهم 10/15 لاعب وقتها

هو الاعتماد كان علي كام لاعب فعلا وكان كبار اللاعبين هما اللي عليهم الضغط كله بس الحق يقال وما لا تعلمه ان الحرب غيرت مفاهمنا عن كثيرون من اللاعبين واكتشفنا ان لاعبي الننجا كلهم ابطال​

3- اعلان الحرب على ولف + الهكر بنفس الوقت مما سبب الكثير من حذف الحسابات >> انا اولهم طبعا لاني على قبيلتين كانوا يعدوا الاقوى وقتها

يا غالي بالعفل الاسود اعلنوا الحرب ضد الننجا وبعدها بيوم او في نفس اليوم قبيله ولف اعلنت بدا الهجوم ما المطلوب من قيادات الننجا ان تفعل ولاعبينا يهاجمون من قبل لاعبي ولف فلازم يعلنون الحرب واظن الحرب ضد ولف كانت لصالحنا خلال ال10ايام الاولي قبل ايقافها وكونك حذفت حسابك للاسف احزن الكثير واصعف من معنويات الكثيرون ولكن لم تترك لنا خيارا تخليت عن الننجا ساعتها وتركتهم يقابلون مصيرهم فاثبتوا انهم من افضل اللاعبين

4- رفض المخول وبلابل الدخول في الحرب ضد الهكر مع انهم كانو بحرب ضدهم من فترة وجيزة

با غالي لا تحمل قبيله اخري مسئوليه خساره الننجا الحرب كانت واحد ضد واحد بعد استبعاد ولف

برغم ذلك لا يهم انه الماضي السحيق اعتراضي ليس معك اعتراضي علي اتهامنا بالخيانه فقط لا غير

DeletedUser

Guest
يا غالي بالعفل الاسود اعلنوا الحرب ضد الننجا وبعدها بيوم او في نفس اليوم قبيله ولف اعلنت بدا الهجوم ما المطلوب من قيادات الننجا ان تفعل ولاعبينا يهاجمون من قبل لاعبي ولف فلازم يعلنون الحرب واظن الحرب ضد ولف كانت لصالحنا خلال ال10ايام الاولي قبل ايقافها وكونك حذفت حسابك للاسف احزن الكثير واصعف من معنويات الكثيرون ولكن لم تترك لنا خيارا تخليت عن الننجا ساعتها وتركتهم يقابلون مصيرهم فاثبتوا انهم من افضل اللاعبين
حبيبي لو تراجع الننجا هي من اعلنت الحرب على ولف وليس العكس حسب ما اذكر ولو ما خانتني الذاكرة اظن انه الننجا ايضا من اعلن الحرب على الهكر تقريبا

حذف حسابي كان بسبب انه الشباب الله يهديهم كنا نقلهم حرب ضد الاثنين لا لكن كان لا حياة لمن تنادي فصار يلي صار

DeletedUser

Guest
حبيبي لو تراجع الننجا هي من اعلنت الحرب على ولف وليس العكس حسب ما اذكر ولو ما خانتني الذاكرة اظن انه الننجا ايضا من اعلن الحرب على الهكر تقريبا

حذف حسابي كان بسبب انه الشباب الله يهديهم كنا نقلهم حرب ضد الاثنين لا لكن كان لا حياة لمن تنادي فصار يلي صار

انا مش بتكلم عن حذف حسابك دي حاجه راجعه ليك

انا بتكلم بس علي نقطه اعلان الحرب

احنا اعلنا الحرب علي ولف لانهم بداوا يهاجمونا وكنت انا من اوائل الناس اللي اتهجم عليهم وديل ديث وغيرهم وغيرهم فكان لازم نعلن الحرب اما الحرب ضد الاسود

فالاسود من اعلنها والاعلان وضعه اللاعب AnoOo علي ما اتذكر

بالنسبه للخمول فمش هنكر انه كان موجود بس هو ده حال الدنيا​

أعلى