أكبر خيانة

amin77

مقاتل برمح
الله لا يوفقك يا جاكي

هية باغا واحد ههههههههه يكون دمو بارد

أستغفر الله

Mr.Nooooob

افضل لاعب للعام 2022 - سفاح العام 2022
على العموم
نتأسف من بعض الرجال .. المشكلة إطرينا نرد على بعض المرضى لإرضاء المناطق الحساسة تبعهم

أسغفر الله العظيم من كل ذنب عظيم ... وكل عام وأنتم بخير
هون تعتذر وتستغفر الله
بعدين ترجع تستهزء وتسب
متاكد انك انت مسلم
ترى مو كل واحد ملتحي بيكون مسلم
حتى اليهود بيكونوا ملتحين يا .........

Mr.Nooooob

أحسن شيء تتقنه أنت المراوغة والكذب لأنك خاين وإنقلابي وأقسب برب الكعبة وهاذ الكذب ممكن ينفعك مع ناس ما تعرفك أما أنا أمثالك خابرهم كثير للآسف باللعبة وبالحياة

وكل واجد يعرف حجمه وكل واحد ياخد نصيبه العباد لها رب يحاسبها لا تعمل حالك شاطر وتحاول تبرر قدارتك .
ابرر ايه يا حمار ههههههههههههههههههههههههههههههه
من جد تحكي يا كذاب
كلنا عارفين الحقيقة اللي مش عاوز تعترف بها علشان تبقى صورتك كويسة عند الشباب يا خاين

Mr.Nooooob

قال لعبت يومين ههههههههه أنت على مين تكذب.. على الأقل إحترم غباءك شوي.. أنت كنت ذاخل بحسابك.. وقعدت تطور قريتك عشان تسلمها ل عبد الله 4 أيام أنت كنت تمسك عني بالليل فقط.. ممكن أسبوع أو أكثر أنا ما أقلك مسكين لأنك تعلب.. المساكين أشرف منك .. أي عالم أنت حققت به إنجاز أو توب يا كذاب أغلب الحسابات إلي لعبت أنت بها نكبت أصحابها يا كلب بخيانتك لا تنكر قول بصراحة كم حساب غدرت أو ما تعرف لأنو الخيانة بدم عندك.

من حقي أفتخر بإنجازي كلاعب وأشارك الفوز مع كل صديق .. وين المشكلة

ههههههههه نسيت .. أنت ممكن تكون تعتتبر كل الإنقلابات والخيانة إلي سويتها مع لاعبين إنجاز يشرفك ويرفع من شأنك كشيطان.

اصبر على كيد الحسود فإن صبرك قاتله فالنار تأكل بعضها إن لم تجد ما تأكله.​

ده نسميه ايه يا حيوان
وتحلف كمان
اقولك المرة الجاية لما تحب تكذب بلاش تقسم
عيب تحلف بالله وانت عارف حالك كذاب يا كلب
استحي شوية

Mr.Nooooob

وهذا بيكون ايه كمان يا كذاب
وفيه الكثير كمان بس ماني فاضي ابقى اصور لك يا كلب
تحلف وتقسم قدام الشباب واحنا مقبلين على رمضان يا كافر

المرفقات

434,3 ك. ب · المشاهدات: 8

Mr.Nooooob

قال لعبت يومين ههههههههه أنت على مين تكذب.. على الأقل إحترم غباءك شوي.. أنت كنت ذاخل بحسابك.. وقعدت تطور قريتك عشان تسلمها ل عبد الله 4 أيام أنت كنت تمسك عني بالليل فقط
طيب يا غبي لو انا كنت امسك بالليل وانت الصبح
يبقى تعتبر حالك مسكت الحساب يوم كامل يا قليل الفهم
اقولك انقلع روح ثقف حالك شوية كل عباراتك وكلامك اخطاء
ما راح ارد عليك من جديد يا كذاب خليك عايش في وهمك واكذب على الناس علشان تكسب عطفهم يا حيوان

Mr.Nooooob

أنت ممكن تكون تعتتبر كل الإنقلابات والخيانة إلي سويتها مع لاعبين إنجاز يشرفك ويرفع من شأنك كشيطان.
ترى الشيطان اشرف منك يا ملتحي
على الاقل الشيطان اعماله واضحة اما انت مسوي فيها طيب ووووو
وانت اكبر منافق شفته في حياتي

Area 51

عضو ميليشيا
عبدالحق خذ حبوب الزهايمر ونام اشرف لك وجهك مغسول بين الشباب حقيقتك بانت الناس اخبث منك ما فيه

Mr.Nooooob

عبدالحق خذ حبوب الزهايمر ونام اشرف لك وجهك مغسول بين الشباب حقيقتك بانت الناس اخبث منك ما فيه
والله انه خبيث جدا يا اخوي
ما يعرف شي اسمه صداقة او احترام الغير
كل اللي يهمه مصلحته الشخصية وبس ولو اضطر انه يخون ويقلب على اللاعبين
والحركة دي عملها يوم كنت معه بنفس الكلاسيك غدر بلاعب نزل معنا من بداية الكلاسيك اسمه عسكر كل ده علشان ياخذ مني توب 1 بس ما قدر المنوب

the hunter7

مقاتل برمح
المنوب هو إلي يكون علاقة مثل النسوان ويجي للقروب أخوياه ويقول الحسابات لي لا تهجمون عليها أنا حجزتها العالم مو ملك لأبوك يا حشرة .. أنت تعرف تلعب حتى .. لا تخليني أجيب سيرتك باللعبة وخياناتك بالجملة وأولها حساب Instagram أمتالك يبيع أخوياه بريال
نعم أنا ممكن أكون متمرد وأحب توسع والمتعة والمنافسة باللعبة بس ما عندي نية خبيثة أو أخون إخوياي مثلك

التوب أنت من يحلم مه يا فاشل .. أما أنا حققته مع رجال مثل وليدالمجنون أصغر منك وراجل عليك
لا تكذب يا حب انت لا تحب منافسه ولا شئ انت غير انك تجاهلت حجوزات كتير بعد ما خلصنا الخصوم انت قعدت تتسلي علي الشباب بتوع الفرع اللي ساعدونا كثير في البدايات واقدر اجيب لك ناس منهم يفضحوا تصرفاتك هنا والبعض منهم استغليت انهم ما يقدروا يتعاملوا مع اوبات كبيره وحركت عليهم حركات قمه في النداله صراحه فلا تجيب سيرة الكلاسيك ده لان سمعتك هتبوظ اذا فتحته تاني.... وتصرفنا معك كان اقل تصرف نسويه لانك بحركاتك دي كنت عايز تهدر مجهودنا انا وسعيد طول الكلاسيك

the hunter7

مقاتل برمح
هههههههه قسمآ بالله ما ذخلته أو عندي الباس أو أعرف عنه شيء من داك الوقت

ولا يشرفني أذخل له.. بقلك فاشل .. ولا أفكرك يوم كنت تجيني أقنص لك زمان خخخخخخخ
هههههه تخيل انه بقي من افضل لاعبين اللعبه وانت زي ما انت واقف مكانك ههههه

Mr.Nooooob

هههههه تخيل انه بقي من افضل لاعبين اللعبه وانت زي ما انت واقف مكانك ههههه
والله العظيم بالكلاسيك اللي نزلنا له في البداية كانوا محركين قطار حقيقي على بليزارد ابو سمير
وحركوا قطارات وهمية على عبد الحق النوب انا كنت ماسك حسابه حضانة وسميت القطارات لما رجع عبد الحق شنو سوى راح يقنص فيهم ههههههههههههههههههه
مع العلم وربي شاهد علي قلت له ان القطارات وهمية ناويين على اخونا بليزارد هههههه

Mr.Nooooob

حاجة ثانية انا فاكر في مرة قبيلة ضربتني اوب وكنت لحالي بدون قبيلة ومستحيل اقعد في الحساب 24 ساعة زي عبد الحق فقنصت اللي قدرت عليه وكلمت عبد الحق يقنص القطارات المتبقية لانه بيكون متواجد 24 ساعة فصدق حاله المنوب ههههههههههههههههههههه

Mr.Nooooob

صعبة مرة ينزلوك الشباب كيكة لانهم عرفوا نواياك الخبيثة المستقبلية اللي كلها غدر وخيانات وتكتب تم تسجيل الخروج وتروح تتعب حالك على القنص ومع هيك يطيرون كل قراك لانك فاشل ونوب ثم تجي تبكي في البروفايل هههههههه
بروفايل تاريخي مليان بدموح التمساح عبد الحق الكذاب

المرفقات

165,6 ك. ب · المشاهدات: 9

JEKY

عضو ميليشيا
فقط لاثبت لكن اخلاق عبدالحق الي عامل نفسه محترم

المرفقات

61,7 ك. ب · المشاهدات: 13

the hunter7

مقاتل برمح
والله العظيم بالكلاسيك اللي نزلنا له في البداية كانوا محركين قطار حقيقي على بليزارد ابو سمير
وحركوا قطارات وهمية على عبد الحق النوب انا كنت ماسك حسابه حضانة وسميت القطارات لما رجع عبد الحق شنو سوى راح يقنص فيهم ههههههههههههههههههه
مع العلم وربي شاهد علي قلت له ان القطارات وهمية ناويين على اخونا بليزارد هههههه
ههههههه طنش طنش بني ادم ما له كلمه

أعلى