ديوانية عالم | 46 [Free Spam]

DeletedUser40797

Guest
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

عالمدرج اتفرج وبموت ضحك الله يسعدك ياكيفاز اقسم بالله انك تحفة زمانك

وش تتفرج انت قاعد تعض الارض يا صاحبي

DeletedUser40598

Guest
٤٨ ساعه كانت كفيله انها تهز معدنكم الرخيص
اسلام ماتشوف لنا كلاسيك المره دى بخليها لعيونك ٢٤ ساعه
..
بالنسبه للخصائص مانحتاج مباراه فيصيله النتيجه معروفه
ولانجيب العتيبي يمسحك مره ثانيه يامحترف

DeletedUser41176

Guest
..

تمصخر ف 40 و 46 واقل عالم مدته 9 شهور ويقول معدن حقيقي علشان يومين

ترا سبب انسحابنا لان لو مسكوا الراجل يلعب مع وحده خبيثه بيفكروه خبيث مثلها وحنا مفيناش حد خبيث ي خبيث ولا كان لعبنا معكم عريس وعروسه بس زي م قلنا اذا عروسه مهي بكيسها م بنمسها ونضيع سمعتنا دخلنا العالم عاساس بننافس منافسه شريفه بس طلع شرفكم ضايع من قبل ههههههههههه

DeletedUser40894

Guest
..

خاف الله فوق ما انك مجلود في 40 و 46 باقي تهايط بجولة كلاسيك

DeletedUser41176

Guest
@قشطةه
بالمناسبه سراويلكم حقت 46 حطيناها مع سراويل 40 لا تنسي تمر تاخذها ي مصخره

اها صحيح ترا انو نحتل حساب ميز وهباش ورزين مش معناه تذكره ولو انكم اعطيتوهم تذكره كان للحين متبرقعين بالعالم م تصيحون بالمنتدي

سمعني صيااااحك

DeletedUser40797

Guest
..

استلم باس صبه طيب واذا ماتبغى ارجع في المافيا ليه تطلب تحدي؟

DeletedUser40598

Guest

خليني اخد راحتي بالأميل ده علشان لو اترقع باند :D < يناظر الكسواني بطرف عينه ..

بسم الله نبدأ نرد عليك يا خبيث ؟ ,

يالا ..

بدايه الكلام تقول كالعاده اصبت الهخه عندك وبطيخ :rolleyes: ! , انت تميت الـ 19 سنه ولا لسه ؟ , لانك مش ناوي تكبر ولسه تتعابط ! ,

لحد امتى تكرر نفس الجمله علشان تحسس نفسك انك متملك من الوضع ! , وتيجي ترمي ما فيك على الناس وتقول علينا احنا الي مرضى ! ,

انت مريض بداء العظمه الي راكبك من راسك لركبك ..

ما علينا خلينا نعطيك على جوك الرخيص ونكمل جريدتك :* ..

*

1- ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه , احاول ما ادخلش ضدك حرب نفسيه ؟ , اقسم باالله اني موتتتتتت xD , لا ما تقلقش انا مش داخل حرب نفسيه انا داخل اكسر راسك بس ..

تقول اخر مره ايه ؟ , كنت هابكي ؟ , هابكي علشان احمد كلمني وطلب يجمعنا ونصفي الامور بينا ! , ومعزتك < يع .. المهم " نفس الكلمه الي فاتت " الي كانت لك عندي اجبرتني اهدي الوضع ونحاول نرجع الأمور ؟ , لكن شخص مثلك ما تهمه الا مصلحته مش هايفهم قصدي اكيد .. ملفق وهاتفضل خبيث :d .

2- جايب سيره مرض وكلام اهبل كعادتك خلينا نفكنا منه ..

ذاكر اسمين , الاول على راسي وهو عبدالله الغامدي < بالمناسبه عبدالله كنا متواصلين مع بعض من فتره ليست ببعيده تقدر تسأله عن علاقتنا ببعض وكيف احبه واعزه واقدره ,

اما محمد فهو يعرف تمام المعرفه ان المشاكل الي بيني وبينه هي مشاكل مالها خص بالعالم وانها بسبب الأسلوب فقط , فـ اي نعم يب اكره الشهري وهو يبادلني نفس الشعور فين المشكله ؟ , يعني انت تكره الحديدي مثلا وتنافقه لانك عارف انك بتتمصلح منه ونفس الكلام للعبهري الخ .. , انا اروح اجبرك تحبه ! , ده انت بجح فشخ :D

3- رجعت تكتب كلام عن الحقد , مانا قولتلك يا بني ادم انا حاقد عليك ! وبفضل حاقد عليك بتفهم منين ! , بس حاقد عليك بعد حركه 46 الخبيثه مثلك ..

تقولي طلبت تحدي معك في 36 ؟ , طيب كلامي كان عامل ازاي معاك ؟ , مش كان كده بالنص " علاء ما تيجي نلعب ماتش اعتزال انا وانت ونخليه اخر عالم " تنكر ولا اجيب المحادثه ؟

واضح من كلامي ان كان كل نيتي عالم بين اتنين .. < مش متقبل يكتب " اخوه " .

4- بتقول ماحدش فاهمك قدي ! , ههههههههههههههههههههههههههههههههههه يابو عقل مقفل انت لو فاهمني ماكنتش عملت الي عملته في 46 , انت مش فاهم غير الي نفسك الخبيثه عاوزه تفهمهولك وبس .

5- جزئيه نزولي مع لوبي ما هي غريبه وسبق واتكلمت عنها بالمنتدى , نزولي مع لوبي تم في اول 15 او 20 يوم من العالم وانسحبت من العالم ككل , وحصل الموضوع لان كنت متفق مع ابو طناف على شيء وتغير بينا الاتفاق وصار ما يناسبني ولا يناسبه , تقدر تتأكد من سكران انا امتى طلعت من عندهم يا فقيه زمانك .. ,

نيجي لـ بارت 2 ..

1- ابو قره فاز علي بعالم 29 وانا مستلم المهندسين بعد ما انسحب اغلب اعضائها وقياداتها بسبب المشاكل على الدمج الي صارت بين الشباب والي كان متفق عليها قبل بدايه العالم ..

انت ايه دخلك طيب ؟ , اعيد المثل ؟ , يا قرعه يا خبيثه :rolleyes:

+ اشوفك تجاهلت نقطه اني طلبتك يا مصلحجي ورفضت علشان نلحق على عالمك 32 ها ؟ هههههههههههههههههه , معناها اقدر اعتمد ان جمجمتك الهشه اتكسرت في هالجزئيه , تمام تمام .

2- دخلت عالم 32 بعد ما محايله منك عليه في الواتس والفيس علشان ادخل معاك اجيبلك اي حل ينقذك من النكسه الي وقعت فيها قيادتك الفاشله ;) , وفي الأخر شفقت عليك ورجعت من اعتزال وقبلت لان وضعك كان يرثى له :*

3- دخلت 35 وبفضل الله طبعا قبل اي شيئ ثم العبهري والكاوي الي انت طعنتهم في 46 شقلبنا العالم , بعدها صارت ظروف اختباراتي وجاء الغامدي واستلم القبيله وما قصر ومبروك عليهم الشباب جميعا العالم , واعيد واكرر ما بيني وبين الغامدي الا كل خير وتقدر تجيب الرجال هنا يشهد لكن انت خبيث وكعادتك عاوز تبث سمك وتوقع بين العالم وانت الي بتكون الفائز في النهايه , تقولي ما حد فاهمني غيرك ! , قسم بالله انت الي ما في حد فاهمك غيري :D ..

اما الشهري فـ مشكلتي معه هو انه كان عاوز يجحد حق العبهري والكاوي بالعالم , الي انت لسه طاعنه في 46 :) , طبعا انت مش هاتفهم الي انا اقصده لان لازم يبقى عندك نخوه وتتخلى عن المصلحه الي عاميه وشك يا خبيث :)

4- نقطه عالم 36 , تنكر انك انت الي الحيت عليه تمسك القياده وتكون المسؤول لما وجدت نفس المنافسين الي كانو ضدك بـ 32 ؟ , وتقولي حسمته بشهر وبطيخ وانا الي مظبط الوضع والاوراق ونزول جكس بقاره ثانيه ! , يعني كل الي سويته انك الحيت تكون المتحدث الرسمي والا كان الوضع شورى بيننا اصلا في جروب القياده !

5- نقطه عالم 38

انا : هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
العبهري : ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
المشاهدين : ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

احاااااااااااا , ما ظبطت معك هالتلفيقه , كان لازم تبذل مجهود اكبر هنا ! , انت بتتكلم جد ؟ , انت لك عين تتكلم عن عالم كانت ركبك بتخبط ببعضها لما قولتلك تعالا ننزل نساعد الشباب هناك ؟

تتذكر كلامك ولا ادز سكرين هنا ؟ , وانت تقولي لا الوضع ما يطمن والوضع محسوم وبلا بلا بلا ؟ , وقلت لك ما بيهونو علي الشباب وبنزل اساعدهم بكل الي اقدر عليه !

اما سيناريو العالم فـ انا بجيب لك العبهري شخصيا يشرحه يا ملفق واحشرك بالحيطه هنا ! < يقولك رزين وقتها كان من جروبه , ولنفترض انه من جروبك لو ترجع بكلامي فوق تجدني قولت ان في اوقات اعتدمت على الشباب الي كانو من جروبنا قبل ما يكونو جروبك وكانو مننا , وخصيت ان المطبلين ما قد طلبناهم في اي مساعده !

6- عالم 39

انا اذكر اليوم ده كويس ! , تقريبا صحيت من النوم لاقيت رساله من واحد عمال يصيح ويتوسل اني ادخل امسك العالم مكانه !

ولما دخلت وعلى حسب كلامه ان الوضع متظبط طلع المغفل معطي باس حسابه للمنافس ونكبنا وتخرب الحساب وصار انقلابات وكان بيصير هوج علينا ! , انت كده كنت مظبط الوضع ؟ , يا رجل انقلع بس انت فاهم انت بتقول ايه كويس ولا الخبط على راسك من ابو عسره واخر كلاسيك مأثرين على تفكيرك ؟

7- دخلت 46 ضدك بعد ما تكلمنا واتس وبعد اتصالي بيك وقبل ما انخدع فيك واعرف وشك الحقيقي لما بقيت ضدك واعرف ليه العالم بتكرهك !

ما يهمني سيناريو العالم قد ما همني اني عرفتك على حقيقتك ورميت صداقتك في اوسخ مقلب زباله :*

^ ده ردي عليك بأختصار , عايزه بتفاصيل اكتر تعالا الديوانيه العامه اكسر في راسك شويه :) ,

" اما تاريخك انت فـ يتمحور في العوالم الثلاثينيه على اعتمادك علينا ورفعك ثم غدرك لنا في العوالم الاربعينيه .. "

- جعلت قشطه يهايطو علينا ! , شطور فرحان ؟ , تقول جعلتني مسخره ؟ ,

انا مسكت وشك عجنته ولعبت على عقلك البطيخه وخليتك اضحوكه لكل العالم وكان نفسي تدخل معانا مكالمات الديسكورد تشوف كميه الطقطقه ..

كنت تيجي تقولي انا حاسس بهوج , اصور وانزل للعيال ونموت ضحك عليك هههههههههههههههههههه , ويقولك انا الي مصخره يا رجل انت بلعت الي ما حد بلعه !

احنا مصخرناك بالكلاسيك وجعلنا قشطه ورقص والهلال والنصر وكل العالم يضحك عليك ! ,

بتعايرني بعوالم رميت فيها نفسي وسط النار ووسط هوجات من اجل حبايبنا , وانت ما تحملت هوج واحد وكان عدد جروبك فوق الـ 100 شخص !

حسافه وبالأخر تيجي تقولي تاريخي وتاريخك ! ,

" ملفق - كذاب - مصلحجي - مدعي الصداقات " , انا الي عندي قولته حاولت تلفق ولجمت فمك النجس .

يالا اقرب حيط واخبط راسك فيه .

افضحه كمان وكمان بين حجمه منتظر ليله كيفاز هههه

DeletedUser40367

Guest
عبودي .. استغفرالله وبس .. تهايط بكلاسيك ابو يمين ؟

وحنا مردغناك بعالمين كل واحد فيهم قعد سنه ؟؟

والله بديت تطيح من عيني .. احسك ساذج بدون عقل

مدري ان الضرب اثر عليك خخخخخ

DeletedUser30511

Guest

ده المثل الي يقول القرعه تتباهى بشعر بنت اختها ؟

طيب نقول الشهري عمل كده ,

انت عارف انا عملتلك نفس الخرم ده فين انا والشباب في الكلاسيك :D ؟

في قفاك طبعا دماغك راحت فين يا خبيث :rolleyes:

كنت هرد عليك بس لما لقيتك بتقلدني وتقول " يا خبيث "
فا لقيت اني بضيع وقت على واحد ماشي على خطايا حتى في اسلوبي :(

خلى الحجة تعملك ميز في البيت ..

DeletedUser40367

Guest
نصيحه لا تتعب نفسك ارجع للديوانيه فوق بتلقى كل الردود قدامك تقدر تستخدمها وما راح يتيغر شي :29:

مدري ايش دخله الضعيف ذا ..
اوكيه ي احمد خليه يشتمنا ويسوي الي يبغاه انت ايش دخلك ؟؟

مسوي ذحين انك تفتن وكذا ؟؟ ترا ماحد يعبرك بالعكس نحب كيفاز اكثر :D

بعدين ترا الشياطين محررين انتهى رمضان وامرهم طيبه
لاتقوم بوظيفتهم ماحد طلب منك

DeletedUser40894

Guest
عريس وعروسه هههه عجبتني .. كنتم احلى عروسه ورده مغمضه خطفناكم خطف اتخليتوها ورد وحاجات سمبتيك صغنونه .. اتفاجئتم ان الموضوع طلع كبييير اووى .. بس مع الفرهضه النتيجه مرضيه ليكي ياعروستي
معلش ياحلوة

:تذكرة:

أعلى