ديوانية عالم | 46 [Free Spam]

هههههه صياحك طرب .. مدام مستواي هزيل .. لماذا ٤٨ ساعه وانحشت ياسوبرمان .. اجل كيف لو مستواي معتدل ههههه
...
خير الكلام ماقل ودل .. تذكرتين اكلتهم ب٤٦ فلا تكلمني عنه انت وميز وهبااش ورزين
مشكله الناس اللي تربط عوالم ببعضها وتكون اضحوكه بالاخير

قالوا ثور قال أحلبوه

يامجلود انا لعبت ضدك انت وقروبك بكلاسيك وأنجلدت بأقل من 48 ساعه

الحين جاي تهايط بعد ما اجتمعت كل النسخه على الشياطين بكلاسيك وفزتم بحكم العلاقات الدبلوماسية مو بنقطه التجمع بالله ذي تقارن فيها مستواك الهزيل

بعدين تعال شايف تبكي من اليوم بالع تذكرتين

سؤال من متى تلعب حرب القبائل ؟

حسابين محظورة تسميها تذكره هههههههههههههههههه

ياخي ما ودي اكمل نقاش معاك لان مستواك بالنقاش هزيل إيضا

على العموم مبروك الخساره كالعاده

DeletedUser40112

Guest
ماحد بيقدر يجارينا بلعب النقطة

عنا قيادة تعرف تتصرف وعنا اللاعبين نار
منن افضضل لاعبين وخصوصا اللاعبين يلي موجودين الان في 46 من اقدح اللاعبين في النسخة الان
قادرين ع حسم اي عالمم بيدخلوه مهما كاننت صعوبته

DeletedUser30511

Guest
" أليس منكم رجل رشيد ؟ "

فاضي الثلاث ايام دول خليني ارد بما اني لاقيتك ممنشن ..

نفس الكلام ردي من الجوال فممكن يكون فيه اخطاء املائيه لول ..

• اول جزئيه تتكلم فيها عن شعوري ! ،

شعور ايه يا كبير العقل يا مفتح ؟ ، شعوري من نفس الناس الي ما كنت اتواجد بسببهم في جروبك لاني كنت اقول لك اني اكره كم شخص منهم ؟ ، لعلمك هم نفسهم الكم شخص الي شغالين يحاولو يهزو شعره مني لكن قسم بالله ما يأثرو فيني ولو بربع ذره ، لانهم امام عيني رخاص سواء بأفعالهم او بقيمتهم الشخصيه ، اتمنى كنت تقدر تشوفهم بعيني علشان تعرف حجمهم .. ف عايز يبقى ليه شعور من كلامهم ؟ ، احا :D

لكن صراحه ما الومهم ، اغلبهم شاف الي صار لكيفاز يوم خرج عن طوعك وكيف مصخرتم بيه المنتدى ومو حابين يخوضو تجربته ، ف والله اني عاذرهم ومشفق عليهم .

+ لا تجيب سيره قشطه على لسانك ، قشطه معدنهم عندي افضل منك يا مصلحجي ^_*

• تقولي بالنهايه حقدت عليك ..

ايوه بالظبط حقدت عليك وحركه الكلاسيك خير دليل اني حقدت عليك وبقوه ومش انا لوحدي الي حقدت وده يدل على ان عندك خطأ ولحد يومنا ده بتكابر بالاعتراف بيه :)

خطأك انك غدرتنا علشان تفوز بعالم ورب العزه ما كان هاممني بشيء غير اني العب مع العبهري وكريب وضد شخص كان في يوم ما اكثر من صديق وبمثابه اخ ..

لعلمك اول مره احقد على حد لكن انت جدع انك عرفت توصلني للمرحله دي ..

• تقولي ابو قره جلدني ..

اي نعم ابو قره جلدني بعد وقفتي مع المهندسين ورفضي التخلي عنهم كعادتي مع اي حد اعزه واقدره واعتقد انت مجرب قبل كده ولا بتجحد كعادتك ؟

وبعدين تعال ، مو ذا نفس العالم الي لاول مره اطلبك فيه وتساهلت مع الموضوع علشان ينتهي العالم بسرعه وننزل معك ب ٣٢ علشان مصلحتك ؟ ، مصلحجي :*

• تقولي سلمك كله صعود على اكتافنا ..

اقسم بالله ما شوفت ولا بشوف ملفق وكذاب زيك ! ، انا مش هاجيب من اول واعيد الي قولته قبل كده هنا والي خلاك تزعل وكنت هاتبكي علشانه ،

هاقولك كلمه واحده .. انا بدايتي عالم ٩ ، جيب لي حد من مطبلينك وركز على كلمه مطبلينك لاني ما اقصد الباقي الي له رأي ويعرف احمد كويس وسبق ولعب معه

المهم جيب لي حد من مطبلينك قد عمري اعتمدت عليهم بشيء بالعكس ممكن تجد افضالي مغرقاهم مثل ما هي مغرقاك ;)

• تقولي حركه الانقلاب ..

ايوه فهمت انها بتنسيق من حسام وسكران ! طيب وحط جانبهم ابو عسره لو معلوماتك ناقصه ، الحين تكلم طفل والمفروض واو اروح اتهاوش معاهم !! احااااا :D

تفتكرني احقد مثلك على امور تافهه زي دي ؟

“حسام - سكران - ابو عسره "

احبكم يا شباب لاف يو سو ماش <٣

• تقولي بيدق ل ابو عسره < مستحرم يستخدم نفس مصطلحك الرخيص ..

سامحني يال ابو عسره الولد عصبني ولازم امسكك شوي ههههههههههههههههههه

ابو عسره قبل ما اعرفك كان ومازال اكثر من اخ ، ولو ما تعرف يا ابو جهل اني اساساً قلبي مع جروب المهندسين وعقلي مع جروب الجزارين ، يعني انا وابو عسره تقدر تعتبرنا واحد ولو نفترض اننا اعداء ف الكلاسيك فيطبق عليه هالحكمه " عدو عدوي صديقي " تقدر تعتبر تحالفنا كان لهدف مشترك وهو انك تعرف حجمك بس .

الي كان بيمنعني من اني استخدم معاك نفس الاسلوب القذر سابقاً هو معزتك عندي ..

ودي مابقاش ليها وجود حالياً .

صحيح قبل ما انسى ، الاضحوكه هو الي اعلن تحدي للنسخه وبعدها اخذ وضعيه غارث بيل لول .

واضح اني كالعادة اصبت نقاط حقدك الحساسة ..

1- حاول متدخلش معايا حرب نفسية حتى ولو كنت فاضي لان اخر مرة كنت باقي " تبكي " في المكالمة بعد ما خليت الكل يضحك عليك ..
2- الناس اللي تقول انك تكرهم " انت تكرهم لانك مريض " لانهم ليهم فضل عليك بعوالم تنسبها لنفسك " نفس عمك محمد الشهري " وعبدالله الغامدي اللي انت تكرههم عشان اخذوا منك زخم عالم 35.. فانت تكرههم بقلة اصل.
3- مسألة الخروج عن الطوع، بالاساس ليه حد يقلب على صاحبه وياخد موقف عدائي معاه؟ الا لو كان فيه حقد ومسألة الخروج عن الطوع على قولتك، خلفها مثلا انه عايز يعض اليد اللي كانت ممتدة له!
4- مسألة الحقد فانت كذاب فيها، انت بتحاول تاخد عذر .. انا اقولك ليه حاقد ؟
انت حاقد عشان مريض بتدور زخم حتى ولو كان مصطنع.. لما بدأ اسمك يتقارن بأسمي بدأت تحاول تظهر الأفضل مع انك " ظلي " ومالك اي عالم بمجهود شخصي!!
مثال :
- رغبتك انك تتحداني بعالم 36 الملحة اللي رفضتها عشرات المرات ( اه بالمناسبة ده العالم اللي انا حسمته ليك بشهر ونص وخليته يتسمى بأسمك )
- نزولك مع لوبي بعالم 40 في السر لمدة شهر ضدنا .. لحد ما بدأ ينحسم العالم لينا وانتقلت معانا .

فانت حاقد لانك مريض يا ابني وعندك " نقص " ومحدش فاهمك قدي :D

5- النقطة الاخيرة اللي توضح لنا مين دريم، فانت .
1- ابو قرة مسح بيك الارض بعالم 28
2- دخلت 32 وبناءاً على ارتباطك بينا بدأت تستفيد من مساعدة جروبنا .
3- دخلت 35 وقشطة وحمادة وابو بكر مسحوا بيك الارض عشان يدخلوا 2 من جروبنا يحسموا ليك العالم ( عبدالله الغامدي وعمك محمد الشهري) اللي تكرههم عشان غطوا فشلك.
4- دخلت 36 وانا اللي حسمته لك بنفسي وبعد ما انتهت الحرب سلمتك القبيلة ( وسميتها باسم سكواد بعد ما طلبت مني اذن )
5- دخلت 38 وساعدك جزء كبير من جروبنا اللي انت تقول تكرههم فوق نفس رياض وخالد والقائمة تطول ..
6- دخلت 39 وانا اللي كنت مخطط لكل شىء في بدايته حتى الاوراق الخارجية ( ودخلته وسط جروبي وكذلك سميته سكواد )
7- دخلت 40 ضدنا في السر، لحد ما بدأ يخسر الخصم وانتقلت معانا :D
8- دخلت 46 ضدي وعملت من نفسك اضحوكة، انا كنت امسخرك وقشطة تهلل وتضحك عليك.. ولا ناسي جملتك "بخصوص كايدو فيسبوك وانت متجنن عشان ممسخرك "؟ :D

ده تاريخ ^ تاريخك كله باختصار انك خارج من ضلعي وضلع جروبي .. حتى لما عملت جروب فترة مؤقتة " كان نصه جروبي "
اللي هو اصلا مفيش حد حواليك منه ولا هيكون فيه لانك خسيس ..

بخصوص حركة الكلاسيك فانا شبهت فيها قبل وبعيد التشبيه ..
( انا بكل اختصار ذبحتك بعد ما حاولت تنافسني، وده خلاك من القهر تروح تعمل حركة ضعيفة عشان تخدشني )

وقمة الضعف لما تكون مش قادر تواجه خصمك نفس ما واجهك وضحك الناس عليك فتروح تغدر فيه
لانك كده ضحكت الناس عليك اكتر :D

وطبعاً مفيش حد يقدر يقلل من ميز، او ينتقص منه " عشان انغدر مثلاً من واحد خسيس "
بالعكس الخسيس هو اللي تحت ضغط اللوم والاحتكار، غير انه عمل من نفسه اضحوكة لما اتحداني وخسر :D

التعديل الأخير:

DeletedUser36127

Guest
@THE MIZ 2012

ماسمح لك الا القايد ترا مفشوخ بس قايد يعتمد عليه بالاوبات بالوصف حق الحساب

المهم ترا كان ودي اوريه الدب القطبي الي شافه كاشخ ودح دحموني ورقاصاته بس للاسف عطاني بلوك :(

DeletedUser40598

Guest

قالوا ثور قال أحلبوه

يامجلود انا لعبت ضدك انت وقروبك بكلاسيك وأنجلدت بأقل من 48 ساعه

الحين جاي تهايط بعد ما اجتمعت كل النسخه على الشياطين بكلاسيك وفزتم بحكم العلاقات الدبلوماسية مو بنقطه التجمع بالله ذي تقارن فيها مستواك الهزيل

بعدين تعال شايف تبكي من اليوم بالع تذكرتين

سؤال من متى تلعب حرب القبائل ؟

حسابين محظورة تسميها تذكره هههههههههههههههههه

ياخي ما ودي اكمل نقاش معاك لان مستواك بالنقاش هزيل إيضا

على العموم مبروك الخساره كالعاده

نقطه مين .. اصحى للكلام بس وفوق من اوهامك
قائدكم بكبره تمسخر مسخرة السنين بجولات الخصايص ٣ مرات من العتيبي المستجد بلعبه حرب القبائل .. فلما هو هيك كيف بتقنعني ان مستواكم كويس .. ٢ تذكرة ياعسليه لاتكلمني

اجبة

فارس ثقيل
فوفى فوفو فا فا اي كان اسمك ههههههههههههه ابودمعه احسن

هياط وبلبله وكلام وردوود طويله وعريضه باكثر من عالم وسوف اذبح وسوف اصلخ وقربوا النعامة مني

والنهاية دقينا خشمك وكنت تقول عالم 51 لن يصبح لكم وهربت مع الباب الخلفي مع جملة على ظهرك كاتب عليها الوعد بعالم 46 سوف افعل وسوف اترك

وبالنهاية تم رفسك من الدور الالف ولم وقعت ع الارض شكلك فقدت الذاكرة

وطلبت اشياء غريبة وعرضت اشياء غريبه وجلست تتطلبنا لضم لاعب والله عيب ثم عيب ثم عيب استح خل بوجهك حيى

DeletedUser40348

Guest

واضح اني كالعادة اصبت نقاط حقدك الحساسة ..

1- حاول متدخلش معايا حرب نفسية حتى ولو كنت فاضي لان اخر مرة كنت باقي " تبكي " في المكالمة بعد ما خليت الكل يضحك عليك ..
2- الناس اللي تقول انك تكرهم " انت تكرهم لانك مريض " لانهم ليهم فضل عليك بعوالم تنسبها لنفسك " نفس عمك محمد الشهري " وعبدالله الغامدي اللي انت تكرههم عشان اخذوا منك زخم عالم 35.. فانت تكرههم بقلة اصل.
3- مسألة الخروج عن الطوع، بالاساس ليه حد يقلب على صاحبه وياخد موقف عدائي معاه؟ الا لو كان فيه حقد ومسألة الخروج عن الطوع على قولتك، خلفها مثلا انه عايز يعض اليد اللي كانت ممتدة له!
4- مسألة الحقد فانت كذاب فيها، انت بتحاول تاخد عذر .. انا اقولك ليه حاقد ؟
انت حاقد عشان مريض بتدور زخم حتى ولو كان مصطنع.. لما بدأ اسمك يتقارن بأسمي بدأت تحاول تظهر الأفضل مع انك " ظلي " ومالك اي عالم بمجهود شخصي!!
مثال :
- رغبتك انك تتحداني بعالم 36 الملحة اللي رفضتها عشرات المرات ( اه بالمناسبة ده العالم اللي انا حسمته ليك بشهر ونص وخليته يتسمى بأسمك )
- نزولك مع لوبي بعالم 40 في السر لمدة شهر ضدنا .. لحد ما بدأ ينحسم العالم لينا وانتقلت معانا .

فانت حاقد لانك مريض يا ابني وعندك " نقص " ومحدش فاهمك قدي :D

5- النقطة الاخيرة اللي توضح لنا مين دريم، فانت .
1- ابو قرة مسح بيك الارض بعالم 28
2- دخلت 32 وبناءاً على ارتباطك بينا بدأت تستفيد من مساعدة جروبنا .
3- دخلت 35 وقشطة وحمادة وابو بكر مسحوا بيك الارض عشان يدخلوا 2 من جروبنا يحسموا ليك العالم ( عبدالله الغامدي وعمك محمد الشهري) اللي تكرههم عشان غطوا فشلك.
4- دخلت 36 وانا اللي حسمته لك بنفسي وبعد ما انتهت الحرب سلمتك القبيلة ( وسميتها باسم سكواد بعد ما طلبت مني اذن )
5- دخلت 38 وساعدك جزء كبير من جروبنا اللي انت تقول تكرههم فوق نفس رياض وخالد والقائمة تطول ..
6- دخلت 39 وانا اللي كنت مخطط لكل شىء في بدايته حتى الاوراق الخارجية ( ودخلته وسط جروبي وكذلك سميته سكواد )
7- دخلت 40 ضدنا في السر، لحد ما بدأ يخسر الخصم وانتقلت معانا :D
8- دخلت 46 ضدي وعملت من نفسك اضحوكة، انا كنت امسخرك وقشطة تهلل وتضحك عليك.. ولا ناسي جملتك "بخصوص كايدو فيسبوك وانت متجنن عشان ممسخرك "؟ :D

ده تاريخ ^ تاريخك كله باختصار انك خارج من ضلعي وضلع جروبي .. حتى لما عملت جروب فترة مؤقتة " كان نصه جروبي "
اللي هو اصلا مفيش حد حواليك منه ولا هيكون فيه لانك خسيس ..

بخصوص حركة الكلاسيك فانا شبهت فيها قبل وبعيد التشبيه ..
( انا بكل اختصار ذبحتك بعد ما حاولت تنافسني، وده خلاك من القهر تروح تعمل حركة ضعيفة عشان تخدشني )

وقمة الضعف لما تكون مش قادر تواجه خصمك نفس ما واجهك وضحك الناس عليك فتروح تغدر فيه
لانك كده ضحكت الناس عليك اكتر :D

وطبعاً مفيش حد يقدر يقلل من ميز، او ينتقص منه " عشان انغدر مثلاً من واحد خسيس "
بالعكس الخسيس هو اللي تحت ضغط اللوم والاحتكار، غير انه عمل من نفسه اضحوكة لما اتحداني وخسر :D

Test Test

جايك :)

أعلى