ديوانية عالم | 46 [Free Spam]

DeletedUser30511

Guest
@قشطةه
[4:45 AM, 10/19/2018] 3abo0ody: ٤٦ لو دخلته العلاقات هتبوظ اكتر بين الشياطين وبين ناس معانا
[4:46 AM, 10/19/2018] 3abo0ody: + ناس من عندك هتسيبكم عشان علاقتهم باللي معنا برى اللعبه وصلت
[4:46 AM, 10/19/2018] 3abo0ody: + مفيش فايده هتم خالص لاي طرف
[4:47 AM, 10/19/2018] 3abo0ody: انت لو مش فارق معااك في ناس عندك بيفرق معاهم
[4:49 AM, 10/19/2018] 3abo0ody: + متزعلش من الحركه .. انا بقولك كشخص علاء✋
[4:49 AM, 10/19/2018] 3abo0ody: بالنسبه للحرب لو انت عاوزها مفيش مفر

مرت 8 شهور وانت مستميت على حسابك من بعد المحادثة اللي فوق ..
وبعد ما خسرت جاي تمني نفسك بتذكرة لحسابات وظيفتها اصلا " انها تسلم قراها للشياطين ؟!"
وياليتك انت اللي محتلها يا ذكي 90% من قراهم مع الشياطين خخخخخخخخخخ

المهم استمتع واحنا نبخر مجهودكم سنة ونص ونحصده وانتم تبكوا ع الاطلال :)

DeletedUser40894

Guest
باختصار مافي احد فاز .. ههههه شئتم ام ابيتم

عندما استرجع الاحداث وكيف دخلنا للعالم اجد ان الحسابات اللي لعبنا بها ليست لنا هيا حساباتكم الشخصيه ايها الشياطين اشوف النمري يقول رجعوا لي حسابي تكفى ههههه ٩ سنين تاريخه .. دخلنا معكم وحسمنا الجوله الاولى من العالم ضد الباد وهو سبب دخولنا للعالم
..
الجوله الثانيه بدات عندما دخل الشياطين ضدنا باحد عوالم الكلاسيك ومناوشات بين العتيبي وابو طلال انتهت بإعلان ميز باسم الشياطين (الاعلان الكبير للهروب العظيم ) للكلاسيك اللي بعده وانتهى بهروبهم
..
الجوله الثالثه .. تجمع الشياطين وقرووا تخريب العوالم الاخرى مستغلين عددهم بالحسابات والعوالم الاخرى لرد هيبتهم
كان منهم عالم ٤٦ ..
ومعه لم يكن هناااك سبب وجيه لوجود اي لاعب من البنتاغون حيث ان ٤٦ محسوم للجنوب ضد الباد ومعه انتهى العالم والكل يعرف ذلك لذلك رفضوا النزول للعالم
..
نزل بضع أشخاص هم اساسا متواجدين بالعالم متمثلين في
رهيب بحساب ساينلت
عبودي بحساب المافيا
ابو فارس بحسابه
والكهل بحسابه
وخالد بحساب واز
وابو نايف بشاويش
وعبدالرحمن بحساب تياقو
وسلمان بحساب صبه
وابو طاهر بحساب سوات
وبقيه الحساب خضعت للدمج بسبب عدم توافر كوبلايرات
...
بدات الحرب باعلان الشياطين العزم على مواجهة الشرق مستغله اوراق لها داخل الخصوم
كان ترتيبهم بالقبيله كالتالي توب ٢ و٣ و٨
طبعا ال٣ اكلوا تذاكر ههههه يليتكم ماقلبتم

الاول هبااش .. حذف حسابه مع الشياطين من عالم ٤٩ خوفا من التذاكر
بعد اعلانه للانقلاب .. معتقدا ان ميز سيعطيه بالمقابل انجاز انتصار ب عالم ٤٦
ياحليك بلعت تذكرتين ب٤٩ و ٤٦ .. السؤال هنا تم استغلال ام انك كنت مخفه وتم الضحك عليك ..؟

الثاني ندى .. اوه نسيت اقولكم انه ميز صاحب الحساب
مبرووك التذكرة ياعلاءء

ونيجي للحساب الثالث .. رزين يارزين
هل الانقلاب كان جميل وهل النتايج مسره اتذكر اول قريه طارت منك جاء ميز يبكي ويطلب الدمج عشان لاتاكل تذكرة ورفضنا الدمج وبلعانكم تذاكر ههههه
..
ابارك لاعضاء لمتلس الصمود رغم كل الظروف ونبارك لاسلام الكسواني اقتراب اغلاق عالم ٤٦ .. طول عن اللزوم معليش
..
ومبروك التذاكر ( ابو طلال مرتين - ميز اسف اقصد ندى - هبااش - رزين ) يهمني اللي هايطوا بلعوا تذاكر والباقي يفوزون ماازعل عاادي

كلام كثير + تلعب بالحقائق وفي النهاية مايهم كلامك اضرب باب الديوانية ولا تنسى تذكرتك معاك.

DeletedUser19620

Guest

عندما استرجع الاحداث وكيف دخلنا للعالم اجد ان الحسابات اللي لعبنا بها ليست لنا هيا حساباتكم الشخصيه ايها الشياطين اشوف النمري يقول رجعوا لي حسابي تكفى ههههه ٩ سنين تاريخه .. دخلنا معكم وحسمنا الجوله الاولى من العالم ضد الباد وهو سبب دخولنا للعالم
..
الجوله الثانيه بدات عندما دخل الشياطين ضدنا باحد عوالم الكلاسيك ومناوشات بين العتيبي وابو طلال انتهت بإعلان ميز باسم الشياطين (الاعلان الكبير للهروب العظيم ) للكلاسيك اللي بعده وانتهى بهروبهم
..
الجوله الثالثه .. تجمع الشياطين وقرووا تخريب العوالم الاخرى مستغلين عددهم بالحسابات والعوالم الاخرى لرد هيبتهم
كان منهم عالم ٤٦ ..
ومعه لم يكن هناااك سبب وجيه لوجود اي لاعب من البنتاغون حيث ان ٤٦ محسوم للجنوب ضد الباد ومعه انتهى العالم والكل يعرف ذلك لذلك رفضوا النزول للعالم
..
رهيب بحساب ساينلت
عبودي بحساب المافيا
ابو فارس بحسابه
والكهل بحسابه
وخالد بحساب واز
وابو نايف بشاويش
وعبدالرحمن بحساب تياقو
وسلمان بحساب صبه
وابو طاهر بحساب سوات
...

ياحليك بلعت تذكرتين ب٤٩ و ٤٦ .. السؤال هنا تم استغلال ام انك كنت مخفه وتم الضحك عليك ..؟

مبرووك التذكرة ياعلاءء

هل الانقلاب كان جميل وهل النتايج مسره اتذكر اول قريه طارت منك جاء ميز يبكي ويطلب الدمج عشان لاتاكل تذكرة ورفضنا الدمج وبلعانكم تذاكر ههههه
..
ابارك لاعضاء لمتلس الصمود رغم كل الظروف ونبارك لاسلام الكسواني اقتراب اغلاق عالم ٤٦ .. طول عن اللزوم معليش
..
ومبروك التذاكر ( ابو طلال مرتين - ميز اسف اقصد ندى - هبااش - رزين ) يهمني اللي هايطوا بلعوا تذاكر والباقي يفوزون ماازعل عاادي

المعروض اللي كتبته هذا كله في محاولة تظهر انك طلعت بشي قليل من عالم ٤٦ وهو انك عطيت حسابات تذاكر بختصره لك فسطر صغير <<< عشان ماتدرعم بعد ردي انا متابع فالعالم ولست لاعب فيه

حساب ندى دمجوه الشياطين مابلعتوه تذكرة غير كذا شي مانتو قده لاتسوونه

سلام ي وحش

DeletedUser40598

Guest
اللي اكلوا تذاكر .. لاتكلموني فانا لااراكم
والاخرين انتم مطبلون فانا لااراكم ايضا
..
ابكي على مجهود سنه ونص !! بالعكس داخل مشان الباد وخلصت عليهم .. وانتم عندنا تم اظهار حجمكم الحقيقي
في ظرف ٤٨ ساعه وهربتم كما يهرب الجبناء
عملتم زي الولد بالحارة لما نقوله ماهتلعب ياخذ كورته ويروح للبيت ههههه طبعا الكور كانت ال٣ حسابات ورجعنا كورتكم منسمه ماتنفع ههههه

...
في واحد فوق كتب هتاكل تذكرة احب اقولك ليش فاكرني ميز او هباش او حتى رزين

E1996

نبيل

..
..
كان منهم عالم ٤٦ ..
..
رهيب بحساب ساينلت
عبودي بحساب المافيا
ابو فارس بحسابه
والكهل بحسابه
وخالد بحساب واز
وابو نايف بشاويش
وعبدالرحمن بحساب تياقو
وسلمان بحساب صبه
وابو طاهر بحساب سوات
...

مبرووك التذكرة ياعلاءء

..
..

محاولة تزييف فاشله للأحداث
على كل حال
تسجيل الخروج من الكلاسيك
جاء بدله كم عالم وش رأيك فهذا الشي

بعد أنت كيف جاي تتكلم ولمتس هربت من أوب واحد فقط!!!!
هذه حط تحتها ألف سطر

E1996

نبيل
..
ابكي على مجهود سنه ونص !! بالعكس داخل مشان الباد وخلصت عليهم .. وانتم عندنا تم اظهار حجمكم الحقيقي
عملتم زي الولد بالحارة لما نقوله ماهتلعب ياخذ كورته ويروح للبيت ههههه طبعا الكور كانت ال٣ حسابات ورجعنا كورتكم منسمه ماتنفع ههههه

...
الكل يعرف أنه تم دمجهم
حاول تصيح مكان ثاني
حساب رزين أنحظر ونفختوا نفسكم أنكم عطيتوه تذكره
حساب هباش إنحذف لا تجي تقول عطيته تذكره
حساب الملكه ندى دمجناه وسطكم لا تنسى هذا الشي :26:
وأغلب القرى دمجناها قبل

DeletedUser30511

Guest
..

...

طيب وش الفايدة لما تخلص ع الباد ثم يرجعوا يجلدوك ؟!
يابني فوق انت نسيت كم عالم خاسره منا ؟!! احا ناسي 40 كمان ؟!

انت مسكين فشخ، جاي تقنع نفسك انك مش خسران من قوة الصدمة!
مع ان طرفك بالكامل يبكوا بالخاص لدعوة انضمام !

ياخي من قوة الحاصل فيكم غيرتوا الاسم وعرضتوا السلام وواضح ان مخك ضرب ..

استمتع بالتذكرة من الباد والشياطين :D

DeletedUser40598

Guest
باد يجلدوا مين!! .. اصحى للكلام
٤٦ انتهى مع نهايه الباد اساسا .. فلاتقنع نفسك بغير ذلك دخلنا معكم عشان ننهي مسيرة الباد بالعالم بحسابات تابعه لكم وليست حسابات رسميه لنا .. انهينا المهمة
~~~~
بعد ماانتهى العالم اعلنتم تحدي رسمي وتم قبوله ونتفكم جميعا حتى اللي اعتزلوا منكم رجعوا وتم نتفكم جميعا شياطين على جميع اسمايكم اللي ما تخلص بجوله كلاسيك
وفي ظرف ٤٨ ساعه
~~~~
سحبتم حسابات اللي كانت معانا ب٤٦ .. كنا كوبلايرات فيها لان بالأساس حساباتكم وضربتم حسابات العزابيه اللي كانت بنصكم بسبب نقكم الشديد عليهم وعلى قائدهم كاشخ
فعن اي انتصار تتحدث
~~~
كل ماتؤول لك نفسك وتخبرك انك افضل مننا تذكر التحدي للكلاسيك وستعرف حجمك
وتذكر انك هايطت ب٣ اوراق وبلعتكم تذاكر ياعمري

DeletedUser30511

Guest
٤٦ انتهى مع نهايه الباد اساسا .. فلاتقنع نفسك بغير ذلك دخلنا معكم عشان ننهي مسيرة الباد بالعالم بحسابات تابعه لكم وليست حسابات رسميه لنا .. انهينا المهمة
~~~~
بعد ماانتهى العالم اعلنتم تحدي رسمي وتم قبوله ونتفكم جميعا حتى اللي اعتزلوا منكم رجعوا وتم نتفكم جميعا شياطين على جميع اسمايكم اللي ما تخلص بجوله كلاسيك
وفي ظرف ٤٨ ساعه
~~~~
سحبتم حسابات اللي كانت معانا ب٤٦ .. كنا كوبلايرات فيها لان بالأساس حساباتكم وضربتم حسابات العزابيه اللي كانت بنصكم بسبب نقكم الشديد عليهم وعلى قائدهم كاشخ
فعن اي انتصار تتحدث
~~~

انت صعبت عليا جدياً، محاولة انكارك الواقع واضح انها ناتجة عن ضغط شديد ..
اجيب منديل طيب ؟

تجيبها يمين تجيبها شمال انجلدت من الشياطين والباد

حتى حرب الباد انت كنت فيها تحت قيادتي وكانت بتجيك التعليمات مني :)
فيعني انا مش فاهم انت بكامل قواك العقلية ؟
ولا ضربوك على مخك!

اذا العالم منتهي من وقت حرب الباد انت بتعمل ايه 8 شهور ف العالم خخخ ؟؟؟

عمر ما مر عليا حد هارب من الواقع نفسك!
فعلاً تستحق الشفقة ~

DeletedUser40894

Guest
~~~~
وفي ظرف ٤٨ ساعه
~~~~
فعن اي انتصار تتحدث
~~~

من حقك تنضغط تعب 513 يوم تبخر :38: بخصوص الاوراق تم دمجها بين قبيلة الشياطين هذي هيا مهمتها ومن نصف قارة العدو وهم حاليا فايزين بعالم و بحسابات مختلفة+لاعبين الباد صح انهزمه في البداية بس رجعه ماقصرو فيكم و مهما حصل من احداث في النهاية هم فايزين معانا اما الكلاسيك موضوعة تقفل من فترة طويلة ماينحسب لكم فوز وبعدين تقارن عالم بكلاسيك الكلاسيك يعتبر جولة سبيد معليش ادري انجازاتكم كلها كلاسيك هههههههههه المقياس يكون بعوالم و عالم 46 يعتبر من اعظم عوالم النسخة انجاز تحلمون فيه وفي النهاية احنا تعبنا فقط بكلاسيك 8 ايام فقط وانت تعبان 513 يوم لو تقسمها بيطلع لك اليوم الواحد 64 يوم!

:تذكرة::تذكرة:

التعديل الأخير بواسطة المشرف:

San Francisco

نبيل
~~~~
وفي ظرف ٤٨ ساعه
~~~~
فعن اي انتصار تتحدث
~~~

لاتبكي ي صغيري تبي تفوز ؟ تعال ترجانا بالواتس خاص انتضرك

DeletedUser40598

Guest
نشكر قيادتنا الحكيمه اللي اشارت لنا بنزول ٤٦ لرد هيبتنا ومسح الباد
كما نشكرها عندما اشارت لنا بنزول الكلاسيك لنمسح الغبار عن امكانيات الشباب اللي عجز الشياطين ( ريفو وبطاطس اساميكم كتيره وملهاش سعر بالسوق ) عن تخيل قوتها
..
بالاخير كل ما تؤول لكم انفسكم .. بفرد ريشكم المقصوص .. تذكروا قايدكم وهو في جولات تحديد خصائص الكلاسيك ينمسح فيه رايح جاي ٣ مرات
وعندما هايط ب ٤٦ بلع تذكرة قبل خروجنا قال دمج قال )

يلا فارق انت ويااه

التعديل الأخير بواسطة المشرف:

DeletedUser19620

Guest
وفي ظرف ٤٨ ساعه
~~~~

طيب خلك رجل وقول ان الكلاسيك كان فيه اتفاق بين رجال الشياطين و.......... باقي اطراف العالم وما التزموا بكلمتهم <<<املا الفراغ بما شئت

dream3

TW VIP - Ahmed

@dream3
شعورك وانت مع كل رد تحصد ثمار حركتك الرخصية ويمسخروك العيال ؟!
- وان ما حولك الا قشطة -
اللي هم اكثر فئة اهانوك لما حاولت تنافس وطلعت دون المستوى ..
نفس الاسطورة كايطو
( اللي قلب عليك وقتها بتنسيق من حسام وسكران )
ودخل حسابه القزم
وف النهاية ما حقدت الا علي " ميز " رغم انه سلخك بشكل مشروع
قبل ما هم يطبقون حركتهم فيك.
لا واللي يضحك انك اصبحت بيدق للقزم لاحقاً ..

طبعا ما يحتاج نذكرك ان سلمك كله صعود على اكتافنا من بعد ما جلدك ابو قرة وصولا لحركتك الرخيصة
واللي كانت ناتجة عن حقد شديد، خاصة بعد ما اخذتك العزة بالاثم وحاولت تثبت انك افضل، لتثبت انك اضحوكة ..
بالنهاية كنت بيدق بصراع اكبر منك وما بيجيك غير التنكيل ي عزيزي :"D

بالنهاية كلمتنا هي الأخيرة ،
اغلب من شاركوا في الحركة الرخيصة تم مطاردتهم بـ 46 و50 و51
وحسمه عليهم ..

اما البيادق الثلاث اللي فوق فيكفي انهم كانوا بيادق لم تنال سوا التنكيل من الكل ..

اما اعمامهم سواء القزم او العماني، فاتوقع اسمهم مشرف بموضوع نزول بكلاسيك " اخذه قروبنا قبل "

" أليس منكم رجل رشيد ؟ "

فاضي الثلاث ايام دول خليني ارد بما اني لاقيتك ممنشن ..

نفس الكلام ردي من الجوال فممكن يكون فيه اخطاء املائيه لول ..

• اول جزئيه تتكلم فيها عن شعوري ! ،

شعور ايه يا كبير العقل يا مفتح ؟ ، شعوري من نفس الناس الي ما كنت اتواجد بسببهم في جروبك لاني كنت اقول لك اني اكره كم شخص منهم ؟ ، لعلمك هم نفسهم الكم شخص الي شغالين يحاولو يهزو شعره مني لكن قسم بالله ما يأثرو فيني ولو بربع ذره ، لانهم امام عيني رخاص سواء بأفعالهم او بقيمتهم الشخصيه ، اتمنى كنت تقدر تشوفهم بعيني علشان تعرف حجمهم .. ف عايز يبقى ليه شعور من كلامهم ؟ ، احا :D

لكن صراحه ما الومهم ، اغلبهم شاف الي صار لكيفاز يوم خرج عن طوعك وكيف مصخرتم بيه المنتدى ومو حابين يخوضو تجربته ، ف والله اني عاذرهم ومشفق عليهم .

+ لا تجيب سيره قشطه على لسانك ، قشطه معدنهم عندي افضل منك يا مصلحجي ^_*

• تقولي بالنهايه حقدت عليك ..

ايوه بالظبط حقدت عليك وحركه الكلاسيك خير دليل اني حقدت عليك وبقوه ومش انا لوحدي الي حقدت وده يدل على ان عندك خطأ ولحد يومنا ده بتكابر بالاعتراف بيه :)

خطأك انك غدرتنا علشان تفوز بعالم ورب العزه ما كان هاممني بشيء غير اني العب مع العبهري وكريب وضد شخص كان في يوم ما اكثر من صديق وبمثابه اخ ..

لعلمك اول مره احقد على حد لكن انت جدع انك عرفت توصلني للمرحله دي ..

• تقولي ابو قره جلدني ..

اي نعم ابو قره جلدني بعد وقفتي مع المهندسين ورفضي التخلي عنهم كعادتي مع اي حد اعزه واقدره واعتقد انت مجرب قبل كده ولا بتجحد كعادتك ؟

وبعدين تعال ، مو ذا نفس العالم الي لاول مره اطلبك فيه وتساهلت مع الموضوع علشان ينتهي العالم بسرعه وننزل معك ب ٣٢ علشان مصلحتك ؟ ، مصلحجي :*

• تقولي سلمك كله صعود على اكتافنا ..

اقسم بالله ما شوفت ولا بشوف ملفق وكذاب زيك ! ، انا مش هاجيب من اول واعيد الي قولته قبل كده هنا والي خلاك تزعل وكنت هاتبكي علشانه ،

هاقولك كلمه واحده .. انا بدايتي عالم ٩ ، جيب لي حد من مطبلينك وركز على كلمه مطبلينك لاني ما اقصد الباقي الي له رأي ويعرف احمد كويس وسبق ولعب معه

المهم جيب لي حد من مطبلينك قد عمري اعتمدت عليهم بشيء بالعكس ممكن تجد افضالي مغرقاهم مثل ما هي مغرقاك ;)

• تقولي حركه الانقلاب ..

ايوه فهمت انها بتنسيق من حسام وسكران ! طيب وحط جانبهم ابو عسره لو معلوماتك ناقصه ، الحين تكلم طفل والمفروض واو اروح اتهاوش معاهم !! احااااا :D

تفتكرني احقد مثلك على امور تافهه زي دي ؟

“حسام - سكران - ابو عسره "

احبكم يا شباب لاف يو سو ماش <٣

• تقولي بيدق ل ابو عسره < مستحرم يستخدم نفس مصطلحك الرخيص ..

سامحني يال ابو عسره الولد عصبني ولازم امسكك شوي ههههههههههههههههههه

ابو عسره قبل ما اعرفك كان ومازال اكثر من اخ ، ولو ما تعرف يا ابو جهل اني اساساً قلبي مع جروب المهندسين وعقلي مع جروب الجزارين ، يعني انا وابو عسره تقدر تعتبرنا واحد ولو نفترض اننا اعداء ف الكلاسيك فيطبق عليه هالحكمه " عدو عدوي صديقي " تقدر تعتبر تحالفنا كان لهدف مشترك وهو انك تعرف حجمك بس .

الي كان بيمنعني من اني استخدم معاك نفس الاسلوب القذر سابقاً هو معزتك عندي ..

ودي مابقاش ليها وجود حالياً .

صحيح قبل ما انسى ، الاضحوكه هو الي اعلن تحدي للنسخه وبعدها اخذ وضعيه غارث بيل لول .

DeletedUser40367

Guest

..
..
كان منهم عالم ٤٦ ..
..
رهيب بحساب ساينلت
عبودي بحساب المافيا
ابو فارس بحسابه
والكهل بحسابه
وخالد بحساب واز
وابو نايف بشاويش
وعبدالرحمن بحساب تياقو
وسلمان بحساب صبه
وابو طاهر بحساب سوات
...

مبرووك التذكرة ياعلاءء

..
..

مصكين قاعد يبكي هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه​

أعلى