‎ديوانية عالم | 51 [Free Spam]

اجبة

فارس ثقيل
لا يالربع لاتفهمونه خطأ

هو يمكن اللوز تعوره ويبيله لهز

هو يقصد انه بيدخل الفارة عندنا اهلا وسهلا تفضل لاتستانس بالقريتين اللي دخلت فيهن

ماني ملقيلهن بااااال

شتبي قاعد ارقعلك بعد

بس ترى هذى اخر مره ارقعلك بعدها انا ماني مسئول

اجبة

فارس ثقيل
طالعين اوووب وفشل الاووووب

يقولون الله اعلم عذرهم انهم موطالعين اوووب طالعين رحله وفله ووناسه فقط

وظرب بنشر عندهم بالطريق ولاعندهم سبير وجلسوا ينتظرون المعونه ولاجتهم

وبالنهابة راحوا يقنصون حبارى

:15::15::15::33:

DeletedUser40793

Guest
الاخ الي أسمه فيروس بتاع القبيلة الي معرفش اسمها ايه اسم غريب كده\

وحيات أمي لو مبطلتش الحركات الي بقالك أسبوعين بتعملها لفضحك و أكشفك قدام العالم كله
حتي تكون عبره لمن لا يعتبر

عــــــــيـــــــــــــب

اعرف انت بتتعامل مع مين انا أكبر أعلامي في المنتدي ده يا ولد
جو انك تقول غليص حقير

أنا أشرف منك

و الله العظيم لو مبطلتش الي انت بتعمله في القبيلة و الي انت بتعمله مع الاعضاء و نقاط التميز الي عمال تستعملها لحسابك الشخصي

انا مش عايز اتكلم لم نفسك أحسنلك

DeletedUser41159

Guest
الاخ الي أسمه فيروس بتاع القبيلة الي معرفش اسمها ايه اسم غريب كده\

وحيات أمي لو مبطلتش الحركات الي بقالك أسبوعين بتعملها لفضحك و أكشفك قدام العالم كله
حتي تكون عبره لمن لا يعتبر

عــــــــيـــــــــــــب

اعرف انت بتتعامل مع مين انا أكبر أعلامي في المنتدي ده يا ولد
جو انك تقول غليص حقير

أنا أشرف منك

و الله العظيم لو مبطلتش الي انت بتعمله في القبيلة و الي انت بتعمله مع الاعضاء و نقاط التميز الي عمال تستعملها لحسابك الشخصي

انا مش عايز اتكلم لم نفسك أحسنلك

اولاً ايه الشخص المدعو غليص .. ياليت تبطل كلام فاضي لاني مش فاهم منك حاجه وشكلك بتكثر الايام هذي .. فواضح فعلاً انك اصبحت شخص مشكوك في قواه العقليه .. (اكبر اعلامي قال روح نام يابني )

لمى نفسك انت اخسلك انتا اشرف من نفسك ممكن لكن من غيرك مستحيل ..
والقبيله ونقاط التميز تخصني انا ان شاء الله اولع فيهم شي مايخصك ... هيا تركل ي اعلامي الفلس

عبدالله الشماسي

DeletedUser40793

Guest
اولاً ايه الشخص المدعو غليص .. ياليت تبطل كلام فاضي لاني مش فاهم منك حاجه وشكلك بتكثر الايام هذي .. فواضح فعلاً انك اصبحت شخص مشكوك في قواه العقليه .. (اكبر اعلامي قال روح نام يابني )

لمى نفسك انت اخسلك انتا اشرف من نفسك ممكن لكن من غيرك مستحيل ..
والقبيله ونقاط التميز تخصني انا ان شاء الله اولع فيهم شي مايخصك ... هيا تركل ي اعلامي الفلس

عبدالله الشماسي

طب و حيات أمي يا عبدالله لفضحك أتكلم كويس و اعرف انت بتتكلم مع مين انا بعمل برامج من قبل ما تتولد أصلا و شخصيتي معروفه للكل محترم و أخلاقي عالية
مش زيك رايح تبوس الأيادي عشان يبعتولك دعم أيام الحرب كنت مذلول لا نقاط التميز مش بتعتك علي الطلاق ما بتعتك شوف مين الي كل أسبوع بيحولك اكثر من 1000 نقطة تميز أقول مين و لا خليني ساكت لم نفسك و ألزم حدودك

DeletedUser41159

Guest
طب و حيات أمي يا عبدالله لفضحك أتكلم كويس و اعرف انت بتتكلم مع مين انا بعمل برامج من قبل ما تتولد أصلا و شخصيتي معروفه للكل محترم و أخلاقي عالية
مش زيك رايح تبوس الأيادي عشان يبعتولك دعم أيام الحرب كنت مذلول لا نقاط التميز مش بتعتك علي الطلاق ما بتعتك شوف مين الي كل أسبوع بيحولك اكثر من 1000 نقطة تميز أقول مين و لا خليني ساكت لم نفسك و ألزم حدودك

اتحداك تقول مين بيحول لي كل اسبوع ايه الشخص المختل ..

انتا بتتوهم ي ابني راجع اخصائي نفسي وايام الحرب اذا جبتلي طلب واحد دعم لي على حسابي لك اسلمك الحساب ي كزاب .. خخخخخخ

المذلول هوا الي بيتوهم مثلك انه اعلامي واهوا حتت شخص مختل الكل عارف انه ولا حاجه ها توكل قبل اعلمك مقامك ..

اسم يخلده التاريخ ..
عبدالله الشماسي

DeletedUser40793

Guest
اتحداك تقول مين بيحول لي كل اسبوع ايه الشخص المختل ..

انتا بتتوهم ي ابني راجع اخصائي نفسي وايام الحرب اذا جبتلي طلب واحد دعم لي على حسابي لك اسلمك الحساب ي كزاب .. خخخخخخ

المذلول هوا الي بيتوهم مثلك انه اعلامي واهوا حتت شخص مختل الكل عارف انه ولا حاجه ها توكل قبل اعلمك مقامك ..

اسم يخلده التاريخ ..
عبدالله الشماسي

بص أنت جنيت علي نفسك و انا دكر ياض مبخفش من حد و الشغل بتاع التهديدات الي انت من ساعة متكلمت في موضوع النقاط و الدعم
و أنت قلقان و متوتر و خايف علي الطلاق لفضحك و كله بالوثائق و المستندات

أنتظر موضوع فضحك خلال الساعات الجاية عشان تعرف أن الي يلعب مع الأسد بيموووووووت

يا مذلول يا الي تبيع نفسك و قبيلتك عشان شويه نقاط تميز بتلهث ورا نقاط التميز
أنت عار علي القبيلة الي انت منتمي ليها و انا بقول ان اي شخص عاقل و محترم أستحالة يتعامل معاك بعد الي انت عملته

و اقول تاني مبخفش و الي عايز تعمله أعمله انا مش علي راسي بطحة

DeletedUser41046

Guest

انا احوله ساعات و ساعات اسحب:51:

DeletedUser41159

Guest
بص أنت جنيت علي نفسك و انا دكر ياض مبخفش من حد و الشغل بتاع التهديدات الي انت من ساعة متكلمت في موضوع النقاط و الدعم
و أنت قلقان و متوتر و خايف علي الطلاق لفضحك و كله بالوثائق و المستندات

أنتظر موضوع فضحك خلال الساعات الجاية عشان تعرف أن الي يلعب مع الأسد بيموووووووت

يا مذلول يا الي تبيع نفسك و قبيلتك عشان شويه نقاط تميز بتلهث ورا نقاط التميز
أنت عار علي القبيلة الي انت منتمي ليها و انا بقول ان اي شخص عاقل و محترم أستحالة يتعامل معاك بعد الي انت عملته

و اقول تاني مبخفش و الي عايز تعمله أعمله انا مش علي راسي بطحة

انت مريض ي ابني روح وكل الاثباتات الي عندك جيبها وتجلس جنبها اتصور ٤x٦

وشخص مريض مثلك بترفع عن الرد عليه (ليس على المريض حرج )

الي خايف وقلقان انتا ي مريض وياليت في كل اثبات تجيبه ترجع تحطه في شنطتك خخخخخخخخخ

التعديل الأخير بواسطة المشرف:

DeletedUser10341

Guest
اخوي فاريوس :31:
اولاً : هم ما بيكلمك هو مو ! واحد مو عارف يقرأ الاسم زي الناس ايش تتوقع باقي الموضوع ؟:9:
ثانياً: هذا غليص !! يعني بالله من جدك تحاسبه على كلامه ؟!:47:

ثالثاً : خليه يبربر شوية المنتدى محتاج نعنشة اصلا مدري ليه فجأة لقيته طب طبوب بالمنتى فجعني هههههههه
رابعاً : اي اثباتات يا باشا ؟ واحد ماله لا بالثور ولا بالطحين يعني ايش بيكون عنده :3:
خامساً : نقاط الاسبوع اللي فات كفتك ولا ازيدك ؟ خخخخخخخخ
الصراحة متنوسة عليه المنتدى نعنش

DeletedUser30511

Guest

DeletedUser30535

Guest
حبيبي عن الغلط عشان م تخسر نفسك
ي حبيبي تراك مهمش في المجتمع العربي وما احد يبيك
بس انت ما تفهم
تمتلك النفاق والكذب والتزوير
ي حبيبي حساب عبدالله ما يحتاج شهادتك واذا هي ع النقاط عبدالله مستعد يشتريك بخشم الريال ي اهبل

اجبة

فارس ثقيل
شر البلية مايضحك قال ايش قال عبدالله يبحث عن نقاط

ولا طلب الدعم يااخي كلنا طلبنا دعم وين المشكلة

ايش التفاهه هذي

ابوعابد سر وانا اخوك اعرف انك على الطريق الصحيح مادام في حلوق تلاحقك

:15::15::15:

Smoke Weed

نبيل

بصو بئا علي الطلاق ليفضحكو غليص باشا

DeletedUser41192

Guest
ليش كلكم على غليص ؟

كل اللي ردو على غليص عندهم حركات يمين ويسار

لا احد يدعي المثالية

المثاليات الزايدة قروشتنا وخلت الجو العام فيه غيم ..

استريححوا....

تكميل تسجيل الخروج من المنتدى لين يطور محتوى المنتدى

مافي قصص مافي سرد أحداث العالم مافي تقارير

كله هياط وكذب.و اساءات ؟

DeletedUser41192

Guest
كعادتي وهي الصراحه واللي يزعل يزعل ..

ازعجتنا بعبدالله وهو مرتين او ثلاثه يفكر يقلب عليكم

يالله نزلوه راس برأس مع ايمان يصفون اللي بينهم

حتى لو عبدالله يبغى ينظم عندنا بالوقت الحالي

انا اسجل خروج من كل الحسابات

غير مرغوب فيه عندي واذا القبيله تبيه اسجل خروج