ههههه مسخرة قبيلة drd قبلة النوبز

• بادئ الموضوع المدمر502
  • تاريخ البدء

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
ده تلغيم مش قنص يا نووووووووب

شوف وقت التنظيف ووقت النبلاء فرق كبير جدا يعنى انت لغمت القريه مش قنص نوووب بمعنى الكلمه .

وقت التنظيف اهو 09:02:14

وده وقت النبيل 09:44:43

DeletedUser18445

Guest

شوف وقت التنظيف ووقت النبلاء فرق كبير جدا يعنى انت لغمت القريه مش قنص نوووب بمعنى الكلمه .

للمعلومية بس ، اخراج الجيوش و ارجاعه قبل القطار يعتبر قنص ، لكن عندنا فـ النسخة نسميه تلغيم ، بالرغم إنه ما لغم للهجمات ، بل قنص القطار كاملاً
بتقول لي إنه مش القنص المتعارف عليه ، أقول صح عليك فعلاً ، لكن بالمصطلحات ، هو فعلاً طبق ما يسمى القنص
...

DeletedUser

Guest

انت اخر واحد يتكلم

DeletedUser32812

Guest
ياخي هذي الطريقة لو اجيب هيبة ملك سواها
نوووب
اعذرني بس هذي حقيقه

DeletedUser

Guest
للمعلومية بس ، اخراج الجيوش و ارجاعه قبل القطار يعتبر قنص ، لكن عندنا فـ النسخة نسميه تلغيم ، بالرغم إنه ما لغم للهجمات ، بل قنص القطار كاملاً
بتقول لي إنه مش القنص المتعارف عليه ، أقول صح عليك فعلاً ، لكن بالمصطلحات ، هو فعلاً طبق ما يسمى القنص
...

شوف يا قلبى توضيح بسيط فقط .

امتى يكون هذا قنص ؟؟؟

لو نبيل او اتنين عدو والباقى ماتو اما فى تقارير الاخ اللى بيقول قنص الاربع نبلاء ماتو شوف وقت التنظيف والنبلاء .

بأختصار طفل رضيع يطلع الجيش ويرجعه مثل الاخ .

فرق بين التنظيف والنبلاء 42 دقيقه كافيه جدا لتلغيم القريه وده هو اللى عمله صاحب الموضوع .

تحياتى للقناص :86:

التعديل الأخير بواسطة المشرف:

DeletedUser18445

Guest
شوف يا قلبى توضيح بسيط فقط .

امتى يكون هذا قنص ؟؟؟

لو نبيل او اتنين عدو والباقى ماتو اما فى تقارير الاخ اللى بيقول قنص الاربع نبلاء ماتو شوف وقت التنظيف والنبلاء .

بأختصار طفل رضيع يطلع الجيش ويرجعه مثل الاخ .

فرق بين التنظيف والنبلاء 42 دقيقه كافيه جدا لتلغيم القريه وده هو اللى عمله صاحب الموضوع .

تحياتى للقناص :86:

فهمت كلامي قبل ما ترد حبيبي ؟
اللي سواه قنص ، لكن قنص جميع النبلاء ، و لما نقول قنص جميع النبلاء = تجنب التنظيفات و قنص النبلاء
سواءً قنصها من أول نبيل ، ولا من ثاني نبيل ولا من ثالث نبيل ، بيعتبر قنص
...

DeletedUser

Guest

فهمت كلامي قبل ما ترد حبيبي ؟
اللي سواه قنص ، لكن قنص جميع النبلاء ، و لما نقول قنص جميع النبلاء = تجنب التنظيفات و قنص النبلاء
سواءً قنصها من أول نبيل ، ولا من ثاني نبيل ولا من ثالث نبيل ، بيعتبر قنص
...

فاهم كلامك يا حبى يقول تم التصدى للنبلاء ما يقول قنصت .

هو اصلا ما يعرف معنى كلمة قنص .

انا لحالى بحارب قبيلتهم كلهم ارسلو قطارات نبلاء وقطارات وهميه ما فى قطار بنفس الثانيه :200:

وطبعا لانى بحارب قبيله وفرعها بقريه واحده تم تلغيمها وما قدرو الى الان فك التلغيم :174:

المهم ما علينا من المنوبه :86:

DeletedUser18445

Guest

انا لحالى بحارب قبيلتهم كلهم ارسلو قطارات نبلاء وقطارات وهميه ما فى قطار بنفس الثانيه :200:

وطبعا لانى بحارب قبيله وفرعها بقريه واحده تم تلغيمها وما قدرو الى الان فك التلغيم :174:

اللي سواه يعتبر قنص حبيبي ، لكن عندكم ما تعترفون إلا بتفادي النبيل الأول و هذا يعارض مصطلح القنص عموماً
...

DeletedUser

Guest
اللي سواه يعتبر قنص حبيبي ، لكن عندكم ما تعترفون إلا بتفادي النبيل الأول و هذا يعارض مصطلح القنص عموماً
...

صح كلمك ي عسل لكن طريقتي لو انا فوت وقت القنص وكان فيه فرق ثواني بين القطار طبعا راح اطلع الجيش كله او انا عادتي مثلا 8000 رمح و2000 ثقيل اطلع الرمح لبربرية واخلي الثقيل واطلعه وارجعه حتى اقنص بين الهجماتت وهذا قنص لكن البعض مايقوله قننصصص يقولون تصدي او شي

DeletedUser29108

Guest
امممممـــ اممممـــ ...

قبيلةة نوبزز بالفعل ويتم ركلهآ من قبيلة سكآرى :$

DeletedUser

Guest
ههههههههه المنوبه يهايطون تلاقونهم بعد يرسلون 4 نبلاء بهجمه وحده ههههههههه :86:

هههههه بعدين تحطون مستواكم بـ T a F j E e R xD خخخخخ اقول خلوكم على البربر اصرف..

DeletedUser

Guest

لو تحلم تحارب قبيلتنا نوب ملغمه قريته من الاعب الي بقبيلتك وتقول تحارب قبيلتنا متحلم الى انت توصل لمستوانا وتم طردك لنك جاسوس لقبيلة drd

أعلى